Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 17:37
|
|
Dankje Rodney!
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 18:22
|
|
Om nog even door te gaan op Demy.. Het is een jager, zit niet veel tactische intelligentie in. Pakt hij de bal dan levert het vaak een gevaarlijke situatie op voor de tegenstander, dan komt er bijna altijd een kans of een bijna kans uit voor Ajax.. Mist hij echter zijn interceptie heb je teveel spelers van Ajax voor de bal en kan de tegenstander gevaarlijk worden op de counter.
|
Sigtyr
Forum berichten: 139
Nieuws reacties: 4
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:21
|
|
Allemachtig, Kevin Blom bij Barend en Barend, wat heeft die gesnoven?
- Hij kwam in een euforische stemming de kleedkamer in na de wedstrijd
(4 minuten na een gigantische blunder)
- Hij heeft echt vele kilo's paddo's opgepeuzeld om tot de conclusie te komen dat Vertonghen een elleboog geeft in de rug van Janko.
(De reactie van Schaars: "echt waar?")
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:23
|
|
Sigtyr je moet even nagaan dat je dit in een fractie van een seconde moet beslissen. Vind zijn uitleg gewoon logisch en leg je erbij neer. Vertonghen gaat niet vrij-uit bij die overtreding, die van Janko was ook erger klopt maar Jan kan goed een elleboogje gebruikt hebben in de rug.
Vind overigens dat Janssen met zijn "koekebakker" goed wegkwam.. Als ze dat tegen mij zeggen krijg je een prent..
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:32
|
|
Hij vond het ook goed dat de Twente-spelers vaker hun beklag bij de scheids deden dan de Ajax-spelers, wtf? Z'n uitleg over de overtreding in de extra tijd sloeg ook als een tang op een varken. Wát een onzin, wát zat hij zich belachelijk te maken.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:35
|
|
Citaat: Hij vond het ook goed dat de Twente-spelers vaker hun beklag bij de scheids deden dan de Ajax-spelers, wtf? Z'n uitleg over de overtreding in de extra tijd sloeg ook als een tang op een varken. Wát een onzin, wát zat hij zich belachelijk te maken.
Ja daar gaat hij de fout in. Die spelers moeten terug gefloten worden en desnoods een gele kaart geven.. De overtredingen legde hij in mijn ogen wel goed uit.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:39
|
|
Hij kan het nog zo goed verwoorden, maar Nederland kijkt niet met de ogen in de kont en ziet dat Janko een arm naar achteren zwaait. Dus overtreding op Vertonghen. Zelfs tig keren naar de herhaling te hebben gekeken zag ik geen overtreding van Vertonghen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:43
|
|
Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Dit is zeer twijfelachtig. En ik kan Blom niet meer serieus nemen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:52
|
|
Hij geeft volgens mij zijn visie aan hoe hij het zag (1e moment zonder herhaling).. Het is verdomd lastig hoor.. Janko maakte ook een overtreding maar Vertonghen was in zijn ogen eerder..
Ik zou graag een camera beeld ervan zien vanuit de ogen van Blom..
|
Sigtyr
Forum berichten: 139
Nieuws reacties: 4
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 22:57
|
|
De grensrechter staat op 1.5 meter, die moet dat zien. Dat Blom het niet goed ziet/beoordeelt kan ik inkomen, maar het is nu 24 uur later en hij houdt nog steeds vol dat Vertonghen een overtreding maakt.
|
Stormrage
Forum berichten: 354
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 23:01
|
|
De grensrechter was juist degene die direct met zn vlaggetje stond te wapperen en een vrije trap voor Twente wilde. Ik neem hem veel meer kwalijk dan Blom. Maar dat hij dan achteraf nog volhoudt dat Vertonghen een overtreding maakt, daar kan ik met mijn pet niet bij.
Sowieso fluit hij dit seizoen dra-ma-tisch!
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 23:47
|
|
Jongens, waar maken we ons druk over. Ajax heeft ook genoeg onterechte vrijetrap mee gekregen. Moeten we die ook allemal analyseren? Ik vind een slapende Van der Wiel veel erger.
|
MichelAngelo
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 23:48
|
|
Ik zag het filmpje bij VI, maar hoorde eerst het fluitje van Blom en toen ging die vlag pas omhoog.
De eerste grensrechter met ballen moet ik nog tegenkomen. Die vlaggen altijd pas als de grote baas fluit.
Zoals Gijp heel terecht zegt: Janko zoekt de overtreding op, maakt daarbij eigenlijk een overtreding, maar krijgt toch wat hij wil.
Gewoon heel zwak gefloten van Blom.
What's new?
En nu weer Vink komende zondag. Ook weer zo'n geruststellende gedachte....
|
Stormrage
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 00:22
|
|
Ja, ik moet je gelijk geven. Heb net nog even gekeken en het klopt inderdaad. Maar Janko is gewoon de Toivonen van Twente. Altijd lekker iedereen van alles aannaaien.
Maargoed, zondag nemen we sportieve revanche, dat Vink dan scheidsrechter is, is jammer, maar het gaat geen barst uitmaken!
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 03:37
|
|
Citaat: Ja, ik moet je gelijk geven. Heb net nog even gekeken en het klopt inderdaad. Maar Janko is gewoon de Toivonen van Twente. Altijd lekker iedereen van alles aannaaien.
Maargoed, zondag nemen we sportieve revanche, dat Vink dan scheidsrechter is, is jammer, maar het gaat geen barst uitmaken!
Ik heb hier zelden iemand gezien die zo overtuigd was van een overwinning als jij "storm" .......ik vind het wel mooi om te lezen en moet er ook wel om lachen, maar wat ga jij doen als het fout loopt en die kans is groot.
Dan ben jij nog zieker dan ik denk ik......
|
Stormrage
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 12:46
|
|
Ik weet niet wat ik ga doen als het fout loopt. Ik ga er ook niet over nadenken, want het loopt NIET fout!
Snap dat dan
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 13:10
|
|
Citaat: Ja, ik moet je gelijk geven. Heb net nog even gekeken en het klopt inderdaad. Maar Janko is gewoon de Toivonen van Twente. Altijd lekker iedereen van alles aannaaien.
Tja van de scheids moeten we het zelden hebben, dus wie er fluit doet me niet zoveel wat dat betreft. Fouten maken ze allemaal eigenlijk wel en camerabeelden is de enige manier om deze mensen bij te staan om hun werk echt goed te doen.
ENige wat ik wel weet is dat Twente een aantal erg licht gefrustreerd spelers heeft en die moet je zeker zwart maken in de eerste 5 minuten, dan voetballen ze daarna 85 minuten lang met enorme frustratie zeker als ze het niets eens zijn met de scheids en das alleen maar goed voor ons.
|
Stormrage
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 16:40
|
|
Waarom zou Twente gefrustreerde spelers hebben? Ze staan eerste en hebben de beker gewonnen!
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 16:41
|
|
Citaat: Waarom zou Twente gefrustreerde spelers hebben? Ze staan eerste en hebben de beker gewonnen!
Ik denk dat hij bedoelt dat er spelers zijn die gefrustreerd WORDEN wanneer ze constant worden uitgefloten.
Gestopt
|
Stormrage
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 16:56
|
|
Dat zou een stuk logischer zijn ja
Nou, fluiten maar!!
|
M
Forum berichten: 474
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 18:44
|
|
Citaat: Waarom zou Twente gefrustreerde spelers hebben? Ze staan eerste en hebben de beker gewonnen!
Ik denk dat hij bedoelt dat er spelers zijn die gefrustreerd WORDEN wanneer ze constant worden uitgefloten.
Toen janssen nog bij vitesse speelde hebben we hem uit het uitvak wél helemaal gek gekregen.. dat merkte je echt aan hem. (was die ene met die vrije trap van chivu van net over de middellijn die erin ging).. andere spelers vinden het prachtig als het hele stadion tegen ze is en worden er alleen maar beter van (suarez, stijn vreven bij utrecht vroeger)
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 19:22
|
|
Brama en Luuk de Jong zullen hier tegen kunnen.. Landverraad, Janssen, Chadli en Douglas krijg je er wel gek mee..
|
M
Forum berichten: 474
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 19:31
|
|
Landverraad??? Kom op zeg.. als je dan toch met bijnaampjes gaat smijten laat het dan een beetje origineel zijn..
En trouwens.. over janssen, geen idee of het deze topic is of een andere.. maar ik vind het wel een mooi mannetje, schijt aan de wereld.. bluf, snap de verhitte reacties op hem niet zo. Types als janssen geven het voetbal een beetje kleur, net zoals een vertonghen die 'kutkakkerlakken' zingt live op at5.. maak je niet zo druk om tegenstanders.. er zijn er genoeg die een doodschop of een kokmeijertje verdienen.. een buijs mag van mij in een rolstoel geschopt worden.. een van bommel ook.. maar om je nou kwaad te gaan zitten maken op uitspraken die net over de grens zijn.. ik kan niemand iets verbieden, maar is er echt niets anders om je druk om te maken?
Was het ook deze topic waarin gefrustreerd gedaan werd over boertjes en kakkerlakken die bijdehand doen n.a.v. een wedstrijd? Als je het zelf ook bij hun doet, onder het mom van 'geintje, moet kunnen' moet je nu ook een grote vent zijn. Doe je het niet bij hen.. tja, dan kan je er beter bovenop klappen, dan ben je er volgende keer vanaf.
|
Stormrage
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 19:31
|
|
Citaat: Brama en Luuk de Jong zullen hier tegen kunnen.. Landverraad, Janssen, Chadli en Douglas krijg je er wel gek mee..
Landverraad?
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 19:37
|
|
Landzaat
|