Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Araz Özbiliz
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Araz Özbiliz
Maker: 343Bekeken: 8540
Status: InactiefBerichten: 93
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bart

Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 13 maa 2011 21:40
Mooi, liet vandaag een paar keer zijn klasse zien. Een goede actie waaruit de 1-1 viel en had ook nog een goede actie waarin bijna de 1-2 viel. Als Sulejmani die bal had afgemaakt had Özbiliz de wedstrijd binnen vijf minuten gekeerd. Jammer dat die ook behoorlijk terugviel in de tweede helft.
YoranAjax

Forum berichten: 1354
Geplaatst: Zo 13 maa 2011 21:46
Hij heeft een goede individuele actie en is veel minder voorspelbaar als Ebecilio. Verder is hij creatiever en hij is ook zeker dreigender.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Zo 13 maa 2011 21:53
Özbiliz is ook vrij voorspelbaar in zijn acties, ik vind Özbiliz zelfs voorspelbaarder dan Ebecilio, maar Özbiliz heeft wat meer overzicht na zijn ploeggenoten toe dan Ebecilio.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 357
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 13 maa 2011 21:59
Ozbiliz had gewoon een goede wedstrijd, als Ebecillio een goede wedstrijd heeft, zijn ze beide evengoed. Het ligt eraan wie er goed speelt. Vond Ebecillio vandaag niet. Ozbiliz vond ik vandaag wel goed, maar af en toe, speelt hij elke bal alleen maar terug...
YoranAjax

Geplaatst: Zo 13 maa 2011 22:05
Hij speelt de bal dan wel terug, maar Van der Wiel doet dat altijd. Ebecilio schiet op doel, balbezit weg. Özbiliz houd de bal tenminste nog wel in de ploeg. Hij is misschien minder voorspelbaar, maar zijn actie's lukken wel. Ebecilio lijdt veelste veel balverlies.
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
Geplaatst: Zo 13 maa 2011 22:29
Sommige spelers moeten rustig gebracht worden. Ozbiliz lijkt me er daar een van. Qua basiskwaliteiten, techniek, snelheid, passing, acht ik hem beter dan Ebecilio.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Zo 13 maa 2011 22:38
Beide spelers hebben zo hun pro's en cons.

Ebecilio is veel taakbewuster bij balbezit en balverlies. Özbiliz is wat geraffineerder in zijn acties en heeft daarmee samenhangend dan ook meer zicht voor wat er om hem heen gebeurt.

Wat mij betreft dan ook logisch om te beginnen met Ebecilio. Hij heeft meer power en speelt meer in dienst van het elftal.
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Ma 14 maa 2011 10:15
Eens met Bertje!!! En dat mag best eens in de krant haha!

Ebecilio vind ik ook meer en beter zijn man volgen in de verdediging. Özbiliz doet dit wat minder maar is daardoor aanvallend iets dreigender.

Enige wat Özbiliz wel moet doen is zijn acties vaker maken (zelf een man voorbij).
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Do 17 maa 2011 13:39
Mag het dus vanavond en zondag laten zien. Hopelijk maakt hij een goede beurt voor zichzelf en voor Ajax. Hopelijk beseft Ajax wel dat zondag een tikkie belangrijker is dan vandaag.
RogerGarcia

Geplaatst: Do 17 maa 2011 15:30
Hopelijk niet, want dan verlies je deze wedstrijd sowieso. Je moet hem 100% ingaan om door te gaan en we moeten van wedstrijd tot wedstrijd leven. Wat Twente vorig seizoen dus goed deed. Niet vooruit gaan kijken, dan ga je je inhouden, en wat is dan het resultaat? Dat het baltempo weer ietsjes hoger ligt tegen ADO? Ik geloof er helemaal niet in, het zit gewoon tussen de oren, die mentaliteit. Een profspeler moet 2x per week 90 minuten vol gas kunnen geven.
YoranAjax

Geplaatst: Do 17 maa 2011 16:21
Ik vind Araz meer onbevangen spelen als Ebecilio. Als Ebecilio een actie maakt lijkt het wel alsof hij er niet vol voor gaat. Hij is een stuk minder dreigend in zijn actie's. Ik moet wel zeggen dat hij zoals Bertje ookal aangeeft goed in dienst van het team speelt, maar hij krijgt toch ook regelmatig gelegenheid om zijn actie's te maken en dan lijdt hij toch voornamelijk balverlies.

Gewoon meteen 100% erop knallen en eroverheen gaan vanaf minuut een. Je moet niet vooruit kijken, maar inderdaad van wedstrijd tot wedstrijd leven. Als we de effectiviteit tonen die we normaal juist tonen en toch de kansen blijven creeëren zoals vorige week dan moeten we gewoon winnen, want we zijn een betere ploeg als Spartak! Hoop dat Araz lekker onbevangen speelt en gewoon zijn eigen ding doet.
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Za 19 maa 2011 13:24
Ik moet zeggen dat die Özbiliz mij wel bevalt. Lekkere speler man! Beter dan Ebecillio, hij is gevaarlijker. Ebecillio maakt tal van acties die nergens eindigen of een heel slecht schot. Als Özbiliz een actie maakt -en dat zou hij wel vaker mogen doen-, is hij dreigender en heeft hij een beter schot. Hij heeft ook meer overzicht dan Ebecillio. Zie de wedstrijd tegen Willem II, die assist, maar ook die bal op Sulejmani.
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
Geplaatst: Za 19 maa 2011 14:37
Ebecilio begon tegen Spartak beter te spelen toen Özbiliz erbij kwam. Wat meer gochme en durf.

Maar als het tussen die twee gaat heeft Özbiliz absoluut een streep voor bij mij. En dat is vrij erg aangezien Özbiliz het in twee helften een een paar minuutjes per wedstrijden invallen meer kan laten zien dan Ebecilio in drie kwart wedstrijd.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 357
Geplaatst: Za 19 maa 2011 16:53
Citaat:
Ik moet zeggen dat die Özbiliz mij wel bevalt. Lekkere speler man! Beter dan Ebecillio, hij is gevaarlijker. Ebecillio maakt tal van acties die nergens eindigen of een heel slecht schot. Als Özbiliz een actie maakt -en dat zou hij wel vaker mogen doen-, is hij dreigender en heeft hij een beter schot. Hij heeft ook meer overzicht dan Ebecillio. Zie de wedstrijd tegen Willem II, die assist, maar ook die bal op Sulejmani.

Klopt, maar Ebecillio speelt in dienst van het team. als je ozbiliz in een , beetje vrije rol geeft, gaat het goed. Wil hem daarom wel eens in de spits zien.''''
abruzzi

Forum berichten: 1144
Geplaatst: Za 19 maa 2011 18:12
Citaat:
Ebecilio begon tegen Spartak beter te spelen toen Özbiliz erbij kwam. Wat meer gochme en durf.

Maar als het tussen die twee gaat heeft Özbiliz absoluut een streep voor bij mij. En dat is vrij erg aangezien Özbiliz het in twee helften een een paar minuutjes per wedstrijden invallen meer kan laten zien dan Ebecilio in drie kwart wedstrijd.

Ik vind Özbiliz een betere techniek en schot hebben. Moet nog iets meer durven in z'n acties. Özbiliz en Ebecilio worden wel veel vergeleken, maar we moeten niet vergeten dat Ebecilio 19 is en Özbiliz 21..
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
Geplaatst: Za 19 maa 2011 18:29
Citaat:

Ik vind Özbiliz een betere techniek en schot hebben. Moet nog iets meer durven in z'n acties. Özbiliz en Ebecilio worden wel veel vergeleken, maar we moeten niet vergeten dat Ebecilio 19 is en Özbiliz 21..
WTF, is 'Ozzie' al 21? Niet erg vroeg uitkomend talent dan..
Gestopt
D_skilled

Forum berichten: 5208
Geplaatst: Za 19 maa 2011 18:31
Pas deze maand 21 geworden, he. Vooral heel veel pech met blessures anders was hij eerder bij het eerste gekomen.
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
Geplaatst: Za 19 maa 2011 18:33
Citaat:
Pas deze maand 21 geworden, he. Vooral heel veel pech met blessures anders was hij eerder bij het eerste gekomen.

Oja, dat verklaard veel ja. Heb jij al eens iets van een kort verslag over hem geschreven?
Gestopt
D_skilled

Forum berichten: 5208
Geplaatst: Za 19 maa 2011 18:35
Doordat hij in de jeugd periodes lang uitgeschakeld was zag ik hem zelden spelen.
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
Geplaatst: Za 19 maa 2011 18:53
Citaat:

Özbiliz zie ik persoonlijk liever spelen. Of Ebecilio nou jonger is of niet, hij moet het 'Ik ben er al' gehalte eruit halen anders word het verhaaltje andersom en speelt Özbiliz vaker dan hem. Ik zou ze trouwens nog wel eens samen willen zien spelen, vooral als Sulejmani net zo'n waardeloze inzet toont tegen Ado als tegen Spartak.
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Za 19 maa 2011 20:41
Özbiliz heeft twee keer zijn kruisbanden gescheurt. En is er ook een half jaar ofzo uitgeweesd met een schouderblesure.
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
Geplaatst: Zo 20 maa 2011 13:03
Zegt natuurlijk wel iets over de mentaliteit van zowel Özbiliz als Ebecilio.
RogerGarcia

Geplaatst: Zo 20 maa 2011 13:13
Citaat:
Özbiliz heeft twee keer zijn kruisbanden gescheurt. En is er ook een half jaar ofzo uitgeweesd met een schouderblesure.

Door die blessures zal zijn potentieel wellicht nog wat hoger liggen dan de gemiddelde 21-jarige.
Ping

Forum berichten: 3011
Geplaatst: Ma 21 maa 2011 09:05
Ik vond hem ook weer goed spelen tegen Ado, hij had zijn acties en drufde veel!
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
Geplaatst: Ma 21 maa 2011 10:21
En veel balverlies.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.414.550 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Araz Özbiliz
Ga
Zoeken: