Auteur
|
Bericht
|
AFCA82
Forum berichten: 363
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 19 sep 2008 07:58
|
|
Ik vond die Neville zeer slecht spelen geen enkele voorzet kwam aan en hij is ook nog aanvoerder. Hoe oud is die gast ondertussen?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 19 sep 2008 12:54
|
|
Neville is inmiddels 33. Speelde vorig seizoen voor z'n blessure nog goed. Hij miste nu nog wat wedstrijdritme. Wel een beetje een overschatte speler natuurlijk.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 20:04
|
|
Zo dadelijk Arsena-FC Porto, met mijn grote vriend Tomás Costa:
Arsenal
K - Almunia
V - Bacary Sagna
V - Kolo Habib Touré
V - William Gallas
V - Gaël Clichy
M - Theo Walcott
M - Cesc Fábregas
M - Denílson
M - Samir Nasri
A - Robin van Persie
A - Emmanuel Adebayor
FC Porto
K - Hélton
V - Ionut Sapunaru
V - Bruno Alves
V - Rolando
V - Nelson Benítez
M - Fredy Guarin
M - Tomás Costa
M - Fernando
M - Raul Meireles
M - Cristian Rodríguez
A - Lisandro López
Hij speelt vandaag als binnenste rechtshalf, zo lijkt het. Daar heb ik hem volgens mij nog nooit zien spelen. Ik ben benieuwd.
Verder nog wat andere bekende Zuid-Amerikanen bij Porto. FM-topper Guarin schijnbaar hangend op rechts en Cristian Rodríguez op links. Lisandro López zal inmiddels ook wel bekend zijn. Een erg listig spitsje.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 20:57
|
|
Van Bommel is gepaseerd bij Bayern Munchen.
Bayern Munchen
Rensing
Oddo
Breno
Lucio
Lahm
Schweinsteiger
Demichelis
Zé Roberto
Ribéry
Klose
Toni
Lyon
Lloris
Reveillère
Mensah
Cris
Toulalan
Makoun
Bodner
Juninho
Govou
Bezema
Fred
Mooi dat Van Gaal weer terugkeert met zijn analyses.Het is duidelijk wat die zegt en komt goed over.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 21:00
|
|
Jij zit op Sport1 te kijken, Bart? Hoe doet Breno het bij Bayern?
Lisandro is geweldig bezig bij Porto. Loopt geweldig te storen ook. Beste kans van de wedstrijd tot nu toe voor Porto. Tomás Costa met een goede voorzet op Cristian Rodríguez, die via de grond (en lat?) nipt over kopt.
BATE Borisov - Juventus 2-0
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 21:13
|
|
Wat een leuke wedstrijd (Arsenal), en prima voor bereidend werk van Adebayor op de goal van van Persie.
Citaat: Mooi dat Van Gaal weer terugkeert met zijn analyses.Het is duidelijk wat die zegt en komt goed over.
Ik had voor de wedstrijd en na de wedstrijd Zenit-Real ook gekeken en hij is inderdaad scherp, helder en opvallend rustig en kalm.
edit 2-0, Adebayor
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 21:15
|
|
Waarom hoor ik die commentator Guarin de hele tijd uitspreken alsof het een Fransman is? Het is een Colombiaan, dus z'n naam spreek je uit als Guarien.
En Arsenal volgens hem veel beter dan Porto. Qua veldspel wel, maar Porto krijgt toch echt de betere kansen.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 21:23
|
|
Bayern lullig op een 1-0 achterstand.Een vrij trap van net iets voorbij de middenlijn die door Juninho rechtstreeks op goal wordt geschoten valt lullig op het achterhoofd van Demichelis die hem daarmee verlengd en erin gaat.
Breno grijpt op de momenten dat die moet ingrijpen goed in.Hij laat de opbouw aan anderen over.Maar is moeilijk te zien hoe zijn verdedigingen postiespel is.Is toch moeilijk een oordeel over hem te hebben omdat ik weinig van heb gezien maar voor als nog bevalt die mijn.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 21:35
|
|
Opbouwen is ook niet Breno's sterkste punt. Verder bedankt voor de info, Bart.
Ik was het zonet voor het eerst eens met Youri Muldir. Die vond het ook maar zwáár overdreven, dat opgehemel van Arsenal. Voor hetzelfde geld staan ze hier met 0-2 achter.
Costa had nog wel een aantal andere goede momenten aan de bal. Een crossball die Lisandro doorkopte waardoor Rodriguez met een man naast zich bijna tot een schot van dichtbij kwam. En dat moment waardoor hij goed tussen twee verdedigers door glipte en op goal schoot. Van achteruit mag hij overigens wel wat minder vaak de lange bal hanteren. Verder heeft hij net als veel Porto-middenvelders moeite met het baltempo dat Arsenal hanteert. Daar worden te weinig ballen afgepakt.
Ah, Lucho erin voor Fernando. We blijven dus op zeven Zuid-Amerikanen steken.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 21:50
|
|
Na 3-0 is het natuurlijk afgelopen. Nu gaat iedereen bij Porto langzamer lopen.
Net wel een gevaarlijk moment van Porto, waarbij uiteraard Lisandro en ook weer Costa betrokken waren. Hij staat de tweede helft opeens als binnenste linkshalf opgesteld en moest net met z'n linker uithalen. Ging hem niet goed af.
Juve en Bayern staan overigens allebei weer gelijk, na eerder achter te hebben gestaan. Manchester in Denemarken op 0-2, via Berbatov.
|
muhaha
Forum berichten: 496
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 21:54
|
|
Fener draait nog niet geweldig, zo te zien.
Eerste duel verloren in Oporto en nu nog altijd op 0-0 in eigen huis tegen Kiev.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 22:02
|
|
Eerste helft ging gelijk op tussen Arsenal, 2de helft, en dan vooral de eerste 20 minuten, waren overduidelijk voor Arsenal.
Van Persie speelde prima.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 30 sep 2008 22:04
|
|
Die Meireles van Porto vind ik een overschatte speler.
Villarreal op 1-0 tegen Celtic via Senna.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 09:37
|
|
Redelijk kansloze wedstrijd gister van FC Porto. Die kwamen echt puur voor een punt. Speelde erg verdedigend met veel mensen achter de bal. Ik vond Arsenal zeker niet in grootste doen. De baltempo was in een groot gedeelte van de wedstrijd relatief laag voor Arsenal's begrippen en er werd in een te traag tempo vrij gelopen. Ik miste het dynamische positiespel en de hoge balcirculatie en het onmiddelijk druk zetten op een balbezittende speler. Hoewel FC Porto wel erg afwachtend speelde en loerde op een snelle uitbraak/counter. Rondom de zestien stelde Porto zich heel gegroepeerd op in de zone maar Arsenal bleef het veld goed breed houden. Met aan de linkerkant Clichy die overlapte en aan de rechterkant Sagna. Al met al een makkelijk gewonnen (oefen)wedstrijd waar ik nooit het gevoel heb gekregen dat Arsenal 'deze' wedstrijd zou verliezen, ondanks de op één hand te tellen kansen van FC Porto.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 1 okt 2008 11:16
|
|
In de eerste helft kreeg Porto meer en grotere kansen. Een kopbal op de lat, een bal van de lijn gehaald, een goed schot van Lisandro dat knap gered moest worden door Helton.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 21:53
|
|
Heb tweede helft Juventus - Real Madrid gezien. Rust was 1-0.
6e Minuut Del Piero en snel in 2e helft maakte Juventus 2-0. Daarna alleen maar Real Madrid wat de klok sloeg met op een gegeven moment Robben die erin gebracht werd en zeer gevaarlijk was. Real Madrid speelde toen met Sneijder, van de Vaart, van Nistelrooij en Robben.
Sneijder zeer goed en steeds dreigend, paar schoten met bal op de paal.
Van Nistelrooij die de 2-1 op scorebord bracht en was wachten op 2-2.
Juventus was nergens.
Maar toen kwam de onbegrijpelijke wissel, van de Vaart eruit en Drenthe erin. van de Vaart en Sneijder tesaam niet te houden, goed om te weten voor Oranje en met die wissel was het over voor Real.
|
AFCA82
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 08:23
|
|
Schitterende wedstrijd Juventus-Real spannend tot in de laatste minuut. V.d. Vaart was de 2e helft nergens meer dus wissel was wel logisch, alleen niet Drenthe erin. Niveau van Juventus viel me heel erg mee, speelde zeer geconcentreerd.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 14:20
|
|
Citaat: Schitterende wedstrijd Juventus-Real spannend tot in de laatste minuut. V.d. Vaart was de 2e helft nergens meer dus wissel was wel logisch, alleen niet Drenthe erin. Niveau van Juventus viel me heel erg mee, speelde zeer geconcentreerd.
Vond juist door van de Vaart kreeg Sneijder meer de mogelijkheid om te doen wat die wilde. van de Vaart knapte het werk op en Sneijder kon zich met de aanval bezig houden. Dit was in 1 klap over toen van de Vaart eruit ging. Doodzonde want de 2-2 zat er aan te komen tot dat moment, was kwestie van tijd.
|
AFCA82
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 07:12
|
|
Hmm ik heb juist altijd het gevoel dat die twee elkaar in de weg lopen en allebei op dezelfde plaats willen staan/voetballen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 18:27
|
|
Maffe ploeg trouwens dat Anorthosis Famagusta met Leiwakabessy. Doen het niet slecht.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 21:27
|
|
Jezes! Tis weer tijd voor een DDF. Drenthe's Dramavoorzetten Festival. Geen enkele komt er aan. Altijd een seconde te langzaam die jongen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 21:38
|
|
Ja, het publiek floot hem ook uit. Een wanprestatie. Zal wel gewisseld worden.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 21:55
|
|
Higuain loopt al warm :)
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 01:30
|
|
Citaat: Ja, het publiek floot hem ook uit. Een wanprestatie. Zal wel gewisseld worden.
Ik kon vanavond 10 spelers noemen die net zo dramatisch waren maar een veel grotere naam hebben en veel meer verdienen. Ik denk aan Casillas, die z'n muur verkeerd neerzet waardoor Del Piero de wedstrijd op slot kan gooien.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 09:20
|
|
Ja die muur stond wel heel erg slecht, maar voor mij toch onbegrijpelijk dat Drenthe 90 min heeft gespeeld!
|