Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:14
|
|
Citaat: Zou toch mooi zijn!
Liever 4,5 - 6 miljoen voor Mertens dan alles boven de 4 miljoen voor Dost.
Sorry..., ik hop van hot naar her en lees derhalve niet goed.
Dit zou een enorme meevaller zijn, ik zeg doen!!!!
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:15
|
|
Citaat: Geschreven door DitoFCU4EVER op 31-01-2011 12:36
Niet Mertens maar Silberbauer naar 020.
De Zeeuw naar Fenerbahçe.
Circa 800.000 Euro.
Dit het gerucht wat binnen 020 gaat.
Haha, goed gerucht.
Gestopt
|
Felixvdw
Forum berichten: 253
Nieuws reacties: 4
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:16
|
|
Stoppen met Dost, koop Dries Mertens! Veel betere speler, die het spel van Ajax kan spelen. Ik weet niet of Dost dat ook kan. Op het begin vast nog niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:16
|
|
Citaat: Volgens sommige op het Utrecht forum komt Dries toch naar AJAX.
Lerby zou inderdaad in de Arena zijn.
Zie:
Bron
Als Lerby Mertens' zaakwaarnemer is dan komt het wel goed, zou heel veel verklaren voor mij.
Even een paar mensen bellen of dit ook klopt.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:17
|
|
Pushkin to the rescue
Silberbauer is een prima voetballer maar al te oud en die wil naar het buitenland. Zal dus niet naar Ajax komen.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:20
|
|
Zie:
Bron
Waarom moeten we via een Utrecht forum vernemen dat Lerby in de Arena is? Zitten wij allemaal te slapen dan? Of volgen die Utrechters Lerby overal? Maar ehh, dit beint wel serieuze vormen aan te nemen hoor, ik denk de Zeeuw weg en Dries en Dost allebij naar ajax wellicht, dat zou pas ultiem zijn!
|
Secretmaster
Forum berichten: 181
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:22
|
|
Als Dries overkomt ben ik al tevreden. Dost zou een extraatje zijn.
Op naar de 4e ster!!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:23
|
|
Citaat: En dat terwijl die 1,5 seizoen geleden 500.000 kostte Goed gescout Ajax!
Dat is precies de reden waarom ik voor Derk Boerigter zou gaan.
Utrecht koopt Boerigter als Mertens naar Ajax gaat; de komende 2 jaar blinkt Boerigter uit en loopt Ajax weer tegen de hoofdprijs aan. Je kunt mij ook niet wijsmaken dat Mertens nou zo veel extra's kan toevoegen tov deze linksbenige linksbuiten met een prachtige trap en een Ajax verleden.
Daarnaast heeft hij uitstekende statistieken voor een linksbuiten. Zeker als je de prestaties van RKC bekijkt.
2009/10 RKC Waalwijk 31 7 Eredivisie
2010/11 RKC Waalwijk 20 11 Eerste divisie
Ik zou het wel weten
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:24
|
|
Ik Hoop zo dat we op het laatste moment nog kunnen cashen voor de Zeeuw (8miljoen) en dan gewoon Driesje halen en Schaars erbij pakken. Misschien een bod voor Matavs ertegenaan gooien ?
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:25
|
|
Zie:
Bron
Als Lerby Mertens' zaakwaarnemer is dan komt het wel goed, zou heel veel verklaren voor mij.
Even een paar mensen bellen of dit ook klopt.
Mertens zit sowieso bij Essel. Waarom zou het dan goed komen, denk je?
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:25
|
|
Mertens die elke week 1 van de beste is bij Utrecht t.o.v. Boerrigter die 1-1,5 miljoen euro (vastgelegd in contract volgens een rkc-volger hier op mijn werk) moet kosten en die níet elke week uitblinkt bij Rkc ?
Dan liever 5 miljoen voor Mertens.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:26
|
|
Ik ook, Mertens. Boerrigter is geen directe versterking. Dan kun je beter Ebecilio er laten staan.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:27
|
|
Zitten er bij Essel (Lerby ?) nog meer spelers die een aanvallende versterking zouden kunnen zijn?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:29
|
|
Citaat: Mertens die elke week 1 van de beste is bij Utrecht t.o.v. Boerrigter die 1-1,5 miljoen euro (vastgelegd in contract volgens een rkc-volger hier op mijn werk) moet kosten en die níet elke week uitblinkt bij Rkc ?
Boerigter is absoluut de uitblinker van RKC. Hij is misschien wel de beste speler op dit moment in de jupiler League
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:30
|
|
Derk Boerrigter zit bij Essel dat is bekend...
In een radio-uitzending op 5 december werd door Lerby druk gepleit voor vleugelspelers, enig eigen belang is dan niet vreemd. Moet toch nog checken of Mertens echt bij Essel zit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:30
|
|
Citaat: Ik ook, Mertens. Boerrigter is geen directe versterking. Dan kun je beter Ebecilio er laten staan.
Ebicilio vind ik geen optie. Dat was in de jeugd al geen uitblinker en zal nooit een meerwaarde zijn
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:31
|
|
Citaat: Derk Boerrigter zit bij Essel dat is bekend...
In een radio-uitzending op 5 december werd door Lerby druk gepleit voor vleugelspelers, enig eigen belang is dan niet vreemd. Moet toch nog checken of Mertens echt bij Essel zit.
Sowieso wel. Check hun site maar. Hij komt zelfs voor in het introfilmpje.
http://www.esselsoccer.nl/
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:33
|
|
Citaat: Mertens die elke week 1 van de beste is bij Utrecht t.o.v. Boerrigter die 1-1,5 miljoen euro (vastgelegd in contract volgens een rkc-volger hier op mijn werk) moet kosten en die níet elke week uitblinkt bij Rkc ?
Precies. Mensen die voor Verhoek, Boerrigter of Beerens opperen, die snappen er weinig van. Kwaliteit kost geld mensen! Boerrigter is notabene al een keer weggegaan bij Ajax omdat hij het niveau niet aan kon! Boerrigter kan Ajax nu nog niet aan, hij speelt in de Jupiler League en blinkt daar af en toe uit. Mertens doet dit inderdaad wekelijks in de Eredivisie.
Ik betwijfel überhaubt of Boerrigter ooit wel het niveau gaat halen van Mertens, maar daarnaast is het voor Ajax op DIT MOMENT belangrijk om een speler te halen die extra kwaliteiten heeft. Wij hebben nu een speler met wat extra's nodig. Wat hebben wij er nou aan om een speler te halen die misschien op termijn een versterking is voor Ajax? Daar hebben we er al meerdere van. Ebecilio, Özbiliz, Josefzoon, Lukoki. We hebben helemaal geen vleugelspelers nodig die op termijn een goede speler kunnen worden. Daar hebben we er al zat van, we hebben een speler nodig die ons nu beter maakt! In die categorie valt Mertens zeer zeker, en spelers als Verhoek, Boerrigter en Beerens niet. De vraag is zelfs of die spelers überhaubt Ajax ooit sterker gaan maken. Met de spelers die we al hebben zou het dus juist wanbeleid zijn als we één van die spelers zouden halen.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:34
|
|
@ JL10: Hij is daar de uitblinker, ja. Maar niet wekelijks en het is Jupiler League niveau.
Laat duidelijk zijn, ik vind Boerrigter een prima vleugelspeler, maar hij is niet goed genoeg denk ik voor Ajax en daarnaast volgens mij (dit doe ik even uit het hoofd) 1 jaar ouder dan Mertens.
Mertens heeft dat overduidelijk wél bewezen (ook Europees).
@ nr23: Inderdaad. Al vind ik Verhoek weer niet helemaal in dat rijtje horen. Die bewijst zich wekelijks bij Ado (en heeft een erg fijne voorzet). Overigens ook nog niet genoeg bewezen voor Ajax maar ik vind hem op een hoger niveau zitten dan Beerens en Boerrigter.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:36
|
|
Citaat: @ JL10: Hij is daar de uitblinker, ja. Maar niet wekelijks en het is Jupiler League niveau.
Laat duidelijk zijn, ik vind Boerrigter een prima vleugelspeler, maar hij is niet goed genoeg denk ik voor Ajax en daarnaast volgens mij (dit doe ik even uit het hoofd) 1 jaar ouder dan Mertens.
Mertens heeft dat overduidelijk wél bewezen (ook Europees).
Als Boerrigter zelfs ouder is dan Mertens dan mag hij al helemaal niet eens voorkomen in de gedachten van mensen. Als hij ouder is dan Mertens is hij minimaal 24, als je dan nog in de Jupiler League speelt dan wordt je nooit Ajax-waardig. Boerrigter heeft nu in ieder geval niks bij Ajax te zoeken, met Özbiliz en Ebecilio hebben we twee spelers die helemaal niet minder zijn dan Boerrigter. Wij hebben nu behoefte aan een speler die duidelijk beter is dan die jongens.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:38
|
|
Precies. Mensen die voor Verhoek, Boerrigter of Beerens opperen, die snappen er weinig van. Kwaliteit kost geld mensen! Boerrigter is notabene al een keer weggegaan bij Ajax omdat hij het niveau niet aan kon! Boerrigter kan Ajax nu nog niet aan, hij speelt in de Jupiler League en blinkt daar af en toe uit. Mertens doet dit inderdaad wekelijks in de Eredivisie.
Ik betwijfel überhaubt of Boerrigter ooit wel het niveau gaat halen van Mertens, maar daarnaast is het voor Ajax op DIT MOMENT belangrijk om een speler te halen die extra kwaliteiten heeft. Wij hebben nu een speler met wat extra's nodig. Wat hebben wij er nou aan om een speler te halen die misschien op termijn een versterking is voor Ajax? Daar hebben we er al meerdere van. Ebecilio, Özbiliz, Josefzoon, Lukoki. We hebben helemaal geen vleugelspelers nodig die op termijn een goede speler kunnen worden. Daar hebben we er al zat van, we hebben een speler nodig die ons nu beter maakt! In die categorie valt Mertens zeer zeker, en spelers als Verhoek, Boerrigter en Beerens niet. De vraag is zelfs of die spelers überhaubt Ajax ooit sterker gaan maken. Met de spelers die we al hebben zou het dus juist wanbeleid zijn als we één van die spelers zouden halen.
Precies hoe ik er over denk, ik zie Boerrigter overigens nog wel naar een subtopper vertrekken en het daar redden. Het grote verschil tussen Boerrigter en Chadli, Mertens destijds is dat Boerrigter al een paar jaar ouder is. Dan heb je minder groeimarge. Als Mertens vertrekt bij Utrecht lijkt het me wel logisch dat ze bij Verhoek of Boerrigter uitkomen.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:39
|
|
Mertens: 06/05/1987
Boerrigter: 16/10/1986
Gelukkig, geheugen liet me niet helemaal in de steek.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:44
|
|
Waar halen jullie het vandaan dat hij niet elke week uitblinkt?
nr 23, Boerrigter kon wel degelijk het niveau aan, maar men was niet tevreden over zijn mentaliteit. Dat is de reden waarom hij werd weggestuurd.
Het is altijd makkelijk om spelers uit de jupiler league af te kraken. Maar neem nou maar aan dat het niet makkelijk is om uit te blinken in de jupiler League. Mertens en Chadli werden eerder ook door veel mensen afgekraakt, maar dat blijkt achteraf een verkeerde inschatting geweest te zijn.
Als je oog voor kwaliteit hebt, kun je zien dat Boerrigter met zijn specifieke kwaliteiten direct iets kan toevoegen aan Ajax. De stap van de Ajax 2 naar Ajax 1 is niet veel kleiner dan de stap RKC AJax Dat is de stap die Ebicilio net heeft gemaakt, die in mijn ogen absoluut niet voldoet overigens.
Leeftijd speelt wat betreft doorgroeien ook een kleine rol. Het gaat er om of je het niveau kunt halen. Dat kan makkelijk als je 24 bent
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:46
|
|
@ JL10: Dat heb ik van zelf elke week samenvattingen kijken en een collega die al 10-tallen jaren seizoenkaarthouder is van RKC.
Die zegt zelf ook dat Boerrigter niet elke week uitblinkt en géén duidelijke versterking is voor Ajax en dat kunnen we zéker niet zeggen over Mertens.
Wellicht kan je dit ook nog even navragen bij de rechtsback van oa. Napoli en Werder
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 16:46
|
|
Laatbloeiers zijn er niet veel hoor. Ik denk niet dat er nog veel rek zit in Boerrigter.
|