Auteur
|
Bericht
|
Benji
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 15:23
|
|
Moeilijk om te zeggen waar hij staat t.o.v. Castillion, die heb ik sinds de B1 niet meer zien voetballen. Tactisch had hij het moeilijk, maar daarom heb ik juist wel hoop dat het nog een stuk beter kan.
Kerlon, gematigd positief, hij stak er wel bovenuit t.o.v. teamgenoten als Martina & Jongebloet, die vertekenen het beeld misschien wel. Hij liep nog vaak uit positie en kwam vaak de bal halen. Ook bleef hij staan als er van achteruit iemand inschoof i.p.v. ruimte te maken. Ook hij zal aan de tactiek moeten wennen. Verder werd hij 2x behandeld aan pijntjes, dat baarde me wel enigzins zorgen gezien zijn verleden met blessures.
Ook niet uit het oog verliezen dat de tegenstand van amateurniveau was.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 15:23
|
|
Ik snap niet waarom Castillion zo zeurt. Hij moet maar laten zien dat hij beter is, dan zal Jol voor hem kiezen. Met zeuren heeft nog niemand de top bereikt. Je moet je voeten laten spreken.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 15:31
|
|
Citaat: Ik snap niet waarom Castillion zo zeurt. Hij moet maar laten zien dat hij beter is, dan zal Jol voor hem kiezen. Met zeuren heeft nog niemand de top bereikt. Je moet je voeten laten spreken.
Hij zegt er een keertje iets over wat wordt opgeblazen in de media en nu zeurt hij? Hij is een sportman die het hoogste wilt halen en voor hem is de volgende stap Ajax1 en dat haal je alleen als je zelf zeker weet dat je het kan. Ik ben juist ontzettend blij dat hij nu al van zich laat horen en duidelijk maakt dat ook met hem rekening gehouden moet worden door Ajax. Natuurlijk is hij nog niet van het niveau Pantelic maar met Pantelic, Bodul, Cvitanich, Seok, Castillion en Jongebloed heeft Ajax erg veel concurrentie voor de positie van spits en dat is het goed dat een van hun even opmerkt dat er geen nieuwe spits meer nodig is.
|
Amargo
Forum berichten: 111
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 17:00
|
|
Seok kan je beter bij een kleinere club in Belgie onderbrengen lijkt me
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 17:09
|
|
Citaat: Seok kan je beter bij een kleinere club in Belgie onderbrengen lijkt me Lijkt mij beter als deze jongen even went aan Ajax en dan zien we wel verder. Ik kan er verder niet over oordelen, want dat lijkt me niet verstandig als je een speler nog nooit hebt zien spelen, zoals de meesten op deze site.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 09:56
|
|
Citaat: Jong Ajax-Jong Vitesse/AGOVV 05/10/2009 18:30
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 18:41
|
|
Ajax speelt in deze opstelling.
Citaat: Opstelling Jong Ajax:
Kenneth Vermeer, George Ogararu, Oleguer, Daley Blind, Timothée Atouba, Mitchell Donald, Rasmus Lindgren, Danilo Souza Campos, Jeffrey Sarpong, Geoffrey Castillion, Marvin Zeegelaar
Een beetje een vaste opstelling van Jong Ajax. Jammer dat de oudere spelers die geen toekomst hebben bij Ajax gewoon spelen bij Jong Ajax. Had een beetje hoop dat het dit jaar minder zou worden. Blijkbaar gaat prestaties nog steeds voor de toekomst.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 20:41
|
|
Jong Ajax 2-0 gewonnen. Goals van Donald en Lindgren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 20:46
|
|
Debuut van Ze Eduardo ook.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 21:21
|
|
Vermeer hield Ajax twee a drie maal op de been door katachtige reflexen. Verder weinig sprankelende wedstrijd in de stromende regen. Ogararu was ouderwets kut. Oleguer scoorde een vijf. Blind een mager zesje. Atouba was wel solide, af en toe van die ziekenhuisballen, maar dat is er denk ik niet uit te krijgen. Sarpong op 10. Aardig, het blijft een getalenteerde voetballer. Rechtshalf was Lindgren. Redelijk. Zeegelaar was ook redelijk. Castillion, hetgeen wat hij moest doen, kaatsen, bal afschermen etc, dat deed hij goed. Zou hem een kans geven in het eerste. Denk niet dat hij momenteel onder zou doen voor Cvitanich. Op rechtsbuiten Danilo. Werkte hard en was bij vlagen wel gevaarlijk, maar komt te kort voor het eerste.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 21:33
|
|
D_skilled, beste man aan ajax-kant?
Castillion dan zo te lezen?
Je wilt hem een kans geven in het eerste is hij hier klaar voor? Ik weet het niet aangezien ik wel veel lof hoor over hem, maar zelf nog nooit 90 minuten lang heb zien spelen.
|
Admin Rob
Forum berichten: 92
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 22:11
|
|
Jong Ajax heeft vanavond met 2-0 gewonnen van Jong Vitesse/AGOVV. De overwinning was terecht: de ploeg speelde een prim a wedstrijd, hoewel Kenneth Vermeer enkele keren handelend moest optreden.
Uitgebreid verslag en veel foto's op:
http://jongajax.ucoz.com/blog/jong_ajax ... 9-10-05-40
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 5 okt 2009 22:28
|
|
Het was wel oké, maar dat mocht ook wel met Lindgren, Sarpong, Donald, Oleguer, Atouba en Ogararu. Werd veel geschoten van afstand, zeg. Vitesse/Agovv had echt goede kansen, maar Vermeer keepte formidal.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 13:51
|
|
Op papier is het niveau-verschil tussen beide ploegen gigantisch. Als je de achterhoede van Jong Ajax zag... Wedstrijd was erg matig. Spelers als Lindgren, Ogararu en Olequer vielen totaal niet op. Sarpong speelde leuk, alleen is zn rendement erg laag. Vond Blind uitstekend voetballen. Als verdediger/mandekker komt hij kracht/lengte/snelheid tekort, maar voetballend is hij uitstekend. Eindelijk een Ajax-verdediger die continu (in de eerste helft dan) doorschuift en een aanval op kan zetten. De opvolger van Vertonghen is ieder geval al in huis.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 15:54
|
|
Heb jij de laatste tijd meer wedstrijden van Castillion gezien, Skilled? Hoe staat die jongen erop?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 16:05
|
|
Nee, ik zag hem gisteren voor het eerst. Z'n handelingssnelheid was van een behoorlijk niveau. Hij was balvast, dat vond ik nog wel het grootste pluspunt en z'n kaats was ook goed. Hij was gisteren nog niet in de hele wedstrijd aanwezig. Had fases waarin hij onzichtbaar was.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 16:08
|
|
Tsja, ik heb hem al een tijdje niet gezien, maar wordt het niet eens tijd dat hij met het eerste gaat meetrainen? Dan kan Jol zelf ook beoordelen hoe hij het op een hoger niveau doet.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 16:16
|
|
Absoluut. In de lucht is hij nog steeds niet sterk, maar het is wel een balvast aanspeelpunt die goed kan meevoetballen. Z'n afwerking kan nog altijd beter.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 16:23
|
|
Daylon Claasen nu op Eurosport.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 17:07
|
|
De highlights van de wedstrijd Jong Ajax - Jong Vitesse/Agovv
|
wesley the pitbull
Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 19:33
|
|
Komt Danillo veel te kort op het niveau van Ajax 1 vergeleken met kennedey?? of kan hij geen recht mid of rechtvoor staan
|
Huntinator
Forum berichten: 176
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 19:37
|
|
Danilo vind ik een van de betere jongens. Zeker als 10 of als vrije middenvelder op links. Daar heb ik hem vorig jaar hele imponerende wedstrijden zien spelen.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Di 6 okt 2009 23:00
|
|
Danilo komt tekort. Hij werkt hard, maar voetbalt nog teveel met zn hoofd omlaag. Daarnaast ben ik er nog niet uit wat nu zn ideale positie is.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 13:35
|
|
Die Snijders van Vitesse op linksbuiten deed het aardig. Iemand die weet hoe goed hij is? Jong Ajax materiaal?
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Ma 12 okt 2009 21:40
|
|
Citaat: Jong Ajax heeft de altijd lastige uitwedstrijd tegen Jong Heerenveen/Emmen met 3-2 verloren. Jong Ajax eindigde met tien man nadat Deniz Aslan na twee keer geel van het veld werd gestuurd. De Spaanse middenvelder Gabri maakte na maanden blessureleed zijn rentree en speelde een uur.
Later meer.
Opstelling Jong Ajax: Verhoeven; Aslan, Wielaert, Kappelhof (78. Van der Meulen), Will; Gabri (59. Claasen), Sarpong, Ze Eduardo (74. Martina); Danilo, Jongebloet, Zeegelaar
Wissels: Heemskerk, Lazic, Ottenhoff, Martina, Van der Meulen, Serrarens, Claasen.
Ajax.nl
|