Auteur
|
Bericht
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 22:47
|
|
Bedankt voor het verslag Thomas! Ja, Lorenzo Ebecilio moet af en toe die positie gedwongen in nemen. Ik zie hem veel liever vanaf de linksbuiten positie komen. En dit was niet echt een wedstrijd waar je Roly Bonevacia kon beoordelen, en je hebt helaas Ricardo Rhijn niet aan het werk gezien.
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 22:53
|
|
Thomas: dank!
Jammer, weer verloren, geen kampioenschap? Op zich niet zo erg, het gaat om die twee à drie "terra-talenten"!
Roly B. moet je op het middenveld zien, ik heb al eerder geschrevn in hem geen verdediger te zien.
Florian J. Je snapt nu waarom ik niet snap waarom hij nog geen contract heeft.
Geoffrey C. dat is toch een genot om hem te zien spelen! Niet van de bal te krijgen. Voor hem ga je naar het stadion. Ik zal geen namen noemen, maar hij kan wel in de dekking worden aangespeeld, hij kan wel in de diepte worden aangespeeld en hij kan wel een man passeren. Hij zou iets meer moeten scoren.
Lorenzo E. staat meestal linksbuiten en heeft een versnelling en is net als de andere "terra-talenten" tweebenig i.t.t. Rodney S. Ik vond trouwens Wesley fysiek verder toen hij zo oud was, hij speelde volgens mij toen al in de A1.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 22:55
|
|
Leuk verslag Thomas ! Toch opvallend dat ze 2x achter elkaar verliezen van een mindere tegenstander. Goed om te lezen dat Castillion en Josefzoon de uitblinkers waren.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 23:02
|
|
Citaat: Florian J. Je snapt nu waarom ik niet snap waarom hij nog geen contract heeft.
Ik heb toch al aangegeven dat hij volgende week zijn contract ondertekent. Verschil in zaakwaarnemers.
Citaat: Geoffrey C. dat is toch een genot om hem te zien spelen! Niet van de bal te krijgen. Voor hem ga je naar het stadion. Ik zal geen namen noemen, maar hij kan wel in de dekking worden aangespeeld, hij kan wel in de diepte worden aangespeeld en hij kan wel een man passeren. Hij zou iets meer moeten scoren.
Geoffrey moet je niet uit het oog verliezen en de meeste trainers kiezen ervoor om op hem een man te zetten. Hoezo geen namen noemen? Wie zegt dat hij niet aangespeeld kan worden in de mandekking. Reinigste onzin. Tegen Sparta kreeg hij dubbele dekking maar dat haalde niets uit door zijn fysieke kracht was hij constant zijn directe tegenstander(s) de baas.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 23:03
|
|
Sneijder heeft overigens nog een penalty gemist, die Ajax kreeg na een overtreding op Castillion.
Demos, jij kent toch jeugdwatchers die twijfelen aan Castillion? Op basis van deze wedstrijd alleen al zou ik ze bijna voor gek verklaren. ;)
|
Chivu 05
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 23:05
|
|
Citaat: Jammer, weer verloren, geen kampioenschap? Op zich niet zo erg, het gaat om die twee à drie "terra-talenten"!
Ondanks de onnodige nederlagen, is er nog volop kans op de titel. Ze zijn staan nog eerste, maar Utrecht kan op een gelijk aantal punten komen. Misschien zijn deze nederlagen goed geweest om te laten zien dat niet alles vanzelf gaat.
Citaat: Lorenzo E. staat meestal linksbuiten en heeft een versnelling en is net als de andere "terra-talenten" tweebenig i.t.t. Rodney S. Ik vond trouwens Wesley fysiek verder toen hij zo oud was, hij speelde volgens mij toen al in de A1
Klopt, Wesley speelde als B-junior in de A1 en was er uitblinker.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 23:05
|
|
Citaat: Sneijder heeft overigens nog een penalty gemist, die Ajax kreeg na een overtreding op Castillion.
Demos, jij kent toch jeugdwatchers die twijfelen aan Castillion? Op basis van deze wedstrijd alleen al zou ik ze bijna voor gek verklaren. ;)
Ik ken Geoffrey al jaren en jeugdwatchers die twijfelen hebben er gewoon geen kijk op. Ze zijn gewend om kritisch te zijn op het eerste elftal.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 23:07
|
|
Citaat: Lorenzo E. staat meestal linksbuiten en heeft een versnelling en is net als de andere "terra-talenten" tweebenig i.t.t. Rodney S. Ik vond trouwens Wesley fysiek verder toen hij zo oud was, hij speelde volgens mij toen al in de A1.
Ik heb Wesley in de jeugd verder niet zien spelen, maar vond hem er ten tijde van z'n debuut in Ajax 1 behoorlijk iel uitzien. Rodney leek wel een redelijk sterk bovenlichaam te hebben.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 23:15
|
|
Chivu 05, weet jij van welke amateurclub Bryan Ottenhof komt? Ik dacht AFC Amsterdam. Het is toch niet de broer van Cerezo Ottenhof uit de C3. Hij speelt pas anderhalf seizoen bij Ajax, dat vergeten de meeste mensen.
|
Chivu 05
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 23:17
|
|
Citaat: Chivu 05, weet jij van welke amateurclub Bryan Ottenhof komt? Ik dacht AFC Amsterdam. Het is toch niet de broer van Cerezo Ottenhof uit de C3. Hij speelt pas anderhalf seizoen bij Ajax, dat vergeten de meeste mensen.
Ja, hij komt van AFC (net zo als o.a. Florian Josefzoon) en is de broer van Cerezo.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Vr 1 feb 2008 23:22
|
|
Citaat: Ja, hij komt van AFC (net zo als o.a. Florian Josefzoon) en is de broer van Cerezo.
Ja, dat dacht ik dus ook. AFC Amsterdam en Zeeburgia staan in Amsterdam bekend om hun jeugdteams die stuk voor stuk hoog spelen.
De gebroerders Koppers zijn ook een voorbeeld. Zo kan ik er nog een aantal opnoemen, zowel broers als broertjes die in de jeugdopleiding spelen.
|
Demosthenes
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 10:12
|
|
Citaat: Sneijder heeft overigens nog een penalty gemist, die Ajax kreeg na een overtreding op Castillion.
De keren dat ik hem heb gezien, maakte hij indruk. Ik kan niet in "die ander" kruipen, ik heb de argumenten (AN en wie weet ook AT) niet gelezen (wel dat Geoffrey niet kan voetballen, er niet in hoort te staan enz) maar ik snap het niet. Het kan zijn dat hij qua voetbal niet meer groeit, maar wie dat kan zien ....! Die ook door mij gewaardeerde jeugdwatcher (wat een woord) vindt van deze lichting Rodney S. Jeffrey D. Rik S. en Roly B. de uitblinkers. Ik vind het middenveld juist niet zo sterk (op Roly na) Voor alle duidelijkheid, ik ken hem niet persoonlijk.
Citaat: Geoffrey moet je niet uit het oog verliezen en de meeste trainers kiezen ervoor om op hem een man te zetten. Hoezo geen namen noemen? Wie zegt dat hij niet aangespeeld kan worden in de mandekking. Reinigste onzin. Tegen Sparta kreeg hij dubbele dekking maar dat haalde niets uit door zijn fysieke kracht was hij constant zijn directe tegenstander(s) de baas.
Je hebt mijn bericht te snel gelezen, want ik ben juist zeer gecharmeerd van zijn spel. Ik heb het over "geen namen noemen" in relatie tot mijn berichten op AT waar ik door in ieder geval één poster wordt "verketterd", omdat ik van KJH schrijf dat hij niet in de dekking kan worden aangespeeld, niet in de diepte en geen man kan passeren.
Zet Geoffrey en KJH naast elkaar en je ziet het verschil (Vorig jaar schreef ik dat KJH in de jeugdopleiding van Ajax misschien wel zou zijn afgeserveerd, had ik beter niet kunnen schrijven XD )
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 13:07
|
|
De keren dat ik hem heb gezien, maakte hij indruk. Ik kan niet in "die ander" kruipen, ik heb de argumenten (AN en wie weet ook AT) niet gelezen (wel dat Geoffrey niet kan voetballen, er niet in hoort te staan enz) maar ik snap het niet. Het kan zijn dat hij qua voetbal niet meer groeit, maar wie dat kan zien ....! Die ook door mij gewaardeerde jeugdwatcher (wat een woord) vindt van deze lichting Rodney S. Jeffrey D. Rik S. en Roly B. de uitblinkers. Ik vind het middenveld juist niet zo sterk (op Roly na) Voor alle duidelijkheid, ik ken hem niet persoonlijk.
Citaat: Geoffrey moet je niet uit het oog verliezen en de meeste trainers kiezen ervoor om op hem een man te zetten. Hoezo geen namen noemen? Wie zegt dat hij niet aangespeeld kan worden in de mandekking. Reinigste onzin. Tegen Sparta kreeg hij dubbele dekking maar dat haalde niets uit door zijn fysieke kracht was hij constant zijn directe tegenstander(s) de baas.
Je hebt mijn bericht te snel gelezen, want ik ben juist zeer gecharmeerd van zijn spel. Ik heb het over "geen namen noemen" in relatie tot mijn berichten op AT waar ik door in ieder geval één poster wordt "verketterd", omdat ik van KJH schrijf dat hij niet in de dekking kan worden aangespeeld, niet in de diepte en geen man kan passeren.
Zet Geoffrey en KJH naast elkaar en je ziet het verschil (Vorig jaar schreef ik dat KJH in de jeugdopleiding van Ajax misschien wel zou zijn afgeserveerd, had ik beter niet kunnen schrijven XD )
Een vriend van mij heeft hoogstpersoonlijk in de c, b en a tegen KJH gespeeld ( hij speelde bij telstar). Hij vond hem toen maar een matige speler. In de spits bij ajax stond vroeger een goede zei hij, Kwame Quansah.
|
Demosthenes
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 13:37
|
|
Citaat: In de spits bij ajax stond vroeger een goede zei hij, Kwame Quansah.
Ja, in de B was hij goed, maar hij leek mij wel een paar jaar ouder dan hij zei dat hij was XD
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 13:42
|
|
En dat bleek wel, want Quansah 'groeide' niet meer en Huntelaar ontwikkelde zich verder. Goede spelers in de jeugd zegt me allemaal niet veel.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 13:52
|
|
Citaat: En dat bleek wel, want Quansah 'groeide' niet meer en Huntelaar ontwikkelde zich verder. Goede spelers in de jeugd zegt me allemaal niet veel.
Natuurlijk zegt dat wel wat. Huntelaar schoot de ballen in de jeugd ook al achter elkaar het doel in.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 14:58
|
|
Quansah ook. Het zegt dus niet alles.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 15:01
|
|
Ja, maar Huntelaars leeftijd klopte. Dat zegt dus wel weer wat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 15:15
|
|
Ach, pak het hele team gouden team van de generatie Van der Meijde er maar bij....het gouden team nog beter dan de generatie Seedorf.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 15:16
|
|
Mwah, ik heb dat elftal destijds zelf niet gezien, maar ik heb altijd sterk de indruk gekregen dat dat team werd beoordeeld op basis van teamprestaties.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 15:19
|
|
Aan de contracten te zien zagen ze dat toen bij AJAX anders.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 15:19
|
|
Citaat: Ach, pak het hele team gouden team van de generatie Van der Meijde er maar bij....het gouden team nog beter dan de generatie Seedorf.
Alleen stromen teams niet door, maar dat doen individuen.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 15:20
|
|
Citaat: Aan de contracten te zien zagen ze dat toen bij AJAX anders.
Bij Ajax zagen en zien ze wel meer dingen fout.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 15:21
|
|
Joh!
Ik wil alleen maar aangeven dat er veel fout kan gaan in de jeugd. Ook Cruijff zag het vaak fout bij jeugdspelers om maar aan te geven hoe moeilijk het is om de toekomst te voorspellen van zulke jongen spelertjes.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 15:22
|
|
Dat zal allemaal wel, hoor. En dat is ook de reden dat ik de komende tijd wat vaker zelf ga kijken.
|