Auteur
|
Bericht
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 12:05
|
|
Dit zijn ze statistieken.
Citaat: Games playing for SKA Rostov-na-Donu :
23-Sep-08 Dynamo M 2:0 SKA R-n-D Russian Cup CB
06-Aug-08 SKA R-n-D 3:2 Khimki Russian Cup [yellow card"> 89' LB
FC Rostov Games playing for FC Rostov :
Transferred 01-Jan-08 to RU SKA Rostov-na-Donu
03-Nov-07 Spartak M 3:0 Rostov Russian Premier L In 46' Out 74'
08-Aug-07 Rostov 0:1 Tom Russian Cup Out 25' [yellow card"> 24' LB
04-Apr-07 Rostov 1:2 Dynamo Br Russian Cup Out 61' LB
20-Sep-06 Rostov 0:1 Khimki Russian Cup LB
Valt me op dat er in de beker vooral een beroep op hem is gedaan en dan voornamelijk als linksback.
|
theumas
Forum berichten: 455
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 12:32
|
|
Zit trouwens Christian D. Eriksen nou in Jong Ajax of de A1?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 12:37
|
|
Hij heeft gisteren gescoord voor de B1, dus zeg het maar.
|
Para
Forum berichten: 190
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 12:51
|
|
Hij zou toch meetrainen met Jong Ajax volgens iemand hier op het forum? Weet iemand eigenlijk hoe het gaat met Eriksen?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 13:38
|
|
Eriksen scoorde gisteren in de B1:
Citaat: Ajax B1 won met 4-0 van AA Gent onder 17. Het nieuwe Deense talent Christian Eriksen maakte zijn debuut voor de ploeg van Robin Pronk. Hij trakteerde de supporters op een doelpunt. Tom Boere, Yener Arica en Cerilio Cijntje waren de andere doelpuntenmakers.
AS
Die Grigalava is dus geen vaste waarde in het eerste van Rostov?
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 13:43
|
|
Citaat: Hij zou toch meetrainen met Jong Ajax volgens iemand hier op het forum? Weet iemand eigenlijk hoe het gaat met Eriksen?
Ja, ik had gehoord dat hij met Jong Ajax op trainingskamp zou gaan. Maar Jong Ajax ging niet eens op trainingskamp en hij traint gewoon bij B1. Als hij het goed doet, zal hij wel snel richting de A1 gaan.
|
Para
|
Geplaatst: Ma 12 jan 2009 14:58
|
|
Citaat:
Die Grigalava is dus geen vaste waarde in het eerste van Rostov?
Volgens mij heeft hij meer gespeeld dan de wedstrijden die D_Skilled opnoemde. Ik had ergens gelezen dat hij 26 wedstrijden gespeeld had en daarin 2 keer gescoord had en 6 gele kaarten gekregen had. Maar ik kan die site niet terug vinden.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 13 jan 2009 23:07
|
|
Grigalava deed vandaag een uur mee tegen Lisse. Tevens deed A1-junior Castillion een kwartier mee, waarin hij tweemaal scoorde. Jong Ajax won met 5-3.
Citaat: Jong Ajax te sterk voor FC Lisse
Lisse, 13 jan 2009
Jong Ajax lijkt klaar voor de hervatting van de competitie. De ploeg van Adrie Koster versloeg in Lisse de plaatselijke FC in een oefenwedstrijd met 5-3. Renaldo Jongebloet (2), Danilo en Geoffrey Castillion (2) scoorden namens de Amsterdammers.
,,Het is nuttig om dit soort oefenpartijen te spelen", vertelde coach Adrie Koster na afloop. ,,We hebben nu weer twee wedstrijden in de benen." Ook over het spel was Koster tevreden. ,,Bij vlagen hebben we erg leuk gespeeld." Renaldo Jongebloet luisterde zijn plaats in de basis op met twee doelpunten waarmee hij direct de ruststand op 0-2 bepaalde.
Na de pauze kwam de huidige algeheel amateurkampioen nog even terug in de wedstrijd, maar Danilo zorgde na een uur spelen voor 1-3. Invaller Geoffrey Castillion, normaliter acterend in Ajax A1, bepaalde met twee treffers de eindstand op 3-5. Toch had de trainer nog een kanttekening: ,,Ik ben niet tevreden over hoe wij reageren bij spelhervattingen. Dat kostte ons afgelopen week bij Excelsior ook al onnodige doelpunten." Desondanks is Koster vol vertrouwen voor de hervatting van de beloftencompetitie. ,,Ik denk dat wij helemaal klaar zijn voor komende maandag als wij in Rotterdam tegen Jong Feyenoord spelen."
Opstelling Jong Ajax:
Padt; Mac Intosh, Van der Meulen, Grigalava (60. Supusepa), Goossens; Blind (75. Bodul), Danilo (75. Apau), Schell (60. Lazic); Martina (60. Hasselbaink), Jongebloet (75. Castillion), Rommedahl (60. Manucharyan)
Ajax
Van der Meulen speelde dus ook de hele wedstrijd mee. En Blind speelde opvallend genoeg ook 75 minuten in Jong Ajax.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 13 jan 2009 23:36
|
|
Je zou zeggen dat zo'n stagiair een volledige wedstrijd mee zou mogen doen, omdat hij straks geen wedstrijden meer kan spelen. Misschien dat hij niet topfit is?
Verder goed dat Castillion zich tegen volwassen kerels laat gelden. Dat geeft me toch meer het idee dat hij in de jeugd niet afhankelijk is van z'n fysieke voorsprong.
Raar dat Blind meedeed, inderdaad.
|
Para
|
Geplaatst: Wo 14 jan 2009 00:05
|
|
Speelt Castillion nu voortaan met Jong Ajax? En heeft iemand de wedstrijd gezien? Zo ja, hoe deed Grigalava het?
|
famey
Forum berichten: 77
|
Geplaatst: Wo 14 jan 2009 15:35
|
|
Ben ook benieuwd hoe Grigalava gepresteerd heeft.
Als Castillion wordt gepromoveerd naar Jong Ajax betekend dat we Bodul binnen afzienbare tijd kunnen verwachten bij het eerste. Althans dat hoop ik
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 20 jan 2009 23:25
|
|
Citaat: Jong Ajax met grote cijfers langs Argon
Mijdrecht, 20 jan 2009
Wat Jong Ajax betreft mag Eredivisie voor Beloften hervat worden. Het elftal van Adrie Koster had geen kind aan Argon (1-8 en is in de ogen van de coach helemaal klaar voor de wedstrijd tegen Jong AZ.
,,De uitslag had nóg groter moeten zijn", vond coach Adrie Koster. ,,Er zaten leuke aanvallen tussen, mede doordat we continu druk zetten op Argon. Maar ik had dan ook wel een aardig team tot mijn beschikking." Daarmee doelde Koster op de spelers Bruno Silva, Toby Alderweireld, Evander Sno, Siem de Jong, Jeffrey Sarpong, Javier Martina en Leonardo. Zij kwamen afgelopen zondag met de A-selectie niet - of bijna niet - in actie tegen NEC en maakten zodoende speelminuten.
Halverwege had Jong Ajax de wedstrijd tegen de zondaghoofdklasser al in de zak. Dankzij treffers van Martina, De Jong (2) en John Goossens had het elftal in Mijdrecht een ruime marge opgebouwd. ,,We hebben op zich wel lekker gevoetbald", vond Koster, die veel wissels toepaste. De veranderingen nekten het spel van het beloftenteam geenszins. Ook na de theepauze werd er vier keer gescoord. Sarpong, Kennedy, Edgar Manucharyan middels een strafschop en Darko Bodul maakten de treffers. Voor Argon betekende het de tweede nederlaag in een week tegen een elftal van Ajax. Ajax Zaterdag bleek eerder met 2-1 te sterk voor de Mijdrechters.
,,We kijken wel uit naar de hervatting van de competitie", erkende Koster. ,,We hebben goed getraind en drie goede oefenwedstrijden gespeeld." Komende maandag wacht Jong AZ op de Toekomst. Jong Ajax is met een derde stek op de ranglijst nog volop in de race om het kampioenschap. De achterstand op koploper Jong NEC is slechts twee punten.
Opstelling Jong Ajax:
Gentenaar (46. Padt); Silva (60. Supusepa), Mac Intosh, Alderweireld, Goossens; Sno (75. Bodul), De Jong (60. Hasselbaink), Danilo (60. Schell); Martina (46. Kennedy), Leonardo (60. Manucharyan), Sarpong (60. Lazic).
Ajax.nl
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 18:14
|
|
Citaat: NEC wil Ajacied Goossens
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Na Dennis Rommedahl te hebben binnengehaald, lijkt NEC zijn zinnen op nog een Ajacied te hebben gezet. "Carlos Aalbers (technisch directeur van de Nijmegenaren, red.) heeft mij naar de situatie van John Goossens gevraagd", beaamt manager technische zaken Danny Blind van Ajax.
"Ik heb gezegd dat hij nog 2,5 jaar onder contract staat. Ze komen erop terug." Blind kan binnenkort mogelijk ook een telefoontje uit Rusland verwachten. Russische media melden dat Spartak Moskou is geïnteresseerd in Oleguer. "Ik heb nog niets vernomen", aldus Blind.
Telegraaf
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 18:18
|
|
Ze mogen hem lenen, ik hoor alweer mensen roepen: Hij is niet snel genoeg maar als hij nou een succes wordt bij NEC, kunnen we hem weer terug nemen. En hoeven we hem over 2 jaar niet voor 10miljoen te kopen. Wordt het niks? Verkopen.
|
Admin Rob
Forum berichten: 92
|
Geplaatst: Ma 26 jan 2009 22:11
|
|
Jong Ajax heeft vanavond met 3-0 van Jong AZ gewonnen en heeft zo de koppositie in de Beloftencompetitie overgenomen van Jong NEC, dat ivm een afgelasting niet in actie kwam.
De Amsterdammers waren doeltreffender dan de Alkmaarders en wonnen verdiend, maar wel geflatteerd.
Doelunten: Leonardo, Sousa Campos en Castillion.
Meer over deze wedstrijd op:
http://www.rob-online.nl/jongajax/archi ... y_322.html
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 27 jan 2009 14:26
|
|
Hier zal Thomas blij mee zijn. Geoffrey Castillion die mee doet met Jong Ajax en nog scoort ook!
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 27 jan 2009 14:46
|
|
Wanneer betrekt Marco Castillion nou eens bij het eerste.
|
Bart
|
Geplaatst: Di 27 jan 2009 17:44
|
|
Geoffrey Castillion speelde erg goed, hij was vaak anspeelbaar en wist goed de bal vas te houden.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 27 jan 2009 18:11
|
|
Dat hij vaak aanspeelbaar was doet me goed. Daar wilde hij in de B1 nog wel eens lui in zijn. Hoe bleef hij in fysiek opzicht overeind, Bart? Hoe was z'n eerste aanname?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 27 jan 2009 18:15
|
|
Van waar de vraag voor z'n eerste aanname, Thomas? Die is altijd prima geweest, denk ik.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 27 jan 2009 18:17
|
|
Vond z'n aanname de keren dat ik hem zag spelen ook wat lui/gemakzuchtig.
|
Bart
|
Geplaatst: Di 27 jan 2009 18:22
|
|
Citaat: Dat hij vaak aanspeelbaar was doet me goed. Daar wilde hij in de B1 nog wel eens lui in zijn. Hoe bleef hij in fysiek opzicht overeind, Bart? Hoe was z'n eerste aanname? Hij speelde tegenover Luirink en Castillion was fysiek sterker dan hem.De eerste aanname was redelijk goed.Hij zal aankomende donderdag ook wel spelen tegen Jong Feyenoord en daarna zal Bodul weer terug zijn.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 27 jan 2009 18:23
|
|
Netjes hoor, als hij tegen Luirink over eind bleef.
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Di 27 jan 2009 18:30
|
|
Wat vinden jullie van Danilo? Heeft hij toekomst?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 27 jan 2009 18:32
|
|
Nee. Als hij z'n dagje heeft kan hij aardig voetballen, maar doorgaans is het teleurstellend wat hij laat zien.
|