Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 22:59
|
|
Inderdaad, Dit is mijn Club was op het einde echt ongelooflijk hard. Was ook mooi voor de wedstrijd, Twente zong keihard een lied, Ajax zong daarna nog harder een lied. En zo ging het heel de tijd door, prima sfeer.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 23:04
|
|
Ik ben doodziek van deze nederlaag. 2-0,2-3. Dat zegt genoeg. Totaal onverdiend.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 23:06
|
|
Wat een slechte wedstrijd, wat het dan wel weer een leuke wedstrijd maakte (ondanks de uitslag). Maar voor mij telde vandaag de uitslag niet, maar het voetbal en dan moet ik concluderen dat ik het fout zag, ik dacht dat Twente meer kwaliteit had dan ons. Gelukkig is dat niet zo en volgende week in een vol Amsterdam Arena gaat Ajax 'gewoon' winnen. Over de wedstrijd: Dat Boilesen fouten maakte is klote maar ook begrijpelijk maar dat li'l Greg fout op fout maakt is echt onvoorstelbaar, wat was hij slecht vandaag zeg alweer. Verder vond ik Ebecilio er bovenuit steken en was Anita weer een van de betere.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 23:07
|
|
De Zeeuw is verbaasd over zijn wissel. Wat een paljas.
Je was (weer eens) een DRA-MA, Demy!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 23:11
|
|
Wat werd er eigenlijk gezongen bij dat 'Haaaa' .... 'Hoeee'? (Dat verstond ik, zou ook schaap ... koe kunnen zijn)
|
Stormrage
Forum berichten: 354
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 23:47
|
|
Citaat: Wat werd er eigenlijk gezongen bij dat 'Haaaa' .... 'Hoeee'? (Dat verstond ik, zou ook schaap ... koe kunnen zijn)
LOL @ schaap ... koe!
Hoe kom je erop?
Volgens mij was het: "Frank! ... De Boer!"
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 23:54
|
|
Ja, dat zou inderdaad kunnen ja!
Hoe ik op 'schaap' ... 'koe' kom? Er werd ook gezongen: 'Alle boeren zijn homo's' dus ik dacht dat heeft er misschien wel wat mee te maken.
Dat hoe ''Hoe hoe hoe hoereuhjong'' was ook wel hard hoor na die niet gegeven penalty van Cvitanich. (Was een schwalbe toch?)
|
Stormrage
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 23:59
|
|
Citaat: Ja, dat zou inderdaad kunnen ja!
Hoe ik op 'schaap' ... 'koe' kom? Er werd ook gezongen: 'Alle boeren zijn homo's' dus ik dacht dat heeft er misschien wel wat mee te maken.
Dat ''Hoe hoe hoe hoereuhjong'' was ook wel hard hoor na die niet gegeven penalty van Cvitanich. (Was een schwalbe toch?)
Dat was een overduidelijke schwalbe, ja. En heel slecht uitgevoerd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 00:16
|
|
Dacht ik al te zien.
Weet iemand waar/hoe ik deze wedstrijd in zijn geheel kan terugkijken?
|
Stormrage
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 00:20
|
|
Ik denk dat je nog even moet wachten daarvoor. Zal morgen vast wel ergens op internet te vinden zijn.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 00:34
|
|
Citaat: Ja, dat zou inderdaad kunnen ja!
Dat hoe ''Hoe hoe hoe hoereuhjong'' was ook wel hard hoor na die niet gegeven penalty van Cvitanich. (Was een schwalbe toch?)
Het was ook gewoon 'HA'.. . . 'HOE'. Voor het eerst uitgevoerd en geeft zeker het gewwenste effect.
De sfeer was gewoon geweldig. Nog nooit zoveel gezongen.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 02:44
|
|
Citaat: Ik ben doodziek van deze nederlaag. 2-0,2-3. Dat zegt genoeg. Totaal onverdiend.
Maak je niet druk Eijk.......dit potje ging toch helemaal nergens over. Ik snap niet dat iedereen deze wedstrijd zo serieus neemt......het is de KNVB Beker maar hoor, een niks zeggende prijs. ZONDAG MOET HET GEBEUREN !!!!!!
Daar worden de echte prijzen verdeeld, maar ik ben er enorm bang voor. Ik denk dat Ajax gewoon simpelweg te weinig kwaliteit heeft om die rot Tukkers te verslaan.
Kampioen worden is belangrijker dan die beker man......daar word het echte geld verdient en met een beetje pech hebben we Zondag helemaal niks.....dat rampscenario dreigt en zou wel erg zuur zijn.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 09:56
|
|
Citaat: De Zeeuw is verbaasd over zijn wissel. Wat een paljas.
Inderdaad, hij stond gewoon weer eens als tweede spits te spelen. Wat een waardeloze voetballer is het toch ook, heb je zo echt helemaal niks aan. Loopt ook helemaal nooit een man te dekken bij balverlies en wil alleen maar aanvallen, aanvallen, aanvallen en diep lopen.
Hij heeft gewoon geen enkele discipline voor zijn verdedigende taken, ik hoop dat hij zo snel mogelijk verkocht wordt, want hij leert het echt nooit. Je wordt totaal overlopen op het middenveld, tenzij je 2 controleurs achter Demy plaatst.
|
Stormrage
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 12:15
|
|
Citaat: Ik ben doodziek van deze nederlaag. 2-0,2-3. Dat zegt genoeg. Totaal onverdiend.
Maak je niet druk Eijk.......dit potje ging toch helemaal nergens over. Ik snap niet dat iedereen deze wedstrijd zo serieus neemt......het is de KNVB Beker maar hoor, een niks zeggende prijs. ZONDAG MOET HET GEBEUREN !!!!!!
Daar worden de echte prijzen verdeeld, maar ik ben er enorm bang voor. Ik denk dat Ajax gewoon simpelweg te weinig kwaliteit heeft om die rot Tukkers te verslaan.
Kampioen worden is belangrijker dan die beker man......daar word het echte geld verdient en met een beetje pech hebben we Zondag helemaal niks.....dat rampscenario dreigt en zou wel erg zuur zijn.
Ik snap niet dat mensen totaal niet om deze prijs geven. Een prijs is een prijs en als Ajacied moet je die prijzenkast vol willen hebben!
Ik vind het geen ramp dat we deze verloren hebben, maar ik had hem graag willen winnen!
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 14:33
|
|
Citaat:
Ik snap niet dat mensen totaal niet om deze prijs geven. Een prijs is een prijs en als Ajacied moet je die prijzenkast vol willen hebben!
Ik vind het geen ramp dat we deze verloren hebben, maar ik had hem graag willen winnen!
Wellicht omdat wij de tijden mee hebben gemaakt waarin een kampioenschap de maatstaaf was en de beker een troostrprijs voor clubs als Twente en PSV die niet aan het onaantastbare Ajax konden komen en daar dan ook niet aan dachtten. Of voor clubs die niet constant konden presteren die via de beker wel EL ticket konden halen. EN zo is het nu nog steeds, en de beker is niks waard. Je krijgt er geen CL ticket mee, zelfs geen voorronde dus leuk als je hem wint, maar als je vervolgens 3e in de competitie word heb je er helemaal niks aan, hij is niet eens mooi en we hebben er al 18 in de kast staan... Tja ik vind het dus ook niet zo erg, laat ze zich volgend weekend maar afreageren en dan wel het juiste eindresultaat bereiken.
Het is te triest voor woorden dat er nu een generatie supporters aankomt die nog nooit een kampioenschap hebben beleefd, en zelfs blij zijn met die lelijke denneappel, dat geeft nog maar eens aan hoe hard we Johan`s plannen nodig hebben, dit is niet des Ajax`. Vroeger wonnen wij Europacups, nu moeten we al 7 jaar snakken naar een titel in eigen land en blij zijn met een beker die nietszeggend is, ja het is een prijs maar wel een troostprijs in mijn ogen.
|
Eriksen
Forum berichten: 10
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 14:56
|
|
Citaat: Dacht ik al te zien.
Weet iemand waar/hoe ik deze wedstrijd in zijn geheel kan terugkijken? Mocht iemand dit weten hoor ik het graag :)
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 14:57
|
|
Ik ook, heb het namelijk gemist
|
Eriksen
Forum berichten: 10
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 15:03
|
|
Citaat: Ik ook, heb het namelijk gemist
Ik niet, ik was erbij, maar ik zou graag alles nog eens terugzien met herhaling enzo etc. ze hebben in dat stadion niet eens schermen voor herhaling
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 15:04
|
|
Citaat: Ik ook, heb het namelijk gemist
Ik niet, ik was erbij, maar ik zou graag alles nog eens terugzien met herhaling enzo etc. ze hebben in dat stadion niet eens schermen voor herhaling
Ten tijde van de bekerfinale zat ik op John Lennon Airport naar Man utd - Chelsea te kijken..
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 15:19
|
|
Citaat: De Zeeuw is verbaasd over zijn wissel. Wat een paljas.
Aanvallend vond ik hem erg goed hoor, maja verdedigend snapt Demy het niet echt, danzie ik liever Siem.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 16:13
|
|
Aanvallend was het anders ook niet veel. In de opbouw onzichtbaar.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 16:15
|
|
Citaat: Aanvallend was het anders ook niet veel. In de opbouw onzichtbaar.
Heitinga terughalen voor de positie van Anita, Anita op rechtback en een middenvelder halen die complementair is aan Eriksen en Heitinga..
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 16:29
|
|
Laat Heitinga lekker heel ver wegblijven uit de ArenA. Chivu, Heitinga, geweldige kerels en echte helden, maar ze voegen bar weinig toe aan dit Ajax.
Versterkingen moeten we hebben, geen leuke jongens.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 16:46
|
|
Citaat: Laat Heitinga lekker heel ver wegblijven uit de ArenA. Chivu, Heitinga, geweldige kerels en echte helden, maar ze voegen bar weinig toe aan dit Ajax.
Versterkingen moeten we hebben, geen leuke jongens.
Ik heb zaterdag 90 minute op Goodison Park gelet op Heitinga. Speelde geen foutloze wedstrijd maar dat kan als je tegen Touré, De Jong, Milner loopt te spelen. Maar hield zich zeker staande.. Ik zeg toch ook duidelijk hij voegt te weinig toe als centrale verdediger maar als verdedigende middenvelder weet ik zeker dat hij een dragende rol in dit elftal heeft.
Het is een leider in het veld die missen we nu.
|
Mentalita Ultras
Forum berichten: 211
|
Geplaatst: Ma 9 mei 2011 16:57
|
|
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=12 ... 418/page=1
Hele wedstrijd.
|