Nee, maar waarschijnlijk wouden die mensen de drukte voor zijn. Ik heb 2 treinen naar Den Bosch (1 direct, voor 1 moest ik overstappen in Utreg) gemist door de drukte. Ik zei tegen m'n maat: Bij de volgende trein stopt de deur voor onze neus. En waarempel, dat deed die
Geregistreerd: 07-07-2010 Forum berichten: 413 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 26 aug 2010 17:34
Citaat:
Jij hoefde zeker niet met de trein naar Utrecht?
Nee moest in de auto naar Boelenslaan "Friesland" uurtje file in Amsterdam dan nog anderhalf uur rijden.
Tja...al die mensen die als debielen naar dat station renden. Het was bar en boos! Even navragen bij een medewerker van de spoorwegen: niets van de info waar dat er na 11en niets meer zou rijden richting Utrecht!
Had ook een mega fail van de ns geweest! Logisch nadenken en je weet dat dit ook niet gaat, aangezien duizenden mensen na een wedstrijd van Ajax die kant op moeten. Half uurtje later zat het waarschijnlijk een stuk prettiger in de trein!
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 2698 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 26 aug 2010 20:54
Fantastisch dat we door zijn! Suárez was goed, Sulejmani viel heel lekker in! El-Hamdaoui was slecht, heel slecht maar scoort. Steek was fantastisch. Greg heel wisselend, drama voorzetten. Toby-Jan was érg goed. Urby was wazig aan het dromen en om zich heen aan het kijken. Enoh was fantastisch. De Zeeuw was slecht, weer slecht... goed ballen veroverd.. maar z'n voortzetting... drama. De Jong was redelijk. Eriksen was slecht.
Maar we zijn door!
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 2698 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 26 aug 2010 20:59
Nah, vooruit. Euforie.
Waarom had Ajax gisteren geen ''CL 4'' badge op de mouw. Ze hadden die bal aan de rechterkant, en aan de linkerkant ''respect'' maar normaal gesproken staat daar in het donkerblauw de CL met het getal 4 (aantal gewonnen CL's) erin. Waarom had Ajax dat niet op de mouw? In de uitwedstrijd ook al niet.
Vorig seizoen kon je online en in de fanshop de Eredivisie badge kopen, maar alleen in de fanshop de Europa League badge. Waarom? En kan je dit seizoen ook nog een shirt kopen met CL badge? Wanneer zijn die in de fanshop te koop en kan je die ook online kopen?
Geregistreerd: 08-02-2008 Forum berichten: 5481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Londen
Geplaatst: Do 26 aug 2010 21:03
Citaat:
Eriksen was zeker slecht maar stond dan ook op een verkeerde plaats, hij hoort op 10. En over 10 gesproken, Siem deed het niet veel beter.
Siem en Eriksen hadden beide één goed moment en dat was bij de 2-0. Hoe die bal van Sulejmani naar Eriksen naar De Jong naar Sulejmani naar El Hamdaoui ging die hem vervolgens alleen maar in hoefte te tikken was echt prachtig om te zien.
Citaat:
Hopelijk pakt Lodeiro zijn kans als hij die krijgt en weer fit is.
Ik hoop dat die zich snel in de basis speelt want Ajax heeft zijn technische vermogen nodig op het middenveld.
Geregistreerd: 27-03-2009 Forum berichten: 1585 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Haarlem
Geplaatst: Do 26 aug 2010 23:01
Mijn eerste reactie na de wedstrijd van gister, ik moet toegeven dat ik niet alle reactie's hier heb terug gelezen.
Even over de wedstrijd ik ben 10x doodgegaan maar ook 10x weer opgestaan. Alles zat erin, tuurlijk hadden we met rust 0-3 achter kunnen staan en hield Steek ons enorm goed in de wedstrijd. Ik vond naarmate de eerste helft vorderde Ajax steeds iets beter/sterker worden. Dat Luis er dan zó 1-0 van maakt is natuurlijk heerlijk. Na de 2-0 had het gespeeld moeten zijn. Helaas krijg je toch weer een treffer, welliswaar vanuit een penalty maar ik vind dat toch zonde!
Het gevoel rond de wedstrijd:
De hele dag als ik keek hoelaat het was dacht ik gelijk nog ...uur
18.45uur op weg naar het stadion, tering zenuwachtig...
19.05 bij de ArenA, leuke sfeer heerlijke drukte even gegeten en naar binnen... spanning steeg per minuut.
20.30 opstelling worden opgeroepen en iedere speler wordt luid toegejuicht door de fans.
20.40 sfeer actie, trots op zo'n mooie actie
20.42 de Champions League Hymne schalt door de ArenA... DIK DIK kippenvel!
Eerste helft me behoorlijk op zitten vreten, maar wat een ontlading bij de schitterende 1-0 van Luis Suarez! Ik word helemaal gek!
De bevrijdende 2-0 voelt heerlijk!! wat een mooie aanval ook! al snel zie ik het FC Groningen scenario voor me... dan de penalty... ik kan bijna niet kijken en hoop op Stekelenburg, maar helaas 2-1...
Daarna spanning in mn lichaam... ik werd echt weer gek van de zenuwen, dan het allerlaatste fluitsignaal.... Een oerkreet uit mijn tenen, schor was ik toch al. daarna nog lang na genoten... en eigenlijk nog steeds...
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 20:14
Citaat:
Oja, nog iets leuks gister.
Ik ben gister uitgeweest met een shirt van Ajax ( geen voetbal shirt, maar een gewoon shirt ) en werkelijk waar, in elke disco, club of bar waar ik in kwam, iedereen stootte me aan om me te feliciteren en hun verhalen hoe geweldig ze Ajax wel niet vonden, kom ik later in een kroegje lopen er een paar Spanjaarden en Italianen met Ajax shirts en een Vlag van Ajax.. Dit is geweldig.
Bewakers van clubs spraken me aan hoe mooi dit was voor Ajax, want we hebben zulke groote spelers gehad ( nu nog daar niet van ) iedereen had het gelijk weer over Bergkamp en Overmars ( want iedereen hier is voor Arsenal, dus die waren erg blij dat Ajax door was vanwege dat Bergkamp dus Ajacied is en was. )
Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Do 9 sep 2010 20:07
@Rinus Het gevoel en de kippenvel die ik net kreeg bij het kijken van dit filmpje, is ongeloofelijk, vooral bij het juichen van Saurez en El Hamdaoui!!