Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 6 mei 2011 10:39
|
|
Citaat:
Wilde eigenlijk opmerkingen uitlokken over hoe die presteert op dit moment . Ik heb wel redelijk wat van hem gezien (meestal samenvattingen helaas) en daar deed hij het vaak naar behoren of stond hij GAE op de been te houden.
Maar er zijn hier vast mensen die Padt meer hebben gevolgd en die weten of hij überhaupt de strijd aan kan gaan met Vermeer.
Weet ik . In de samenvattingen kon hij mij ook wel bekoren, zal niet veel minder zijn dan een Verhoeven. Zal komend seizoen wel tweede keeper worden. Stekelenburg of Vermeer zullen vertrekken. Kan me niet voorstellen dat ze nog beide volgend seizoen bij Ajax spelen.
Vd Sar is ondanks dat hij 40 jaar is nog altijd de beste keeper ter wereld..
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Za 7 mei 2011 11:36
|
|
Vermeer zie ik sowieso niet vertrekken volgend seizoen, die gaat voor zijn kans als Stekelenburg weggaat. Die gaat natuurlijk zijn jarenlange geduld niet opofferen voor nog maximaal één jaar op de bank.
Van der Sar heeft natuurlijk ook niet te klagen met de verdedigende linie die voor hem staat .
|
Edmund Dantes
Forum berichten: 14
|
Geplaatst: Zo 8 mei 2011 12:39
|
|
Als Stekelenburg vertrekt lijkt mij Vermeer de juiste optie. Kent de club al, is een getalenteerde doelman en kan zo in het eerste. Je kunt wel miljoenen uittrekken voor Vorm, maar die vind ik niet wezenlijk beter.
Achter Vermeer zal er wel wat moeten gebeuren. Verhoeven mag van mij wel gaan. Toen tegen Spartak-uit sta je voor heel Europa voor gek. Die jongen kan best aardig keepen, maar die dikke buik, dat kan gewoon echt niet bij Ajax. Ziet er niet uit.
Wat mij betreft proberen om Kristoffer Nordfeldt van Brommapojkarna te halen. Jonge doelman, reeds Zweeds international en 1.90 meter. Die mag het dan met Vermeer uitvechten. Daarachter liefst een ervaren doelman voor een jaar, evt Gentenaar. Stel dat VVV degradeert wil die vast nog wel een jaartje bij Ajax ballen.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Di 10 mei 2011 21:39
|
|
Wie Padt nog 15 minuten in actie wilt zien moet nu naar EL1 zappen, GAE tegen Dordrecht.
Gestopt
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 15 mei 2011 17:59
|
|
Ik hoop nog altijd dat Stekelenburg zijn contract gaat verlengen. Misschien als Ajax een verkoopclausule van 10 miljoen euro in zijn contract wil zetten gaat hij daar wel mee akkoord.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 15 mei 2011 18:02
|
|
Denk niet dat hij het doet. Wilde in het interview na de wedstrijd niets loslaten, zegt veel.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 17 mei 2011 22:33
|
|
Courtois liet in slotfase tegen Standard Luik weer zijn klasse zien. Uitstekend jaar gedraaid bij Genk en gelukkig zijn ze nu ook kampioen.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Di 17 mei 2011 23:29
|
|
Citaat: Uitstekend jaar gedraaid bij Genk en gelukkig zijn ze nu ook kampioen.
Vind je? Heb er helemaal niks mee, met Racing Genk. Identiteitsloze club. Die trainer ook...
Courtois had wel een paar aardige reflexen, hoewel-ie bij die eerste van de drie (dat schot) om onbegrijpelijke redenen in eerste instantie de verkeerde kant leek op te duiken waardoor-ie wel moest ingrijpen zoals-ie deed en wat er spectaculair uitzag maar daarmee nog niet een - maar wie ben ik - onmogelijke redding verrichtte.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 20:40
|
|
Ben het er totaal niet mee eens dat we een goede vervanger hebben. Vermeer is een van de betere Eredivisie keepers, en eigenlijk té goed voor reserve bij Ajax. Maar als eerste keeper vind ik hem tekort schieten. Het doel bij Ajax moet zijn om op elke positie een speler te hebben die óf al een sterkhouder is, óf het kan worden en evt. later een topper in het buitenland. Vermeer is goed voor de Eredivisie maar ik zie er geen wereldtopper in. Dát moet Ajax na streven.
Ik zie dan liever Tyton komen.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 20:45
|
|
Citaat: Ben het er totaal niet mee eens dat we een goede vervanger hebben. Vermeer is een van de betere Eredivisie keepers, en eigenlijk té goed voor reserve bij Ajax. Maar als eerste keeper vind ik hem tekort schieten. Het doel bij Ajax moet zijn om op elke positie een speler te hebben die óf al een sterkhouder is, óf het kan worden en evt. later een topper in het buitenland. Vermeer is goed voor de Eredivisie maar ik zie er geen wereldtopper in. Dát moet Ajax na streven.
Ik zie dan liever Tyton komen.
Je spreekt jezelf flink tegen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 21:19
|
|
Wat hij wil zeggen is, meer in de trant van "Hij is te klein voor het tafellaken, maar te groot voor het servet." Eerlijk gezegd heb ik dat gevoel ook bij Vermeer. Het is een goede keeper en het lijkt hij heeft dit seizoen stappen gezet, maar het is geen doelman die je ploeg kampioen maakt à la Stekenburg, van der Sar, Gomez en gedurende het kampioensjaar van AZ ook Romero.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 21:27
|
|
Ik bedoelde ook meer iets anders. Guy heeft het weer over dat Ajax spelers moet halen die het in zich hebben bij de beste ter wereld te horen. Buiten dat dat een totaal onrealistische gedachte is, komt hij daarna met Tyton op de proppen. Dát vond ik nogal tegenstrijdig aan elkaar.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 22:18
|
|
Precies Ian.
Ik vind Tyton op dit moment beter dan Vermeer, en ik denk dat hij ook meer potentie heeft. Hij is in ieder geval jonger.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 16 jun 2011 09:04
|
|
Als er dan een speler uit de eredivisie gehaald moet worden als keeper doe dan Cillissen. Heeft meer potentie vind ik en heeft minimaal een net zo sterk seizoen gehad als Tyton.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 16 jun 2011 09:40
|
|
Ik vind het niet nodig een keeper te kopen, laat vermeer het maar doen. Heb daar genoeg vertrouwen in na laatste wedstrijden in het vorige seizoen.
|
Stormrage
Forum berichten: 354
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Do 16 jun 2011 10:07
|
|
Vermeer verdient sowieso een kans als Stekelenburg weggaat. Hij heeft ons echt vaak in de race gehouden de laatste wedstrijden. Als dan blijkt dat het echt niks wordt, kun je in de winterstop altijd nog een andere kopen.
|
Jonasonline
Forum berichten: 6
|
Geplaatst: Vr 17 jun 2011 14:52
|
|
ik dacht dat de Boer ook aangegeven had dat Vermeer eerste doelman wordt indien Stekelenburg vertrekt.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Vr 17 jun 2011 21:34
|
|
Citaat: Vermeer verdient sowieso een kans als Stekelenburg weggaat. Hij heeft ons echt vaak in de race gehouden de laatste wedstrijden. Als dan blijkt dat het echt niks wordt, kun je in de winterstop altijd nog een andere kopen.
Veel te groot risico. Dan kan je kampioensschap al verneukt zijn. Een middenvelder kan je nog inlaten vallen en zo kansen geven maar een keeper niet. In de winterstop ben je ook veel meer kwijt.
Citaat: ik dacht dat de Boer ook aangegeven had dat Vermeer eerste doelman wordt indien Stekelenburg vertrekt.
Wat verwacht jij dan? Met nog 6 wedstrijden te gaan Steek is geblesseerd en je hebt Verhoeven op de bank. Dan gaat hij in de media niet ff zeggen dat hij in Vermeer niet de opvolger van Stekelenburg ziet.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 17 jun 2011 21:57
|
|
We kunnen allemaal wel onze mening geven over Vermeer, maar diegene die dit het beste kunnen beoordelen zijn Carlo L'ami en De Boer. Wij volgen de trainingen helaas niet.
Op basis van de wedstrijden die Vermeer heeft gespeeld dit seizoen is hij zeker een betrouwbare keeper. Pas een nieuwe keeper kopen als het tegendeel bewezen is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 18 jun 2011 00:59
|
|
Citaat: We kunnen allemaal wel onze mening geven over Vermeer, maar diegene die dit het beste kunnen beoordelen zijn Carlo L'ami en De Boer. Wij volgen de trainingen helaas niet.
Op basis van de wedstrijden die Vermeer heeft gespeeld dit seizoen is hij zeker een betrouwbare keeper. Pas een nieuwe keeper kopen als het tegendeel bewezen is.
De charme van een voetbalforum is toch dat je je opinie kan geven over spelers en het spel. Niemand beweert dat de Boer en L'Ami het niet beter kunnen observeren dan wij, maar we zien toch ook de wedstrijden en kunnen daar toch ook op oordelen. Ik vind wel dat we redelijk kunnen oordelen wat we aan Vermeer hebben, maar met hoge ballen is het een risico en zijn verre uittrap is niet zuiver.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Za 18 jun 2011 09:58
|
|
Die uittrappen kan je duidelijk op trainen en progressie zien lijkt mij. Maar die hoge ballen.. Stekelenburg had dat vroeger ook. Maar daarbij zij je nog: ''met zijn lengte moet je ie hebben.'' Bij Vermeer is dat geen argument waarom hij dat in de toekomst wel zal doen.
|
Stormrage
Forum berichten: 354
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Za 18 jun 2011 11:09
|
|
Vermeer heeft echt een geweldige sprongkracht en kan net zo hoog als Stekelenburg komen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 18 jun 2011 11:30
|
|
Inderdaad, dat eeuwige gezever over zijn lengte is compleet niet relevant. Hij is ontzettend atletisch en zijn bereik zal nauwelijks afwijken van dat van Maarten.
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Zo 19 jun 2011 11:43
|
|
Ik snap niet dat deze discussie nog zo actief is ?
Vermeer heeft ons in de laatste 4/5 wedstrijden op de been gehouden in de kampioensrace... Ik weet niet hoevaak ik in de chat hoorde schreeuwen WAT EEN REDDING. Het enige wat we nodig hebben is nog een goede tweede keeper als de Steek weg gaat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 19 jun 2011 15:01
|
|
Vermeer heeft inderdaad progressie geboekt, en heeft het prima gedaan de afgelopen duels, maar zo goed als Stekelenburg is hij nog lang niet.
Een aantal momentjes die dit bevestigen.
Ajax - Heracles
http://www.youtube.com/watch?v=NDR5dALvcXQ
3.30 roekeloos uitkomen
6.29 slecht uittrappen (zou eigenlijk ook een tegengoal hebben betekent indien de grens iets scherper was geweest)
Ajax - Groningen
http://www.youtube.com/watch?v=Ihd7qq7DfOQ
3.41 lengte tekort geeft toch soms wat problemen
Ajax - Heerenveen
http://www.youtube.com/watch?v=lO4uuuPbN90
0.45 doelpunt Heerenveen (was mijns inziens houdbaar)
2.34 duikt er toch weer half onderdoor waar Stekelenburg die bal uit de lucht had geplukt
Twente - Ajax (bekerfinale)
http://www.youtube.com/watch?v=_HbjhWggkHg
7.06 niet echt een fout, maar hij had beter op de lijn kunnen staan
|