Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 30 nov 2010 22:41
|
|
Vind het jammer dat we ook bij winst geen kans hebben op de tweede plaats, dat maakt het wel een stuk minder. Desalniettemin (wat een woord) lijkt het me super gaaf om er heen te gaan, in jouw geval. De Europa League is al voor 90% bereikt, want ik zie Auxerre geen punt(en) in Santiago Bernabeu maar je weet het natuurlijk nooit.
Een overwinning zou wel prachtig zijn, maar ik denk een 0-0 net als bij Juventus uit.
|
Koningtinus
Forum berichten: 47
Nieuws reacties: 48
|
Geplaatst: Wo 1 dec 2010 17:24
|
|
0-0 teken ik voor. AC Milan is geen Real Madrid dus een echt pak slaag reken ik sowieso niet op. Maar ik denk wel dat een gelijk spel echt het hoogst haalbare is gezien de huidige vorm.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Wo 1 dec 2010 19:44
|
|
Ik denk dat we op Real moeten hopen want ik zie ons geen punten pakken in Milaan.
Het is daar altijd lastig en in de huidige vorm zie ik ons geen potten breken.
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 10:20
|
|
Dit word een kansloze 0-3. Ac-Milan is zelfs als het nergens meer om speelt nog 10 keer zo sterk als een Ajax in deze vorm. Vergeet niet dat Auxerre ook geluk kan hebben en kan winnen bij Madrid. Ik zie het somber in.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 10:50
|
|
We worden levend opgegeten ben ik bang. Wat een klotezooi. Normaal kijk je uit naar een wedstrijd. Nu dus niet.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 10:50
|
|
5-0 we worden van kastje naar de muur getikt
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 11:34
|
|
4-1, en dan mogen we nog niet klagen... Auxerre speelt gelijk tegen een Real C elftal en weg Europees voetbal....
(sorry dat ik jullie dag moet verpesten)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 12:14
|
|
Als het daadwerkelijk 1-4 zou worden, dan hoor jke mij niet klagen hoor DIMC85!
Nee, even redelijk blijven wordt gewoon een 3-0/4-0. Ze hebben daar niks te zoeken en het zal nog erger worden dan Real thuis.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 12:21
|
|
Citaat: Dit word een kansloze 0-3. Ac-Milan is zelfs als het nergens meer om speelt nog 10 keer zo sterk als een Ajax in deze vorm. Vergeet niet dat Auxerre ook geluk kan hebben en kan winnen bij Madrid. Ik zie het somber in.
Als het 0-3 word, zou ik erg blij zijn hoor, Chrisje. Maar ik denk niet dat we daar een overwinning behalen, helemaal niet zelfs. ( Ik weet natuurlijk donders goed dat je 3-0 bedoelt... )
Hier gaan we gewoon van de mat getikt worden, heb ik wel zin om deze wedstrijd te gaan kijken !??
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 12:33
|
|
Wat dacht je van mij Nico? ik zit in San Siro, haha!
Milan zal echt een offday moeten hebben, en Ajax zal echt moeten realiseren dat dit hun laatste kans op overwintering is. Het zal me ook niks verbazen als er in hun koppies de situatie rondgaat dat Real wel even van Auxerre wint en Ajax met de hakken over de sloot alsnog EL haalt.
Ik hoop echt dat ze zich kunnen oppompen, en met veel geluk iets kunnen forceren. Maar ook ik zie het somber in.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 13:41
|
|
------------------------Stekelenburg---------------------
Van der Wiel-Alderweireld-Ooijer-Vertonghen-Emanuelson
--------------------De Zeeuw-Lindgren-------------------
---------------------------Eriksen-------------------------
---------------------Suárez----Sulejmani------------------
Tsja..? Minst slechte optie? El-Hamdaoui raakt geen bal meer de laatste 6/7 weken. Enoh is het beste zonder bal, hij pakt hem het liefst af (met zoveel mogelijk risico op een kaart), en daarna inleveren bij de tegenstander om zo hem weer proberen af te pakken. De Jong.. hij doet zijn best en had/heeft scorend vermogen, maar heb niet het idee dat hij tegen AC Milan zou scoren. Özbiliz gaat echt niets forceren daar (logisch). En Mido kan z'n stempel daar toch niet drukken als hij in de basis start.
Met deze opstelling kunnen de backs opkomen, dat kan eventueel een wapen zijn. Daar zijn ze goed in. Het middenveld is dramatisch. Lindgren gaat mee in het niveau. De Zeeuw is helemaal uit vorm. Eriksen, tsjah? Hij is snel, en wendbaar. En de rest zal het niet beter doen.
Suárez heeft vakantie gehad en hem stel je altijd op. Sulejmani speelt gewoon aardig tot goed laatste wedstrijden. Laatste wedstrijden is hij de beste man van Ajax (niet moeilijk). Hij is snel en toch dreigend.
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 13:57
|
|
Mido niks in te brengen daar? hij is wel groot en sterk, en tegenover die beesten van een verdedigers kan hij de bal even vasthouden om mensen mee op te laten komen of vrij te laten lopen. Dat lijkt mij beter dan het kansloos de lange bal naar een Mounir of Luis spelen die te lichtvoetig zijn om echt iets te forceren zoals tegen Real het geval was.
Milan thuis of Uit is een groot verschil, thuis kun je nog met emotie spelen, en 50.000 man achter je, maar uit zie ik ze niet combinerend of als buitenspeler zijnde een actie te maken, daar is de vorm ook niet naar.
Mido kan wel tijd maken voor een loopactie van Sulejmani of Suarez om toch te proberen een kans te creeeren.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 15:05
|
|
Ik hoop op 7-0, misschien dat Jol - of v.d Boog - dan eindelijk zijn conclusies trekt.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 15:54
|
|
Milan heeft natuurlijk ook Vertonghen en van der Wiel al het hoofd op hol gebracht door te zeggen dat ze in de belangstelling staan. Zeker van der Wiel is daar gevoelig voor. Dit gaat helemaal niets worden.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 17:21
|
|
Kan dit potje niet schriftelijk afgedaan worden?
|
AFCA_Seaman
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 17:38
|
|
Kunnen we niet uit de competitie worden gezet?
Kom op zeg, het gaat nog steeds ergens om en al zal een goed resultaat bijzonder moeilijk worden, toch moet je er voor gaan, en wederom gaan steunen.
Ja, ik ben ook schijtziek van het spel, en schijtziek van de hele situatie, al jaren. Maar woensdag staat er wederom een wedstrijd op het spel die belang heeft voor na de winterstop, gewoon weer lekker discusseren en hopen op een offday van Milan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 17:55
|
|
Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Eriksen, Anita; Suarez, El Hamdaoui, Sulejmani.
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 18:48
|
|
Citaat: Kunnen we niet uit de competitie worden gezet?
Kom op zeg, het gaat nog steeds ergens om en al zal een goed resultaat bijzonder moeilijk worden, toch moet je er voor gaan, en wederom gaan steunen.
Ja, ik ben ook schijtziek van het spel, en schijtziek van de hele situatie, al jaren. Maar woensdag staat er wederom een wedstrijd op het spel die belang heeft voor na de winterstop, gewoon weer lekker discusseren en hopen op een offday van Milan.
Ja, gewoon voor de overwinning gaan. We kunnen dan misschien geen volgende ronde meer halen, maar die Europa League is echt nog niet binnen hoor. Moeten we volledig vertrouwen op een overwinning van Madrid op Auxerre? Nee, lijkt me niet want die zijn er al en kunnen best de wedstrijd laten varen. We moeten er dus alles aan doen om een goed resultaat te halen.
Opstelling: Stekelenburg; vdWiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita; Enoh - Eriksen - Lindgren; Sulejmani - Mido - Emanuelson
Geen Ozbeliz, gewoon Urby weer op linksbuiten en Anita terug op de back. de Zeeuw mag de bank warmhouden ten koste van Lindgren en Mounir mag ook eens op de bank. Mido in de spits, want die speelt redelijk inmiddels. Eriksen verdient ook meer dan 6 minuten om zich te bewijzen.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 18:59
|
|
En Suárez?
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Zo 5 dec 2010 19:28
|
|
Oja, Emanuelson op rechtsvoor, ook zo'n briljante ontdekking van Jol...
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 6 dec 2010 23:58
|
|
We zullen eens winnen daar in Milan, dan zal ik een enorm dubbel en rot gevoel er aan over houden.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 7 dec 2010 11:12
|
|
Hoezo een dubbel en rot gevoel bij een overwinning?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 7 dec 2010 13:30
|
|
Nou winst op Milan uit is prachtig natuurlijk, maar je schiet er niks mee op, behalve dat je sowieso EL speelt. Wel er van uitgaand dat Mourinho en Co hun plicht doen in Madrid en gewoon winnen, dus je speelt eigenlijk zo goed als EL.
Lijkt me hoor, ik kan ook niet precies raden wat Jasper (toch?) denkt.
|
Thafunk
Forum berichten: 42
|
Geplaatst: Di 7 dec 2010 16:44
|
|
Lees net in de Telegraaf dat Ajax met 5 uur vertraging is vertrokken naar Milaan. (15.00 uur ipv 10.00 uur)
Frank heeft genoeg tijd gehad om met iedereen een praatje te maken lijkt me!
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 7 dec 2010 18:12
|
|
Nou, nieuwe trainer, nieuwe kansen. Hopen dat De Boer Blind wčl een kans geeft op linksback, dat hij inziet dat Tainio niet meer dan tribunewaardig is en dat Mido het tot de winterstop eerst maar eens als pinchitter moet laten zien.
Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Eriksen, Lindgren; Suarez, El Hamdaoui, Sulejmani.
|