Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » De Kantine » Bekentenissen!
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Bekentenissen!
Maker: El LuteBekeken: 2589
Status: InactiefBerichten: 47
+ Nieuw bericht <   1  |  2   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
El Lute

Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 2 nov 2010 00:31
Zal zelf aftrappen.

Heb ooit, heel ver weg van Heythuisen en Buggenum, Zierikzee, Rottermeoog, Den Helder of weet ik wat nog meer me aangeboden in een Feyenoord kroeg, maar dan ook een echte Feyenoord kroeg.
Moest want zat op zwart zaad, moest echt wat binnen komen. Hij (eigenaar), vroeg nog of ik van voetbal hield en zo ja wat mijn club was. Zei maar dat me niet interesseerde, enige belangrijke was geld verdienen.

Gekke daarna was dat ik het wel leuk vond alleen Ajax noemde ik nooit. Was een oude Vak S man maar dan ook een fanatiek op het bot.
Hoop Nederlanders daar en op een gegeven moment zat er een Europa Cup wedstrijd van Ajax aan te komen. Hij legt dat voor bij mij, hij zegt ik ga dat niet doen een avond werken met die mafkezen (wij dus), wil jij die avond draaien. Zeg geen probleem, neem het wel over om 6 uur en dan kun jij naar huis.
Perfect plan zegt die.

Bewuste dag, heb er niet van geslapen, zal ik het doen of niet en uiteraard heb ik dat gedaan. Had zweet in mijn handen staan en niet alleen in mijn handen maar overal.

Ajax shirt aan en op naar mijn werk, hij ziet me aankomen en begint helemaal te trillen. Ogen helemaal open, gelukkig was zijn vrouw erbij.
Liep langs me heen, gaf me een flinke duw en zei, klootzak. Is weggegaan en hebben een prima avond gehad.

Grote vrienden geworden daarna, geweldige vent. Zal nooit meer vergeten.
Pannie

Forum berichten: 413
Geplaatst: Di 2 nov 2010 01:59
Een leuk verhaal. Mooi, dat het goed gekomen is tussen jullie. Waar is/was deze kroeg als ik vragen mag?
El Lute

Geplaatst: Za 27 nov 2010 21:32
Bestaat niet meer, is al meer dan 10 jaar geleden. Weet niet eens de naam meer maar was bijzondere en zeer fijne tijd. Was ook niet in Nederland.
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:29
Niemand wat te melden hier dan zal ik maar spannen verhaal vertellen.

Op mijn 18e het leger in gegaan. Dit om proberen toch wat te maken van mijn leven.
Kwam uiteindelijk bij de zandhazen terecht en kwam er tot mijn verbazing achter dat ik het wel leuk vond allemaal.
Vooral het kameraadsschap gedeelte lach erg hoog waar ik zat. Was de jongste en werd vrij snel geaccepteerd. Kwam vooral omdat ik overal voorin was en de omgeving waar we gelegerd waren op mijn duimpje kende. En dan vooral het uitgaans gedeelte was belangrijk.

Een van de eerste zaken wat me nog bijstaat is dat we de eerste 2 maanden verplicht op kazerne moesten slapen. Voor mij geen ramp want had geen vrouw en kinderen thuis. Waren erbij die dat wel hadden en die waren er niet blij mee.
Ander iets dat vooral s'avonds het wel gezellig was en dat we een kantine hadden op ons onderdeel waar je een biertje kreeg voor 25 cent. (leefde toen nog in het gulden tijdperk).

Ander iets was dat ik zelfs het leger gebeuren wel leuk vond. De ontgroeningsoefening was enorm afzien, duurde 4 dagen aan 1 stuk. Daar leerde we de mafkezen kennen die in het dagelijkse leven niets voorstellen en dan proberen iets te maken in het leger en het niet verder schoppen als Luitenant/kapitein of iets dergelijks. Verschrikkelijk klootjesvolk.

Mooiste was dat we bijna elke dag op de schietbaan stonden. Pistool/FAL en MAG schieten. Werd er vrij goed in. De FAL is een scherpschutters geweer en haalde mijn brefet om tot 800 meter te mogen schieten. Vond wel wat voor later, buiten het leger om in de burgermaatschappij er wat mee te doen maar daar is het nooit van gekomen.

Maar goed, de meest nare kant waren de oefeningen in Lauwersmeer en in Duitsland in de winter. Afzien en veel kouwkleumen.
Dit was in de tijd dat mijn famillie situatie tot op vriespunt was gedaald.
Mijn vader lag in het ziekenhuis en er zat weer zo'n klote oefening aan te komen in het noorden van Duitsland. Zag dat allemaal niet zitten en kreeg het voor elkaar bij mijn leger leiding om een week naar mijn famillie te mogen.
Gelijk weg gegaan, was weekend en naar ziekenhuis gegaan waar mijn vader lag. Kwam zijn kamer binnen en hij draaide zich om en ging slapen. Mijn moeder was erook. Heb me omgedraait en ben weggegaan. Heb daar vanwege mijn moeder later veel spijt van gehad. Die kon er allemaal niets aan doen.

Weekend ben ik bij vrienden thuis geweest en flink wezen stappen en nadenken.
Uiteindelijk zondagavond naar de kazerne gegaan met idee om met de oefening mee te gaan. Maar zag niet zitten, hele nacht liggen peinzen van wat te doen.
Om 6 uur s'morgens wapens halen. Heb mijn FAL gehaald en zat er helemaal doorheen.

Heb toen de beslissing gedaan om ander plan te trekken. Heb mijn FAL in mijn locker gedaan en ben de kazerne afgegaan.
Ben aan de overkant tegen een boom gaan zitten en af te wachten. Om 8 uur was het zover toen er een zooitje militaire politie de kazerne op kwam rijden. Was toen bekend at ik er vandoor was.
Ben toen kilometers door het bos gelopen, in bos heb ik mijn legerkleding verruilt voor burger kloffie.
Ben toen ergens gaan ontbijten zodat ik tot rust kwam. Daarna naar een vriendin gegaan die een eigen reisbureau had. Gelukkig had ze geen klanten en heb haar het hele verhaal uitgelegt en dat ik direct op reis wilde. In ieder geval naar een warm land.
Ze kon regelen dat ik zogenaamd voor haar als medewerker 28 dagen naar Noord-Afrika kon in een prachtig 5 sterren complex.
Volgende morgen op Schiphol vertrokken en eigenlijk verbaasd dat ik de douane door kwam. Daarginds ook geen problemen gehad en ingecheckt in prachtig hotel complex.
Heb daar een heerlijke tijd gehad. Vanalles gedaan tot zelfs aan een modeshow lopen toe. En heerlijk slapen. Kamer veel goud en marmer.

Maar goed, moest ook weer terug. De 28e dag terug in Amsterdam en nog 1 dag in Amsterdam rond geslingert. Volgende dag terug naar kazerne. Moest binnen 31 dagen terug anders zou het desertie worden wat mee gaat in je burger dossier en dat wilde ik ten allertijden voorkomen.

Kwam de kazerne op en naar mijn barak gegaan hopend dat mijn onderdeel er niet was maar die waren er wel. Wapenonderhoudt. Was muisstil toen ik binnen kwam, dit met enorme bruine kop.. Na paar minuten kwamen me kamergenoten binnen en vrogen wat er was gebeurt en kwamen met de 1e informatie.
Stond internationaal gesignaleerd en militaire politie was bij famillie en vrienden binnen gevallen om te zien of ik daar was maar werkelijk niemand van mijn famillie of vrienden had geen idee.

Na een minuut of 10 was het ook bij de kaderleden doorgedrongen dat ik weer present was en moest me melden bij de Kapitein. Grote boerenlul was dat.
Sprong in de houding en er waren nog 4 man aanwezig wat me later goed van pas zou komen.
Eerste wat die zei van daar hebben we die klootzak. Pakte pen en papier en schreef dat op. Wat doe je nu klootzak en weer pakte ik mijn pen en papier en noteerde dat met tijdstip en de getuigen want een meerdere mag een mindere niet uitschelden.

Was wachten tot het nieuws de militaire politie had bereikt,kwamen uiteindelijk binnen en moest mee. Kamertje met 2 geweldige gasten die me erg gerust stelde maar er niet onderuit kwamen om een verklaring af te nemen. Kreeg koffie en zei ga maar zitten want heb wel wat te vertellen. Weet dat dit niet kan wat ik gedaan heb maar is nu eenmaal gebeurt, en dit met volle verstand.
Na een kwartier scheurde ze me verklaring doormidden want duurde te lang. Kon gaan met de woorden dat ik er nog wel van zou gaan horen.

Dat ze de verklaring doormidden hebben gescheurt heeft me uiteindelijk gered. Maar de situatie met vooral mijn kapitein was op oorlogs niveau en stond op escaleren. Heb contact gezocht met onderdeels geestelijke. Was de enige die me kon helpen.

Die heeft het voor elkaar gekregen dat ik binnen week het leger uitkon met de reden omdat dit beter zou zijn voor mijn toekomst in de burgermaatschappij.

De laatste die ik gezien heb was mijn Kapitein, liep mee totdat ik de poort van de kazerne uitwas. Heb gezegt de groeten en ben in een taxi gestapt.

Later is het nog goed gekomen ook met mijn leven!
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:41
Wat een verhaal, prachtig maar ook vreselijk om mee te maken. Je hebt zo te lezen aardig wat meegemaakt in je leven zeg.
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:42
Citaat:
Wat een verhaal, prachtig maar ook vreselijk om mee te maken. Je hebt zo te lezen aardig wat meegemaakt in je leven zeg.

Gelukkig heeft het me niet achtervolgt. Enige wat ik moest voorkomen was dat het geen desertie zou worden wat dus ook niet is gebeurt.
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:52
Voor de HIMYM kijkers onder ons, ik heb ooit bro-code 78 (Never sleep with a bro's ex) verbroken..

Overigens 3 maanden later tegen hem wel gezegt, vond het niet erg..
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:54
Citaat:
Voor de HIMYM kijkers onder ons, ik heb ooit bro-code 78 (Never sleep with a bro's ex) verbroken..

Overigens 3 maanden later tegen hem wel gezegt, vond het niet erg..

Snap hem niet Riejuh, kun je dit simpel uitleggen.
Geen idee wat HIMYM is laat staan wat een bro-code is.
Riejuh

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:56
HIMYM (How I met your Mother) Amerikaanse TV-serie.. The Bro-code is een boek gebasseerd op dingen uit die serie (onder andere)

ja hoor, heb 3 nachten met de ex van een goede vriend van me, hun hadden 2,5 jaar een relatie gehad. Goede maand nadat het uitwas ben ik er een aantal nachten dus blijven slapen..
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:58
Citaat:
HIMYM (How I met your Mother) Amerikaanse TV-serie.. The Bro-code is een boek gebasseerd op dingen uit die serie (onder andere)

ja hoor, heb 3 nachten met de ex van een goede vriend van me, hun hadden 2,5 jaar een relatie gehad. Goede maand nadat het uitwas ben ik er een aantal nachten dus blijven slapen..

Ken de serie en het boek niet. Maar goed dat die het niet erg vond.
Riejuh

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:01
Ja inderdaad.. Maar voelde me wel schuldig vooral ook omdat hij op dat moment nog het verdriet van die relatie aan het verwerken was.. Het was in eerste instantie ook niet mijn bedoeling maar door de hoeveelheid drank gebeurde dat..
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:03
Citaat:
Ja inderdaad.. Maar voelde me wel schuldig vooral ook omdat hij op dat moment nog het verdriet van die relatie aan het verwerken was.. Het was in eerste instantie ook niet mijn bedoeling maar door de hoeveelheid drank gebeurde dat..

Dat je al het lef had om het op te vertellen.
Riejuh

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:03
Ben normaal eigenlijk een eerlijk persoon, knaagde gewoon aan mn geweten.. Moest het op een gegeven moment tegen hem vertellen..
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:16
Ja, lekker is dat hè als er iets wat erg aan je geweten knaagt en je besluit het te vertellen en de ander vat het goed op. Dat gevoel, echt of er een zwaar gewicht van je schouders af glijd.
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 21:20
Citaat:
Ja, lekker is dat hè als er iets wat erg aan je geweten knaagt en je besluit het te vertellen en de ander vat het goed op. Dat gevoel, echt of er een zwaar gewicht van je schouders af glijd.

Ben in mijn leven meer dan 1000 keer naar de hoeren geweest.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 21:39
Serieus?! :mrgreen:
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 21:43
Citaat:
Serieus?! :mrgreen:

Ja serieus, werkte in Duitsland in een broodjes zaak. Daar in de buurt had je meerdere hoeren tenten en swinger clubs (zijn de Duitsers voorloper in). En die hoeren aten meer dan ze neukte. Soms wel 10 keer per dag met broodjes of frisdrank naar die tenten. Was er kind aan huis.
Waren de beste klanten die je maar kon wensen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 21:48
Hahaha, moet je voor de grap eens aan LogoLogics vertellen. :mrgreen:
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 21:53
Citaat:

Ja, heb dat topic ook gevonden. Weet niet of ze het echt serieus bedoeld.
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 21:55
Citaat:

Ja, heb dat topic ook gevonden. Weet niet of ze het echt serieuws bedoeld.
Dat doet ze, voor een grap ga je niet van die ellen lange lul verhalen vertellen. En het hele chick's van 343 citeren..
Gestopt
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:00
Citaat:

Dat doet ze, voor een grap ga je niet van die ellen lange l*l verhalen vertellen. En het hele chick's van 343 citeren..

Weet het niet hoor, kan toch mooi zijn om een zooi van die voetbalkerels uit te dagen op dit forum. Vind het wel lachen.
AFCAKatwijk

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:01
Citaat:

Dat doet ze, voor een grap ga je niet van die ellen lange l*l verhalen vertellen. En het hele chick's van 343 citeren..

Weet het niet hoor, kan toch mooi zijn om een zooi van die voetbalkerels uit te dagen op dit forum. Vind het wel lachen.
Ach, weinig mensen nemen het serieus. Als zij dr kleren ineens uitdoet vind ik het niet erg..
Gestopt
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:06
Citaat:

Ach, weinig mensen nemen het serieus. Als zij dr kleren ineens uitdoet vind ik het niet erg..

Je kent haar?
AFCAKatwijk

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:10
Citaat:

Je kent haar?
Nee, in het algemeen. Dat hele verhaal dat wij altijd mastruberen bij het zien van een halfnaakte vrouw, nouja wat moet je anders doen op zo'n moment?
Gestopt
El Lute

Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:14
Citaat:

Nee, in het algemeen. Dat hele verhaal dat wij altijd mastruberen bij het zien van een halfnaakte vrouw, nouja wat moet je anders doen op zo'n moment?

Ze lokt gewoon een beetje uit, maar wat maakt het uit.
Misschien moeten we een topic openen met sex bekentenissen. Dan zij we nog wel even bezig.
+ Nieuw bericht <   1  |  2   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.366.951 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » De Kantine » Bekentenissen!
Ga
Zoeken: