Auteur
|
Bericht
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 13:48
|
|
Citaat: Vorm is geen kandidaat voor mij. Mocht er daadwerkelijk een opvolger komen zijn er een paar kandidaten wat mij betreft:
Tyton, Krul en de keeper van nec begint mij steeds meer te bevallen, Cillisen, de man die Babos uit de basis houd daar.
Citaat: FC Utrecht-doelman Michel Vorm wil nooit naar Ajax
Doelman Michel Vorm heeft tegenover Voetbal International laten weten dat hij een eventuele overstap naar de Nederlandse topclub Ajax niet zit zitten. Vorig jaar werd de nog jonge doelman in verband gebracht met de Amsterdamse club, maar verlengde zijn contract voor drie jaar bij FC Utrecht.
Vorm vindt een mogelijke overstap sowieso nog wat aan de vroege kant. 'Ik ben pas 23, speel voor het eerste jaar in de basis bij een Eredivisieclub en heb het hier prima naar mijn zin. Waarom zou ik dan vertrekken? Ik zie FC Utrecht als de vijfde club van Nederland, alleen de top vier is voor mij het overwegen waard.'
Bij de top vier waar Michel Vorm het over heeft valt Ajax overigens al snel af. 'Maar zelfs dan zou ik bijvoorbeeld nooit naar Ajax gaan. Daar pas ik niet en dat zou ik gezien de rivaliteit niet kunnen maken tegenover de mensen hier.'
Nooit halen die vent, hoe goed hij ook kan keepen. Eerder die jonge keeper Cillissen van NEC inderdaad. Dat lijkt me een jonge met potentie. Zit een goede kop op en heeft veel talent. Concurrent van Vermeer.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 15:56
|
|
Als je een nieuwe keeper haalt, dan moet deze substantieel veel beter zijn dan Vermeer, mijns inziens.
Is Cillisen dat? Ik vraag het, want ik heb onvoldoende een beeld van hem.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:06
|
|
Citaat: Als je een nieuwe keeper haalt, dan moet deze substantieel veel beter zijn dan Vermeer, mijns inziens.
Is Cillisen dat? Ik vraag het, want ik heb onvoldoende een beeld van hem.
Cillisen is in ieder geval een aantal jaar jonger, een lange gozer en sterk op de lijn.
Vind hem op dit moment niet echt minder dan Vermeer (al heb ik die laatste paar maanden niet zien keepen natuurlijk) en is een stuk jonger (en heeft zijn lengte mee).
Als je me vraagt wie er binnen nu en 2 jaar verder is zeg ik volmondig Cillessen. Wie er op dit moment beter is, pfoe, lastig.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:07
|
|
Ik vind het sowieso moeilijk om iemand te vergelijken met Vermeer, Ik heb Kenneth fantastische wedstrijden zien keepen, met als hoogte punt Fiorentina ( ik geloof) thuis. Maar heb hem ook punten zien pakken tegen onder andere AZ. Maar ik heb hem ook regelmatig de fout in zien gaan, vooral toen hij even eerste keeper was maar ook nog toen hij keepte omdat Steek geblesseerd was, maar heb uiteindelijk niet echt een beeld van hem. Ik heb niet heel veel ( een stuk of 7-8 wedstrijden ) van Cillisen gezien, maar als ik hem zie vind ik het een heel erg goede keeper, hij zal ongetwijfeld ook zijn fouten gemaakt hebben, maar dat hij een talentvolle keeper is staat vast. Bijvoorbeeld zijn redding op de kopbal van Dost dit weekend vond ik prachtig. Volgens mij heeft hij ook aardig wat puntjes gepakt voor NEC.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:21
|
|
Tsja, Stekelenburg heeft ook jaren de meest opzichtige blunders gemaakt. Lijkt me nogal wiedes dat ook Vermeer zijn blunders heeft gemaakt.
|
Pariah
Forum berichten: 148
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:30
|
|
Persoonlijk ben ik een groot fan van de reflexen van Tyton, vooral in zijn eerste weken vond ik hem echt van grote klasse. Bovendien past hij zich zeer eenvoudig aan bij het nieuwe elftal (dat was bij Roda het geval, hoewel hij uit het buitenland kwam), ik kan genoeg voorbeelden noemen van keepers die een jaar aanpassingstijd nodig hadden tijdens een buitenlands avontuur. En dat is net iets wat we niet kunnen gebruiken.... Weer een keeper die we lekker laten leren van blunders.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:36
|
|
Dat is een feit. Stekelenburg zal zelfs nu nog regelmatig een fout maken, is ook niet erg, doet elke keeper. Maar ik heb Vermeer een paar keer gekscherend vergeleken met Grandel. Soms fantastische reflexen, maar daarna weer een (grote) fout. Grandel was natuurlijk wel een paar klasse erger in zijn fouten, maar had ook erg goede reddingen. Wie op dit moment beter is weet ik niet, maar als Cillissen gewoon blijft doorgaan met doen wat ik hem heb zien doen is Cillissen binnen 2 jaar een betere keeper dan Vermeer.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:37
|
|
Vermeer zal zich ook ontwikkelen. Nogmaals: het verschil moet de kosten wel waard zijn.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:42
|
|
Citaat: Vermeer zal zich ook ontwikkelen. Nogmaals: het verschil moet de kosten wel waard zijn.
Ik zou Vermeer eerst een half seizoen de kans geven terwijl hij de hete adem van Cillissen voelt. Na dat halve seizoen kun je de balans opmaken: wie is de betere keeper en wie heeft er meer potentie?
Maargoed, Cillissen moet inderdaad wel ook echt zo goed zijn.
|
Bertje
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:47
|
|
Ja, maar dan heb je Cillisen dus al gehaald. Die jongen is ook niet gratis.
Maar goed, zoals je zelf al aangeeft: het hangt af van de kwaliteiten van Cillisen. Die kan ik vooralsnog niet goed beoordelen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:54
|
|
Citaat: Vermeer zal zich ook ontwikkelen. Nogmaals: het verschil moet de kosten wel waard zijn.
Precies wat ik altijd zeg. Als Ajax een keeper kan kopen die duidelijk beter is dan Vermeer en niet al te duur is dan moeten ze dat doen maar ik heb nog geen enkele keeper in dit topic genoemd zien worden waarvan ik denk dat hij de kosten waard zal zijn.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 19:50
|
|
Is er nog echt niemand die Padt volgt bij Go Ahead? Ik ben best benieuwd hoe die zich ontwikkeld. Ik kan er mee leven dat Vermeer tijdelijk onze eerste keeper wordt, maar dan moet er vanaf volgend seizoen ook al gedacht worden aan een opvolger voor langere tijd. Persoonlijk zie ik het liefst een Nederlandse keeper in de goal, maar in de Eredivisie keept momenteel niemand met dezelfde potentie als Stekelenburg. Cillissen valt me de laatste tijd echter wel op. De veel genoemde Tyton ben ik niet weg van.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 20:12
|
|
Ben ook wel benieuwd hoe Padt het doet. Heb wel paar wedstrijden van hem gezien, maar niet genoeg.
|
silvo
Forum berichten: 492
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 20:16
|
|
Ik heb wel een aantal samenvattingen gezien en ben nou niet heel erg onder de indruk van padt. Hij heeft wel vaak dat hij zich te erg wil bewijzen en dat hij daardoor een grote fout maakt of heel wild inkomt waardoor de tegenstander een goal kan maken. Een keeper moet rust uitstralen en een houding hebben van "mij kom je levend niet voorbij". en dat krijg je niet door vaak als een gek je doel uit te komen. Ik vind hem daardoor een op een niet heel sterk. Daarintegen heeft hij vaak ook een aantal goede reddingen verricht en zijn de reflexen ook niet onaardig.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 20:20
|
|
En Stekelenburg heeft die houding van "mij kom je nooit levend voorbij" wel, Silvo?
|
silvo
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 20:46
|
|
Nee Stekel niet maar bijvoorbeeld Julio Cezar wel als je die laatste werdstijd tegen Roma gezien heb was hij fantasties.
Maar Stekel is uiteraard wel geweldige keeper.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 20:57
|
|
Dank Silvo. Maar zit er potentie in, zijn het punten waar doormiddel van trainingen aan gewerkt kan worden? Want punten als snelle reflexen is talent, dat is moeilijk trainbaar.
|
silvo
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 21:07
|
|
Eigenlijk is een snelle reflex misschien ook wel redelijk te trainen want met trianen leer je wel beter om op de juiste plek te staan en dan heb je wel een grotere kans dat ze een bal tegen je aan schieten. En je hoeft je dan ook niet helemaal te strekken als je leert om op de juiste plek te gaan staan. Er zijn ook maar extreem weinig keepers die alles goed kunnen.
Ik zeg geef Vermeer een kans want dat hebben we ook met Steek gedaan en desnoods gooi je een Bizot of een Hahn (Weet niet hoe je het schrijft maar die gast van de a1) in het diepe zoals ook Steek in het diepe gegooit werd tegen psv.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 22:29
|
|
Wat denken de jeugdwatchers van Warner Hahn? Natuurlijk niet voor volgend jaar, maar heeft hij niet meer potentie dan Kenneth Vermeer.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 23:13
|
|
Ik heb Hahn zowel bij Sparta, Ajax als Oranje zien spelen en hij heeft altijd een goede indruk op mij gemaakt. Hij is erg atletisch maar het is onmogelijk om hem met Vermeer te vergelijken omdat hij veel minder ver in zijn ontwikkeling is.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 23:30
|
|
Potentie wil zeggen of hij het in de toekomst in zich heeft om beter te worden dan Vermeer. Ik verwacht, met zijn lengte alleen al, wel.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 23:40
|
|
Ik weet wat potentie is maar het is heel moeilijk om te zien of een keeper van 18 jaar meer potentieel heeft dan een keeper van 25 jaar. Het kan misschien als je beelden van een 18 jarige Vermeer bij de hand hebt maar ik denk niet dat iemand hier die heeft.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Za 19 feb 2011 16:31
|
|
Wat vindt men van Proto? Vond hem vrij sterk keepen afgelopen donderdag, al moet ik zeggen dat ik de Belgische competitie niet volg.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Za 19 feb 2011 16:36
|
|
Ik vond hem ook wel sterk spelen tegen Ajax.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Za 19 feb 2011 16:42
|
|
Goede eerste helft, 2de was niet al te best.
|