Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 03:12
Zo tijd voor weer wat lekkere meiden.......ik heb vandaag extra mijn best gedaan gezien de omstandigheden......we beginnen met de overheerlijke Gemma Atkinson.....als dit naast je ligt dan denk je toch niet meer aan slapen?
Wat te denken van de overheerlijke "Daisy Duke" .........pfffff
Katie Price........ik vind het persoonlijk wat "te" allemaal, maar ze is heel geliefd.
Ook weer een dame die trots poseerde voor Playboy.......wat een vormen zeg.
Dit is Lilly Robbins, cheerleader bij de Miami Dolphins........daar heeft nog nooit iemand over geklaagd in Amerika, over cheerleaders.....
En nog een Megan Fox erachteraan voor de liefhebbers.
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:26
Citaat:
Speciaal voor David Beckham......de overheerlijke Rebecca Loos......Hollands welvaren.
Rebecca Loos, niet alleen voor Beckham maar ik vind het ook een lekkere.
Heerlijk ding en van alle markten thuis en dat voor een dochter van een diplomaat. Zo hoort dat, Nederland goed vertegenwoordigen!
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:39
Vreselijke lekkere meid he Jasper?.......ook al is ze niet eens zo mooi, maar die meid straalt sex uit al haar porieen.......omdat nog even te illustreren, nog een extra fotootje van "onze" Rebecca.
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:49
Citaat:
Vreselijke lekkere meid he Jasper?.......ook al is ze niet eens zo mooi, maar die meid straalt sex uit al haar porieen.......omdat nog even te illustreren, nog een extra fotootje van "onze" Rebecca.
Inderdaad onze 'Rebecca', die is voor alles in daar hoef je niet bang voor te zijn.
Wat een lekker ding, geloof maar dat ik weer eens naar Madrid moet.
Geregistreerd: 26-01-2009 Forum berichten: 1354 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 23:08
Omdat ik toch het belang van mooie vrouwen blijf onderstrepen, volgen hieronder enkele plaatjes van dames die toch als zeer aangenaam mogen worden beschreven.
Geregistreerd: 27-07-2010 Forum berichten: 168 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Alkmaar
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 23:19
Seduction je smaak qua vrouwen is zoals gewoonlijk subliem! Bar is de mooiste vrouw van de wereld en Megan is ook zeer fijn. Afgaande op de recentere foto's mag mevrouw Fox wel weer een beetje aankomen, ze ziet er nu wel erg dun uit...
Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 23:49
Mevrouw Loos heeft een aardige voorgevel! Daar heb ik totaal geen probleem mee, en nee sommige vrouwen/meiden hoeven niet zo knap te zijn, ze kunnen ook iets hebben, net als Do, die ogen hebben toch wel iets hoor:
Geplaatst: Di 8 feb 2011 03:40
Heey "Ping"......mooie foto van Do......ik wilde hem eerst zelf ook plaatsen.
Prachtig mooie meid en nog symphatiek ook, echt een "lekker wijf" ook al heeft ze die bh wel nodig want het hangt allemaal wat uit elkaar......
Geplaatst: Do 10 feb 2011 02:18
Citaat:
Lekkere meiden "Ping" ..........Die Pitbull heeft onlangs toch een nummer gemaakt met Enrique Iglesias?......ik zeg verder niks.......
Zou hij Anna even geleend hebben?
Was dat maar waar "Godfather" , maar ik zei dat omdat ik heb horen fluisteren dat Enrique Iglesias "uit de kast" gekomen is en dus homo is.
Vraag ik me idd wel meteen af waar Anna is?........