Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 18:53
|
|
Citaat: De Ridder is geen concurrentie. Is simpelweg bagger.
Bah, wat ben jij een vervelende poster. Altijd die oneliners met non-argumenten.
Post eens een analyse in plaats van al die afkrakende reacties op stellingen van anderen. Ik ga hier verder dan ook niet op in
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 21:07
|
|
Nee, jij trekt volle zalen met je verhalen...
De Ridder is niet snel, heeft amper loopvermogen, is technisch niet bovengemiddeld, heeft een redelijke trap (maar totaal geen handelingssnelheid), niet bijzonder veel body en is ook nog eens een watje.
En dan heb ik het nog niet over zijn totale gebrek aan tactische kwaliteiten.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 14:34
|
|
Helemaal mee eens. Kennedy all over again en we waren zo blij dat we daar vanaf zijn. We hebben nu toch Ooijer, die kan rechtsback spelen. Verhuur dan Blind en Sarpong and NAC en haal Leonardo terug.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 14:57
|
|
Ooijer is veel te traag en kwetsbaar voor de rechtsback, niet aan beginnen.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 17:11
|
|
Citaat: De Ridder is niet snel, heeft amper loopvermogen, is technisch niet bovengemiddeld, heeft een redelijke trap (maar totaal geen handelingssnelheid), niet bijzonder veel body en is ook nog eens een watje.
En dan heb ik het nog niet over zijn totale gebrek aan tactische kwaliteiten.
Ik weet niet hoor maar zijn techniek is zijn grootste wapen en kan hij zeker wel. Snel is hij inderdaad niet.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 17:18
|
|
De techniek van De Ridder is niet zo bijzonder hoor. Onder enige druk kan hij niets meer.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Wo 11 aug 2010 18:04
|
|
Citaat: Ooijer is veel te traag en kwetsbaar voor de rechtsback, niet aan beginnen.
Het is maar een backup. Liever Ooijer als backup for rechtsback (v.d Wiel is ook zelden geblesseerd) en Leonardo dan als backup voorin, dan De Ridder terughalen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 19 aug 2010 16:06
|
|
De Ridder is niet nodig zolang Ajax Suarez in de basis heeft en Jozefzoon als back-up. Ik was erg blij dat Jozefzoon zijn debuut maakte en hoop dat hij zo vaak mogelijk aan spelen toe zal komen.
Laat Jol nou Bonevacia en Jozefzoon permanent in de selectie opnemen en erin gooien als Ajax met 2/3 doelpunten verschil voor staat in de tweede helft.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Do 19 aug 2010 20:03
|
|
Citaat: De Ridder is niet nodig zolang Ajax Suarez in de basis heeft en Jozefzoon als back-up. Ik was erg blij dat Jozefzoon zijn debuut maakte en hoop dat hij zo vaak mogelijk aan spelen toe zal komen.
Laat Jol nou Bonevacia en Jozefzoon permanent in de selectie opnemen en erin gooien als Ajax met 2/3 doelpunten verschil voor staat in de tweede helft.
In Kiev was Jozefzoon er niet al niet bij, Bonevacia is gewoon VM ná Enoh en Lindgren.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 19 aug 2010 20:08
|
|
Citaat: In Kiev was Jozefzoon er niet al niet bij, Bonevacia is gewoon VM ná Enoh en Lindgren.
Dus? Ik zei dan ook: "Laat Jol nou Bonevacia en Jozefzoon permanent in de selectie opnemen en erin gooien als Ajax met 2/3 doelpunten verschil voor staat in de tweede helft."
Als Jozefzoon in Kiev niet nodig was dan is De Ridder dus ook niet nodig. De Ridder zal namelijk niet voor in de basis komen maar voor als back-up achter Suarez en ik vind dat Jozefzoon die rol ook in kan vullen. Dat zou op de lange termijn beter zijn en op de korte termijn vind ik De Ridder en Jozefzoon kwalitatief niet zoveel van elkaar verschillen. Ervaring zegt mij niets aangezien het gaat om kwaliteit, als iemand de juiste kwaliteit heeft moet hij spelen ook als is hij onervaren.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 19 aug 2010 20:37
|
|
Ooijer op rechtsback wordt hem natuurlijk niet zelfde verhaal met Oleguer. je moet Blind als stand in gebruiken en hem gewoon rustig brengen, en zorgen dat hij klaar is om voor de leeuwen gegooid te worden als Vd Wiel vertrekt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 13 sep 2010 15:32
|
|
Van de aardbodem verdwenen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 18 nov 2010 15:48
|
|
Citaat: Oud-Ajacied gaat het nu proberen bij Valenciennes
Bron: Elfvoetbal.nl
Daniel de Ridder gaat het nu proberen in Frankrijk. De oud-vleugelspits van Ajax was de afgelopen jaren in diverse landen actief, maar de Ligue 1 stond nog niet op zijn CV.
De 26-jarige voormalige jeugdinternational staat onder contract bij Wigan Athletic, maar komt helemaal niet in de plannen van trainer Roberto Martinez voor. Dit seizoen speelde hij nog geen duel voor de blauwwitten. Daarop heeft Wigan hem nu toestemming verleend om stage te gaan lopen bij Valenciennes CAF.
"Hij blijft hier voor een week", vertelde voorzitter Fracis Decourriere tegenover l'Equipe. "Hij is een echte vleugelspeler en sinds het vertrek van Fahid Ben Khalfallah naar Bordeaux en Johan Audel naar Stuttgart, missen we dit in het team."
De Ridder lijkt een avonturier te worden in zijn spelersloopbaan. Na Ajax (30 wedstrijden, 4 goals) speelde hij voor Celta de Vigo (Spanje), Birmingham City (Engeland), Wigan Athletic (Engeland) en vorig seizoen op huurbasis Hapoel Tel Aviv (Israel).
|