Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 27 okt 2010 14:52
Poeh, niet veel. Een flink aantal leden erbij, maar dat is het wel. Als het goed is komt er over 2 maanden een nieuwe voorpagina. Verder weet ik niet....In ieder geval nog enorm tevreden hier en ben blij dat ik dit forum heb.
Geregistreerd: 26-08-2007 Forum berichten: 1743 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 27 okt 2010 14:54
Het ziet er allemaal ook goed uit! Complimenten. Toch kreeg ik vandaag een email met onthutsend nieuws. Ga jij minder tijd in de site stoppen, Toby? Heb je andere prio's?
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 27 okt 2010 15:02
Ad is weer weg trouwens.
Citaat:
Het ziet er allemaal ook goed uit! Complimenten. Toch kreeg ik vandaag een email met onthutsend nieuws. Ga jij minder tijd in de site stoppen, Toby? Heb je andere prio's?
Dank je. Krijg ook veel hulp van de juiste mensen, he.
Nee, hoor. Alleen zaten ze hier (op het werk) wat te klooien met de internetbeveiliging.
Vroeger kon ik geen filmpjes bekijken op youtube, geen foto's van imageshack. Nu kan dat weer wel, maar kan je weer niet inloggen op facebook etc. Wel op het forum, maar niet inloggen op de voorpagina. Tsja....dan moet je wel nieuwsredacteuren zoeken. Zal ook wel weer goed komen.
Alhoewel ik het langzaam maar zeker wil afbouwen qua tijd, maar dan nog zal ik altijd geen vinger, maar een hele hand in de pap hebben, denk ik.
Geregistreerd: 26-08-2007 Forum berichten: 1743 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 27 okt 2010 15:08
De laatste baby is inmiddels een peuter en uit de luiers. Denk dat het daar bij blijft. Mevrouw Kaboem! wordt ook een dagje ouder en voor je het weet...komt het busje elke dag voorrijden.
Altijd al vertrouwen gehad dat het hier zo groot ging worden zoals het nu lijkt. Leuk! Heb je nog veel hulp van oudgedienden of heb je die allemaal buiten gesmeten?
Geplaatst: Wo 27 okt 2010 15:20
Citaat:
De laatste baby is inmiddels een peuter en uit de luiers. Denk dat het daar bij blijft. Mevrouw Kaboem! wordt ook een dagje ouder en voor je het weet...komt het busje elke dag voorrijden.
Altijd al vertrouwen gehad dat het hier zo groot ging worden zoals het nu lijkt. Leuk! Heb je nog veel hulp van oudgedienden of heb je die allemaal buiten gesmeten?
Ja, het moet nog wel leuk blijven, he.
Dank je. Wie zijn de oudgedienden? Bertje en Thomas? Die hadden geen tijd meer. Ach, en met dhr. Sieswerda weet je zelf heel goed hoe de vork in de steel zat. Lucas en vriendin vonden het blijkbaar allemaal wel kunnen. Bertje moest drinken en Thomas moest scouten. Maar we rooien het goed met Bart, Koen, Marco en Pushkin natuurlijk. Ik werk goed met eerlijke mensen. Beste team ooit!
Geplaatst: Wo 27 okt 2010 15:36
Citaat:
Ik kan me 1 nieuwsredacteur herinneren, en die was echt goed!
Ja, Die was goed inderdaad.
Citaat:
Beter een goed vers team dan oudgedienden!
We hebben Doc natuurlijk allemaal gezien op 'National TV'!
Een goed team is een goed team.
Ja, hij was nogal een sensatie. Blijkbaar is de ene helft blind door zijn handicap en de andere helft ziet wel wat voor persoon hij werkelijk is. Zal niet het laatste zijn wat we van hem horen.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Wo 27 okt 2010 15:37
Citaat:
Ik kan me 1 nieuwsredacteur herinneren, en die was echt goed!
Dankje Fregge..
Tja wat heb je gemist. Het gaat hier dagelijks over Ajax en andere dingen. Ben nu bijna 2,5 jaar lid van het forum en wat me opvalt is dat er naast Ajax ook tegenwoordig (lees: laatste jaar) gediscussierd wordt over maatschappelijke problemen, o.a 3de kamer topic.. Een aantal actieve posters heeft veel verstand van alles..
De afgelopen 2 jaar, ja WZAWZDB is ook weg maar dat heb je misschien nog meegemaakt.
Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Wo 27 okt 2010 15:44
Goh, kom ik in dit topic als 1 of ander groentje binnen zetten haha, nou Kaboem! Wat jij de afgelopen 2 jaar gemist heb is dat ik lid gevonden ben, haha.. Maar hier word veel aandacht aan het forum besteed, Toby weet alles goed in de handen te houden en zijn "team" bestaat uit zeer goede leden!! Ja ik voel me hier thuis op dit forum, leuk om te lezen die bovenstaande berichten!