Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 21:36
|
|
Pech met Combi, ik ga op mn fietsje of lopend.. Dat Filps stadion is maar 1,5km van mijn kamer vandaan.
|
Admin Rob
Forum berichten: 92
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 22:09
|
|
Jong Ajax is inderdaad nog maar 1 punt verwijderd van het kampioenschap. Jammer dat de volgende wedstrijd in Eindhoven is, hoewel het natuurlijk wel grappig is om daar kampioen te worden.
Foto's en video van de wedstrijd tegen Sparta:
http://www.rob-online.nl/jongajax/archi ... y_402.html
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 22:13
|
|
Citaat: Jong Ajax is inderdaad nog maar 1 punt verwijderd van het kampioenschap. Jammer dat de volgende wedstrijd in Eindhoven is, hoewel het natuurlijk wel grappig is om daar kampioen te worden.
Foto's en video van de wedstrijd tegen Sparta:
http://www.rob-online.nl/jongajax/archi ... y_402.html
prachtige foto's Rob, vooral die actie foto van Gabri. Toch netjes...
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 14:29
|
|
Ja, echt prachtige foto's vooral die van Gabri. Alleen ik verwachtte toch wat meer van dat filmpje
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 21:56
|
|
Citaat: Koster nieuwe trainer Club Brugge
Door MAARTEN WIJFFELS
BRUGGE - Adrie Koster wordt de nieuwe trainer van Club Brugge. De huidige trainer van Jong Ajax tekent bij de Belgische topclub een contract voor één jaar met een optie voor een tweede seizoen.
afbeelding vergroten Adrie Koster.
,,Een topclub met een rijke historie en een selectie met veel jonge spelers en internationals. Dit is de uitdaging waarvoor ik nog eens hoofdtrainer wil worden,’’ stelt de 54-jarige Koster, die bovenaan de lijst stond bij de nummer drie in de Belgische competitie.
Club Brugge wilde graag een buitenlandse trainer voor komend seizoen. Koster zal Jacky Mathijsen opvolgen, die vorige week te horen kreeg dat de Belgische club na twee seizoenen afscheid van hem neemt.
Koster werd half maart benaderd. Voor Club Brugge speelt mede een rol hoe Koster vorig seizoen het roer overnam bij Ajax na het vertrek van hoofdcoach Henk ten Cate. Voor Koster was ook belangstelling van Nederlandse clubs en hij kon zijn contract als beloftentrainer bij Ajax verlengen. Met Jong Ajax heeft Koster nog één punt nodig om kampioen te worden.
Sportwereld.nl
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 22:01
|
|
Het zou jammer zijn voor (jong) Ajax, maar ik gun het hem zeker!
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 22:09
|
|
Dan moet Ajax nu meteen Neeskens polsen, en graag binnen halen. Winter is niet klaar voor een rol als hoofdcoach van Jong Ajax en heeft een ervaren coach voor zich nodig. De beste optie zou zijn als Rob Witschge de nieuwe coach van Jong Ajax wordt en Neeskens de dan open positie van assistent bij het eerste gaat vullen. Zo wordt de technische staf van het eerste sterker en krijgt Jong Ajax een coach die dicht tegen Marco aanstaat en die hij vertrouwd. Lijkt mij een win-win situatie waar niemand ontevreden over zal worden. Frank de Boer blijft trainer van de A1 en misschien is het slim Winter trainer van de B1 te maken en Bergkamp assistent van Rob Witschge bij Jong Ajax. Zo krijgt Jong Ajax met Bodul en Castillion Nederlands de op een na beste aanvaller ooit als assistent en volgens mij zullen ze daar meer van leren dan (met alle respect) Winter. Winter heeft genoeg ervaring als trainer om de B1 succesvol onder zijn hoeden te hebben. Tahamata vertrekt en ik hoop dat Litmanen wordt gehaald als technische trainer van de A en B selectie, een rol die ook Jonk binnen Ajax heeft. Volgens mij valt dan alles precies op z'n plaats en is zowel de technische staf van het eerste als die van de hoogste jeugdteams perfect in balans.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 22:52
|
|
Voor mijn hoeven het niet allemaal oud voetballers trainer te bij d ejeugdelftallen. Robin Pronk doet het gewoon goed bij de B1 en ik zou hem graag positie laten zitten.Winter kan in mijn ogen nog perfect in dezelfde rol wat die nu heeft bij Ajax.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Di 7 apr 2009 23:44
|
|
Citaat: Voor mijn hoeven het niet allemaal oud voetballers trainer te bij d ejeugdelftallen. Robin Pronk doet het gewoon goed bij de B1 en ik zou hem graag positie laten zitten.Winter kan in mijn ogen nog perfect in dezelfde rol wat die nu heeft bij Ajax.
Precies het gaat om kwaliteit. Voor Jong Ajax lijkt mij Bob de Klerk een goede kandidaat. Een ambitieuze trainer die sowieso beter is als Aron Winter (vonden de spelers ook). Frank de Boer zal gewoon de A1 blijven trainen en Pronk de B1.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 16 apr 2009 16:57
|
|
Je kon er op wachten maar het is dus zover...
Citaat: De wedstrijd in de Beloftencompetitie tussen Jong PSV en Jong Ajax wordt verplaatst. Het duel, de kampioenswedstrijd van Jong Ajax, zou maandagavond worden gespeeld in Eindhoven. Er wordt nog gezocht naar een nieuwe speeldatum.
Het treffen met de Eindhovenaren wordt in ieder geval niet gespeeld voor de competitiewedstrijd Jong Ajax - Jong Vitesse. Hierdoor kan Jong Ajax op maandag 27 april in eigen huis kampioen worden in de Eredivisie voor Beloftenteams. De aftrap wordt verricht om 18.30 uur. De ploeg van trainer Adrie Koster heeft minimaal een punt nodig voor de titel.
www.ajax.nl
Wat is dit balend voor de Ajax-supporters in Braboland... Verder wel een logische beslissing maar toch...
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 16 apr 2009 17:01
|
|
Komt dit van PSV of van Ajax?
|
Frenk
Forum berichten: 220
|
Geplaatst: Do 16 apr 2009 17:04
|
|
Dit komt van de driehoek uit Brabant. Ze verwachten namelijk veel Ajax-supporters.
Citaat:
Kampioensduel Jong Ajax tegen Jong PSV verboden
Jong Ajax krijgt aanstaande maandag niet de kans om het kampioenschap van Nederland binnen te halen. Het duel tegen de leeftijdsgenoten van PSV is namelijk uitgesteld op last van de clubs en de lokale driehoek (burgemeester, politie en justitie). Klik hier! Op de officiële website meldt Ajax dat het duel op een nog nader te bepalen datum zal worden afgewerkt. Aanleiding voor het afgelasten was de massale toestroom aan publiek die verwacht werd voor het duel tegen de Eindhovenaren, meldt de supportersvereniging van de Amsterdammers.
Uit voorzorg is nu besloten het duel uit te stellen. Het team van Adrie Koster heeft nog één punt nodig om de titel te pakken. Die kans dient zich nu een week later aan, als Jong Vitesse in Amsterdam op bezoek gaat.
Bron: Voetbalzone
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 10:16
|
|
Burgermeester verbood kampioensduel
Citaat: De burgermeester van Eindhoven, Rob van Gijzel, gaf geen toestemming voor de wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong PSV die maandag gespeeld had moeten worden in Eindhoven.
Het duel is nu verplaatst, waardoor Jong Ajax een week later in eigen huis kampioen kan worden. De reden die aanvankelijk werd opgegeven was dat de clubs de veiligheid niet konden garanderen.
Volgens de burgermeester is 'de vrees voor ernstige ordeverstoring gerechtvaardigd'. Dit komt mede doordat Ajax zondag al in Eindhoven speelt en dit ook een risicoduel is. De burgemeester besloot de wedstrijd van maandag te verbieden na overleg met de korpschef, PSV en Ajax.
Een verzoek tot verplaatsing is door de KNVB afgewezen. De bond heeft aangegeven de wedstrijd in verband met de competitieplanning niet te willen verplaatsen. Daarom besloot de burgermeester op de wedstrijd te verbieden. Hij 'voelt zich tot zijn spijt genoodzaakt de wedstrijd op 20 april te verbieden omdat anders binnen twee dagen in Eindhoven twee hoogrisicowedstrijden tussen beide clubs zouden plaatsvinden waarbij de vrees gerechtvaardigd is dat de openbare orde op 20 april ernstig wordt verstoord', aldus Van Gijzel in een persbericht van de gemeente Eindhoven.
Bron: ajaxshowtime
|
GertJan020
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 17:16
|
|
Ik vind het echt heel slim! Geen rellen, dus ook sowiso geen boete's voor AJAX En AJAX kan lekker kampioen worden thuis op de toekomst! Iedereen tevreden!
|
GertJan020
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 17:18
|
|
Behalve Riejuh!
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 19:12
|
|
Citaat: Behalve Riejuh!
En Scio
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 19:23
|
|
En Brabo-fanatic Pablo
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 20:03
|
|
Citaat: En Brabo-fanatic Pablo
En ik ken zo nog wel een heleboel ajacieden uit de regio Brabant zuid-oost/ Noord-Limburg die zouden gaan..
|
GertJan020
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 21:16
|
|
En ik ken zo nog wel een heleboel ajacieden uit de regio Brabant zuid-oost/ Noord-Limburg die zouden gaan..
Mwa, voor mij is de Hertgang ook wat beter te bereiden dan de ArenA. Maar ik zit nog te twijfelen! Op maandagavond naar Amsterdam en dan de volgende dag weer naar school, dat gaat hem niet worden!
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 21:26
|
|
Citaat: Behalve Riejuh!
En Scio
En meneer Lex van den Hoogen.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 22:21
|
|
Dan maar als kampioenen naar de Herdgang lijkt me zo? En kga sowieso de wedstrijd tegen Vitesse maar eens bekijken :) Zo ver is de Toekomst nou ook weer niet met OV
|
Eline
Forum berichten: 426
|
Geplaatst: Za 18 apr 2009 08:22
|
|
Mwa, voor mij is de Hertgang ook wat beter te bereiden dan de ArenA. Maar ik zit nog te twijfelen! Op maandagavond naar Amsterdam en dan de volgende dag weer naar school, dat gaat hem niet worden!
Hertgang? Dat is vlakbij mij, het jeugdcomplex van Cambuur
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 09:40
|
|
Leeuwarden dichtbij Groningen? Ok.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 20 apr 2009 10:45
|
|
Citaat: Leeuwarden dichtbij Groningen? Ok.
Met de snel(boemel)trein ben je er zo. Vier jaar lang regelmatig dat ritje gevolgd .
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Wo 22 apr 2009 00:23
|
|
Citaat: Jong Ajax is nog geen kampioen in de Eredivisie voor Beloftenteams. Als concurrent Jong Feyenoord maandag punten had gemorst tegen Jong Sparta, dan hadden de Amsterdamse Beloften zich - zonder zelf te spelen - kampioen mogen noemen. Jong Feyenoord won de stadsderby met 1-2. Jong Ajax kan het kampioenschap nu veiligstellen in de komende thuiswedstrijd tegen Jong Vitesse.
De Amsterdammers kwamen deze speelronde zelf niet in actie, omdat het treffen met Jong PSV eerder al was uitgesteld. De kampioenswedstrijd tegen Jong Vitesse wordt maandag gespeeld op de Toekomst en begint om 18.30 uur. De duels van Jong Ajax zijn gratis toegankelijk.
De ploeg van trainer Adrie Koster speelt nog drie competitieduels en heeft minimaal een punt nodig voor de landstitel. Concurrent Jong Feyenoord heeft een wedstrijd meer gespeeld en moet na de zege op Jong Sparta zes punten goedmaken.
Bron: Ajax
|