Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 11:52
|
|
Citaat: AMSTERDAM - Ajax volgt al een tijdje de verrichtingen van Derk Boerrigter, flankaanvaller van RKC Waalwijk. Intern wikt en weegt men de voors en tegens van de 24-jarige speler die in de eerste divisie dezelfde opvallende rol vertolkt als vorig seizoen Nacer Chadli bij AGOVV. Dat meldt het AD/
Ook buitenspeler Chadli stond in de belangstelling van Ajax, maar een mindere tweede seizoenshelft nam de twijfel over zijn kwaliteiten in Amsterdam niet weg. FC Twente besloot wel toe te happen en bij de landkampioen valt Chadli dit seizoen in de smaak.
Derk Boerrigter staat na zestien wedstrijden op negen goals en diverse assists. Hij speelde al eens voor Ajax tussen 2005 en 2007, maar brak toen niet door. Ajax-trainer Martin Jol zoekt naar flankspelers met lef, een klassieke passeeractie en rendement voor het doel, maar ze mogen weinig kosten.
Naam Derk Boerrigter
Lengte: 1.86m
Leeftijd: 24
Club: RKC
Prestaties clubtopscorer: van RKC
Positie: Linksbuiten
Contract: tot 2011
WEDSTRIJDEN - DOELPUNTEN
Haarlem 8 (1)
Zwolle 32 (3)
Zwolle 31 (
RKC 32 (7)
RKC 9 (6)
Saillant detail; Derk Boerrigter ligt onder contract bij Essel Sports Management, het kantoor van Soren Lerby en Sjaak Swart. Rasmus Lindgren en Toby Alderweireld liggen al bij dit kantoor vast. Op de radio gisteren hoorde ik Sjaak Swart pleiten voor buitenspelers bij Ajax (enige belangenverstrengeling?). Wel is het zo dat Boerrigter in het verleden als speler van Ajax 2 al meermaals bij de wedstrijdselectie van het eerste heeft gezeten.
Net zoals Dries Mertens en Nacer Chadli maakt Derk Boerrgter momenteel furore in de Jupiler Liga. De vergelijking met Mertens en Chadli gaat verder, beiden speelden al eerder bij een grotere club in de jeugd maar braken daar niet door (Racing Genk en Standard). Ook Boerrigter speelde eerst bij FC Twente en Ajax 2 waarna hij deze stap terug zette naar de Jupiler Liga. Een groot verschil tussen Chadli en Mertens is dat Boerrigter op een oudere leeftijd excelleert (24).
Hoe groot is het talent van Boerrigter? Toen Ajax zich enkele jaren terug meldde waren er meerdere clubs geinteresseerd zoals bijvoorbeeld ook Werder Bremen. Het probleem van Boerrigter was dat hij de laatste stap (de meest belangrijke stap) als talent niet kon zetten. Met de stap terug naar Haarlem - FC Zwolle - RKC bloeit Boerrigter langzaam weer een beetje op.
Wat zijn de sterke punten van Boerrigter? Hij heeft een redelijk accelartievermogen (http://www.youtube.com/watch?v=3nUZ5ajFrLg ), en vooral een goede trap. Die trap (ook vrije trappen http://www.youtube.com/watch?v=aSFM8MVv ... re=related) zorgen voor doelpunten bij RKC. Gedurende zijn carriere zien we dat Boerrigter steeds effectiever wordt (meer scoort) en dat zijn prestatie met RKC (7 doelpunten) in de eredivisie als vleugel een aardige prestatie is. Daartegenover staat dat Boerrigter nu langzaam de status van talent voorbij zou moeten zijn met 24 jaar en rechtvaardigt twijfels of zijn huidige niveau niet zijn plafond is.
Uit betrouwbare bron kan ik overigens melden dat deze jongen als persoon een echte Ajaxfan is. Ajax is zijn droomclub, een concurrentiestrijd om hem met andere eredivisieclubs zouden we daarom makkelijker moeten winnen. Eerder wonnen we die strijd al eens van PSV in de jeugd.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 12:43
|
|
Kan ik ook melden Push, stond 2 maanden geleden een interview met Boerrigter in de VI waarbij hij de hoop uitsprak ooit nog eens het ajax-shirt te mogen dragen..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 12:44
|
|
Ik heb de naam Boerrigter vorig jaar ook al een aantal keer laten vallen. Ik zou hier een zeer groot voorstander van zijn. Hij is een paar klassen beter dan Zeegelaar en Ozbiliz. Hij heeft snelheid, een mooie trap, mooie voorzet, overzicht en rendement. Daarnaast heeft hij nog doorgroeimogelijkheden. Kortom, hij zou een uitstekende versterking zijn.
Ik vind het wel apart dat Ajax nu pas interesse toont. Nu staat hij in de spotlights en komt de interesse op gang. Vorig jaar speelde dezelfde Boerigter (met dezelfde kwalliteiten) in een slecht elftal tegen degradatie en was er geen interesse. Dat noem ik opportunistisch scouten. Maar beter laat dan nooit :)
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 12:49
|
|
Vorig seizoen speelde hij in het laatste deel van het seizoen pas opvallend hoor. Hoe goed zo'n jongen nu ook speelt, de aankoop blijft altijd een risico. Als je 24 jaar bent lijkt mij niet dat je nog meer doorgroeipotentieel hebt dan een jongen als Özbiliz van 20 jaar. En je moet altijd maar afwachten hoe de jongen met de stap omgaat. Twente mag dan nu wel een topclub binnen Nederland zijn, maar de stap naar Ajax is altijd nog een stapje hoger dan de stap naar Twente. Toch sta ik niet negatief tegenover de transfer. We zitten volgend seizoen dun in de aanvallers en gezien zijn contract gaat het geen dure aankoop worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 13:10
|
|
Wist niet dat het ook in VI had gestaan Riejuh (heb het van iemand bij RKC) .
Anyway waar ik voor pleit (en dat had men met Chadli ook moeten doen bij twijfel) is huren met optie tot koop. Daarmee verklein je het risico dat je jarenlang vastzit aan spelers die niet voldoen. In een halfjaar tot een jaar op het trainingsveld weet je als club zijnde meer dan voldoende over het potentieel van een speler. Nu moet ik zeggen dat ik Chadli vooral nuttig vind maar ook geen echte topper bij Twente. Maar hij kan het niveau daar wel aan, in tegenstelling tot de veelbejubelde Bajrami.
Nordin Amrabat had bij VVV trouwens ook wel een leuke periode maar je ziet dat de stap naar een topclub voor hem net te hoog gegrepen is. Ik vind Boerrigter geen toptalent maar wel een speler waarbij we tenminste eens moeten kijken of hij die stap omhoog aankan (door middel van verhuur).
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 13:15
|
|
Heb een directe collega die al 30 jaar ofzo naar RKC gaat (heb medelijden) en die verwacht niet dat Boerrigter het juiste niveau is.
Daarnaast zegt hij ook, hetgene wat ik van Ozbiliz, Zeegelaar en Josefzoon heb gezien is niet minder dan dat van Boerrigter en daarnaast zijn ze stuk voor stuk minimaal 4 jaar jonger.
Overigens vindt ik het zelf ook overbodig dus om Boerrigter te halen.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 13:18
|
|
Als Boerrigter echt een contract tot 2011 heeft is huren met optie tot koop niet aan de orde.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 13:59
|
|
Tikfoutje, moet 2012 zijn.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 14:02
|
|
Dan eigenlijk nog steeds niet .
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 15:18
|
|
Boerigter en Verhoek zijn leuk, maar moet je niet beginnen met het leggen van een bepaalde basis? Gewoon, ook in het belang van die buitenspelers hoor. Neem aan dat het halen van een halfspeler als Janssen meer prioriteit heeft, terwijl je middenvelders Aissati, Eriksen en Emanuelson veel beter kunt laten functioneren. Met just het aantrekken van Boerigter en Verhoek los je niets op. Het zijn specifieke buitenspelers ja, zoals we die nu ook al binnen hebben, maar moet je die specifieke buitenspelers niet op hun kwaliteiten benutten? Dus die één-tegen-één scheppen en die voorzet koppend kunnen afronden? Zien we een halfspeler die al diep staand een één-tweetje aan zou kunnen gaan? Ballen op de goede voet, fijn in de loop met de juiste snelheid? Een spits die van de bal wegblijft, ruimte schept voor de vleugelflitser en uiteindelijk goed voor het doel positie kiest? Oftewel, waarom zouden Boerigter en Verhoek het hier wel goed doen en je blijkbaar Sulejmani, Ozbiliz, Jozefzoon en Zeegelaar beter kunt laten vertrekken? De enige reden die ik kan bedenken, is omdat Boerigter en Verhoek met hun 24/25 ondertussen wat allrounder zijn geworden en ze met hun gevorderde ervaring en fysieke fitheid in een wedstrijd meer kunnen forceren. Net als De Zeeuw, El Hamdaoui, Pantelic, Mido, Tainio, Ooijer, Atouba, hoef je ze niet veel meer te leren, ze hebben zoals Jol zo afgrijselijk kan zeggen al een eigen gezicht. Maar uit een potentieel veel grotere speler als Zeegelaar wordt niets gehaald, dat Chinese leger blijft toch maar een beetje in gebreken. Er wordt keer op keer voor de meest primitieve oplossing (zie voor snel resultaat) gekozen, terwijl je na enig logisch nadenken kan weten dat ook het aantrekken van Verhoek, Boerigter, die ‘vleugelspelers’ van NEC of welke eerste de beste 24+ vleugelspits in de Eredivisie dan ook je geen steek verder helpt. Aanspeelpunten als Sibon (oa Sulejmani) en in mindere mate Nkufo (oa Kennedy) laten daarentegen zien waar je moet beginnen met het zoeken naar een structurele oplossing. Met het halen van El Hamdaoui weet je dat je met daarbij Suarez aan twee, individualistische, spitsen vastzit en laat je de buitenspelers links liggen. Nu ineens wel willen kiezen voor specifieke buitenspelers (en uiteraard rijpere kopen, die van ons hebben 1.5 jaar stil gestaan) betekent voor de zoveelste keer de wereld op z’n kop. Al bij het willen halen van De Zeeuw ipv Elia hadden ze bij Ajax moeten optreden en hun conclusies moeten trekken, zoals moi hierzo heeft gedaan. Beide groepen hebben gefaald en gaan er zo te zien vrolijk en opzichtig mee door.
Hoe vaak moet het nog gezegd worden: Jol past niet bij Ajax en we zijn onder de Hagenees helemaal niets opgeschoten. Wanneer komt men er in die ArenA achter dat de man samen met Cocky en pek en veren de ringweg opgejaagd dient te worden (en 75% mag er achteraan)? Dat de met bijzonder weinig voetbalknow gezegende, door vriendjespolitiek omringende en aan hoogmoedswaanzin lijdende beleidsbepalers hem als hoofdtrainer hebben aangesteld kon ik me nog heel goed indenken, het is helemaal geen slechte trainer. Maar dat ze hem zoveel macht hebben gegeven, niet hebben ingegrepen en hem niet in de zomer hebben laten gaan is van god los. Nu is het voor heel het land duidelijk dat heel het zooitje weg moet. Voor de meute ligt alles open en bloot. Misschien is dit halve jaartje dan nog ergens goed voor. Ik zou zeggen, laat Verhoek en Boerigter links liggen, saneer en bouw het allemaal van de grond af aan opnieuw op. Laat het talent wat in huis is (oa Van Rhijn, Boilesen, Bonevacia, Aissati, Eriksen, Zeegelaar, Castillion) in tegenstelling tot nu functioneren en met vallen en opstaan ontwikkelen en 'een eigen gezicht krijgen'. Met enkel een paar gerichte aankopen (Janssen) moet het dan gedaan worden, terwijl je er ondertussen voor zorgt dat je een Narsing, Elia en Assaidi zelf goed gaat opleiden en je later eventueel een Verhoek, Chadli, Elia of als ze kwalitatief gezien in Nederland niet goed genoeg zijn een Zlatan, Mido, Olsen op 19/18-jarige kunt gaan halen. Zo is het en niet anders. Het aantrekken van de weggestuurde 24-jarige Boerigter zou het zoveelste toonbeeld van onvermogen zijn, het moet nu maar eens afgelopen zijn.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 15:19
|
|
Wat natuurlijk ook van belang voor succes is of we Jol voetbal of ajax voetbal gaan spelen. Houden we brekers als de Zeeuw(is eigenlijk breker noch aanvallende middevelder) en Enoh of gaan we we het zoeken in het voetbal.
Met een middenveld van
Hamdaoui
De Zeeuw
Enoh
gaan veel buitenspelers te onder. Waarom?
Hamdaoui doet niets in de omschakeling
De Zeeuw doet regelmatig niets in de omschakeling
Enoh is ver uit vorm.
Met een voetballend middenveld met de punt naar achter zou een Boerrigter een succes kunnen worden. Snelheid en een fabelachtige trap. Dus geen Sikora vergelijkingen maken s.v.p.
Linksbuiten Mido Rechtsbuiten
Lodeiro Eriksen
De Jong
Anita----Vertonghen- Alderweireld---Van Der Wiel
Hamdaoui en mido afwisselen waarbij ik twijfel of het systeem uberhaupt is weggelegd voor een Hamdaoui.
Linksbuiten: Boerrigter ophalen
Rechtsbuiten: Verhoek ophalen. Vind ik erg goed. Mooie trap en een etterbak. Ajax kan wel een paar etterbakken gebruiken.
Op deze manier zit je voor volgend jaar behoudens een centrale spits(castillion?) goed in je voorhoede. Suarez gaat op zeker. Ik heb echter ook het idee dat Hamdaoui vetrekt. Is niet echt een jongen met clubliefde en springt op elke trein waar hij iets meer kan verdienen. Maar ik kan het ook mis hebben :)
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 15:52
|
|
Citaat: Boerigter en Verhoek zijn leuk, maar moet je niet beginnen met het leggen van een bepaalde basis? Gewoon, ook in het belang van die buitenspelers hoor. Neem aan dat het halen van een halfspeler als Janssen meer prioriteit heeft, terwijl je middenvelders Aissati, Eriksen en Emanuelson veel beter kunt laten functioneren. Met just het aantrekken van Boerigter en Verhoek los je niets op. Het zijn specifieke buitenspelers ja, zoals we die nu ook al binnen hebben, maar moet je die specifieke buitenspelers niet op hun kwaliteiten benutten? Dus die één-tegen-één scheppen en die voorzet koppend kunnen afronden? Zien we een halfspeler die al diep staand een één-tweetje aan zou kunnen gaan? Ballen op de goede voet, fijn in de loop met de juiste snelheid? Een spits die van de bal wegblijft, ruimte schept voor de vleugelflitser en uiteindelijk goed voor het doel positie kiest? Oftewel, waarom zouden Boerigter en Verhoek het hier wel goed doen en je blijkbaar Sulejmani, Ozbiliz, Jozefzoon en Zeegelaar beter kunt laten vertrekken? De enige reden die ik kan bedenken, is omdat Boerigter en Verhoek met hun 24/25 ondertussen wat allrounder zijn geworden en ze met hun gevorderde ervaring en fysieke fitheid in een wedstrijd meer kunnen forceren. Net als De Zeeuw, El Hamdaoui, Pantelic, Mido, Tainio, Ooijer, Atouba, hoef je ze niet veel meer te leren, ze hebben zoals Jol zo afgrijselijk kan zeggen al een eigen gezicht. Maar uit een potentieel veel grotere speler als Zeegelaar wordt niets gehaald, dat Chinese leger blijft toch maar een beetje in gebreken. Er wordt keer op keer voor de meest primitieve oplossing (zie voor snel resultaat) gekozen, terwijl je na enig logisch nadenken kan weten dat ook het aantrekken van Verhoek, Boerigter, die ‘vleugelspelers’ van NEC of welke eerste de beste 24+ vleugelspits in de Eredivisie dan ook je geen steek verder helpt. Aanspeelpunten als Sibon (oa Sulejmani) en in mindere mate Nkufo (oa Kennedy) laten daarentegen zien waar je moet beginnen met het zoeken naar een structurele oplossing. Met het halen van El Hamdaoui weet je dat je met daarbij Suarez aan twee, individualistische, spitsen vastzit en laat je de buitenspelers links liggen. Nu ineens wel willen kiezen voor specifieke buitenspelers (en uiteraard rijpere kopen, die van ons hebben 1.5 jaar stil gestaan) betekent voor de zoveelste keer de wereld op z’n kop. Al bij het willen halen van De Zeeuw ipv Elia hadden ze bij Ajax moeten optreden en hun conclusies moeten trekken, zoals moi hierzo heeft gedaan. Beide groepen hebben gefaald en gaan er zo te zien vrolijk en opzichtig mee door.
Hoe vaak moet het nog gezegd worden: Jol past niet bij Ajax en we zijn onder de Hagenees helemaal niets opgeschoten. Wanneer komt men er in die ArenA achter dat de man samen met Cocky en pek en veren de ringweg opgejaagd dient te worden (en 75% mag er achteraan)? Dat de met bijzonder weinig voetbalknow gezegende, door vriendjespolitiek omringende en aan hoogmoedswaanzin lijdende beleidsbepalers hem als hoofdtrainer hebben aangesteld kon ik me nog heel goed indenken, het is helemaal geen slechte trainer. Maar dat ze hem zoveel macht hebben gegeven, niet hebben ingegrepen en hem niet in de zomer hebben laten gaan is van god los. Nu is het voor heel het land duidelijk dat heel het zooitje weg moet. Voor de meute ligt alles open en bloot. Misschien is dit halve jaartje dan nog ergens goed voor. Ik zou zeggen, laat Verhoek en Boerigter links liggen, saneer en bouw het allemaal van de grond af aan opnieuw op. Laat het talent wat in huis is (oa Van Rhijn, Boilesen, Bonevacia, Aissati, Eriksen, Zeegelaar, Castillion) in tegenstelling tot nu functioneren en met vallen en opstaan ontwikkelen en 'een eigen gezicht krijgen'. Met enkel een paar gerichte aankopen (Janssen) moet het dan gedaan worden, terwijl je er ondertussen voor zorgt dat je een Narsing, Elia en Assaidi zelf goed gaat opleiden en je later eventueel een Verhoek, Chadli, Elia of als ze kwalitatief gezien in Nederland niet goed genoeg zijn een Zlatan, Mido, Olsen op 19/18-jarige kunt gaan halen. Zo is het en niet anders. Het aantrekken van de weggestuurde 24-jarige Boerigter zou het zoveelste toonbeeld van onvermogen zijn, het moet nu maar eens afgelopen zijn.
Amen! Het is een utopie om te denken dat 1 aankoop Ajax ineens weer laat wervelen over de velden. Laat staan dat dat een aankoop is van pak em beet ADO & RKC of welke club dan ook in de marge. Ik wil niet ingaan op een kwaliteitsverschil tussen een Boerrigter/ Verhoek enerzijds en een Sulejmani, Ozbiliz, Jozefzoon & Zeegelaar anderzijds. Dat is namelijk helemaal niet de essentie, zelfs al zouden in het puur hypothetische geval Elia & Robben komen. Je individuele kwaliteit neemt toe en je zal er ongetwijfeld meer punten door gaan halen maar word je positiespel veel beter? Ga je beter druk zetten? Ben je dan beter in staat om je tegenstander over het hele veld voetballend de baas te zijn? Nee dus.
Ik zit even te graven, maar welke tegenstander hebben wij nou dit seizoen voetballend weggeblazen een hele wedstrijd? Zelfs ploegen als Heracles, NEC, ADO Den Haag, VVV zijn (in fases) voetballend minimaal gelijkwaardig. DAT is toch niet te geloven? De goals van Suarez & El Hamdaoui hebben in het begin van het seizoen veel kunnen verbloemen voor wie puur naar de stand kijkt. Maar het is schrikbarend om te zien hoe weinig kansen we creeeren, hoe makkelijk we kansen weggeven en hoe we keer op keer achter de bal aan lopen omdat we alleen reageren ipv te ageren en dus bijna altijd te laat zijn.
Kortom, nu een buitenspeler halen is als het uitvinden van een zaklamp op zonne energie..........
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 16:02
|
|
Nee, geen Boerrigter. Neem dan Verhoek, we hebben namelijk meer behoefte aan een rechtsbuiten dan aan een linksbuiten. Voor linksbuiten hebben we Mickey, Emanuelson en Özbiliz. Op rechts hebben we echter alleen verkapte opties als Suarez en Mickey. We hebben dus behoefte aan een rechtsbuiten en niet een linksbuiten. Helaas is Boerrigter een linksbuiten, niet doen dus.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 16:18
|
|
Emanuelson gaat weg hč en op rechts hebben we straks Jozefzoon ook nog.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 16:23
|
|
Jol kennende koopt hij dalijk een speler, ipv Jozefzoon daar neer te gaan zetten.
Dat zelfde geval ook met Blind... Nu verkooptie hem, volgend seizoen loopt hij weer te zeiken als v/d Wiel weg is dat hij een Rechtsback nodig heeft..........
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 16:32
|
|
@ denpingelaar: Nee joh, Jol is straks naar Newcastle (check zijn topic )
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 16:54
|
|
Rechtsbuiten: Jozefzoon, Lukoki, De Sa
Linksbuiten: Sulejmani, Ozbiliz, Zeegelaar, Kishna
De rechtsbuiten positie is goed bezet met drie talentvolle jongens en op de linksbuiten positie staan met Sulejmani, Ozbili en Zeegelaar drie spelers die daar kunnen spelen totdat Kishna over een paar jaar door kan breken.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 19:14
|
|
Sulejmani en Suárez zijn beide beter als linksbuiten. Urby (gaat weg), Eriksen, Özbiliz, (en Zeegelaar), zouden die het écht zoveel slechter doen dan een 24 jarige (weggestuurde) speler van RKC?
Hij is te goed voor RKC, kan middenmoot Eredivisie aan en heeft een goede trap. Maar Ajax is wel wat anders.. Hij is ook 24, dus niet superjong.
Wel Boerrichter halen, maar Mertens en Chadli gewoon laten lopen, ookal waren zij voor een prikkie te koop en eindeloos aangeboden bij Ajax.
Al halen we een buitenspeler met een fantastische voorzet. Wat hebben we eraan? Alleen als Mido speelt heb je er iets aan. El-Hamdaoui gaat echt niet koppen hoor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Ma 14 maa 2011 21:49
|
|
Wederom 3 goals van Boerigter, zelfs 2 met zijn rechterbeen. Hoe goed moet je presteren voordat Ajax een speler koopt uit de jupiler league?
Ik geef jullie op een briefje, hij is volgend seizoen een van dé smaakmakers in de eredivisie.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Ma 14 maa 2011 21:54
|
|
Boerrigter zal Mertens gaan opvolgen bij Utrecht zo meldt VI.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Ma 14 maa 2011 21:56
|
|
Verdomd, wat was hij weer goed van de week. Had echt mooie goals, weet niet precies welke maar de 1e of 2e was echt snoeihard! Lijkt me qua prijs/kwaliteit-verhouding toch een betere optie als Mertens..
Gestopt
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 14 maa 2011 22:37
|
|
Erg raar dat Ajax geen poging waagd. Zoveel goede linksbuiten heeft Ajax niet en hij heeft zelfs nog een tijdje in de opleiding gespeeld. Haal hem nou maar op en neem eens een gok. Niet weer zo'n Chadli-flashback, heb ik weinig zin in.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 14 maa 2011 22:47
|
|
Chadli is jonger dan Boerrigter.. Maar probeer hem inderdaad te halen..
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 14 maa 2011 23:07
|
|
Weet ik. Maar het gaat mij vooral om de overeenkomsten, beide linksbuiten en beide haalbaar en relatief goedkoop. Beide zijn ook erg bruikbaar voor Ajax.
Ik zou het raar vinden als Ajax hem niet wilt. Voelt Ajax zich te groot om zo'n gok te wagen?
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Ma 14 maa 2011 23:18
|
|
Nee want zowel de club Ajax als Frank de Boer hebben meerdere keren aangegeven dat de verrichtingen van Boerrigter wel worden gevolgd.
|