Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » [Centraal] Het bestuur
Ga
Zoeken:

Onderwerp: [Centraal] Het bestuur
Maker: LucasBekeken: 29262
Status: InactiefBerichten: 239
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Simpson

Forum berichten: 100
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 13 okt 2007 16:05
En de trainer zal vast wel een clausule willen waarmee hij de mogelijkheid heeft om makkelijk weg te kunnen, midden in het seizoen, naar een Europese (top)club voor weinig geld.

Maar de discussie is sowieso nonsens: Adriaanse komt toch niet. Nu niet, en aan het einde van het seizoen ook niet.
Pal

Forum berichten: 215
Geplaatst: Za 13 okt 2007 16:31
En de club wil het niet, en biedt een paar ton extra om die clausule uit het contract te laten verwijderen. Geld overwint.

Ik hoop en verwacht dat Adriaanse wel komt.
Simpson

Geplaatst: Za 13 okt 2007 16:41
Citaat:
En de club wil het niet, en biedt een paar ton extra om die clausule uit het contract te laten verwijderen. Geld overwint.

Adriaanse lijkt me niet een man die voor geld te koop is. Je kan veel kritiek op hem hebben, en dat heb ik ook, maar het lijkt me geen graaier.

Citaat:
Ik hoop en verwacht dat Adriaanse wel komt.

Ik niet. Zijn eerste termijn als coach bij de club was geen succes. Sportief ging het nog wel, maar PR-technisch gezien was het een ramp.
Ze zullen dat echt niet vergeten zijn.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Za 13 okt 2007 16:45
Mwah, de man die eerder besloot om in Oekraïne besloot te gaan werken en nu in het rijkelijk bedeelde Qatar werkt is geen graaier?

Overigens vind ik Adriaanse momenteel de beste trainer die Nederland heeft. Nadeel is natuurlijk wel dat je hem én voor de buitenwereld én voor hemzelf moet beschermen. En dat is knap lastig.
Pal

Geplaatst: Za 13 okt 2007 18:40
Citaat:
Mwah, de man die eerder besloot om in Oekraïne besloot te gaan werken en nu in het rijkelijk bedeelde Qatar werkt is geen graaier?

juist, geld scheppen in de Oekraine of een uitdaging aan gaan bij Feyenoord. Vertel me niet dat Adriaanse uit sportieve overwegingen voor de Oekraine koos.
Simpson

Geplaatst: Za 13 okt 2007 19:47
Ik denk dat hij liever niet naar Feyenoord wou omdat hij wachtte op Ajax. Dat doet hij nog altijd. Vanuit Rotterdam ga je niet naar Ajax, vanuit Oekraine of het Midden Oosten wel.

Adriaanse is een Ajax-man. Daar twijfel ik niet aan.
Bertje

Geplaatst: Za 13 okt 2007 20:07
Volgens mij bood Adriaanse zich na het vertrek van Gullit ook al min of meer aan bij Feyenoord.
Pal

Geplaatst: Za 13 okt 2007 20:11
Toen wel, maar nu hij de keuze had tussen gasdollars uit de Oekraine of opbouwen in Rotterdam zuid koos hij voor de gasdollars.
Simpson

Geplaatst: Za 13 okt 2007 20:37
Citaat:
Volgens mij bood Adriaanse zich na het vertrek van Gullit ook al min of meer aan bij Feyenoord.

Dat heeft men gezegd ja. Ik twijfel daar eerlijk gezegd sterk aan. Maar goed, ik ken Adriaanse niet persoonlijk, misschien is hij dus wel een geldwolf. Hij komt in iedergeval niet zo over.
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Wo 17 okt 2007 10:56
Citaat:
Ledenraad: 'Jaakke blijft' | Club nieuws
De AFCA Supportersclub meldt dat John Jaakke voorzitter van Ajax blijft. Zulks zou vandaag per perscommuniqué door Ajax naar de buitenwacht toe kenbaar worden gemaakt. Gisteravond zou in de ledenraad de positie van Jaakke worden besproken. Niemand wilde de leden van de supportersclub voorlichten, enkel erelid André Kraan was bereid hen te woord te staan en te zeggen dat John Jaakke voorzitter van Ajax blijven.

(Bron: Ajax Netwerk)

Bron: Ajaxblieb.nl
Anonymous

Forum berichten: 4060
Geplaatst: Wo 17 okt 2007 12:08
Zo goed doet de regerend kampioen het van Quatar het niet, na 5 wedstrijden staat Al-Sadd 2e in de competitie en heeft het 5 punten achterstand op de nummer 1, Al-Gharafah.

Co's competitie
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 17 okt 2007 12:15
Citaat:
Toelichting Jaakke op vergadering Ledenraad

Bron: AJAX.nl

Amsterdam, 17 okt 2007
Het bestuur van Ajax heeft dinsdagavond 16 oktober vergaderd met de Ledenraad. Lees hier een korte toelichting van voorzitter John Jaakke op deze vergadering.

,,In deze vergadering is uitvoerig gesproken over het functioneren van Ajax, zowel in voetbaltechnische als in bestuurlijke zin”, aldus Jaakke. ,,Besloten is een commissie te benoemen met als opdracht het bestuursmodel van Ajax en het voetbaltechnisch beleid van de afgelopen tien jaar te evalueren en daarover te adviseren.”

,,De commissie zal op korte termijn benoemd worden en dient binnen vier maanden na benoeming te rapporteren.”
Bertje

Geplaatst: Vr 19 okt 2007 22:50
Citaat:
19/10/2007 - Derksen: Ajax wil Cruijff in evaluatiecommissie
(Gepost door RvN)

Volgens Johan Derksen wil Ajax Johan Cruijff graag strikken voor een positie in de evaluatiecommissie. Op aandringen van de ledenraad wordt er een evaluatiecommissie opgericht die binnen vier maanden de organisatiestructuur tegen het licht moet houden.
Ajax Netwerk
Cruijff is een van degenen die grote kritiek heeft op de organisatie van Ajax. Tijdens de ledenraad hadden met name oud-bestuursleden als Michael van Praag, Arie van Os en Uri Coronel de nodige kritiek op de organisatie, wo werd eerder al bekend.

AN

:yahoo:

Nu maar hopen dat het waar is en dan Johan toestemt natuurlijk!
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Za 20 okt 2007 11:23
Neeneenee, schop die rancuneuze vriendjespolitiekbedrijver alsjeblieft nar Spanje. Ajax lijdt al zolang onder de adviezen van dit nare mannetje..
Anonymous

Geplaatst: Ma 22 okt 2007 19:04
"Ajax heeft nog niets aan Jaakke gehad"

Derksen's lichtelijk populistische collumn.

:bron: www.vi.nl
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 5 nov 2007 13:28
Citaat:
Van Gelder: 'Jaakke sprak met Hiddink'

bron: Ajaxfanz.nl

De afgelopen deed het gerucht al de ronde op internet. Volgens Jack van Gelder is er in alle geheim afgelopen week een gesprek geweest tussen Ajax voorzitter John Jaakke en Guus Hiddink.

Dit gesprek vond plaats op het hoofdkantoor van ABN Amro en werd getracht stil te houden. Jaakke zou daarbij Hiddink om algemeen advies gevraagd hebben en niet om een eventuele overgang naar Ajax.

Hiddink zal dezelfde adviezen geven als Cruijff schat ik zo in.
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Za 15 dec 2007 19:20
Ik vind dat dit een voorbeeld is van dat die mensen geen clubcultuur hebben. Ajax gaat voor hoogstaand verzorgd spel, Hiddink is een MODERN VOETBAL trainer. De verkeerde man voor Ajax dus, niet interessant in alle opzichten.

Die mensen weten niet waarover ze praten. Ze kiezen voor Ajax de verkeerde weg, in alle opzichten. Cruijff wordt dan nog te vriend gehouden, maar veel te weinig naar geluisterd, want je ziet dat hij nog steeds niet te vrede is over Ajax. Juist hij weet hoe Ajax hoort te zijn, hetzelfde geldt voor Van Gaal en Molenaar.

Een leuk vriendengroepje is het bestuur, Jaakke leidt het goed en dus is hij de juiste man. Nee! Laat hem de weg uitstippelen bij iets waar hij verstand van heb, maar niet bij Ajax. WE LATEN HEM DE CLUB TOCH NIET KAPOT MAKEN! IK WIL AJAX TERUG!
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Za 15 dec 2007 19:26
Citaat:
Ik vind dat dit een voorbeeld is van dat die mensen geen clubcultuur hebben. Ajax gaat voor hoogstaand verzorgd spel, Hiddink is een MODERN VOETBAL trainer. De verkeerde man voor Ajax dus, niet interessant in alle opzichten.

Hiddink is wel iemand die weet hoe hij een club op de rails krijgt. Ik zie graag dat de cultuur van Ajax behouden wordt, maar van invloeden van buitenaf kunnen we zeker leren. De conservatieve gedachte dat alles in het verleden prima werkte nu nog steeds moet voldoen, gaat wat mij betreft niet op. Ajax moet bijvoorbeeld qua scouting meegroeien met de tijd. Kijk je niet genoeg over de grenzen of ben je niet goed genoeg geïnformeerd, dan wordt je afhankelijk van passanten, zoals een trainer. En met passanten haal je soms een Davids binnen, maar veel vaker een Colin.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Za 15 dec 2007 21:27
Zware afkeer richting het bestuur, die maar blijft zitten terwijl de club aan het kapot gaan is. Mensen als zondebok wegsturen, club de verkeerde weg laten nemen. Ajax is nu een nederlandse topclub(niet eens meer de onbetwiste nummer 1) en europese degradatieclub, zo eerlijk en reeel moet je dan ook zijn.

Hoe kan het dat Ajax-mens Van Gaal weg wordt gestuurd, Fontein boven Molenaar wordt gekozen, Keizers' mening niet serieus wordt behandelt? Cruijff wordt te vriend gehouden, maar te weining want hij is diep teleurgesteld in Ajax en dat zie je aan alles. Maar door met hem te blijven praten, proberen ze te voorkomen dat hij ze gaat afmaken in de media.

Hoe kan het dat Ajax eerst commercieel succes wil en daarna sportief succes, terwijl je aan geld niks hebt als je geen aanzien hebt. Dat die mensen de kritische mensen wegsturen, terwijl die weten hoe Ajax hoort in elkaar te zitten. DE LAT HOORT HOOG TE LIGGEN IN MOKUM! Een leuke inleiding in een vergadering is niet genoeg! Ajax hoort hoogstaand verzorgd voetbal te spelen, hoe kan je dan met Hiddink gaan praten over Ajax die niet eens in Amsterdam hoort en past. Praat met legendes van Ajax, daar zijn er genoeg van.

Aankopen die niet bij Ajax passen, oud-spelers die geen respect krijgen zoals het hoort(Kluivert, Kanu, Litmanen etc.). Hebben die mensen wel trots, clubgevoel en ambitie die bij Ajax past. Ze zouden het vast wel proberen goed te doen bij Ajax, maar als ze het beste met Ajax voor hebben vertrekken ze! WE LATEN ONS NIET LANGER VOOR DE GEK HOUDEN!
Anonymous

Geplaatst: Za 15 dec 2007 21:37
Kluivert is één van de mensen die geen respect verdient en dis ook niet krijgt van mij. Een man doodrijden en niets van je laten horen, wat een eikel! Daarbij koos de goorling ook nog voor een jaartje PSV, walgelijk mannetje die Kluivert!!!
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Za 15 dec 2007 22:41
Citaat:
Kluivert is één van de mensen die geen respect verdient en dis ook niet krijgt van mij. Een man doodrijden en niets van je laten horen, wat een eikel! Daarbij koos de goorling ook nog voor een jaartje PSV, walgelijk mannetje die Kluivert!!!

Als je iemand zo hard betiteld als jij, moet je het van beide kanten bekijken. Denk je dat het niet lastig is om dan contact te zoeken met familieleden van het dode slachtoffer van rijden onder invloed van jezelf. Hij liep daarvoor weg, is verkeerd maar ook zeer makkelijk te begrijpen. Ik vind je daarom een type 'eens een dief, altijd een dief' mens als je hem zo neerzet terwijl je hem niet eens kent/heb meegemaakt, want je kan ook eruit halen dat hij zich heel erg schuldig en verantwoordelijk voelde.

En over de voetballende keuze kan ik heel kort zijn. Hij bood zich aan(zoniet smeekte) om bij Ajax te mogen spelen, werd afgewezen(tot 2 keer toe). Toen kwam PSV en nam hij de baan, wat zou jij doen als je met voetbal je brood moet verdienen en maar een korte loopbaan heb? Al vind ik het jammer dat hij niet zelf terugkeerde nadat Barca hem bedankte(dus 3 keer daarvoor had hij JA tegen Ajax moeten zeggen), maar dat zou vast wel te maken hebben met de aantrekkings-en overtuigingskracht van Jaakke&co. .
Anonymous

Geplaatst: Zo 16 dec 2007 00:45
Heb jij dat interview bij [color=blue">Holland Sport[/color"> gezien? Dan kan je toch niet beweren dat kluivert een man is die gesneden is uit het beste hout? een immense sukkel die alleen oog heeft voor zichzelf.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Zo 16 dec 2007 11:37
Citaat:
gezien? Dan kan je toch niet beweren dat kluivert een man is die gesneden is uit het beste hout? een immense sukkel die alleen oog heeft voor zichzelf.

Ja, hij probeerde in dat stuk zichzelf beter neer te zetten dan hij had gedaan, ook uit schaamte dat hij het nooit had gedaan. Is verkeerd, moet je niet vergeten dat het niet de prettigste gebeurtenis is voor hem en dat hij niet het doet maar dat hij er maar voor weg liep. Slechte eigenschap, maar je kan niet zeggen dat hij daardoor een slecht mens is ofzo. Door 1 zo'n verschrikkelijk ding moet je niet een etiket op hem plakken, hij is heus geen slecht mens. Net of jij nooit iets in eigenbelang heb gedaan of iets heb gedaan waar je verschrikkelijke fout was(zeker in minder mate, daar gaat het niet om) en toen vond jij het vast ook blij dat je niet verder je hele leven ervoor was getekend. Nooit iets doen bij een ander wat je zelf ook niet wil meemaken :ja: .
Bertje

Geplaatst: Zo 16 dec 2007 11:54
Citaat:
Hoe kan het dat Ajax-mens Van Gaal weg wordt gestuurd, Fontein boven Molenaar wordt gekozen, Keizers' mening niet serieus wordt behandelt? Cruijff wordt te vriend gehouden, maar te weining want hij is diep teleurgesteld in Ajax en dat zie je aan alles. Maar door met hem te blijven praten, proberen ze te voorkomen dat hij ze gaat afmaken in de media.

Who the fok is Keje Molenaar? Die man is geen Cruijff, hoor. Gewoon een geinig voetballertje met een grote bek dat een paar jaar bij ons heeft gespeeld.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Zo 16 dec 2007 12:05
Citaat:

Who the fok is Keje Molenaar? Die man is geen Cruijff, hoor. Gewoon een geinig voetballertje met een grote bek dat een paar jaar bij ons heeft gespeeld.

Ik denk dat hij eeen beter algemeen directeur is dan 'Aardappel Fontein', een algemeen directeur moet eigenlijk Ajax in het juiste vaarwater brengen en bij Ajax hoort een algemeen directeur voor het voetbal gedeelte te zijn. Aardappel is meer een commercieel directeur dan hem, maar ik ben bang dat Ajax in de wat is wat algemeen bij Ajax inhoud ick: .
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.258 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Technische Staf & Het Bestuur » [Centraal] Het bestuur
Ga
Zoeken: