Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Florian Jozefzoon
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Florian Jozefzoon
Maker: 343Bekeken: 5467
Status: InactiefBerichten: 51
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Nikos85

Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
Geplaatst: Do 3 feb 2011 17:09
Hij zal inderdaad wat speelminuten af willen dwingen op deze manier, maar denk dat dat wel goed gaat komen. Zou zonde zijn als hij ongebruikt en contractvrij weggaat in de zomer, daarvoor heeft hij mijns inziens teveel kwaliteit die hij al in weinig speelminuten voor het eerste heeft laten zien.

Positiewisseling op de flank kan geen kwaad, soms werkt het fantastisch, maar ik vind bijvoorbeeld Ebicillio nog behoorlijk tekort schieten in het afmaken als hij naar binnen komt. Dan kan je wellicht beter voor de voorzet kiezen.
EN zoals Jozefzoon tegen MVV scoorde kan het ook natuurlijk, alleen is wel al snel een toevalstreffer, maar goed het kan wel.
Snertkees

Forum berichten: 109
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Do 3 feb 2011 22:58
Ik vind het maar raar van hem, Özbiliz heeft juist de laatste plek, Lukoki moet nog 1 á 2 jaartjes rijpen, hij komt bij mij uit op 2 (zeg het me als ik het niet goed heb). Ik vind het een beetje verwend gedrag, hij verdiend een salaris waar 95% van Nederland een moord zou doen. Iedere jongen van 19 wil bij Ajax spelen (behalve kakkies en lampies). Misschien klinkt het een beetje Naďef maar als hij nu al van dit soort El Hamdaoui-achtige capriolen begint te vertonen kan hij van mij snel weg.

(weet iemand trouwens wat zijn salaris is)
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
Geplaatst: Do 3 feb 2011 23:36
Het was voor Jozefzoon gewoon het beroerdste moment om geblesseerd te raken. Daarvoor stond hij van de buitenspelers eerste in de rij om door te stromen naar het eerste en na die blessure is hij door drie jeugdspelers voorbij gestreefd. Ik denk dat Jozefzoon wel degelijk wil bijtekenen, maar op deze manier of meer geld wil verdienen of gewoon sneller duidelijkheid wil krijgen.
Ad

Forum berichten: 2481
Geplaatst: Vr 4 feb 2011 02:55
Het zijn nou dit soort reacties van die gasten waar ik doodziek van word.
Ze heb GVD anderhalve wedstrijd in het eerste gespeeld en gelijk een hoop babbels. Meneer wil niet bijtekenen, nou dan tekent ie toch mooi niet bij en pleurt ie zo snel mogelijk op.
Ik zou met dit soort proleten wel raad weten, die moet je er gelijk uitsmijten, wat een arrogantie zeg. Ik kan me voorstellen dat hij wilt spelen hoor, maar niet aankomen kakken met dergelijke dreigementen.
Deze meneer moet al heel erg goed zijn best gaan doen om weer in mijn gratie te komen, want ik heb helemaal niks met gasten die niet voor onze geweldige club willen spelen. :Ad: Weg ermee !!!!
Eline

Forum berichten: 426
Geplaatst: Vr 4 feb 2011 07:12
Citaat:
Ik vind het maar raar van hem, Özbiliz heeft juist de laatste plek, Lukoki moet nog 1 á 2 jaartjes rijpen, hij komt bij mij uit op 2 (zeg het me als ik het niet goed heb). Ik vind het een beetje verwend gedrag, hij verdiend een salaris waar 95% van Nederland een moord zou doen. Iedere jongen van 19 wil bij Ajax spelen (behalve kakkies en lampies). Misschien klinkt het een beetje Naďef maar als hij nu al van dit soort El Hamdaoui-achtige capriolen begint te vertonen kan hij van mij snel weg.

(weet iemand trouwens wat zijn salaris is)

Ik denk dat de trainer Frank de Boer in een gesprek heeft aangegeven dat hij op het huidige moment 4e keus is, mede vanwege zijn blessure. Overigens heeft hij geen dik betaalde baan, hij heeft als jeugdspeler in 2008 een contract getekend. Nu ken ik zelf de precieze cijfers niet, maar als je als B-junior een contract tekent, heb je vast geen volwaardig full-time contract als de rest van de A-selectie.

Verder ben ik eigenlijk van mening dat dit absoluut geen El Hamdaoui taferelen zijn. Hij heeft als jeugdspeler een contract getekend, in de hoop om zich (later) in de basis te spelen, maar is op dit moment 4e keus op zijn beide posities, dus weinig kans om wedstrijden te spelen in het eerste. Ik kan me daarom best voorstellen dat hij eerst even wacht met verlengen, want als hij niet meer speelt en hij tekent nu een driejarig contract....dan kan je ook niet weg en verpieter je bij Jong Ajax (zie Donald/Dekker etc.).
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Vr 4 feb 2011 09:18
Het was in ieder geval slimmer geweest van Jozefzoon incl. zaakwaarnemer om dit even binnenskamers te houden.

Dat hij 4e keus is en dat hij daarom op dit moment twijfelt te tekenen is op zich te begrijpen, maar hij had dit wat anders moeten brengen.
Waarschijnlijk als hij weer topfit is zal hij 2e/3e in de rangorde zijn. Dan word het waarschijnlijk al een ander verhaal.
EEkh0()rn

Forum berichten: 17
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Vr 4 feb 2011 17:13
Dat Jozefzoon zichzelf als 4e keus ziet, vind ik een beetje apart. Hij heeft een blessure gehad, maar anders was hij op dit moment gewoon 2e keus op de rechtsbuiten positie. Hoe zien jullie de rangorde op de rechtsbuitenpositie? ik denk zo:
Sulejmani
Jozefzoon
Özbiliz
Lukoki
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 756
Geplaatst: Vr 4 feb 2011 17:44
Citaat:
Dat Jozefzoon zichzelf als 4e keus ziet, vind ik een beetje apart. Hij heeft een blessure gehad, maar anders was hij op dit moment gewoon 2e keus op de rechtsbuiten positie. Hoe zien jullie de rangorde op de rechtsbuitenpositie? ik denk zo:
Sulejmani
Jozefzoon
Özbiliz
Lukoki

Zo zie ik het ook.
Al vind ik niet dat je ze teveel een nummer moet geven.
Sulejmani moet natuurlijk spelen maar de andere 3 zijn erg jong en moeten allemaal een kans krijgen als die zich voordoet.
Ze moeten elkaar sterker maken en het de trainer moeilijk maken.
EEkh0()rn

Forum berichten: 17
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Vr 4 feb 2011 18:37
Citaat:
Sulejmani
Jozefzoon
Özbiliz
Lukoki

Zo zie ik het ook.
Al vind ik niet dat je ze teveel een nummer moet geven.
Sulejmani moet natuurlijk spelen maar de andere 3 zijn erg jong en moeten allemaal een kans krijgen als die zich voordoet.
Ze moeten elkaar sterker maken en het de trainer moeilijk maken.

Heb je helemaal gelijk in!
Spoon

Forum berichten: 152
Geplaatst: Za 5 feb 2011 19:24
Helemaal mee eens. Jozefzoon heeft in de duels die hij speelde meer laten zien dan Lukoki en Ozbiliz bij elkaar. Ik denk dat de Boer hem er graag bij ziet en dan krijgt ook hij zijn kans.
AFCAKatwijk

Forum berichten: 1903