Geregistreerd: 22-07-2010 Forum berichten: 1354 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 18:56
Hij is nog maar 18 jaar, en hij wil het liefst nog niet naar het buitenland. Als je hem nu al koopt, maar hem nog een jaartje daar laat spelen is het ook beter voor hem. Maar als hij wel graag naar Ajax wilt komen, dan mag hij wat mij betreft gewoon meteen een basisplaats krijgen.
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 26 feb 2011 13:31
Lees dat Kraft wellicht vertrekt bij Bayern. Zou dat een haalbare kaart zijn?
Die zal nog geen bakken met geld verdienen (22 pas) en zijn contract zal dan aflopen.
Een stapje terug van Bayern naar Ajax is niet ondenkbaar als je daar 1e keeper kan worden en daarna de stap omhoog kan maken.
Geregistreerd: 22-01-2009 Forum berichten: 2348 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 26 feb 2011 18:18
Ajax zou er slim aan doen in een vroeg stadium al te informeren naar Kraft, maar Ajax kennende denk ik dat ze eventueel pas contact met hem opnemen als Stekelenburg vertrokken is.
Geregistreerd: 14-07-2010 Forum berichten: 476 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Dronten/Enschede
Geplaatst: Za 26 feb 2011 19:30
Kraft lijkt mij niet haalbaar. Hij heeft in een paar wedstrijden laten zien dat hij wel potentie heeft en ik denk niet dat wij de enige zijn die dat hebben opgemerkt. Er zal vast wel een tiental andere clubs ook geïnteresseerd zijn. En als hij straks kan kiezen tussen Ajax of bijv. Schalke dan lijkt mij de keuze wel makkelijk als ik Duitser was.
Nee ik denk dat Ajax gewoon Vermeer een kans moet geven.
Geregistreerd: 08-05-2008 Forum berichten: 1221 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Za 26 feb 2011 20:31
Als Ajax daadwerkelijk een nieuwe eerste man haalt dan moet Vermeer echt weg. Het staat zijn ontwikkeling alleen maar in de weg en hij is alleen nog maar hier omdat hij verwacht eerste doelman te worden wanneer Stekelenburg vertrekt.
Vermeer zou er goed aan te doen om te vertrekken. Natuurlijk kan hij de concurrentie (Weer) aangaan mocht een Tyton komen maar die zet je natuurlijk ook niet op de bank.
Geregistreerd: 10-12-2010 Forum berichten: 371 Nieuws reacties: 60 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 28 feb 2011 14:06
Citaat:
Is het wat om Cillessen van N.E.C. aan te trekken? Ik vind hem de laatste tijd echt heel goed keepen!
Ik wou net hetzelfde gaan postten, voor zijn leeftijd echt een superkeeper, maar niet haalbaar lijkt me, ik bedoel deze man houdt Babos uit de basis na zijn blessure, en Babos is in mijn ogen ook een erg goede doelman. Maar Cilessen gaat er wel komen, van alle erg jeugdige NL keepers is hij zeker een van de betere.
Geregistreerd: 10-12-2010 Forum berichten: 371 Nieuws reacties: 60 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 28 feb 2011 14:10
Citaat:
Heb nu 2 keer de nieuwe 21 jarige keeper van River Plate aan het werk gezien.
Leandro Chichizola. Geweldige keepers uitstraling heeft die.
Goede doelman, rustig, inzicht, snel, hoge en lage ballen, noem maar op. Iemand om in de gaten te houden. Daarnaast zal die voor een prikkie te halen zijn.
Dat zij ik dus ook al!Echt pas 2 keer zien spelen en zwaar onder de indruk. Hij is geen basis bij River PLate ofwel? Die staat over niet al te lange tijd onder de lat bij het nationale team denk ik, want keepers blinkt Argentinie niet echt in uit momenteel, maar dit is echt een potentieel zeer goede keeper.
Geplaatst: Ma 28 feb 2011 15:02
Citaat:
Deze jongen lijkt me juist wel haalbaar. Zo goed staat NEC er financieel ook niet voor en zij kunnen altijd Babos nog opstellen.
Ik ben redelijk goed geinformeerd binnen NEC omdat ons bedrijf daar sponsor is. Die financieen hebben ze naar eigen zegge redelijk onder controle, ze maakten alleen een uitglijder vorig jaar.
En iederen bij NEC is zwaar onder de indruk van Cilessen, dus ik denk niet dat hij zomaar mag vertrekken omdat ze geld willen hebben. Maar goed het is natuurlijk altijd een visje uitgooien waard. Heb alleen liever dat ze Kluivert weghalen bij NEC, die kan bij ons ook aan de slag om wat aanvallers slimmer op te doen stellen etc.
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 28 feb 2011 18:52
Citaat:
Goede doelman, rustig, inzicht, snel, hoge en lage ballen, noem maar op. Iemand om in de gaten te houden. Daarnaast zal die voor een prikkie te halen zijn.
Dat zij ik dus ook al!Echt pas 2 keer zien spelen en zwaar onder de indruk. Hij is geen basis bij River PLate ofwel? Die staat over niet al te lange tijd onder de lat bij het nationale team denk ik, want keepers blinkt Argentinie niet echt in uit momenteel, maar dit is echt een potentieel zeer goede keeper.
Kijk Nikos85, je hebt er kijk op. Gisteren weer zien spelen in de 0-1 gewonnen wedstrijd van Independiente - River Plate, had niet heel moeilijk maar alles gaat zo gemakkelijk en ook ik geloof dat dit de nieuwe 1e keeper wordt van de selectie.
Hij heeft het gewoon. Deze is te halen voor minder dan 1 Miljoen US Dolar.
Geplaatst: Di 1 maa 2011 09:24
Citaat:
Kijk Nikos85, je hebt er kijk op. Gisteren weer zien spelen in de 0-1 gewonnen wedstrijd van Independiente - River Plate, had niet heel moeilijk maar alles gaat zo gemakkelijk en ook ik geloof dat dit de nieuwe 1e keeper wordt van de selectie.
Hij heeft het gewoon. Deze is te halen voor minder dan 1 Miljoen US Dolar.
Maar ja we hebben onderhand geen scouts meer over, zullen wij dan maar even een rapportje indienen;) Ik zag hem een paar maanden geleden, een maat van mij ritselt nog weles een wedstrijdj van River Plate, hij is erg groot fan namelijk en toen viel hij me meteen al op, dit is echt een topper in de dop. En wat je zegt over die transfersom zal zeker waar zijn, daar hoeven we het niet om te laten.
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 1 maa 2011 14:44
Citaat:
Maar ja we hebben onderhand geen scouts meer over, zullen wij dan maar even een rapportje indienen;) Ik zag hem een paar maanden geleden, een maat van mij ritselt nog weles een wedstrijdj van River Plate, hij is erg groot fan namelijk en toen viel hij me meteen al op, dit is echt een topper in de dop. En wat je zegt over die transfersom zal zeker waar zijn, daar hoeven we het niet om te laten.
Na, waarom niet.
Ben wel overtuigt van hem en als Carrizo terug is kan hij wel weer eens op de bank terecht komen. Blijft Argentijns voetbal waar andere belangen spelen.
Maar ben zelf in pricipe voorstander van Nederlandse keeper vanwege het taal verschil.
Geregistreerd: 08-02-2008 Forum berichten: 5481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 1 maa 2011 15:01
Hoe gaat het met Vermeer, is hij al weer bijna fit? Het zou goed zijn als hij de rest van het seizoen als vaste keeper van het tweede zou fungeren zodat Frank de Boer hem regelmatig aan het werk kan zien.
Ik blijf van mening dat Ajax alleen geld in een nieuwe (eerste) keeper moet investeren als die duidelijk veel beter is dan Vermeer en keepers als Vorm, Tyton en Cillessen vallen voor mij dus sowieso af. Mocht Ajax een keeper tranfservrij weten te halen dan is het een ander verhaal maar er zullen niet veel keepers die beter dan Vermeer zijn een aflopend contract hebben.
Geplaatst: Di 1 maa 2011 15:04
Moet zeggen dat ik die mentaliteit daar niet goed ken, als je een jonge topkeeper hebt stel je die op lijkt me, al kan je Carrizo niet zomaar passeren natuurlijk. Maar kijk naar NEC het geval Babos/Cilessen is vergelijkbaar eigenlijk, alleen is Carrizo nog niet zo oud en daarom lastiger te passeren wellicht, zonder zijn blessure had hij naar de serie A vertrokken, wie weet is dat na zijn return nog een optie, maar anders komt Chichola wel op latere leeftijd pas echt aan spelen toe. River plate heeft toch ook nog die Marinelli op de bank? eigenlijk hebben ze een schat aan goede keepers daarzo, eentje kunnen ze best missen.
Een NL keeper hoeft voor mij niet per se hoor, als er dan maar wel een NL sprekende laatste man voor hem staat. Vertonghen zou bijvoorbeeld ook een perfecte aanvoerder kunnen zijn.
Geplaatst: Di 1 maa 2011 15:09
Citaat:
Moet zeggen dat ik die mentaliteit daar niet goed ken, als je een jonge topkeeper hebt stel je die op lijkt me, al kan je Carrizo niet zomaar passeren natuurlijk. Maar kijk naar NEC het geval Babos/Cilessen is vergelijkbaar eigenlijk, alleen is Carrizo nog niet zo oud en daarom lastiger te passeren wellicht, zonder zijn blessure had hij naar de serie A vertrokken, wie weet is dat na zijn return nog een optie, maar anders komt Chichola wel op latere leeftijd pas echt aan spelen toe. River plate heeft toch ook nog die Marinelli op de bank? eigenlijk hebben ze een schat aan goede keepers daarzo, eentje kunnen ze best missen.
Een NL keeper hoeft voor mij niet per se hoor, als er dan maar wel een NL sprekende laatste man voor hem staat. Vertonghen zou bijvoorbeeld ook een perfecte aanvoerder kunnen zijn.
Bedoel niet zo zeer de mentaliteit maar in Argentina en helemaal bij River Plate lopen er gasten rond die er financieel belang bij hebben dat 'hun' spelers spelen.
Een van die mensen is Passarella, dat is een enge man.
En ik ben er vrij zeker van dat zo'n Carrizo 1 van zo'n speler is met zo'n dubbel contract en als dat zo is dan speelt Carrizo weer als die fit is.
Geregistreerd: 08-02-2008 Forum berichten: 5481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Londen
Geplaatst: Di 1 maa 2011 15:11
Velthuizen is nog te veel een showkeeper maar zou hij rustiger in doel worden dan zal hij ook meteen een stuk constanter worden. Hij staat nu alleen langdurig vast bij Hercules en zoals ik al zei ben ik van mening dat Ajax alleen geld in een nieuwe keeper moet investeren als die duidelijk veel beter is dan Vermeer.
Geregistreerd: 21-12-2008 Forum berichten: 1627 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 1 maa 2011 15:42
Velthuizen moet eerst maar eens leren keepen met zijn handen. Die kerel doet werkelijk alles met zijn benen, heb hem zelfs een paar keer een vrije trap proberen te stoppen met zijn benen ( nee die bal kwam dan niet in de hoek van de keeper).
Geplaatst: Di 8 maa 2011 16:31
Citaat:
Ondertussen 4 keer aan het werk gezien, wat een klasbak. Ik zeg, halen deze ballenvanger, gaat een wereld keeper worden als die goed begeleid gaat worden.