Auteur
|
Bericht
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 18:58
|
|
Citaat: Volgens mij zie ik voor het eerst een wedstrijd in een lege ArenA..
Irritant trouwens dat de commentator Suk steeds 'Sok' of Seok noemt.
Inderdaad, uit automatisme verbeter ik 'm constant met een geirriteerde toon als hij weer eens 'Sok' zegt, hehe.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 18:59
|
|
Iemand die een Sopcast-stream wil hebben moet maar even PM'en...
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 19:14
|
|
Blunder van Darley, doelpunt Johan Kappelhof. Assist van Suk.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 19:20
|
|
2-0 Ajax, doelpunt Sulejmani na opnieuw een assist van Suk.
Hopelijk begint Zeegelaar in de tweede helft en wordt ook Wielaert gewisseld voor Van der Meulen.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 19:26
|
|
Zit een beetje half te kijken. Hoop er tweede helft wat meer voor te kunnen gaan zitten.
Er zit veel voetbal voorin met Lodeiro, Aissati, Eriksen, Suk en Sulejmani. Komt er m.i. nog te weinig uit. Suk fungeert nog niets echt als aanspeelpunt, Lodeiro is veel in beweging maar zijn passes zijn te vaak over korte afstand en Aissati loopt weer te veel met de bal. Eriksen wist een paar keer niet wat die moest doen na een lange rush, maar is wel heel snel met de bal.
Wielaert is weer een drama, Verhoeven maakt wel een zekere indruk.
|
Eline
Forum berichten: 426
|
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 19:40
|
|
Sorry dat ik die via hier doe maar mijn PM blijft in mn Postvak Uit staan, dus Koen heb je nog een Sopcast link? Of zijn ze al klaar met spelen?
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 19:42
|
|
Net verstuurd. Sorry, was even weg.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 20:04
|
|
Hoe vinden jullie dat Bonevacia het doet? Hij moet in zijn eentje de gaten van Eriksen, Lodeiro en Aissati dichtlopen en ik vind dat hij dat aardig doet, jammer genoeg kan hij daardoor zijn eigen techniek niet echt benutten.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 20:08
|
|
Aissati is natuurlijk een drama, zelfs in Jong Ajax. Ik word helemaal ziek van het eindeloos gedraaf met de bal en het vertragen van het spel. Zet Eriksen op zijn positie en je zult zien dat het een stuk beter gaat. Lodeiro vnd ik tot nu toe, met Suk, de beste mannen van het veld.
Hopelijk vervangt Overtoom of Danilo Aissati zo. Zeegelaar wacht ik ook al op.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 19 apr 2010 20:15
|
|
Prachtige goal van Suk. Kopt hem in de lange hoek na een goede voorzet van Will, dacht ik. Suk speelt goed en dat is fijn om te weten als vanaf komende zomer weg is.
Edit: Voorzet was trouwens van Christian Eriksen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 26 apr 2010 23:18
|
|
Iemand die morgen naar Jong Helmond Sport - Jong Ajax gaat?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 27 apr 2010 20:54
|
|
Citaat: Jong Helmond Sport - Jong Ajax
0-4 (0-2)
Jong Ajax staat met nog een duel te spelen, volgende week maandag thuis tegen Jong FC Twente, alleen aan de leiding in de Beloftencompetitie. Zelf wonnen de Ajacieden dinsdagavond bij Jong Helmond Sport met 0-4, maar belangrijker nog was de nederlaag van concurrent Sparta bij Jong FC Groningen.
Jong Ajax stond bij aanvang van de een-na-laatste competitieronde twee punten achter op Jong Sparta. De Spartanen verloren met 1-0 bij FC Groningen, volgend seizoen de nieuwe broodheer van Jong Ajax-trainer Pieter Huistra. Ajax won zelf vrij eenvoudig met 0-4 van Jong Helmond Sport en sprong zodoende over Sparta heen.
In de 34ste minuut opende Nicolás Lodeiro de score door een rebound op een schot van Hyun Jun Suk binnen te werken, 0-1. Drie minuten later was de marge verdubbeld toen Nathaniel Will doelman Van der Steen voor de tweede keer liet 'vissen'.
In de tweede helft zorgden Ismaïl Aissati en invaller Danilo (koud in het veld) voor de ruime 0-4 overwinning. Volgende week moet Jong Ajax thuis winnen van FC Twente om het kampioenschap binnen te halen.
Opstelling Jong Ajax:
Padt; Aslan, Wielaert, Kappelhof, Will; Bonevacia, Lodeiro, Eriksen; Aissati, Suk, Sulejmani.
Ajax.nl
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Di 27 apr 2010 21:12
|
|
Goed dat Bonevacia de laatste tijd weer zijn weer zijn wedstrijden weer bij Jong Ajax speelt als tweedejaars A-junior. Er is zowaar een vast patroon bij Jong Ajax te ontdekken want ze spelen de laatste tijd met de vaste namen.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 27 apr 2010 22:25
|
|
Hartstikke leuk dat Jong Ajax weer kampioen word, je mag ook wel kampioen worden wanneer je ongeveer het gehele seizoen met 'routiniers' speelt. Oudere spelers als Wielaert, Ogararu en Kennedy die meespelen wat gewoon niet hoort. Het remt de ontwikkeling van gasten die maar op de bank zitten tijden zo'n wedtrijd.
Iets wat van mij part komende jaren wel anders mag..
|
Leonajax
Forum berichten: 30
Nieuws reacties: 29
|
Geplaatst: Di 27 apr 2010 22:48
|
|
Nu laatste wedstrijd tegen jong FC Twente.... toeval terwijl het 1e van Ajax of Twente kampioen kan worden zondag.
Beker hoeven we ons alvast geen zorgen over te maken, wordt in de KUIP gewoon een oefenwedstrijd, die is gewoon binnen.
|
Crouch89
Forum berichten: 120
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 28 apr 2010 11:03
|
|
Heb de wedstrijd gezien, vond Lodeiro het meest tegenvallen van de spelers uit Ajax 1. Aissati daarintegen speelde een goede wedstrijd met een schitterend doelpunt. Eriksen en Sulejmani speelde degelijk maar blonken niet uit en waren ook nauwelijk gevaalrlijk. Eriksen 1x met een vrije trap die net naast ging, Sulejmani 2x met een schot.
Ik vind het juist wel slim dat Wielaert zoveel speelt, hij is gewoon een ervaren verdediger met veel eredivisie-ervaring. Hier kunnen jonge spelers uit de jeugd zich aan optrekken en veel van leren.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Vr 30 apr 2010 09:39
|
|
Citaat: Hartstikke leuk dat Jong Ajax weer kampioen word, je mag ook wel kampioen worden wanneer je ongeveer het gehele seizoen met 'routiniers' speelt. Oudere spelers als Wielaert, Ogararu en Kennedy die meespelen wat gewoon niet hoort. Het remt de ontwikkeling van gasten die maar op de bank zitten tijden zo'n wedtrijd.
Iets wat van mij part komende jaren wel anders mag.. Ik snap best dat Wielaert en Kennedy spelen bij Jong Ajax. Er zitten bij de beloftecompetitie heel wat BVO's op de tribune om spelers te bekijken. Zo probeert Ajax om die spelers in de picture te laten komen bij andere clubs. Als die spelers niet spelen kunnen de clubs ook geen hoogte krijgen hoe fit die spelers zijn. Dat Ogararu na de winterstop nog zijn wedstrijden speelt bij Jong Ajax snap ik weinig van omdat die een aflopend contract heeft bij Ajax.
Samenvatting van Jong Ajax - Jong Helmond sport
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 15:16
|
|
Citaat: 'Ajax kan toch nog kampioen van Nederland worden'
Bron: AD.nl
Ajax kan toch nog kampioen van Nederland worden, maar dan niet het eerste elftal van de Amsterdammers, maar het beloftenelftal. Bij een overwinning vanavond op - uitgerekend - Jong FC Twente is de ploeg kampioen van de belofteneredivisie van de KNVB.
Nicolas Lodeiro en Miralem Sulejmani spelen mee bij Jong Ajax. Het kampioensduel van de Amsterdammers begint om 18.30 uur op sportpark De Toekomst.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 19:33
|
|
In de rust met 1-2 achter. Sulejmani zette Ajax nog wel op 1-0.
Hier te volgen: http://www.ajaxclub.nl/live/live/index.php/.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 19:48
|
|
2-2 SUK!
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 20:28
|
|
Geen kampioen.
Het zit ook niet mee he...
|
Bart
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 20:32
|
|
Vind ik helemaal niet erg. Het gaat bij Jong Ajax om talent te ontwikkelen, dus het me goed dat Bonevacia weer speelde. Suk die zich weer laat zien als spits.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 20:36
|
|
Daarentegen wel jammer dat jongens als Verhoeven, Aslan, Wielaert, Kappelhof, Will en Overtoom speelden. Die jongens halen het eerste toch niet.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 20:38
|
|
Bonevacia speelde weer een kei van een wedstrijd, net zoals tegen Jong Feyenoord waarin hij alle gaten die Lodeiro, Eriksen en Aissati achterlieten dicht moest lopen en dat geweldig deed, wat wel een klein beter ten koste ging van zijn eigen techniek.
In deze jongen heb ik zeer veel vertrouwen en hopelijk blijft hij zich goed ontwikkelen want het is een echte Ajax middenvelder. Komend seizoen zou ik hem 'gewoon' bij Jong Ajax houden mits hij wel regelmatig met het eerste mee mag trainen.
|
Bart
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 20:41
|
|
Citaat: Daarentegen wel jammer dat jongens als Verhoeven, Aslan, Wielaert, Kappelhof, Will en Overtoom speelden. Die jongens halen het eerste toch niet. Klopt, maar zo is het altijd geweest bij Jong Ajax. Het gaat om een paar talenten. Rond de winterstop moest Bonevacia wedstrijden met de A1 meespelen.
Citaat: Bonevacia speelde weer een kei van een wedstrijd, net zoals tegen Jong Feyenoord waarin hij alle gaten die Lodeiro, Eriksen en Aissati achterlieten dicht moest lopen en dat geweldig deed, wat wel een klein beter ten koste ging van zijn eigen techniek.
In deze jongen heb ik zeer veel vertrouwen en hopelijk blijft hij zich goed ontwikkelen want het is een echte Ajax middenvelder. Komend seizoen zou ik hem 'gewoon' bij Jong Ajax houden mits hij wel regelmatig met het eerste mee mag trainen. Vielen er ook nog andere spelers op, JD.
Bonevacia zou en logische opvolger voor Enoh kunnen zijn. Alleen zou die wat feller in de duels zijn, meer diepte zoeken in zijn spel. Het is jammer voor Bonevacia dat er voor volgend seizoen ook behoorlijk wat concurrentiestrijd is op de plaats van Bonevacia, met Gabri en Lindgren die op de plaats van Enoh kunnen voetballen.
|