Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 12 feb 2011 16:36
|
|
Citaat:
Edit: De naam is aangepast, de naam is nu Ajaxfans Clausura Argentina Fútbol Poule.
De AFA heeft de naam aangepast van de Clausura.
Heet nu de Néstor Kirchner competitie, eerbetoon aan de overleden ex-President van Argentina in 2010. Naast ex-President ook man van de huidige Presidente Kristina Kirchner.
Maar laat maar lekker Clausura staan. Is veel duidelijker.
|
Giovinco
Forum berichten: 55
|
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 00:48
|
|
Ik wil ook wel meedoen. Ik zag dat MaGiCa ook meedeed.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 00:51
|
|
Oké top! Ik heb je uitgenodigd!
|
keeskivits
Forum berichten: 98
Nieuws reacties: 18
|
Geplaatst: Di 15 feb 2011 08:42
|
|
Nou de eerste speelronde zit er alweer op.Nog een week voor nieuwe deelnemers.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 19:45
|
|
Ik heb nogal wat vertraging met de site om m'n poules te voorspellen. Hoe zit dat bij jullie?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 19 feb 2011 14:03
|
|
Ja hij is bij mij soms ook wat traag..
Maar je hoeft hem nog niet per se dit weekend in te vullen, uitslagen worden vanaf de derde speelronde ingevuld. Dus we starten volgende week. Dat heb ik toen ook in die mail gezet die ik naar alle deelnemers stuurde, dus het zou niet fair zijn als we dan toch een weekje eerder zouden starten haha
Kennen jullie nog meer mensen die hieraan willen meedoen? Wijs ze dan op dit topic!
|
keeskivits
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 10:47
|
|
Ik heb alle speelrondes ingevuld, dus je kunt beginnen met het voorspellen van de wedstrijden. Iedereen veel plezier. Hij is bij mijn ook niet de snelste, maar dan heb je meer tijd om in te vullen.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 21:54
|
|
Citaat: Ik heb alle speelrondes ingevuld, dus je kunt beginnen met het voorspellen van de wedstrijden. Iedereen veel plezier. Hij is bij mijn ook niet de snelste, maar dan heb je meer tijd om in te vullen.
Alle speelrondes, ik doe het per ronde.
Volgens mij is dit een afleidingsmaneuvre van de huidge kampioen. We zijn er klaar voor Kees om je van de troon te stoten.
Ben je trouwens Ajax supporter, en wat is je favoriete club in het beloofde land?
|
keeskivits
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 22:34
|
|
Ik bedoel dat ik heel het schema van wedstrijden op de poule heb ingevuld,want cl en ik doen deze poule samen . Verder het invullen van de voorspellingen doe ik ook per week.Vervolgens ben ik supporter sinds 1968 en volg ik alles van ajax op de voet.Dus ik heb alle ups en downs wel meegemaakt.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 22:38
|
|
Citaat: Ik bedoel dat ik heel het schema van wedstrijden op de poule heb ingevuld,want cl en ik doen deze poule samen . Verder het invullen van de voorspellingen doe ik ook per week.Vervolgens ben ik supporter sinds 1968 en volg ik alles van ajax op de voet.Dus ik heb alle ups en downs wel meegemaakt.
Wat is je favoriete club in Argentina?
|
keeskivits
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 08:26
|
|
Heb ik niet echt een favoriet, ik volg gewoon al het voetbal,waardoor ik ook verschillende poules van landen invul.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 24 feb 2011 13:36
|
|
Dit weekend starten we! Morgen, vrijdag dus, zijn de eerste wedstrijden!
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 14:28
|
|
Citaat: Dit weekend starten we! Morgen, vrijdag dus, zijn de eerste wedstrijden!
Heb ingevuld, we starten vanavond met Tomba. Kan toch niet mooier.
Het ging vlotjes het invullen, hoefde niet lang te wachten dus technische problemen lijkt opgelost!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 14:46
|
|
ook net gedaan!!!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 14:48
|
|
Citaat: ook net gedaan!!!!
Mooi dat je mee doet!
Weet je al iets waar Argentina - Nederland gespeelt wordt?
|
Mentalita Ultras
Forum berichten: 211
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 14:56
|
|
Net alles ingevuld, wil ik het opslaan, lukt het niet en ben ik opeens uitgelogd. Nu wil ik het opnieuw proberen en dan blijft ie maar laden en doet ie het niet, net als gister. Hoop dat dit probleem voor vanavond is opgelost.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 14:57
|
|
Citaat: Net alles ingevuld, wil ik het opslaan, lukt het niet en ben ik opeens uitgelogd. Nu wil ik het opnieuw proberen en dan blijft ie maar laden en doet ie het niet, net als gister. Hoop dat dit probleem voor vanavond is opgelost.
Bij mij geen problemen, ook niet met laden.
Hoop dat snel lukt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 15:01
|
|
Bij mij laadt hij nu ook vrij snel. Ik weet wel, uit ervaring met andere poules waar ik in mee doe op jijbentdekenner.nl, dat je soms de pagina even de tijd moet geven om te laden. Over het algemeen kom je er dan wel in... Maar soms duurt het wat langer ja..
|
Mentalita Ultras
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 15:04
|
|
Het laden duurt iedere keer ongeveer 5 minuten en dan komt er het volgende te staan:
Onverwachte fout
Beste kenner,
er is helaas een fout opgetreden. Als deze fout zich blijft voortdoen neem dan alsjeblieft contact met ons op. Mogelijk is er dan sprake van een storing op de server. Als je door deze storing je voorspellingen niet op tijd kunt invoeren, voer ze dan hieronder in of mail ze zelf naar voorspellingen[at">jijbentdekenner.nl. Denk eraan dat je alle voorspellingen doorgeeft (denk aan mogelijke wedstrijdvragen en/of verdubbelaars).
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 15:05
|
|
Citaat: ook net gedaan!!!!
Mooi dat je mee doet!
Weet je al iets waar Argentina - Nederland gespeelt wordt?
Niks meer gehoord, net op internet gekeken, ook nog niks.
|
Mentalita Ultras
|
Geplaatst: Vr 25 feb 2011 15:08
|
|
Het is gelukkig gelukt, ik heb al mijn voorspelling ingevuld.
|
keeskivits
|
Geplaatst: Za 26 feb 2011 10:03
|
|
De eerste wedstrijden zijn gespeeld, en verrassende uitslagen.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Za 26 feb 2011 12:55
|
|
Olimpo in extremis nog gelijk tegen Godoy. Ik zag dat Olimpo het seizoen goed begonnen is met een 6 op 6, dus genoot die ploeg mijn voorkeur voor de overwinning. Maar Godoy is echt een mooi elftal, alleen zoals Lute al eens zei: het moet altijd te mooi zijn. Leuke wedstrijd voor de neutrale kijker als ik. En bij Godoy weten ze ook wel hoe ze een doelpunt moeten vieren Ik moet wel zeggen dat dat laatste doelpunt van Olimpo een geurtje aan hing, heb de beelden niet meer terug gezien maar het leek wel buitenspel te zijn.
|
Mentalita Ultras
|
Geplaatst: Za 26 feb 2011 13:45
|
|
Ik sta gedeeltelijk bovenaan. Had een gelijkspel verwacht tussen Olimpo en Godoy Cruz, alleen verassend dat Gimnasia uit wist te winnen van Colon, had ik niet verwacht.
|
El Lute
|
Geplaatst: Za 26 feb 2011 14:58
|
|
Citaat: Olimpo in extremis nog gelijk tegen Godoy. Ik zag dat Olimpo het seizoen goed begonnen is met een 6 op 6, dus genoot die ploeg mijn voorkeur voor de overwinning. Maar Godoy is echt een mooi elftal, alleen zoals Lute al eens zei: het moet altijd te mooi zijn. Leuke wedstrijd voor de neutrale kijker als ik. En bij Godoy weten ze ook wel hoe ze een doelpunt moeten vieren Ik moet wel zeggen dat dat laatste doelpunt van Olimpo een geurtje aan hing, heb de beelden niet meer terug gezien maar het leek wel buitenspel te zijn.
De nieuwe trainer had 9 spelers gewisselt waaronder ook de doelman Torrico. Nu speelde Ibañez weer eens en gaat prompt in de fout met de 1-0.
Eerste helft was compleet drama van Tomba's kant. Rust in met 2-0 en zeg tegen iemand van dit gaat niet meer goed komen en opeens na 10 minuten in de 2e helft 2-2 en even later 2-3 voor en Olimpo volledig de weg kwijt.
En dan de 3-3, niet alleen 2 man buitenspel maar de goal viel in de 94e minuut terwijl er 3 minuten extra tijd werd gegeven. Absoluut bestolen en zeer jammer.
Ook beetje aan zich zelf te danken, gewoon die bal het stadion uitrossen, maar nee hoor, blijven voetballen. Dan roep je het over jezelf af.
Had er behoorlijk de P in. Zo jammer, 2 verloren punten.
|