Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 8 apr 2011 11:45
|
|
Aha, lees zodadelijk zijn column wel.. Ja heb wel eens wielrencolumns van hem gelezen.. Beetje schoenmaker hou je bij de leest verhaal?
|
Koningtinus
Forum berichten: 47
Nieuws reacties: 48
|
Geplaatst: Vr 8 apr 2011 12:21
|
|
Citaat: Aha, lees zodadelijk zijn column wel.. Ja heb wel eens wielrencolumns van hem gelezen.. Beetje schoenmaker hou je bij de leest verhaal?
Tja, ik heb er zelf weinig op tegen als iemand uit een andere tak van sport gewoon op sportief gebied zijn mening laat horen over een andere sport zolang je maar begaan bent met de sport. Ik bedoel ik ventileer ook graag mijn mening over voetbal, wat ik al mijn leven lang speel en volg. Maar ik volg ook veel NBA en Euroleague basketball en ben begaan met die sport en weet er derhalve vaak ook wel heel wat zinnigs over te melden. Maar ik heb het idee dat deze meneer vrij weinig met voetbal heeft en ook vrij weinig weet van Bergkamp als je ziet hoe hij zijn spel beschrijft. Als je geen liefde voor de sport en kennis over de sport hebt dan is je mening niet zo relevant vind ik.
|
Nikos85
Forum berichten: 371
Nieuws reacties: 60
|
Geplaatst: Vr 8 apr 2011 12:40
|
|
Citaat: Zonneveld is van het AD? Dan verklaard het alles.
Ik weet niet of hij wel eens schrijft voor het AD maar deze columns heeft hij geschreven voor nu.nl. Die columns zullen ook wel in Nusport verschijnen. Ik vind het een beetje vreemd als zo'n fietsertje zich opeens negatief moet gaan uitlaten over voetballegendes als Dennis Bergkamp. Dat mag best, maar onderbouw die mening dan tenminste. Hij doet alsof Bergkamp zomaar één of ander meelopertje is en dat is mijns inziens een heel rare opvatting aangezien Bergkamp een intellectueel is die prima in staat is na te denken over zaken en zijn eigen mening te formuleren en absoluut geen reden heeft om zomaar klakkeloos Cruijff achterna te lopen. Als hij posities wil hebben in het voetbal dan kan hij dat overal krijgen door de voetbalvrienden die hij over ter wereld heeft gemaakt. Bergkamp doet dit uit liefde voor Ajax, maar meneer Zonneveld komt uit de wielrenwereld, daar heb je geen clubliefde of dat soort dingen. Alleen 'liefde' voor de man die beste en minst makkelijk te traceren doping gebruikt.
OP NU sport nergens een column te vinden van de beste man die over Ajax gaat hoor, enkel over fietsen... Menno Pot schrijft wel op Nu over Ajax, maar die droomt dat van Gaal en Adriaanse volgende week aan de onderhandelingstafel zitten... daar heb ik ook wel mijn twijfels bij maar hij is niet negatief en blij dat er iets staat te gebeuren bij onze club. Ben wel benieuwd naar de bewuste column... linkje? En idd zo`n fietsertje moet gewoon lekker bij fietsen blijven, maar niet na gaan trappen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 8 apr 2011 12:45
|
|
et voila
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2481776 ... ennis.html (was vorige week)
en deze week komt hij slijmen
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2487201 ... cuses.html
|
MichelAngelo
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Vr 8 apr 2011 14:05
|
|
Die laatste is meer sarcastisch bedoeld denk ik. Meneer bagatelliseert de kritiek over het lekken van gesprekken en vertrouwelijk stukken en de vuil praterij door bestuur en directie. Meneer het fietsertje moet met z'n voorwiel in een tramrails vast komen te zitten in het hartje van Amsterdam als er dan net een tram de hoek om komt.....
Weer zo''n mannetje met een minderwaardigheidsgevoel. Ik word moe van dat soort lulletjes die ook even wat zeggen over iets waar ze geen verstand hebben...
|
Koningtinus
|
Geplaatst: Vr 8 apr 2011 14:38
|
|
Citaat: Die laatste is meer sarcastisch bedoeld denk ik. Meneer bagatelliseert de kritiek over het lekken van gesprekken en vertrouwelijk stukken en de vuil praterij door bestuur en directie. Meneer het fietsertje moet met z'n voorwiel in een tramrails vast komen te zitten in het hartje van Amsterdam als er dan net een tram de hoek om komt.....
Weer zo''n mannetje met een minderwaardigheidsgevoel. Ik word moe van dat soort lulletjes die ook even wat zeggen over iets waar ze geen verstand hebben...
Ik ben het helemaal met je eens. Die tweede is inderdaad sarcastisch bedoeld. Dat is wat mij juist zo tegen de borst stuitte. Eén domme column dat kan misschien nog, maar dan ook nog zo een sarcastisch stukje waarin je Cruijff en Bergkamp belachelijk maakt en het opneemt voor die huichelaar van een Rik van den Boog dat gaat mij echt te ver.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 11 apr 2011 16:31
|
|
Ik ga ook maar eens columns schrijven...Kan het toch niet slechter doen dan Chris van Nijnatten.
Citaat: Alleen De Boer houdt het hoofd koel in de Arena
Bron: Ad.nl
Het was echt fantastisch om de ontwikkeling in de wedstrijd Ajax - FC Groningen te kunnen zien. Onder de hoogst mogelijke druk van buitenaf, richtte het team van Frank de Boer zich uiteindelijk op. Het gebeurde in een fase dat Groningen aanspraak op een goal mocht maken. Zoiets is vanuit psychologische invalshoek grappig en interessant.
Het stadion was behangen met spandoekjes waarop de trouw aan Johan Cruijff beleden werd. Je weet het met die doeken nooit. Ze kunnen best met geld van de Johan Cruijff Foundation opgehangen zijn door een stuk of zes hansworsten die van hun gezond niet afweten. Het kan ook dat er met tientallen mensen aan gewerkt is en dat die lappen textiel in devote processie de Arena zijn binnengedragen. Met zoiets moet je altijd oppassen.
De verbale kritiek aan het adres directeur Van den Boog werd wél hoorbaar gedragen door een paar duizend aanwezigen. Maar dat heeft ook alles met zijn naam te maken, die scandeert en zingt nu eenmaal lekker. Hoe dan ook, de druk was hoog en ook in het veld kwam de last van de wedstrijd op roodwitte schouders te liggen. En tóch won Ajax.
Toen De Boer drie maanden terug aantrad, werd gezegd dat Ajax nog kampioen kon worden onder zijn leiding. Van hem werd terecht gedacht dat hij druk kon wegnemen bij zijn team. Het is een van de belangrijkste kwaliteiten van een coach in het profvoetbal: stress wegnemen bij je ploeg op het moment dat de pressie negatief uitpakt. Dat heeft De Boer hoe dan ook voor elkaar gekregen.
Zo koel als hij is er geen een in de Arena. Hij liet zich niet gek maken door Cruijff, niet door zijn bestuur, niet door zijn directie, niet door Bergkamp & Jonk en niet door het publiek. Van hem mag je nog even niet praten over de dertigste landstitel van Ajax. Maar stiekem is dat werkelijk het enige dat hem bezig houdt.
Frank de Boer wil nog lang geen topcoach genoemd worden. Hij heeft nog tijd nodig. Maar de wijze waarop hij nu stiekem op de landstitel koerst, dwingt onder de huidige omstandigheden veel respect af.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Ma 11 apr 2011 16:53
|
|
Inderdaad Toby, wat een onzin.
|
MichelAngelo
|
Geplaatst: Ma 11 apr 2011 18:05
|
|
Citaat: Ik ga ook maar eens columns schrijven...Kan het toch niet slechter doen dan Chris van Nijnatten.
Citaat: Alleen De Boer houdt het hoofd koel in de Arena
Het was echt fantastisch om de ontwikkeling in de wedstrijd Ajax - FC Groningen te kunnen zien. Onder de hoogst mogelijke druk van buitenaf, richtte het team van Frank de Boer zich uiteindelijk op. Het gebeurde in een fase dat Groningen aanspraak op een goal mocht maken. Zoiets is vanuit psychologische invalshoek grappig en interessant.
Het stadion was behangen met spandoekjes waarop de trouw aan Johan Cruijff beleden werd. Je weet het met die doeken nooit. Ze kunnen best met geld van de Johan Cruijff Foundation opgehangen zijn door een stuk of zes hansworsten die van hun gezond niet afweten. Het kan ook dat er met tientallen mensen aan gewerkt is en dat die lappen textiel in devote processie de Arena zijn binnengedragen. Met zoiets moet je altijd oppassen.
De verbale kritiek aan het adres directeur Van den Boog werd wél hoorbaar gedragen door een paar duizend aanwezigen. Maar dat heeft ook alles met zijn naam te maken, die scandeert en zingt nu eenmaal lekker. Hoe dan ook, de druk was hoog en ook in het veld kwam de last van de wedstrijd op roodwitte schouders te liggen. En tóch won Ajax.
Toen De Boer drie maanden terug aantrad, werd gezegd dat Ajax nog kampioen kon worden onder zijn leiding. Van hem werd terecht gedacht dat hij druk kon wegnemen bij zijn team. Het is een van de belangrijkste kwaliteiten van een coach in het profvoetbal: stress wegnemen bij je ploeg op het moment dat de pressie negatief uitpakt. Dat heeft De Boer hoe dan ook voor elkaar gekregen.
Zo koel als hij is er geen een in de Arena. Hij liet zich niet gek maken door Cruijff, niet door zijn bestuur, niet door zijn directie, niet door Bergkamp & Jonk en niet door het publiek. Van hem mag je nog even niet praten over de dertigste landstitel van Ajax. Maar stiekem is dat werkelijk het enige dat hem bezig houdt.
Frank de Boer wil nog lang geen topcoach genoemd worden. Hij heeft nog tijd nodig. Maar de wijze waarop hij nu stiekem op de landstitel koerst, dwingt onder de huidige omstandigheden veel respect af.
Jezus wat een niveau. Als je zulke passages in je column zet dan laat je je wel heel erg kennen. Dan schrijf je tegen Cruijff om tegen hem te zijn. Mijn god wat een stuk ellende zeg. Ik ken die slapzak niet, maat is die Nijnatten een Feyenoorder? Heb ik dat goed begrepen? Een volwassen kerel die zo schrijft in een landelijk dagblad. Echt Rotterdam niveau zullen we maar zeggen....
|
Leonel
|
Geplaatst: Ma 11 apr 2011 18:17
|
|
Het is volgens mij een NAC-er. En Toby, dit is het bewijs dat wat je gezegd hebt in de Revu helemaal klopt.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 11 apr 2011 18:49
|
|
Citaat: Het is volgens mij een NAC-er. En Toby, dit is het bewijs dat wat je gezegd hebt in de Revu helemaal klopt.
Kon in het bestuur/ RvC van NAC inderdaad..
|
Koningtinus
|
Geplaatst: Wo 13 apr 2011 12:13
|
|
Ik ben het wel roerend eens met wat hij zegt over Frank de Boer maar die dik gedrukte passages zijn echt misselijkmakend, wat denkt die lul wel niet?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Wo 13 apr 2011 12:56
|
|
Triest hoopje ongeluk waar je niet meer aandacht aan moet geven dan nodig is.
|
Nikos85
|
Geplaatst: Wo 13 apr 2011 13:27
|
|
Over de Boer erg mooi gesproken, maar dat zal wel een goedmakertje zijn om de rest van de onzin nog enigzins in een leuke verpakking te stoppen. Jezus wat een klets bij elkaar zeg. JE gelooft toch zelf niet dat JC foundation spandoeken gaat ophangen. Verklaar mij dan eens waar bijna het hele stadion ging staan en daarbij de tekst zong; sta op als je voor Johan bent!
Nee, als dit een columnist betreft dan zie ik wel een nieuwe schnabbel in het verschiet voor mezelf. Het gemiddelde niveau op dit forum is nog een stuk hoger dan dat geen wat er in de krant komt.
|
Leonel
|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 11:35
|
|
Citaat: Dat wordt lachen bij Ajax. Nu al, eigenlijk
Het opstappen van Van den Boog is jammer voor hem en voor de club. Het is vooral jammer omdat een zeker niet foutloze directeur na een stroef begin uiteindelijk de zaak behoorlijk goed voor elkaar heeft, maar na twee jaar toch gewoon weggekoeioneerd wordt
Chris van Nijnatten
COLUMN Ajax speelt om het landskampioenschap, staat in de bekerfinale, overwinterde in het Europese toernooivoetbal, danste mee in het circus van de Champions League, draait financieel werkelijk uitstekend en heeft ook volgens de rond Johan Cruijff gegroepeerde critici een florerende jeugdopleiding.
De club bloeit, kent de meeste aanhangers van alle eredivisieclubs en heeft een mede door Adidas gefinancierd hightech opleidings- en analysecentrum tegenover de Arena uit de grond gestampt.
Maar dat is allemaal niet genoeg. Omdat de club in september door Real Madrid werd weggespeeld, wat erg slecht viel bij mensen die zowel van Ajax als van FC Barcelona zeggen te houden, is de club in brand gestoken. Dezelfde rond Johan Cruijff gegroepeerde critici hebben gezamenlijk en zeer gedisciplineerd zo ongeveer iedereen beschadigd die ook maar enige verantwoordelijkheid heeft of heeft gehad in de wederopbouw van 'hun' club.
Het gebeurde met een griezelig soort, destructief fanatisme. Alles leek kapot te moeten. De raad van commissarissen trad af en de algemeen directeur, Rik van den Boog, heeft zichzelf nu tot het volgende slachtoffer benoemd.
Dat is jammer voor hem en voor de club. Niet om persoonlijke redenen, hoewel die best mee mogen spelen. Nee, het is vooral jammer omdat een zeker niet foutloze directeur na een stroef begin uiteindelijk de zaak behoorlijk goed voor elkaar heeft, maar na twee jaar toch gewoon weggekoeioneerd wordt. Door een opstand waarin geen enkele andere lijn valt te ontdekken dan die van Johan Cruijff, wat dat dan verder ook betekent.
Het is voor alle betrokkenen te hopen dat Cruijff nu ook echt zijn verantwoordelijkheid neemt. Binnen de regels van een aan de beursgenoteerde onderneming zullen hij en zijn aanhang de top van de club opnieuw moeten bemannen met de crème de la crème van technisch, bestuurlijk en leidinggevend potentieel. Dat allemaal gelieerd moet zijn aan Ajax en het gedachtengoed van de beste voetballer die de club ooit voortbracht. En die lui moeten volgend jaar meer rendement uit de club halen dan dit jaar tot nu toe is gebeurd.
Dat wordt gegarandeerd lachen. Nu al, eigenlijk. (Chris van Nijnatten)
Bron: AD.nl
Deze gozer heeft echt een bord voor zijn hoofd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 13:03
|
|
Een bord met geld misschien. Zijn vorige 'column' voor het AD. Wel erg vaak over Cruijff en AJAX, he?
The Cryptkeeper zit in dezelfde hoek als die karnemelkmuil van de NOS.
|
Nikos85
|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 17:47
|
|
Chris van Nijnatten heeft een briljante theorie over het gedoe bij onze club:
http://www.ad.nl/ad/nl/1044/Sportcolumn ... aken.dhtml
Werkelijk waar de allergrootste onzin die hier word verteld niet dan? Ik geloof haast dat hij zich hiervoor heeft geinspireerd door met een kind van 6 zijn voetbalvisie in relatie tot Ajax en Cruijff te overleggen en vervolgens aan het schrijven is gegaan, wat een fantast zeg? Ik geef toe een beetje fantasie hebben is mooi, zeker als schrijver, maar deze man heeft een overdosis Fanta op of is gewoon de weg kwijt...
Het hele verhaaltje lang zat ik te wachtten op de clue... maar die kwam niet... oftwel een dramatische lap tekst als je het mij vraagt.
|
soren
Forum berichten: 35
|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 18:05
|
|
CvN schrijft nu al sinds ongeveer 1-2 maanden praktisch alleen nog over Cruijff en Ajax, en altijd op dezelfde agressieve toon: Cruijff maakt alles en iedereen kapot, Coronel en VdB zijn slachtoffers. Het zijn eigenlijk heel grove stukjes. Vreemd trouwens omdat hij vroeger een veel genuanceerder beeld had over Cruijff en Ajax. Mij zou het werkelijk niet verbazen als er contact is geweest tussen CvN en het mediabedrijf waar het bestuur van Ajax een contract mee had afgesloten om zichzelf in de publieke opinie te verdedigen en Cruijff aan te vallen.
|
Sigtyr
Forum berichten: 139
Nieuws reacties: 4
|
Geplaatst: Ma 18 apr 2011 19:18
|
|
Los zand, dat omschrijft die column het best. Hij doet negatief over Cruijff, komt met 0 argumenten, schrijft cynisch/sarcastisch iets over een meesterzet en laat het daar bij.
De clue ontbreekt volledig.
|
John1234
Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Wo 20 apr 2011 12:23
|
|
Op MSN Voetbal staat een column waarin wordt beweerd dat Ajax geen landskampioen wordt. Hier kun je lezen waarom niet en wat FC Twente er mee te maken heeft: http://on-msn.com/gaZaaP
Pikken we dit?
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Wo 20 apr 2011 12:39
|
|
Wie is Bart de Vries? En sinds wanneer is MSN een gerenommeerd voetbal-journaille? Nou dan. Totaal oninteressant!
Trouwens staat er rechts bij 'meer voetbalcollumns van Bart de Vries' ook de veelzeggende titel 'Mounir El Hamdaoui heeft groot gelijk'
|
Leonel
|
Geplaatst: Wo 20 apr 2011 13:05
|
|
Het zal mij ook niets verbazen als Ajax niet kampioen wordt. Ik reken er in ieder geval niet op.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 2 mei 2011 14:24
|
|
Citaat: Cruijff zal het niet toegeven, maar de dubbel komt slecht uit
Mijn aandacht moest ik gistermiddag verdelen over Arsenal-Manchester United en de strijd aan de kop van de eredivisie. Ik ga geen vergelijkingen maken, omdat dat niet eerlijk is. Het verschil tussen ons en de andere grote voetballanden is nu eenmaal voorlopig niet meer te overbruggen.
Het zou zomaar kunnen dat Cruijff en zijn vrienden de macht overnemen als Ajax landskampioen is en de beker al in de kast heeft staan. Niemand van die gasten zal het toegeven, maar dat begint toch minder lekker dan wanneer Ajax op het eind alles verspeelt. Zulk opportunisme speelt gewoon een rol in het profvoetbal. Daarom vind ik het niet erg als Ajax kampioen wordt. Dat maakt de aanpak van Cruijff interessant.
Waar ik alleen maar niet aan kan wennen, zijn de debutantenfouten die je vaak in de eredivisie ziet. Ik heb vooral op Heerenveen-Ajax gelet. Hoe de eerste twee doelpunten tot stand kwamen, is toch echt ongelooflijk. Mooie goals om te zien, maar voor trainers die een treffer tegen krijgen, waren het dramatische taferelen.
Verdedigend zwaar onder de maat en een keepersgedrag dat je zelfs bij de amateurs niet tegen wil komen. Vooral de 1-1 van Ajax, hoe die centraal in je strafschopgebied kan ontstaan, dat is voer voor een lachfilm. Dat mag echt niet gebeuren. Uiteindelijk gebeurde er toch wat iedereen verwachtte. Ajax wint, wat op zichzelf knap is in Heerenveen ondanks dat knuddeseizoen van de thuisploeg.
Traditieclubs
FC Twente wint, wat vrij normaal is tegen een club waarvan tevoren al bijna vast stond dat die zou degraderen. Erg jammer trouwens, dat zo'n traditieclub er uit vliegt. Met ploegen als Sparta, Go Ahead en Willem II ziet de eerste divisie steeds meer als een ouderwetse eredivisie uitzien, maar liever zag ik zulke clubs toch wat hoger spelen. En voor ik het vergeet: de winst van PSV op Vitesse vond ik ook voorspelbaar.
Het gevolg is een bizar slot. Op de laatste dag maken Ajax en FC Twente het in Amsterdam onder elkaar uit wie er kampioen wordt. En een weekje ervoor kunnen ze alvast wat sparren in de Kuip tijdens de bekerfinale.
Mes tussen je tanden
Zo'n slot verzin je niet. Ik vind het wel mooi, vooral ook omdat de druk op die duels maximaal zal zijn. Zulke spanning heb je in de eredivisie bijna nooit en dat is een van de redenen waarom we het moeilijk hebben om de grote competities bij te benen. Wedstrijden waar alles op het spel staat, waar je het mes tussen je tanden moet hebben, daar word je als voetballer beter van. Zo krijgt de top twee er nu dus twee achter elkaar. Heerlijk. Het brengt me ook weer op de acties die Cruijff en zijn vrienden hebben ondernomen om het bij Ajax voor het zeggen te krijgen. Het zou zomaar kunnen dat ze de macht overnemen als Ajax landskampioen is en de beker al in de kast heeft staan.
Niemand van die gasten zal het toegeven, maar dat begint toch minder lekker dan wanneer Ajax op het eind alles verspeelt. Zulk opportunisme speelt gewoon een rol in het profvoetbal. Daarom vind ik het niet erg als Ajax kampioen wordt. Dat maakt de aanpak van Cruijff interessant. Officieel willen hij en zijn mannen iets aan de opleiding doen, heb ik begrepen, maar dat lijkt me een beetje lariekoek. Zo slecht was die opleiding niet. Er mag best weer eens een spits van het niveau Kluivert gekweekt worden op De Toekomst, maar dat lukt je niet zomaar. Dat weet Johan ook best. Hij en zijn vrienden willen gewoon vooral dat Ajax weer eens een kwartfinale van de Champions League haalt.
Europa veroveren
Hun woede komt voort uit de afgang die Ajax dit jaar bij Real Madrid moest ondergaan. Dus als ze straks hun nieuwe doelen formuleren, dan moeten ze daar meteen duidelijk in zijn: Europa opnieuw veroveren. Nou, dan wens ik ze veel succes. Cruijff zal merken dat hij de jonge en talentvolle jongens niet bij zich houdt. Je kunt het vergeten als je het net zo wil doen als in de jaren zeventig of jaren negentig.
Alleen als je heel slimme deals met makelaars sluit, zoals Guus Hiddink dat bij PSV deed, kun je nog eens een keertje meedoen. Zo niet, dan sta je buitenspel. Ik ben benieuwd of de nieuwe mensen bij Ajax zo'n ontwikkeling voor elkaar krijgen en vooral of ze elkaar de tijd gunnen. Dat laatste zal niet gebeuren, denk ik. Hun voorgangers hebben juist van hen ook nooit de tijd gekregen, dus Cruijff zal ook als hij verantwoordelijkheid draagt de boel intern onder druk houden.
Impuls
Ik kijk daarom nu al uit naar het nieuwe seizoen. De impuls van een Cruijff met zeggenschap bij Ajax maakt de eredivisie op voorhand aantrekkelijk. Mits hij voor zichzelf en zijn vrienden dezelfde kritische normen hanteert als hij nu voor de huidige bazen gebruikt. Johan wil alleen het beste van het beste en is pas tevreden met concreet succes. Hij zal zichzelf maximale druk opleggen. Heerlijk toch?
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Ma 2 mei 2011 19:35
|
|
Ik moet zeggen dat ik het op alle punten met Van Hanegem eens ben, hoewel ik denk dat die slimme deals niet per sé nodig zijn.
|
MichelAngelo
|
Geplaatst: Ma 2 mei 2011 22:44
|
|
Zoals v.d. Gijp heel terecht bij VI zei:
Cruijff wil gewoon het algemene niveau omhoog krikken, want dat is gewoon niet goed. Je kan wel 7 -9 jeugdspelers opstellen, maar het gaat om de kwaliteit en niet de kwantiteit.
Daar schort het bij de opleiding aan. Het algemene niveau is te laag. En dan kunnen ze nu wel kampioen worden, leuk voor de statistieken en de supporters maar dat verandert daar niks aan. Daar kan je niet structureel mee uit de voeten en zal je zeker in Europa altijd een modderfiguur blijven slaan. En met goed technisch beleid kan je in Europa veel beter presteren.
|