Auteur
|
Bericht
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 3 maa 2011 23:26
|
|
Mooie finale die gelukkig pas over een paar maanden wordt gespeeld. Op het moment zie ik Ajax dit niet winnen, maar hopelijk zijn ze tegen die tijd beter.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 3 maa 2011 23:28
|
|
Eindelijk weer een echte finale! FC Twente vind ik de afgelopen weken overigens ook geen hele sterke indruk maken.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 07:13
|
|
Douglas er dan nog niet bij toch ?
|
AFCAlub
Forum berichten: 10
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 11:10
|
|
Citaat: Douglas er dan nog niet bij toch ?
Volgens mij is Douglas er gewoon weer bij dan hoor, maar het wordt een leuk slot van de competitie zo, 2 x tegen Twente als laatste wedstrijden , zo kan het zomaar een leuk einde worden.
Zolang AJAX maar gewoon vertrouwen krijgt in eigen kunnen, want ik heb vaak het gevoel dat de meeste gewoon veel te weinig zelfvertrouwen hebben.
Als je ziet hoe Miralem opbloeit de laatste weken, zo kunnen er nog veel meer hun potentie verhogen.
Lindgren staat gewoon heel goed te voetballen, en zie ik persoonlijk veel liever dan Enoh spelen, Anita als invaller op het middenveld komt ook aardig uit de verf.
Ebicillio ben ik nog niet helemaal van overtuigd ik zie in principe potentie maar of dat eruit gaat komen weet ik niet, ik krijg een beetje het Daniel de Ridder en Mitea gevoel bij hem.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 16:25
|
|
Hele mooie finale! Iemand enig idee wanneer de kaartverkoop start en of seizoenskaarthouders het recht hebben om eerder kaarten te kopen? En is er een combi of kan je gewoon lekker op eigen gelegenheid naar de Kuip?
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 16:56
|
|
Citaat: Douglas er dan nog niet bij toch ?
Douglas heeft 6 wedstrijden dus dan is hij er volgensmij gewoon bij.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Za 5 maa 2011 16:32
|
|
Met of zonder Douglas, maakt geen flaus aus.
Dit winnen we gewoon.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 13:49
|
|
Weet iemand of er al iets over kaartverkoop bekend is ??
Kan op Ajax.nl nog niets vinden.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 15:57
|
|
Nog niets bekend. Volgende week wel eerste voorbesprekingen vanuit Ajax zelf...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 16:40
|
|
Citaat: Nog niets bekend. Volgende week wel eerste voorbesprekingen vanuit Ajax zelf...
Ok, thanks.
Zal het in de gaten houden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 16:52
|
|
Denken jullie dat ook Supporters Club Card houders de kans krijgen om een kaartje te kopen, bijvoorbeeld 12.500 voor de seizoenkaarthouders en 5.000 voor de Supporters Club Card houders. Of eerst seizoenkaarthouders en daarna als er nog wat overschiet Club Card houders.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 18:54
|
|
Het laatste... Kan overigens mss wel aan kaarten komen via de knvb-officials, maar ik zit zelf dat weekend in Liverpool.. Land om 21.00 uur op Schiphol dus gelijk door naar een huldiging in de ArenA
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Di 29 maa 2011 10:04
|
|
Inderdaad laatste, maar met een beetje geluk kom je wel aan je kaart.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 29 maa 2011 23:35
|
|
Oké, bedankt. Voor mij afwachten dus.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 30 maa 2011 01:38
|
|
Hopelijk wint Ajax deze wedstrijd want we zullen waarschijnlijk geen kampioen worden en als FC Twente de dubbel zou pakken dan wordt ik ziek. Ajax speelt in die week twee keer tegen FC Twente en het zou prachtig zijn als we twee keer winnen. Tegen die tijd zal Vermeer waarschijnlijk weer topfit en in vorm zijn en dus hoeven we het niet met Verhoeven te doen wat onze kans van winnen doet stijgen. Het zou geweldig zijn als El Hamdaoui in het team terug komt en goed gaat spelen want we kunnen een goalgetter wel gebruiken.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 14:47
|
|
Ja hoor! Deze bloedhonden hebben weer bedacht er een combi van te maken! De kaartjes kosten eigenlijk maar 18 euro, maar ivm reiskosten, verzekeringen enzo kosten ze nu ruim het dubbele: 50 euro!
Het is toch niet te doen als je niet in Noord-Holland woont om naar de bekerfinale te gaan? Eerst in Amsterdam zien te komen, vervolgens met de bus naar Rotterdam, om daar vervolgens een paar uur als beesten behandeld te worden in het stadion, en daarna weer terug met de bus naar Amsterdam. Vervolgens nog maar eens naar huis rijden.
Is voor mij onmogelijk, m'n vader krijg ik niet zo gek om met een combi mee te gaan, en alleen of met vrienden is onmogelijk. Eerst met de trein van Eindhoven naar Amsterdam, en vervolgens van Amsterdam maar weer eens terug zien te komen in Eindhoven middenin de nacht ofzo..
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 4 apr 2011 15:12
|
|
Fucking zuigende bloedhonden!
Ik wilde ook naar de bekerfinale maar met een combi ga ik hier niet aan beginnen.
Moet ik vanuit den bosch naar Amsterdam, daar de combi naar r'dam en terug en dan weer naar Den Bosch.
Terwijl ik anders in 45 minuten naar r'dam was gereden en dan daar gewoon had kunnen parkeren.
|
Eriksen
Forum berichten: 10
|
Geplaatst: Do 7 apr 2011 13:59
|
|
Ik zou graag naar de bekerfinale gaan, 50 euro heb ik er ook wel voor over. Ik hoop dat ik als clubcardhouder nog kans maak op een kaartje. Ik ben bang van niet.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Do 7 apr 2011 14:32
|
|
Citaat: Denken jullie dat ook Supporters Club Card houders de kans krijgen om een kaartje te kopen, bijvoorbeeld 12.500 voor de seizoenkaarthouders en 5.000 voor de Supporters Club Card houders. Of eerst seizoenkaarthouders en daarna als er nog wat overschiet Club Card houders.
Tot nog toe heb ik geen enkele keer buiten de pot gepiest met mijn SCC en ben ik er constant bij geweest in de Kuip op die dubbele ontmoeting na dan.
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 7 apr 2011 14:39
|
|
Citaat: Ja hoor! Deze bloedhonden hebben weer bedacht er een combi van te maken! De kaartjes kosten eigenlijk maar 18 euro, maar ivm reiskosten, verzekeringen enzo kosten ze nu ruim het dubbele: 50 euro!
Het is toch niet te doen als je niet in Noord-Holland woont om naar de bekerfinale te gaan? Eerst in Amsterdam zien te komen, vervolgens met de bus naar Rotterdam, om daar vervolgens een paar uur als beesten behandeld te worden in het stadion, en daarna weer terug met de bus naar Amsterdam. Vervolgens nog maar eens naar huis rijden.
Is voor mij onmogelijk, m'n vader krijg ik niet zo gek om met een combi mee te gaan, en alleen of met vrienden is onmogelijk. Eerst met de trein van Eindhoven naar Amsterdam, en vervolgens van Amsterdam maar weer eens terug zien te komen in Eindhoven middenin de nacht ofzo..
Wie bedoel je eigenlijk met 'bloedhonden'? Want dr is maar 1 groep hoofdverantwoordelijk voor dat dit moet en dat zijn de supporters van zowel Ajax als Feyenoord...... Het zijn bijvoorbeeld niet de KNVB officials geweest die supportersbussen en treinen met stenen bekogelen. Tis triest dat het zo moet maar beeld je eens in wat er zou gebeuren als er allemaal Ajax supporters 'los' naar Rotterdam gaan........
Overigens ben ik bij de bekerfinale nog nooit als een beest behandeld in de Kuip, tegen AZ "kregen" we zelfs gratis ijsjes op de tribune
|
Pannie
Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Do 7 apr 2011 14:48
|
|
De kosten voor de bekerfinale vallen echt mee. Vervoerskosten is natuurlijk standaard als wij in de bekerfinale staan. (Sowieso bij bijna al onze wedstrijden in Nederland.)
De beestachtige behandeling is ook niet aan de orde. Behalve dan dat je op het stadionplein afgeschermd bent van de 'buitenwereld'. Altijd mooi om met zo'n grote groep op pad te gaan. Hoe je ook denkt over de beker...die cup ophalen in de kuip blijft fantastisch!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Do 7 apr 2011 15:36
|
|
Zijn er nu echt mensen die verwacht hadden dat de bekerfinale in Rotterdam geen combi zou worden? Dat had ik je in september al kunnen vertellen, ongeacht de tegenstander. Je speelt immers in Rotterdam.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 7 apr 2011 15:38
|
|
En hoe zit het met die tukkers? hebben die ook niet gewoon een combi-regeling?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 7 apr 2011 15:47
|
|
Citaat: Fucking zuigende bloedhonden!
Ik wilde ook naar de bekerfinale maar met een combi ga ik hier niet aan beginnen.
Moet ik vanuit den bosch naar Amsterdam, daar de combi naar r'dam en terug en dan weer naar Den Bosch.
Terwijl ik anders in 45 minuten naar r'dam was gereden en dan daar gewoon had kunnen parkeren.
Al zou ik gaan, kans is heel klein dat ik ga maar dan zou ik binnen 15 minuten in het stadion zitten.. Combi hoort er nou eenmaal bij en als ik ga (hele kleine kans) neem ik hem maar voor lief.
@Peter79 bedankt voor je reactie!
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 7 apr 2011 16:42
|
|
Citaat: En hoe zit het met die tukkers? hebben die ook niet gewoon een combi-regeling?
Geruchten zijn steeds sterker dat Twente geen verplichte combi krijgt al weet ik niet of dat wel zo slim is. Zo goed liggen de verhoudingen Feyenoord vs Twente nou ook weer niet.
PSV en AZ hadden in ieder geval geen verplichte combi toen wij tegen ze speelden.
|