Auteur
|
Bericht
|
Maurice
Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 11:31
|
|
Ik stuiter nog steeds! En wat een held is die Suarez zeg.. wat mij betreft nu al in de top-5 van beste buitenlandse spelers bij Ajax ooit.
Ik had toen der tijd met die transfer van Groningen zoiets van ''mijn god, weer zo'n zeur met een te groot echo, die na een seizoen alweer weg wil'' Maar nee, hij heeft oprecht een Ajax hart, en ik heb hem nog niet betrapt op kritiek of zeurgedrag.
En Vertonghen.. tja zijn emoties kennen we al een tijdje, maar het blijft mooi.
Urby, ben geen fan van hem, verre van , maar hij was wel onwijs blij en bedankte het publiek uitvoerig! respect voor dat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 11:38
|
|
Citaat: een te groot echo
[size=200">EGO[/size">, [size=150">EGO[/size">, EGO, ego, [size=85">ego[/size">, [size=50">ego[/size">....
Verder wel gelijk. Suarez zal natuurlijk ook vertrekken wanneer er een kapitaalkrachtige club van zijn lijstje komt, maar hij is eerlijk en hij houdt oprecht van AJAX. Dat gevoel heb ik met hem heel sterk. Hij is super betrokken en dat is speciaal in deze tijd van walgelijke commercialiteit en decadentie.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 12:07
|
|
@ 343: Exact. Een klein signaal dat dat bevestigd is dat hij met zijn dochtertje de ArenA in komt lopen tegen Roda.
Dat soort signalen zijn vaak een teken dat hij echt van Ajax houd en het enorm naar zijn zin heeft hier.
Wat mij betreft kan Suarez aan het eind van dit seizoen al in het rijtje grote buitenlandse spelers komen.
Vertonghen overigens idem dito.
Heb trouwens van veel van deze spelers dat ze Ajax echt een warm hart toedragen. De liefde voor Ajax bij deze groep spelers lijkt ook groter te zijn dan de laatste jaren.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 12:21
|
|
De emotie in zijn interview vond ik hartverwarmend. Wat een held. Zelden zo ontroerd geweest van een speler als hem. Vechtlust tot hij er bij neervalt. Dit wordt absoluut 1 van de beste spelers ter wereld als hij zo door blijft gaan, als hij dat al niet is.
Citaat: Heb trouwens van veel van deze spelers dat ze Ajax echt een warm hart toedragen. De liefde voor Ajax bij deze groep spelers lijkt ook groter te zijn dan de laatste jaren.
Dat was ook hard nodig. Heb ik sinds seizoen 96/97 niet meer gezien. Het ontroerd me echt als ik zie hoe hun de wedstrijden beleven samen. Zeker na deze pot. Saamhorigheid, er werd gecommuniceerd en de ereronde was echt supermooi.
ArenA was overigens ook fantastisch. Feyenoorder kwam naar me toe op mn werk net om te vertellen dat hij vuvuzelas over het algemeen minder geluid maakten dan de Arena gister. Verslaggeving was nauwelijks te verstaan in de stormmomentjes haha
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 12:45
|
|
Geweldig dat we er eindelijk weer bij zijn!
We hadden het knap lastig in de 1e helft, wat was de Steek weer formidabel.
Suarez sloeg uit het niets weer toe uit een hele moeilijke hoek.
Toen Mounir 2-0 maakte dacht ik het is klaar maar na de 2-1 dacht ik ff aan kopen hagen, en mijn gevoel zegt me dat ik niet de enige was die dat dacht.
Na afloop dat Jol de microfoon pakte en het publiek bedankte, zo kort na de wedstrijd vond ik indrukwekkend en van grote klasse.
De sfeer was echt ongelooflijk tijdens de wedstrijd, de Arena stond op zijn grondvesten te schudden bij tijd en wijle.
Mijn stem is weer wat bijgekomen maar gisteravond had ik geen stem meer over.
Nu op naar de loting!!
|
Pannie
Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 13:18
|
|
Al ruim voor de wedstrijd voelde je bij de arena dat er iets ging gebeuren. Wat een drukte ook op het vak...in de competitie komt dit niet voor. Mooie sfeer! Uniek vooral. Ondanks de mazzel die we hebben gehad, verdient Ajax nu een plek in de CL meer dan ooit!
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 14:21
|
|
Wat een geweldige wedstrijd! Eindelijk eens tegen de grote clubs ipv Borac, Bratislava etc. Mooi ook om te zien hoe blij een Vertonghen is na de wedstrijd, en Suarez natuurlijk ook.
Hopen op een gunstige poule. Arsenal uit pot 1, Panathinaikos uit pot 2 en Cluj uit pot 4! Of misschien is het ook wel goed als je een ploeg uit pot 1 hebt die sowieso van iedereen wint. Maargoed, we zien het wel.
Complimenten trouwens aan Benkie en zijn sfeerteam, prachtig gedaan!
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 14:24
|
|
Pfff wát een ontlading gisteren. Deze wedstrijd was echt enorm belangrijk, dat zag je aan alles en iedereen.
Ik heb me de eerste helft echt dood lopen ergeren aan De Zeeuw. Slechte passes, verkeerde keuzes en dan ook nog is een paar keer je man gewoon uit je rug laten lopen (wat minstens één keer tot veel gevaar leidde). 2de helft herpakte hij zich, net als bijna heel Ajax, overigens wel. Ook Eriksen en Urby waren m.n. de eerste helft bijzonder zwak. Eerstgenoemde kreeg bijna geen bal bij een medespeler. Is duidelijk niet in beste vorm. Maar wat wil je ook; een half jaar geleden speelde hij nog in de A1. Toen bij het eerste gehaald, vervolgens meegegaan naar het WK en daarna weliswaar even vakantie gehad maar niet lang daarna begon de voorbereiding van Ajax 1 weer. Ik denk dat het allemaal even teveel is voor die jongen. Want voetballen kan ie wel.
Alderweireld vond ik ook een van z'n betere wedstrijden in Ajax 1 spelen, had in de 2de helft een paar bijzonder knappe intercepties.
El Hamdaoui kreeg geen poot aan de grond tegen het centrum van Kiev. Daar liep echt een hele goede verdediger bij, volgens mij nummer 23.
De 2de goal was trouwens erg mooi, vooraal die steekpass van De Jong.
|
Pannie
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 14:37
|
|
Citaat: Wat een geweldige wedstrijd! Eindelijk eens tegen de grote clubs ipv Borac, Bratislava etc. Mooi ook om te zien hoe blij een Vertonghen is na de wedstrijd, en Suarez natuurlijk ook.
Hopen op een gunstige poule. Arsenal uit pot 1, Panathinaikos uit pot 2 en Cluj uit pot 4! Of misschien is het ook wel goed als je een ploeg uit pot 1 hebt die sowieso van iedereen wint. Maargoed, we zien het wel.
Complimenten trouwens aan Benkie en zijn sfeerteam, prachtig gedaan!
Nee, dat is niks! Mooie affiches willen we zien! Als je klaar bent met Borac, Bratislava...waarom dan met Cluj in de poule? Goede tegenstanders=goede weerstand=goed voor onze mannen= goed voor ons in de NL competitie! Laat Real maar komen!
Respect voor het sfeerteam inderdaad! Mooie actie weer! Top!
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 14:43
|
|
Die clubs komen in de volgende rondes natuurlijk! Achtste finale, kwartfinale...
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 14:44
|
|
Ik denk ook dat het voor de ontwikkeling van de spelers beter is als we tegen gerenomeerde tegenstanders spelen. Maar in pot 1 & 2 zitten helemaal geen zwakke broeders, misschien relatief aan elkaar een beetje, maar vergeleken bij Ajax zijn ze allemaal sterker. Ik hoop persoonlijk op Bayern(tegen onze schreeuwlelijk) en Barcelona(dan ga ik naar Nou Camp) van pot 1. Van pot 2 hoop ik op Roma of Valencia.
Pot 4 mag van mij wel de zwakste zijn, want het zou prettig zijn om van 1 tegenstander 4/6 punten te pakken. Dan denk ik aan Cluj, Tel Aviv of Zilina. Misschien haal je zo wel de laatste 16, dat zou pas een prestatie van formaat zijn. Die Champions League winnen doen we sowieso niet, die tijden zijn helaas vervlogen. Maar de laaste 16 zou je, in principe wel kunnen halen.
|
Pannie
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 14:48
|
|
Je hebt een punt. Drie mooie clubs (inclusief ons aller Ajax natuurlijk) en een zwakkere tegenstander. Minimaal 3de worden in de poule is een vereiste.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 14:59
|
|
Citaat: Ik denk ook dat het voor de ontwikkeling van de spelers beter is als we tegen gerenomeerde tegenstanders spelen. Maar in pot 1 & 2 zitten helemaal geen zwakke broeders, misschien relatief aan elkaar een beetje, maar vergeleken bij Ajax zijn ze allemaal sterker. Ik hoop persoonlijk op Bayern(tegen onze schreeuwlelijk) en Barcelona(dan ga ik naar Nou Camp) van pot 1. Van pot 2 hoop ik op Roma of Valencia.
Een van de mensen waarmee ik samen woon is een Panathinaikos supporter en ik zie hun daarom vaak live spelen en moet zeggen dat ik hun helemaal niet sterker dan Ajax vind. Ze hebben met.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 15:05
|
|
Vooruit Ghostwriter, van pot 2 doen we gewoon Panathinaikos ! Maar als ze tegen Ajax spelen, en Ajax verliest, dan kom ik persoonlijk naar Londen
|
Pannie
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 15:11
|
|
@ Eik: Lijkt me fair!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 16:22
|
|
Tering. Ik blijf maar naar dat Champions League nummer luisteren, en telkens weer op "play" drukken. En ik blijf er blij van worden.
|
Fenix
Forum berichten: 240
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 16:32
|
|
Citaat: @ 343: Exact. Een klein signaal dat dat bevestigd is dat hij met zijn dochtertje de ArenA in komt lopen tegen Roda.
Dat soort signalen zijn vaak een teken dat hij echt van Ajax houd en het enorm naar zijn zin heeft hier.
Wat mij betreft kan Suarez aan het eind van dit seizoen al in het rijtje grote buitenlandse spelers komen.
Vertonghen overigens idem dito.
Heb trouwens van veel van deze spelers dat ze Ajax echt een warm hart toedragen. De liefde voor Ajax bij deze groep spelers lijkt ook groter te zijn dan de laatste jaren.
Dat Zuid-Amerikaanse spelers dingen doen met hun baby's is niks bijzonders daar. Volgens mij zei iemand bij V.I dat. In Zuid-Amerika is het bijvoorbeeld heel normaal dat bij de selectiefoto spelers met hun kindje staan.
|
andriesh
Forum berichten: 5
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 16:38
|
|
Hierbij nog een 2tal sfeer filmpies van gisteren vanuit vak 113!
Opkomst
http://www.youtube.com/watch?v=qZd47fMYcpU&feature=channel
Afloop
http://www.youtube.com/watch?v=3OYJs7u7mQ0&feature=channel
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 16:41
|
|
Suarez speelt al 4 jaar in Nederland, die weet dat het hier ongewoon is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 16:55
|
|
Citaat:
Mooi, hoor! Welkom!
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 17:01
|
|
Citaat:
Ik zat ook in 113, leuk om weer terug te zien.
|
andriesh
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 17:12
|
|
Was toch redelijk wat sfeer denk ik gisteren in alle vakken.
Alleen jammer dat er mensen bij een 2-1 stand gewoon al naar huis gaan in de 80e minuut
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 17:13
|
|
Jij hoefde zeker niet met de trein naar Utrecht?
|
andriesh
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 17:20
|
|
Citaat: Jij hoefde zeker niet met de trein naar Utrecht?
Nee moest in de auto naar Boelenslaan "Friesland" uurtje file in Amsterdam dan nog anderhalf uur rijden.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 17:27
|
|
Citaat: Jij hoefde zeker niet met de trein naar Utrecht?
Jij ging toch niet in de 80e minuut naar huis?
|