Auteur
|
Bericht
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 18:33
|
|
Het lijkt mij niet verstandig 2 backs uit de jeugd op te stellen.
En ik denk dat Chivu nog niet terug wil keren.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 18:34
|
|
Citaat: Het lijkt mij niet verstandig 2 backs uit de jeugd op te stellen.
Ajax speelde vorig seizoen ook met twee onervaren backs uit de jeugd en kijk hoe die zich hebben ontwikkeld.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 20:42
|
|
Citaat: Het lijkt mij niet verstandig 2 backs uit de jeugd op te stellen.
Ajax speelde vorig seizoen ook met twee onervaren backs uit de jeugd en kijk hoe die zich hebben ontwikkeld.
Die zaten al een hele tijd bij de selectie en hadden al een heel aantal keer gespeeld. Deze debuteren dit seizoen waarschijnlijk niet eens
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 20:44
|
|
Het is leuk om Chivu 'proberen' terug te halen maar dat is totaal niet realistisch te noemen. Ik zou Messi ook wel bij Ajax willen zien...
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 21:06
|
|
Chivu heeft behoorlijk vaak gezegd ooit terug naar Ajax te willen keren en daarbij vertrok hij na vier seizoenen bij Ajax en Roma dus waarom zou hij langer bij Inter blijven?
Citaat: Die zaten al een hele tijd bij de selectie en hadden al een heel aantal keer gespeeld. Deze debuteren dit seizoen waarschijnlijk niet eens
Van der Wiel zat pas een enkel seizoen bij de selectie en Alderweireld trouwens ook. Anita had trouwens ook helemaal nog niet zo veel gespeeld.
|
Lexafca
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 21:16
|
|
Chivu is nog niet aan het eind van zijn carriere, dus waarom zou hij nu al al zijn salaris in leveren?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 21:21
|
|
Ik vind het ook onwaarschijnlijk dat Chivu op zijn dertigste naar Ajax toe zal gaan. Maar het is wel een van de weinige spelers die nog steeds zijn waardering uitspreekt over Ajax en graag wil terug keren. Of het nu al is zal nog afwachten zijn.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 21:28
|
|
Citaat: Chivu heeft behoorlijk vaak gezegd ooit terug naar Ajax te willen keren en daarbij vertrok hij na vier seizoenen bij Ajax en Roma dus waarom zou hij langer bij Inter blijven?
Citaat: Die zaten al een hele tijd bij de selectie en hadden al een heel aantal keer gespeeld. Deze debuteren dit seizoen waarschijnlijk niet eens
Van der Wiel zat pas een enkel seizoen bij de selectie en Alderweireld trouwens ook. Anita had trouwens ook helemaal nog niet zo veel gespeeld.
Je bent hier gewoon aan het liegen. Van der Wiel zit nu namelijk al vijf jaar bij de selectie. Anita ruikt zelfs al zes jaar aan de selectie en had voor vorig seizoen al 22 wedstrijden op eredivisieniveau gespeeld.
Je verdraait hier gewoon de feiten.
En jij bent zo naief om een profvoetabller te geloven, kom op. Die wedstrijd tegen Real heeft je standpunt echt versterkt...
Citaat: Maar het is wel een van de weinige spelers die nog steeds zijn waardering uitspreekt over Ajax en graag wil terug keren.
Waardering uitspreken en terug keren zijn totaal verschillende dingen. Hoe lang is het wel niet geleden dat hij zei, dat hij wilde terugkeren?
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 21:32
|
|
Citaat: Je bent hier gewoon aan het liegen. Van der Wiel zit nu namelijk al vijf jaar bij de selectie. Anita ruikt zelfs al zes jaar aan de selectie en had voor vorig seizoen al 22 wedstrijden op eredivisieniveau gespeeld.
Sorry je hebt gelijk hij zat al langer bij de selectie maar speelde pas één seizoen vaker dan 6 wedstrijden.
Anita had inderdaad al 22 wedstrijden gespeeld maar geen enkele als back.
Als een speler goed genoeg is is hij oud genoeg.
|
Lexafca
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 21:41
|
|
Citaat: Maar het is wel een van de weinige spelers die nog steeds zijn waardering uitspreekt over Ajax en graag wil terug keren.
Waardering uitspreken en terug keren zijn totaal verschillende dingen. Hoe lang is het wel niet geleden dat hij zei, dat hij wilde terugkeren?
2 Jaar geleden, toen Nederland tegen Roemenie moest op het EK. Dat ik weet.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 21:47
|
|
Citaat: Waardering uitspreken en terug keren zijn totaal verschillende dingen. Hoe lang is het wel niet geleden dat hij zei, dat hij wilde terugkeren? Volgens mijn vorig jaar in een interview met David Endt in het Parool.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Ma 20 sep 2010 12:47
|
|
Citaat: Je bent hier gewoon aan het liegen. Van der Wiel zit nu namelijk al vijf jaar bij de selectie. Anita ruikt zelfs al zes jaar aan de selectie en had voor vorig seizoen al 22 wedstrijden op eredivisieniveau gespeeld.
Sorry je hebt gelijk hij zat al langer bij de selectie maar speelde pas één seizoen vaker dan 6 wedstrijden.
Anita had inderdaad al 22 wedstrijden gespeeld maar geen enkele als back.
Als een speler goed genoeg is is hij oud genoeg.
Moeten we Bouy dan ook maar tegen Twente laten spelen?
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Ma 20 sep 2010 14:15
|
|
Wel als hij nu al beter is dan De Jong en consorten! :)
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 20 sep 2010 14:40
|
|
Citaat: Moeten we Bouy dan ook maar tegen Twente laten spelen?
Nee ik zou Eriksen laten spelen maar als ik moet kiezen tussen Bouy en De Jong dan is de keuze voor mij zeer makkelijk.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 21 sep 2010 21:38
|
|
Voor mij ook; De Jong. Omdat Bouy er godsamme nog helemaal niet klaar voor is en dat test je niet uit in Enschede joh! De Jong is nodig vanwege het verdedigende koppen en Bouy kan nog niet zijn stempel bij Jong Ajax drukken, laat staan tegenover Brama/Janssen. Doe eens normaal joh.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 21 sep 2010 22:19
|
|
Citaat: Nee ik zou Eriksen laten spelen maar als ik moet kiezen tussen Bouy en De Jong dan is de keuze voor mij zeer makkelijk.
Jij hebt gewoon een mening gebaseerd op de mening van andere mensen. Vorig jaar heb jij een heel jaar geroepen dat De Jong moest spelen. Niemand was het daar mee eens, maar uiteindelijk heb jij helemaal gelijk gehad. Dat had je goed gezien.
Nu is iedereen het met jou eens over de Jong, ga je opeens je mening veranderen. Het is precies tegenover de mening van het rest van het forum.
|
Lexafca
|
Geplaatst: Di 21 sep 2010 23:10
|
|
Nee hoor Gert-Jan, vorig jaar heb ik rond November ook een keer gezegd dat De Jong en paar weken de kans moet krijgen, daar had ik dus gelijk in. Op het moment dat Mounir binnen was heb ik ( ik dacht ook nog tegen Freek) gezegd dat De Jong er meteen uit moet omdat hij alleen maar in de weg gaat lopen.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 21 sep 2010 23:22
|
|
Niet tegen mij hoor Echter ben ik wel van mening dat De Jong in dit Ajax kan spelen. Alleen niet in de rol zoals die nu doet. Niet als 10. Maar als de rol zoals De Zeeuw nu doet.
|
witte gullit
Forum berichten: 168
|
Geplaatst: Do 23 sep 2010 13:47
|
|
Ik lees nu net dit stukje op Goal.com http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/09/21/2129905/cristian-chivu-im-looking-forward-to-playing-another-100
Chivu kunnen we, ervan uitgaande dat hij niet loopt te liegen, wel vergeten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 23 sep 2010 14:12
|
|
Dat soort jongens komen meestal pas in aanmerking om terug te keren als ze niet meer voldoen op het serie A niveau. Met uitzondering van Rijkaard.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 27 sep 2010 13:20
|
|
Hopelijk blijft Vertonghen nog een jaartje. Vertonghen is een voetballende verdediger die goed kan opkomen. Zeer belangrijk als je het spelletje wilt spelen wat AJAX eigenlijk wil spelen. Ik zag Vertonghen veel opkomen tegen Twente. Meer dan ik ooit heb gezien. Dat bevalt me wel. Een vervanger voor Vertonghen is wel het moeilijkste te vinden van alle spelers die bij AJAX rondlopen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 29 sep 2010 20:02
|
|
Vertonghen is ook nog helemaal niet klaar voor een overstap naar de Europese top en heeft geloof ik ook nog een contract tot 2013 dus Ajax zou hem makkelijk kunnen houden. Zelf denk ik dat het verstandig is voor V.d. Wiel als hij ook nog een jaartje blijft want ook hij is er nog niet klaar voor.
Het grootste verlies in het verdedigende opzicht gaat het vertrek van Stekelenburg worden en ik vraag me af wie hem op kan gaan volgen.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Wo 29 sep 2010 22:58
|
|
Stekelenburg, van der Wiel en Vertonghen zijn er duidelijk klaar voor en kunnen hier in Nederland niks meer bijleren.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 29 sep 2010 23:00
|
|
Stekelenburg is er klaar voor maar V.d. Wiel en Vertonghen kunnen nog genoeg bijleren. Vertonghen moet hard gaan werken aan zijn rechterbeen en V.d. Wiel moet verdedigend sterker worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 30 sep 2010 00:14
|
|
Als Ajax gewoon Champions League speelt kunnen deze jongens nog genoeg leren. Met name van der Wiel maakt dit seizoen nog geen ijzersterke indruk, en ook Vertonghen heeft zijn foutjes. Stekelenburg is inderdaad een stap verder, die zou de stap naar de Europese topclubs aankunnen.
Wie hem zou moeten kunnen vervangen? Niet Vermeer in ieder geval, dat is een leuke 2e keeper. Romero is niet altijd goed, maar is potentieel een goede keeper en haalbaar. Mihaylov vind ik in de eredivisie ook een goede keeper, maar ik denk dat Twente daar dan de hoofdprijs voor vraagt en beide heren zijn ook nog lang niet van het niveau Stekelenburg. Een keeper net zo goed als Stekelenburg is niet makkelijk aan te trekken.
|