Auteur
|
Bericht
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 7 mei 2011 11:38
|
|
Gelukkig kan ik kijken, ik moet werken tot 5 uur :)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 7 mei 2011 13:45
|
|
Ik ben op me werk tijdens de wedstrijd morgen, maar goed, het is toch maar een generale repetitie voor volgende week.
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Za 7 mei 2011 14:39
|
|
Ajax.nl
Citaat: Trainer Frank de Boer heeft zijn selectie bekendgemaakt voor de bekerfinale, zondagmiddag tegen FC Twente in de Rotterdamse Kuip. Zoals de trainer vrijdag al verwachtte, moet hij het stellen zonder de geblesseerde Mounir El Hamdaoui.
De selectie voor de bekerfinale tegen FC Twente die zondag 8 mei om 18.00 uur begint, ziet er als volgt uit:
Kenneth Vermeer
Jeroen Verhoeven
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
André Ooijer
Nicolás Lodeiro
Daley Blind
Demy de Zeeuw
Dario Cvitanich
Nicolai Boilesen
Aras Özbiliz
Lorenzo Ebecilio
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Za 7 mei 2011 15:00
|
|
Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Zeeuw, Anita, Eriksen; Sulejmani, De Jong, Ebecilio.
Nu maar hopen dat de spelers scherper zijn dan tegen Heerenveen, anders is het natuurlijk meteen al afgelopen zaak. Met name Eriksen viel me bijzonder tegen vorige week.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Za 7 mei 2011 15:51
|
|
Toch knap dat hij een goal en een assist had.
Maar ik begrijp wat je bedoelt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 7 mei 2011 19:22
|
|
FC Twente zonder Onyewu in bekerfinale
FC Twente kan zondag in de bekerfinale tegen Ajax geen beroep doen op Oguchi Onyewu. Dat liet een woordvoerder van de club uit Enschede zaterdag weten. De Amerikaanse verdediger is niet fit genoeg om mee te doen in De Kuip.
Onyewu wordt sinds januari door FC Twente gehuurd van AC Milan, maar heeft nog niet kunnen overtuigen. De international van de Verenigde Staten is er ook nog niet in geslaagd een basisplaats af te dwingen in de ploeg van trainer Michel Preud'homme.
De selectie van Twente reisde zaterdag al af naar Rotterdam. Een grote groep supporters verzamelde zich langs de A1 om de spelersbus toe te juichen. Ajax en Twente trappen zondag om 18.00 uur af. Een week later strijden beide ploegen in Amsterdam om de landstitel.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 11:12
|
|
Dit ziet er wel leuk uit volgens mij: http://yfrog.com/gzzr0jbj
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 11:38
|
|
Ik ben benieuwd.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 12:05
|
|
Voor de mensen die gaan en onderweg zijn, ontzettend veel plezier..Vind het toch wel jammer dat ik niet gewoon gegaan ben.
Nou, van mij had onyewu mogen spelen trouwens, laat die vent maar op de back starten of weet ik veel wat haha (niet dat Buijsse ofzo beter is).
Heb er zin in. Voordeel is, die beker maakt me allemaal niet zoveel uit, 15 mei moeten ze vlammen en vandaag is mooi meegenomen!
Al ben ik wel van mening dat wij AJAX zijn en dus gewoon moeten winnen wat we kunnen winnen (dus ook deze beker).
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 13:03
|
|
M'n onderbuikgevoel vertelt mij dat de wedstrijd of in de verlenging beslist wordt (meer omdat beide teams niet het achterste van hun tong willen laten zien t.a.v. de kampioenswedstrijd) of dat FC Twente met een paar goals verschil (wel volle bak) van Ajax wint. Dit soort wedstrijden waren Suarez op het lijf geschreven. Die kon het verschil voorin maken. Wie moet dat nu doen?
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 13:47
|
|
Citaat: Dit soort wedstrijden waren Suarez op het lijf geschreven. Die kon het verschil voorin maken. Wie moet dat nu doen?
Sulejmani? Of nog even knallen met Ozbilliz ik denk dat als je die op Buysse zet, je die positie sowieso wel hebt het laatste kwartier, misschien te laat misschien ook niet.
Gestopt
|
Geenidee4
Forum berichten: 531
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 15:41
|
|
Jongens, ik wil niet negatief doen maar vind Twente gewoon helaas beter. IIg constanter. Ik ben bang dat we gewoon gaan verliezen en volgende week misschien ook. Het zou fantastisch zijn als we vandaag winnen, maar ik zou niet weten hoe. De zwakke plek van Twente is natuurlijk Rosales, maar verder is het een sterk team...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 15:46
|
|
Het is in ieder geval niet af te zien aan het puntenaantal dat ze constanter zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 15:49
|
|
Inderdaad, ik vind dat ook echt onzinnig gelul. Twente en Ajax bakken en beiden gewoon helemaal niets van dit seizoen en het hangt van allerlei externe factoren af wie hier als winnaar uit de bus gaat komen in de komende 2 wedstrijden. De competitie is al weken een loterij, dat zal de komende weken niet anders zijn.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 16:18
|
|
Inderdaad. Heel Nederland doet er aan mee, maar wat een slap gelul dat Twente 'zoveel beter is'. We staan vlak bij elkaar in de competitie, winnen onze wedstrijden allebei moeizaam en allebei laten soms hele mooie dingen zien en soms hele slechte dingen.
Vorm van de dag zal vandaag de dienst uitmaken. 15 Mei waarschijnlijk ook, alleen heeft AJAX dan een volle ArenA erachter staan, en vorig seizoen heeft dit mede ook effect gehad (3-0).
|
Geenidee4
Forum berichten: 531
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 16:51
|
|
Zoveel beter ook weer niet.... Maar kom op zeg.
Wie wint dit:
De Jong vs Douglas en Wisgerhof. Wisgerhof is geen topper en Douglas ook niet altijd, maar ik weet zeker dat De Jong geen kans maakt. Sympathieke speler en een harde werker, maar kom op wel een gelegenheidsspits.
Sulejmani /Ozbiliz/Ebicilio vs Rosales
Hier wint Ajax zeker. Ben helemaal niet weg van die Rosales, alleen wel oppassen als ie oprukt.
Buysse/Tiendalli vs Sulejmani/Ebicilio/Ozbiliz
Tiendalli vind ik nou niet echt goed, die Buysse lijkt me wel wat beter, maar ook hier moet Ajax kunnen winnen.
Brama vs Eriksen Als Eriksen het op zijn heupen heeft, gaat Brama het moeilijk krijgen maar andersom ook.
Janssen vs Anita Ik zal duimen voor Vurnon, maar vrees het ergste net als bij:
Chadli vs van der Wiel
De Jong vs Vertonghen en Alderweireld. Moeilijk, maar het moet kunnen.
En last but not least: Boilesen contra Ruiz. Ook hier hoop ik het beste voor onze jonge back, maar vrees het ergste helaas.
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 17:33
|
|
Citaat: Zoveel beter ook weer niet.... Maar kom op zeg.
Wie wint dit:
De Jong vs Douglas en Wisgerhof. Wisgerhof is geen topper en Douglas ook niet altijd, maar ik weet zeker dat De Jong geen kans maakt. Sympathieke speler en een harde werker, maar kom op wel een gelegenheidsspits.
Hier wint Ajax zeker. Ben helemaal niet weg van die Rosales, alleen wel oppassen als ie oprukt.
Tiendalli vind ik nou niet echt goed, die Buysse lijkt me wel wat beter, maar ook hier moet Ajax kunnen winnen.
Brama vs Eriksen Als Eriksen het op zijn heupen heeft, gaat Brama het moeilijk krijgen maar andersom ook.
Chadli vs van der Wiel
En last but not least: Boilesen contra Ruiz. Ook hier hoop ik het beste voor onze jonge back, maar vrees het ergste helaas.
Het gaat om de team prestatie hé! Kijk naar Manchester City: stuk voor stuk individuele topspelers, maar als team....
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 17:38
|
|
Opstelling Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Zeeuw, Eriksen, Anita; Sulejmani, De Jong, Ebecilio.
Aldus de Twitter van Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 17:54
|
|
Citaat: De Jong vs Douglas en Wisgerhof. Wisgerhof is geen topper en Douglas ook niet altijd, maar ik weet zeker dat De Jong geen kans maakt. Sympathieke speler en een harde werker, maar kom op wel een gelegenheidsspits.
Dat De Jong geen spits is waar je je in kunt vastbijten is juist het gevaarlijke. De Jong is te beweeglijk. Kijk hoe hij speelde tegen oa Heerenveen laatst.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 17:57
|
|
Citaat: Zoveel beter ook weer niet.... Maar kom op zeg.
Wie wint dit:
Chadli vs van der Wiel
Sorry hoor, maar hier moet ik dus eerst chocola van zien te maken en er dan nog op in gaan? Wat is dat nou voor manier van vergelijken? Elk persoonlijk duel één voor één meten..
|
JoostvanEsch
Forum berichten: 18
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 18:04
|
|
kan iemand mij een stream geven?
|
Mentalita Ultras
Forum berichten: 211
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 18:09
|
|
Ik heb ook een stream nodig!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 18:56
|
|
Zie chat:
mchat.php
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 20:35
|
|
F@ck! K@tzooi! Verdomme!!
On-no-dig!
|
M
Forum berichten: 474
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 20:36
|
|
Mooi! Als dit geen wraakgevoelens oproept voor volgende week dan weet ik het ook niet meer
|