Auteur
|
Bericht
|
Jesse
Forum berichten: 57
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 2 feb 2008 23:32
|
|
De film ken ik niet, maar het boek over de Gebroeders Leeuwenhart is natuurlijk fantastisch!
|
SylvievdVaart
Forum berichten: 764
|
Geplaatst: Wo 20 feb 2008 10:56
|
|
Succes met het forum beste mods!! En hey, Ajax kan alleen maar weer beter worden!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 20 feb 2008 11:17
|
|
Dankjewel, Sylvie!
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 20 feb 2008 16:03
|
|
Bedankt, Syl!
Waar is dat aanhangsel van je?!
|
Jesse
|
Geplaatst: Za 23 feb 2008 16:03
|
|
Waarom is Syl eigenlijk geen mod?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 23 feb 2008 16:23
|
|
http://www.ajaxfans.net/ajaxforum/viewtopic.php?t=665
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 23 feb 2008 17:28
|
|
Citaat: Waarom is Syl eigenlijk geen mod?
Minder tegenspraak voor mij!
|
Jesse
|
Geplaatst: Za 23 feb 2008 21:02
|
|
Ben jij hier de dictator, Bert?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 12:52
|
|
Citaat: Ben jij hier de dictator, Bert?
Dat was al tijden duidelijk toch? Bertjes wil is wet, staat vast wel ergens in de FAQ vermeldt.
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 14:37
|
|
Ach, laat ik zeggen dat ik wat in de melk te brokkelen heb.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 16:24
|
|
Citaat: Ach, laat ik zeggen dat ik wat in de melk te brokkelen heb. ...
wat wij dan opdienen op 37 graden in een fles met een speen erop en nog een slabbetje rond Bertje zijn nek.
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 16:26
|
|
De fopspeen is een fenomeen.
|
Boudy
Forum berichten: 74
|
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 19:05
|
|
test :oops: :oops: :oops:
|
Jesse
|
Geplaatst: Zo 24 feb 2008 21:46
|
|
Citaat: Ach, laat ik zeggen dat ik wat in de melk te brokkelen heb. ...
wat wij dan opdienen op 37 graden in een fles met een speen erop en nog een slabbetje rond Bertje zijn nek.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 1 apr 2008 19:10
|
|
Vandaag in de trein komt er een leuk blond meisje naast me zitten, die een boek uit d'r tas pakt. Ik zit uiteraard heel braaf in een boek voor m'n studie te lezen, als ik toevallig - oké, ik was d'r even aan het bekijken - bovenaan d'r pagina precies dezelfde titel van een hoofdstuk zie staan als bij mij. Hoppa, leuk gesprek. Wat blijkt: ze studeert ook rechten en woont in Leiden en we gaan binnenkort maar eens wat afspreken. Dat zijn nou dingen die een belabberde dag als deze toch nog aardig leuk kunnen maken.
|
basementstyle
Forum berichten: 140
|
Geplaatst: Di 1 apr 2008 19:49
|
|
Citaat: Vandaag in de trein komt er een leuk blond meisje naast me zitten, die een boek uit d'r tas pakt. Ik zit uiteraard heel braaf in een boek voor m'n studie te lezen, als ik toevallig - oké, ik was d'r even aan het bekijken - bovenaan d'r pagina precies dezelfde titel van een hoofdstuk zie staan als bij mij. Hoppa, leuk gesprek. Wat blijkt: ze studeert ook rechten en woont in Leiden en we gaan binnenkort maar eens wat afspreken. Dat zijn nou dingen die een belabberde dag als deze toch nog aardig leuk kunnen maken.
Ik houd van contact maken met leuke jonge dames in de trein!
Dingen die et leven mooi maken: de melancholische klanken van The Cure!
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Di 1 apr 2008 21:09
|
|
Citaat: Vandaag in de trein komt er een leuk blond meisje naast me zitten, die een boek uit d'r tas pakt. Ik zit uiteraard heel braaf in een boek voor m'n studie te lezen, als ik toevallig - oké, ik was d'r even aan het bekijken - bovenaan d'r pagina precies dezelfde titel van een hoofdstuk zie staan als bij mij. Hoppa, leuk gesprek. Wat blijkt: ze studeert ook rechten en woont in Leiden en we gaan binnenkort maar eens wat afspreken. Dat zijn nou dingen die een belabberde dag als deze toch nog aardig leuk kunnen maken.
Is dit jouw 1 april grap Bert of is dit echt gebeurd?.......zo ja.........FOTOOTJEEEEEEE
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 1 apr 2008 22:09
|
|
Ik houd helemaal niet van 1 april, Ad. Ik weet nooit wie ik nog moet geloven.
Enne, die foto kun je op je buik schrijven. Als ik dat aan d'r vraag kan ik het ook wel vergeten.
|
Ad
|
Geplaatst: Di 1 apr 2008 22:52
|
|
Citaat: Ik houd helemaal niet van 1 april, Ad. Ik weet nooit wie ik nog moet geloven.
Enne, die foto kun je op je buik schrijven. Als ik dat aan d'r vraag kan ik het ook wel vergeten.
Kom op jongen.....vrouwen vinden het geweldig als je een foto vraagt.....dan denken ze dat ze Marilyn Monroe zijn en kun je niet meer kapot. Ik barst van de vrouwenfoto`s....
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 1 apr 2008 22:55
|
|
Ja, ze zal het vooral leuk vinden als ik zeg dat ze dan op één of ander Ajax-forum terechtkomt.
|
Ad
|
Geplaatst: Di 1 apr 2008 23:05
|
|
Citaat: Ja, ze zal het vooral leuk vinden als ik zeg dat ze dan op één of ander Ajax-forum terechtkomt.
Da`s inderdaad tactisch niet slim......dan zeg je toch dat je die foto wilt laten zien aan een topfotograaf van FHM of zoiets.......mij kun je overal voor gebruiken.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 1 apr 2008 23:06
|
|
Haha, gluiperd.
Nee, ik ben goudeerlijk en oprecht.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 2 apr 2008 03:25
|
|
Kan niet tegen het verhaal van Bertje op maar heb vandaag ook 2 'fijne' momenten gehad.
Eerste moment was vanmorgen vroeg toen ik wakker schrok (11.00uur) van mijn voordeur die dichtsloeg. Dacht wat is dit en stond gelijk naast mijn bed en polshoogte gaan nemen. Bleek de vrouw te zijn die mijn was doet, ze was voor het eerst sinds 1990 week op vakantie geweest en was thuis gekomen, ze zou eigenlijk morgen komen maar had al zo'n idee dat ze vandaag ook welkom was.
Vanwege de warmte kleed ik me wel 2 a 3 keer per dag om dus ze is lekker druk geweest. Heerlijk dat ze er weer is.
Was zelf ook in de weer vandaag met het nodige en liep ergens de hoek om waar bouwvakkers aan het werken waren in een enorme bouwput. Overal zijn ze aan het bouwen hier dus zijn we aan gewend.
Een van de grootste ergelijke dingen hier is dat het hier een tuter cultuur is. Gaat de hele dag door en werkelijk op elke kruising of bij welk stoplicht dan ook. Verschrikkelijk vind ik dat, zal er niet aan wennen.
Loop dus langs die bouwput en is er een vrachtwagen zo'n vuilcontainer voor die bouwvakkers aan het plaatsen, ging allemaal niet zo snel (niets gaat snel hier) en leidde al snel tot verkeersopstopping, alles 1 richtingswegen dus men kon geen kant op.
Iedereen tuteren natuurlijk maar die vrachtwagen moest eerst zijn karwei afmaken. Kon die ook niets aan doen.
Loop ik verder en 1 automobilist maakte het wel erg bond, dacht nog doe effe normaal en maak je niet druk. Schelden naar de chauffeur met reaktie dat al die bouwvakker liepen te schelden. Was dan weer lachen.
Maar kom ter hoogte van die auto en dat figuur maakte het echt bond en was bloednerveus, kom ik ter hoogte van die auto en kijk hem aan en zie opeens naast hem een hoogzwangere vrouw die de stoel languit had gezet en mevrouw had het zwaar, moeilijk en zeer warm.
Dacht shit man dit gaat niet goed. Ren naar die chauffeur toe en zeg dat die moet moven want zit een vrouw in die auto die op springen staat.
Op dat moment begreep iedereen het dus snel werd die container ergens anders maar neergezet want mevrouw moest naar Hospital en kon geen kant meer op.
Want denk je rijdt die chauffeur in alle consternatie in een greppel, vrachtwagen klem.
Nee, denk dit kan niet waar zijn en dat vrouwtje stond echt op knallen.
Die vent van haar in paniek en ze kon niet meer houden.
Uiteindelijk met paar van die klerenkasten hebben we der in een bouwkeet gelegt en toen begon de ellende. Als ik iets oncharmants vind is het zwangere vrouwen en laat staan dat ik weet wat ik moet doen.
Een van die bouwvakkers was heel rustig en wist was die moest doen (Held) en op een of andere manier waren er snel 2 politie agenten aanwezig die fietsdienst hadden.
Moesten we spullen, handdoeken etc hebben maar waar haal je dat vandaan.
Zat er een kapsalon tegenover waar ik handdoeken gehaald heb en een van die kapsters is mee gerend en heeft ook geholpen.
De rest van de bouwvakkers hebben het verkeer geregeld en de straat autovrij gemaakt.
Ben met die vent van die vrouw uit die keet gelopen want die man kon er niet meer tegen en ik mot ook niets van dat soort zaken hebben.
Maar wat een spanning bij iedereen.
Uiteindelijk wordt dat kind, een jochie geboren en komt de ambulacia eraan.
Man helemaal in paniek maar moeder en kind helemaal goed.
Die bouwvakker, die 2 politie mensen en die kapster komen afgedraaid naar buiten, werkelijk waar helemaal kapot. Wat denk je iedereen klappen en juichen, stonden volwassen kerels met tranen in hun ogen. Had ook wel te kwaad maar had belooft om de auto van dat stel naar Hospital te brengen. Die jongen kon niet meer rijden.
Al met al goed afgelopen en met iedereen gaat goed.
Ben vanavond nog even terug geweest om cadeautje te brengen. Wist natuurlijk niet wat maar had vaantje van River Plate gezien dus dacht even aan River shirt maar ga toch echt geen River shirt cadeau geven. Moet de famillie maar doen, dacht toen geef een Boca shirt maar leek me ook geen goed plan, kan ik zelf in Hospital blijven maar heb uiteindelijk een Nederlands Elftal shirt cadeau gedaan. Een elletje dus jong kan nog vooruit.
Dag om never nooit meer te vergeten en ga nu lekker en rustig eten.
Ciao.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 2 apr 2008 10:13
|
|
Prachtig verhaal El Lute, ik kan niet anders zeggen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 2 apr 2008 11:17
|
|
Ik begrijp dat er nu een jongetje van 1 dag oud bestaat die El Lute heeft.
|