Auteur
|
Bericht
|
Marnix
Forum berichten: 2786
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 23 aug 2010 20:05
|
|
Iemand die de wedstrijd toevallig gaat opnemen en voor mij op DVD ofzo kan zetten?
Stuur me alvast een PM.
Ik heb er zoveel zin in, maar wil ook de beelden in het stadion zien (achteraf bij een goed resultaat).
Ik hoor het wel!
|
Ghizzou
Forum berichten: 26
|
Geplaatst: Ma 23 aug 2010 20:11
|
|
ik zit dus op rij1 (vak 420). weet iemand of je veel hinder ondervind van het glas voor je neus, of kun je de wedstrijd heel goed volgen?
Heb echt zin, nu al nerveus
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Ma 23 aug 2010 20:18
|
|
Zit in vak 405 heb er echt super veel zin in.
Heb het gevoel dat het moet lukken.
Ik denk ook dat Ooijer wel eens in de basis zou kunnen starten, hoe denken anderen hier over?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 23 aug 2010 22:02
|
|
Nee ik denk het niet. Als Alderweireld start dan lijkt het en hoop ik dat Oleguer speelt, heeft wat meer Europese ervaring en meer ervaring met deze ploeg.
|
BenKie
Forum berichten: 75
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 01:04
|
|
Gasten!!!
Allereerst complimenten voor degene die van die mooie banners maakt. Ziet er erg gelikt en professioneel uit. Ik maak er ook dankbaar gebruik van!
Dan nu over de wedstrijd tegen 'de Rus'.
Door miscommunicatie kon ik jammer genoeg niet naar Kiev afreizen, maar de verhalen die ik gehoord heb waren niet al te positief. Er zit daar een grote groep neo nazi's die het dus nodig vonden om ons als dusdanig te behandelen. Anti joods bedoel ik dan en dat op een zeer grove manier.
Nou mag het bekend zijn dat ik niets heb met dat Joden imago dat rondom onze club 'hangt', maar die anti semitische reacties in Kiev gaan mij ook te ver.
Er gaat een passend antwoord komen.
Verder heeft het sfeerteam een voor Nederlandse begrippen unieke actie in petto. Zorg ervoor dat je op tijd in het stadion aanwezig bent, want hier wil je bij zijn!!!
Wij kunnen rustig stellen dat dit een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen zal worden. Wat 343 al zei, er hangen vele zaken aan vast die zich ten goede of ten kwade zullen kunnen ontwikkelen, afhankelijk van de uitslag.
Laten wij met z'n allen als 1 man/vrouw achter ons team gaan staan. De arena zal een vijandige sfeer uitstralen richting Dynamo. Een muur van geluid zal door het stadion klinken, geluid bedoelt om ons team te ondersteunen, om duidelijk te maken dat WIJ de supporters van de A.F.C.A. uit Amsterdam zijn!!
Woensdag 25 augustus, een zwarte dag voor het Oekraïense voetbal, een glorieuze dag voor AJAX, voor Amsterdam, voor Nederland, voor ONS!!!!
SAMEN zullen wij er staan, achter het team, tegen 'de Rus'.
Op de tribune en in de stad gaat het onrustig zijn, want:
A.F.C. AJAX gaat zich plaatsen voor de champions league!
Europe.. beware.......... A.F.C.A. is coming!!!!!
mzzl.
Ben.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 08:49
|
|
Ik ben benieuwd, Ben. Kan niet wachten tot het zover is!
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 09:06
|
|
@ Heerlijk gevoel toch weer als ik het stuk van Ben lees. Zie het weer voor me en het kippenvel komt er al bijna weer!
Zenuwen gieren door mijn lijf al weer!
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 10:27
|
|
Heb er echt zin in en hoop dat die Dinamo Kiev spelers als de wedstrijd tegen het einde loopt denken alsjeblieft wissel me en haal me weg uit deze hel.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 10:43
|
|
Ben benieuwd hoe hun keeper het gaat doen. Was in Kiev redelijk goed, maar hij schijnt toch onzeker te zijn en de stadions in de Oekraïense competitie zijn niet bepaald vergelijkbaar met een kolkende ArenA.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 10:46
|
|
Citaat: Allereerst complimenten voor degene die van die mooie banners maakt. Ziet er erg gelikt en professioneel uit. Ik maak er ook dankbaar gebruik van!
Dank je wel !
Mag ik vragen waarvoor je ze gebruikt en waar (url)...?
gewoon omdak benieuwd ben...
Ik vind het prima dat je ze gebruikt.
Ik zag wel dak in dit plaatje mun "ondertekening" vergeten was...
Helaas Pindakaas.
Maar nogmaals bedankt voor je compliment.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 11:18
|
|
Citaat: ik zit dus op rij1 (vak 420). weet iemand of je veel hinder ondervind van het glas voor je neus, of kun je de wedstrijd heel goed volgen?
Heb echt zin, nu al nerveus
Daar zat ik met Juve en ik vond het helemaal top, van dat glas heb je totaal geen last(tenzij je 1.20 M bent)
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 13:33
|
|
Vervelend dat ik net griep begin te krijgen maar ik MOET er morgen bij zijn, al heb ik aids, kanker, cholera en tyfus tegelijk..
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 13:51
|
|
Citaat: Vervelend dat ik net griep begin te krijgen maar ik MOET er morgen bij zijn, al heb ik aids, kanker, cholera en tyfus tegelijk..
Misschien mag je wel op die gehandicapten plaats
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 13:59
|
|
Martin twijfelt nog
[list">Jol twijfelt opnieuw tussen Oleguer en Alderweireld
Toby Alderweireld en Oleguer Presas vechten om een basisplaats in de wedstrijd tegen Dinamo Kiev. Martin Jol twijfelt nog welke speler hij in het centrum van de defensie van Ajax zal koppelen aan Jan Vertonghen.
In Kiev kreeg de defensief sterkere Oleguer verrassend de voorkeur boven Alderweireld en speelde naar behoren. Afgelopen weekend was het echter de jonge Belg, die sterker is in het opbouwende gedeelte, die een basisplaats had in het competitieduel met Roda JC Kerkrade.
André Ooijer kan ook nog naast Jan Vertonghen in het centrum van de defensie volgen. De van PSV overgekomen Amsterdammer heeft echter nog een trainingsachterstand, waardoor het niet voor de hand ligt dat hij voor het eerst in de basis begint bij zijn nieuwe werkgever.
Jol kan in de uitverkochte Arena geen beroep op Vurnon Anita doen. De linksback is geschorst voor het beslissende duel tegen Dinamo Kiev. Urby Emanuelson vervangt Anita waarschijnlijk links in de defensie. Voor de positie op de linkerflank komen Christian Eriksen en Miralem Sulejmani in aanmerking. Mido is nog niet beschikbaar, omdat hij nog geen werkvergunning heeft.[/list">
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 14:21
|
|
Aangezien je toch moet gaan aanvallen en het niet in de lijn der verwachtingen ligt dat je zal worden teruggedrongen heb je niks aan Oleguer. Zie Anderlecht-thuis. Eriksen of Sulejmani is al helemaal geen keuze om wakker van te liggen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 14:23
|
|
Inderdaad Eriksen is geen linksbuiten en komt op die positie totaal niet tot zijn recht, Sulejmani is de logische keuze.
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 14:24
|
|
Citaat: Aangezien je toch moet gaan aanvallen en het niet in de lijn der verwachtingen ligt dat je zal worden teruggedrongen heb je niks aan Oleguer. Zie Anderlecht-thuis. Eriksen of Sulejmani is al helemaal geen keuze om wakker van te liggen.
Nou, als Oleguer speelt, kan Vertonghen meer inschuiven. Vanzelf sprekend dat Enoh dan terugschuift (kon je zaterdag goed zien). Plus ik vond Oleguer in de heenwedstrijd een van de betere bij Ajax.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 14:26
|
|
Ik vond Oleguer juist een drama in de heenwedstrijd. Elke keer dat hij aan de bal kwam kon ik even niet kijken van angst.
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 14:27
|
|
Verdedigend gezien deed die het top. Ik heb Shevchenko haast niet gezien.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 14:28
|
|
Citaat: Verdedigend gezien deed die het top. Ik heb Shevchenko haast niet gezien.
Ik vond Shevchenko zichzelf meer uit de wedstrijden spelen dan dat Oleguer dat deed. Sowieso is Shevchenko geen schim meer van de voetballer die hij ooit was, het is tekenend dat hij bij Dinamo de dribbeltest faalde.
|
Vienna
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 14:33
|
|
Citaat: Inderdaad Eriksen is geen linksbuiten en komt op die positie totaal niet tot zijn recht, Sulejmani is de logische keuze.
Wie heeft het over een linksbuiten? Een ruit. Met twee halfspelers, een breker en een '10'. Zuinig zijn op de bal en zo min als mogelijk counters om je oren laten vliegen, zeker als er onverhoopt toch de keuze wordt gemaakt voor de bebaarde Catalaan.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 14:36
|
|
Ook als speler hangend op links komt Eriksen totaal niet uit zijn schulp. Hij hoort centraal te spelen want daar kan hij optimaal gebruik maken van zijn kwaliteiten. Speelt hij op links dan komt hij op verkeerde momenten aan de bal en kan hij er helemaal niets mee.
|
Vienna
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 14:43
|
|
Ik herinner me anders een thuiswedstrijd tegen Vites, vorig seizoen, als-ie dat morgenavond even kan herhalen maken we er minstens vier. Met het nieuwbakken superduo continu op randje buitenspel.
Maar sowieso, al zet je daar Donald neer: als Sulejmani het maar niet wordt. In welke hoedanigheid dan ook en zeker niet in combinatie met Emanuelson als linksback. Gekkenwerk.
|
BenKie
Forum berichten: 75
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 14:59
|
|
Citaat: Allereerst complimenten voor degene die van die mooie banners maakt. Ziet er erg gelikt en professioneel uit. Ik maak er ook dankbaar gebruik van!
Dank je wel !
Mag ik vragen waarvoor je ze gebruikt en waar (url)...?
gewoon omdak benieuwd ben...
Ik vind het prima dat je ze gebruikt.
Ik zag wel dak in dit plaatje mun "ondertekening" vergeten was...
Helaas Pindakaas.
Maar nogmaals bedankt voor je compliment.
Ha die Justin,
als ik er dankbaar gebruik van maak bedoel ik dat voor het antwoord geven op het forum hier.
Op andere forums gebruik ik dat niet. Als ik dat zou doen zal ik zeker jouw tag erbij zetten. Maar hier heb ik dat niet gedaan (ook niet aan gedacht hoor ) omdat ik dit forum als 'ons eigen' beschouw, snap je. Maar zal er de volgende keer aan denken.
mzzl.
Ben.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 15:28
|
|
Citaat:
Ha die Justin,
als ik er dankbaar gebruik van maak bedoel ik dat voor het antwoord geven op het forum hier.
Op andere forums gebruik ik dat niet. Als ik dat zou doen zal ik zeker jouw tag erbij zetten. Maar hier heb ik dat niet gedaan (ook niet aan gedacht hoor ) omdat ik dit forum als 'ons eigen' beschouw, snap je. Maar zal er de volgende keer aan denken.
mzzl.
Ben.
Hoi Ben,
Ik bedoelde niet dat jij hem moest taggen hoor.
Als ik dat vergeet is dat mijn fout.
Ik vind het gewoon leuk als ik mijn "werk" terug vind her en der op het net.
|