Auteur
|
Bericht
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:39
|
|
Citaat: Jong Ajax verslaat Jong Sparta: 3-4
28 september 2009
Jong Ajax heeft de uitwedstrijd tegen Jong Sparta met 3-4 gewonnen. Geoffrey Castillion (2x), Danilo en Miralem Sulejmani verzorgden de Amsterdamse treffers. De ploeg van de trainers Pieter Huistra en Fred Grim kenden een vliegende start in Rotterdam. Na een kwartier spelen had Jong Ajax al een mooie voorsprong (0-2) te pakken.
Ajax.nl
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:53
|
|
Citaat: Kijkend naar Rob Wielaert is het niet verwonderlijk dat hij bij Martin Jol op de bank en tribune is beland. Zelfs bij de reserves weet hij met zijn instabiele verdedigen het voor de defensie erg zwaar te maken. In de 79e minuut maakte Danilo 2-4, na een fantastische actie van Marvin Zeegelaar. De linksbuiten zette perfect voor op zijn aanvallers. Danilo kopte de bal eerst tegen Varkevisser aan, maar wist uit de rebound toch raak te tikken, 2-4.
Gossie, Rob Wielaert was slecht. Niet verwonderlijk. Zeegelaar was zo te lezen aardig aan die linkerkant.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:55
|
|
Citaat: Gossie, Rob Wielaert was slecht. Niet verwonderlijk. Zeegelaar was zo te lezen aardig aan die linkerkant.
Zeegelaar speelde natuurlijk maar de laatste 20 minuten maar het is wel duidelijk dat hij meer talent heeft dan de gemiddelde Jong-... speler.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:56
|
|
2 Assists en een doelpunt van Sulejmani. Iemand ook daadwerkelijk de wedstrijd gezien, en gezien hoe Sulejmani speelde? Dit zijn ieder geval wel belangrijke dingen voor zn zelfvertrouwen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 20:58
|
|
Demosthenes is naar de wedstrijd gegaan. Even wachten op zijn oordeel.
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 22:15
|
|
Citaat: Demosthenes is naar de wedstrijd gegaan. Even wachten op zijn oordeel.
Ja, mijn verhaal! Ik lees wel of anderen die de wedstrijd gezien hebben het met me eens zijn (of niet)
Jong Sparta - Jong Ajax 3-4
Ajax heeft gewonnen! Leo Beenhakker schijnt gezegd te hebben dat de scouts van feyenoord niet meer naar Zuid-Amerika mogen, maar dat ze in de beloftencompetitie moeten gaan scouten. Ik hoop dat ze er vanavond allemaal waren, ze zullen weinig gescout hebben. Na twintig minuten stond Ajax met 2-0 voor, maar had “er nog niemand bewogen”, wat een laag tempo. Sparta ging vervolgens in een hoger tempo spelen en Jong Ajax kreeg het lastig.
De 1-2 was een prachtig doelpunt, maar als die spits nog tien keer zo'n schot mag proberen, ben ik bang dat er toch drie bij de cornervlag eindigen. De 2-2 viel in de 45+2-minuut (De 3-4 in de 90+3 minuut!)
Jong Ajax speelde met o.a. Wielaert, Blind, Atoube, Lindgren, Sulejmani, Sarpong en Donald als spelers met ervaring in de eredivisie. Sparta met Varkevisser, Knol, Van Buuren. Godee, Zaalman en Falkenburg als spelers met ervaring in de eredivisie. Je mag dan wel iets verwachten!
De eerste helft: laag tempo, na ± 20 minuten schoot Sparta voor het eerst op doel (naast!) het tegendoelpunt viel uit de lucht en Ajax kreeg het lastig. Ajax was op voorsprong gekomen door twee doelpunten van Castillion. De eerst uit een voorzet van Sulejmani en Castillion komt voor zijn man, de tweede in een identiek situatie, al weet ik nu niet meer wie de voorzet gaf.
De tweede helft liet beter voetbal zien, zeker zo'n 20 à 25 minuten. Ajax kwam op 3-2 na een prachtige actie van Atoube, die op clowneske wijze op de rand van het eigen strafschopgebied drie Spartanen in de luren legde, vervolgens dertig meter met de bal liep en toen op Sulejmani passte die knap inschoot. De actie van Atoube!!! Als trainer zou ik gek worden van een speler die trucjes uithaalt rond de eigen zestien, maar tegen Jong Sparta liep het goed af. Je moet er niet aan denken dat hij zoiets tegen AZ, PSV, Anderlecht doet, dan loopt het fout af.
De 4-2 van Danilo was vooral goed werk van invaller Zeegelaar, die vandaag twee keer zijn man uitspeelde (Had ik een paar jaar niet gezien) Danilo stond vrij voor Varkevisser, kopte tegen hem aan, maar scoorde vanuit de rebound.
Verdedigend zat het bij Ajax niet echt goed. Bij het eerste tegendoelpunt was Blind te laat bij de bal of niet meedogenloos genoeg, bij het tweede tegendoelpunt stapte Blind verkeerd in en ik heb hem bij het derde tegendoelpunt niet gezien, terwijl er in het centrum iemand van Sparta vrij stond! Blind stond ook een keer leuk aan de verkeerde kant te dekken en stelde een Spartaan in staat zo op Padt af te lopen (verkeerde pass!), die goed redde. Vreemd is dat ik desondanks Blind een goede wedstrijd vond spelen (Mag je dat schrijven na zoveel fouten?), al zal hij een bal harder moeten leren inspelen. Zijn opbouwend werk was in het algemeen goed.
Opvallend was ook het lage tempo, Donald die de openingen niet ziet, buitenspelers die hun man niet voorbij komen, spelers die elkaar niet coachen, kopduels niet eens aangaan, spelers die niet vrij lopen, maar wachten op de bal, Sarpong als rechtsbuiten!!! spelers die soms niet eens de schijn wekken een kopduel aan te gaan, Bonevacia die inviel en liet zien nog kracht tekort te komen (Geeft niet hij is nog jong) en dat we nu op drie punten van de vele koplopers staan.
Opvallend: Ajax krijgt een corner, Sparta houdt één spits bij de middenlijn, Ajax vier verdedigers. De bal wordt naar voren gespeeld en wie heeft de bal? Die ene Spartaan (Die er weinig mee kon)
Opvallend: bij een vrije trap van Sparta of corner: één man van Ajax bij de middenlijn, de anderen in de zestien, met als gevolg dat een weg gekopte bal bij een Spartaan terechtkomt.
Opvallend: de coach doet niets!
Sergio Padt
Keepte goed, redde Ajax twee keer in een één-tegen-één, maar moet twee weken op de bank voor zijn laatste actie. Vlak voor tijd, een terugspeelbal, een Spartaan in de buurt en dan die Spartaan “” even uitspelen””. Nooit meer proberen!
Denis Aslan
Leuk om hem weer eens te zien spelen, hij was zelfs aanvoerder (Liep voorop!), maar kon geen potten breken, zal Ajax 1 niet halen.
Rob Wielaert
Viel niet op en dat zegt m.i. Genoeg; coachte niet, deed mee.
Daley Blind
Opbouwend goed, goede rushes, maar verdedigend zeker niet foutloos (Zie het verslag) Probeerde met een lob van 40 meter Varkevisser te verrassen; deze tikte de bal net over.
Atouba
Een clown, geen verdediger, maar wel iemand met een goede techniek. In de tweede helft viel hij ineens op de grond, geen andere speler in de buurt. Mijn eerste gedachte was een herinnering aan een andere speler uit Kameroen, die stond niet meer op, hij gelukkig wel. Opvallend: international van Kameroen en alle kopduels verliezen van spelers van Jong Sparta!
Mitchell Donald
Ik snap nog steeds niet wat ze in hem zien; alles in één (laag) tempo, niet zien dat twee spelers volkomen vrij staan en dan maar met de bal blijven lopen.
Rasmus Lindgren
Speelde in de eerste helft de bal voornamelijk terug naar degene die hem de bal gaf. Standaard, zich terug laten zakken bij balbezit van een Ajaxverdediger, aangespeeld worden en de bal weer teruggeven. In de tweede helft ging dat een keer fout, zette hij een Spartaan vrij voor Padt, had die Spartaan zeker niet gezien. In de tweede helft geteld hoe vaak hij een bal bewsut naar voren verplaatste: drie keer.
Sulejmani
Eerste heft de pass aan Castillion, tweede helft een doelpunt, een paar leuke rushes (Hij is wel snel) miste een keer alleen voor de keeper.
Jeffrey Sarpong
Speel je in de jeugd steeds op acht, moet je van Van Basten linksbuiten spelen, komt Huistra en die zet je rechtsbuiten?????????????????????????????????????????????
Geoffrey Castillion
Scoorde twee keer en had voor de 3-0 kunnen zorgen als hij had gezien dat Varkevisser te ver voor zijn doel stond, maar blijkbaar was hij te veel bezig met die verdediger. Hij stond tegenover twee man, deed het niet slecht, maar blonk ook niet uit.
Danilo
Bewijst keer op keer (in mijn ogen) tekort te komen voor Ajax 1. Heeft het net niet.
Vlako Lazic viel in, maar komt tekort, Marvin Zeegelaar had één mooie actie en Roly Bonevacia kwam fysiek tekort.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 22:39
|
|
Bedankt voor het uitgebreide verslag.
Het probleem is gewoon dat er veel jongens uit Ajax 1 in Jong Ajax spelen die om verschillende redenen niet op hun beste niveau acteren. Je krijgt dan een team met allerlei spelers die zich niet 'goed' voelen:
Wielaert, Atouba, Lindgren, Sulejmani (tegen AZ ook Ogararu en Olequer).
Ik vind het totaal zinloos om jongens als Lindgren en Wielaert mee te laten doen als Jol toch niet van plan is deze spelers op termijn weer te gaan gebruiken. Gebruik Jong Ajax om Ajax 1 speler wedstrijdritme op te laten doen na een blessure of schorsing, en gebruik voor de rest alleen jonge jongens. Maak er een talententeam van. Krijg altijd het idee dat trainers van een beloftenelftal graag overbodige ervaren spelers er bij hebben, om zo hun wedstrijdjes te winnen, en te laten zien hoe goed ze t wel niet doen als coach. Ik heb liever dat er jaarlijks 2 talenten doorstromen en we in de middenmoot eindigen, dan dat we jaarlijks kampioen worden met overbodige, ervaren spelers.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 28 sep 2009 23:08
|
|
Bedankt voor het uitgebreide verslag, as usual!
Hoe vond je Sulejmani precieus, had hij het lef om z'n tegenstander een paar keer op te zoeken. Zag je wat klasse flitsen van hem...
Verslagje van itwm. Ze zijn in ieder geval lyrisch over Sulejmani.
Citaat: Jong Sparta komt tekort
Ruim 500 toeschouwers leken een saaie wedstrijd tegemoet te gaan. Ajax bleek in de eerste twinitg minuten dodelijk. Met veel gemak liepen de Amsterdammers uit naar een 2-0 voorsprong. Allebei de doelpunten waren te wijten aan Spartaanse fouten. Bij de 1-0 werkte Varkevisser de bal verkeerd weg waardoor Ajax in balbezit kwam en scoorde. 2-0 werd het door onoplettendheid van Ruud Knol. De verdediger had alleen oog voor de bal en niet voor de Ajacied achter hem. De Ajacied in kwestie, Castillion, kon daardoor uit een voorzet makkelijk scoren.
Jong Sparta had niets in te brengen. Ajax bleek veel beter, maar uit het niets kwam onze club weer terug in de wedstrijd. Uit een voorzet van Jaliens werkte Mayele de bal achter de Ajax goalie. Het geloof in eigen kunnen kwam hierdoor weer terug. Zonder echt groots te spelen kwam Sparta net voor rust weer op gelijke hoogte. Falkenburg scoorde.
Na rust hoopten de Spartanen op de tribune op een spannende tweede helft, maar zover liet Ajax het niet komen. Vrij snel na het beginsignaal nam Ajax weer een voorsprong. Sulejmani, die toonde een klasse speler te zijn, scoorde. Sparta kwam deze treffer niet meer te boven. Kort gezegd probeerde Jong Sparta het wel, maar lukte het eenvoudigweg niet. Ajax had meer succes en scoorde een vierde treffer. Daarbij leek het te blijven, ware het niet dat Mayele in de laatste secondes van de wedstrijd nog een treffer maakte. Daarmee beloonde hij zichzelf voor het spelen van een goede wedstrijd, maar helaas krijg je daar als club geen punten voor.
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 07:28
|
|
Citaat: Na rust hoopten de Spartanen op de tribune op een spannende tweede helft, maar zover liet Ajax het niet komen. Vrij snel na het beginsignaal nam Ajax weer een voorsprong. Sulejmani, die toonde een klasse speler te zijn, scoorde. Sparta kwam deze treffer niet meer te boven.
Zoals ik ook schreef speelde Ajax na rust een tijd goed; Sulejmani bleek toen ook te kunnen voetballen. Hij is snel, kan iemand passeren en bleek ook, vlak voor mijn neus, over de juiste handelingssnelheid/reactiesnelheid te beschikken toen een Spartaan onverwacht snel op hem af kwam.
De vraag is of Jong Sparta (Viel mij tegen) een graadmeter is. Ik mag van hem meer verwachten dan van Danilo of rechtsbuiten Sarpong (Hoe maak je een talent kapot) Stel dat er een scout staat die niet één speler kent, dan zal hij de naam Sulejmani hebben genoteerd, maar ja: € 16.500.000 was de prijs.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 11:39
|
|
Wat is trouwens jullie indruk van het duo Huistra/Grim? Is het wat?
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 12:07
|
|
Citaat: Wat is trouwens jullie indruk van het duo Huistra/Grim? Is het wat?
Ik ben op een paar trainingen wezen kijken en het valt me op dat Huistra vaak lang individueel met spelers praat. Bij Koster/Winter zag ik dat veel minder vaak worden gedaan en volgens mij is het iets zeer belangrijks als het gaat om de ontwikkeling van jongens rond deze leeftijd.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 15:17
|
|
Citaat: Castillion: 'Ik snap Ajax ook niet'
Geoffrey Castillion heeft maandagavond zijn onbegrip geuit over het aankoopbeleid van Ajax. De aanvaller van Jong Ajax snapt niet waarom Marko Pantelic is gekocht en vertelde dat Ajax van plan is nog een spits te kopen in de winterstop.
'Er zijn de laatste jaren spitsen weggegaan, maar dan worden er nieuwe gehaald. Pantelic bijvoorbeeld. Ik snap Ajax niet en ik hoorde dat ze in de winterstop nog een spits willen halen. We gaan wel zien wat er de komende jaren gaat gebeuren', zei hij tegenover RTVNH (inclusief audio).
Naast Pantelic is Ajax dichtbij het contracteren van de Zuid-Koreaan Hi Jung Seok. Hij krijgt, indien hij dinsdagavond bij tegen de amateurs van Volendam positief wordt beoordeeld, deze week een contract aangeboden. Daarnaast is Darko Bodul momenteel verhuurd aan Sparta en zit Renaldo Jongebloet ook nog bij Jong Ajax. In Ajax A1 is de 16-jarige Tom Boere de vaste spits.
Bron: AS
Ik heb hem lang niet meer gezien dus weet niet waar hij qua niveau nu zit. Als hij goed blijft presteren in Jong Ajax dan komt zijn kans ongetwijfeld snel.
|
abruzzi
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 22:27
|
|
Weet iemand hoeveel het geworden is tegen: RKAV Volendam? De wedstrijd was al half 8.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 22:33
|
|
2-0, doelpunten van Jongebloet en Seok.
|
abruzzi
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 22:41
|
|
Citaat: 2-0, doelpunten van Jongebloet en Seok.
Netjes van Seok. Weet iemand opstelling/hoe Seok speelden?
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 22:44
|
|
Ze Eduardo en Kerlon zaten er ook bij, toch?
|
abruzzi
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 22:54
|
|
Citaat: Suk scoort in oefenduel Jong Ajax
29 september 2009
Jong Ajax heeft de oefenwedstrijd tegen de amateurs van Volendam met 2-0 gewonnen. Voor coach Pieter Huistra was het een mooie gelegenheid om de twee nieuwe Brazilianen Eduardo en Kerlon voor het eerst in een wedstrijd te zien. Stagiair Hyun Jun Suk speelde de gehele wedstrijd en scoorde eenmaal.
Maandagavond had het team van Huistra en Grim met 3-4 van Jong Sparta gewonnen, maar geen enkele speler van die wedstrijd stond in de basis tegen de amateurs van Volendam. Wel deden de Brazilianen Kerlon en Eduardo voor het eerst in een wedstrijd mee. ,,Je kan zien dat ze kunnen voetballen", aldus Huistra. ,,Ze zijn nu een week in Nederland en ze moeten nog wennen aan de manier van spelen en de taal. We moeten ze wel de tijd geven om te wennen. Of ze maandag in de competitiewedstrijd tegen Jong Vitesse kunnen spelen, moeten we afwachten. Dat is een puzzel die we in het weekeinde moeten oplossen als we weten wie er van de selectie mee zal doen."
Behalve de twee Zuid-Amerikanen wilde ook stagiair Hyung Jun Suk zich in deze wedstrijd laten zien. Hij wil bij Ajax een contract verdienen en scoorde de 2-0. Renaldo Jongebloet had al vroeg in de wedstrijd de openingstreffer gemaakt. De leergierige Suk was ondanks zijn doelpunt kritisch op zichzelf: ,,Ik heb gescoord, maar er zijn nog wel wat dingen te verbeteren", vond hijzelf. Huistra over de Koreaan. ,,Voor hem geldt ook dat het wennen is bij Ajax. In Korea is hij gewend in een twee-spitsensysteem te spelen. Hier speelt hij voor het eerst met buitenspelers. Dat moet hij nog aanvoelen. Dan heb je het taalprobleem. Onze spelers praten veel met elkaar om gelijktijdig druk te zetten van achteruit. Maar je ziet dat Suk een echte spits is. Hij is agressief, doelgericht; verdedigers hebben moeite met hem. Bovendien scoorde hij een mooie goal."
Wat er met de stagiair gebeurt - blijft hij of mag hij gaan? - is nog niet duidelijk. De Koreaan zal eerst uitgebreid worden geëvalueerd aan de hand van de trainingen en wedstrijden.
Jong Ajax zal waarschijnlijk vaker zulke oefenduels spelen, omdat de selectie van Ajax 1 groot is en er elke keer een aantal spelers hun wedstrijden in Jong Ajax afwerken. Huistra: ,,Ook wijzelf hebben een grote groep. Het mooiste zal zijn als we op dinsdag een oefenwedstrijd in kunnen plannen zodat zij ook spelen. Dit bevalt wel. We zijn nu rustig tegenstanders aan het zoeken om dit vaker te kunnen doen. Vanavond tegen Volendam was de inzet van de spelers goed, de uitvoering kon hier en daar beter. Die puntjes zullen we verbeteren."
Opstelling Jong Ajax: Bizot; Ogararu (65. Lazic), Kappelhof, Van der Meulen, Will; Eduardo (75. Aslan), Kerlon (75. Danilo), Bonevacia; Martina, Suk, Jongebloet.
Ajax.nl
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 29 sep 2009 23:16
|
|
Wel goed eigenlijk dat ze van die oefenwedstrijden inlassen, omdat de selectie van zowel jong-ajax als ajax-1 gewoon te groot is..
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 10:40
|
|
Jongebloet op het scorebord? Die jongen heeft niets te zoeken bij Ajax, niets voor Haarlem?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 13:12
|
|
Citaat: Wel goed eigenlijk dat ze van die oefenwedstrijden inlassen, omdat de selectie van zowel jong-ajax als ajax-1 gewoon te groot is..
Alleen waarom dan de spelers van Ajax 1 in de beloftecompetitie laten spelen en de spelers van Jong Ajax tegen amateurs? Beats me.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 13:19
|
|
Op Ajax.nl is er een video met Johan Kappelhof. Kan iemand zeggen of hij wat kan en misschien het eerste kan halen?
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 13:24
|
|
Citaat: Ajax-talent Castillion: "Ik begrijp mijn club niet"
30 september 2009
Geoffrey Castillion is een vaste waarde in het elftal van Jong Ajax. De spits hoopt op een plekje in de hoofdmacht, maar ziet tot zijn onbegrip dat de Amsterdamse club telkens aanvallers koopt.
"Er zijn de laatste jaren spitsen weggegaan, maar dan worden er nieuwe gehaald. Pantelic bijvoorbeeld. Ik snap Ajax niet en ik hoorde dat ze in de winterstop nog een spits wilde halen. We gaan wel zien wat er de komende jaren gaat gebeuren", zegt Castillion, doelend op zijn eigen toekomst bij Ajax, tegen RTV Noord-Holland.
FCupdate
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 13:29
|
|
Citaat: Op Ajax.nl is er een video met Johan Kappelhof. Kan iemand zeggen of hij wat kan en misschien het eerste kan halen?
Bij hem vind ik het altijd moeilijk te zeggen. Ik denk dat hij net als V.d. Wiel fysiek niet sterk genoeg is om een goede centrale verdediger te worden maar dat hij als rechtsback het misschien wel kan gaan halen. Technisch is hij zeer voldoende en hij is ook behoorlijk snel. Hij is trouwens een persoon die ik het gun, ik heb hem een keer ontmoet en hij komt over als zeer sympathiek.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 15:02
|
|
Ben gisteren even wezen kijken op de Toekomst, was niet veel publiek aanwezig op 20 Koreanen naast me na :B
Kerlon: Speelde op de 10-positie. Snel aan de bal, behendig, goed in de korte passing, gleed alleen erg vaak uit. In staat een mannetje uit te spelen op snelheid/techniek. Was erg ijverig, kwam vaak de bal ophalen uit de achterlinie en schroomde niet om verdedigend werk op te knappen.
Eduardo: Speelde als half-speler, was aan het begin van de wedstrijd onzichtbaar, maar kwam later wat uit z'n schulp. Was verdedigend fysiek aanwezig, af en toe nog wat druistig/te laat. Bleef bij balbezit rustig aan de bal, ook onder druk en wist vaak een goede oplossing te vinden. Was rond het vijandelijk doelgebied ook af en toe nog dreigend met afstandsschoten en loopacties.
Seok: Leuke speler, goed aanspeelbaar en niet bang om de actie te maken, ging alleen wel vaak voor de actie terwijl een eenvoudige pass beter was. Scoorde een goede goal, schot vanaf rand 16 uit de draai en had nog 1 of 2 doelpunten kunnen maken. Kaatste veelvuldig (niet altijd even succesvol) en zocht de combinatie. Was voor z'n lengte ook vrij snel. Verder was hij vrij onvoorspelbaar, stapte af en toe over de bal heen en wist ook in het doelgebied af en toe in de kleine ruimte de vrije man te vinden, zorgde zo voor paniek in de defensie van de tegenstander.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 30 sep 2009 15:10
|
|
Bedankt voor de individuele beoordelingen, Benji! Vind jij die Seok als je puur op basis van deze wedstrijd moet afgaan beter dan Castillion? Er kleeft natuurlijk een hoog salaris aan hem vast: 177,000 voor een speler onder de 20. Kerlon beviel je wel zo te horen.
|