Auteur
|
Bericht
|
Vienna
Forum berichten: 493
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 12:43
|
|
Citaat: Hij zal vandaag dan wel gepresenteerd worden toch?
Die lijst van de UEFA is woensdag voor het laatst bijgewerkt, niet noodzakelijkerwijs dus.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 12:45
|
|
Dit is gewoon een voorinschrijving van Ajax, zodat straks geen problemen kunnen komen met de inschrijvingen.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 12:47
|
|
Mocht dat zo zijn, dan kan het in theorie ook een back-up plan zijn mocht Ajax geen andere opties hebben voor rechtsbuiten? of is dat wat vergezocht?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 12:53
|
|
Je weet nooit hoe het zal uitpakken met die Japanner en Doutie.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 12:54
|
|
Ik heb woensdag in dit topic al gemeld dat ik de komst verwacht van de Ridder naar Ajax. Ajax heeft al verschillende opties geprobeerd om te halen als vleugelspeler, dat is niet gelukt en dan kom je haast zeker uit op de Ridder. Is dat wel zo slecht voor Ajax, ik denk het niet. Ajax zal een huurovereenkomst met de Ridder tekenen voor een jaar. Bij de andere spelers zoals de Mul, Leonardo, Ambrabat zat Ajax meer jaar aan die spelers vast. Dat is ook iets wat Ajax niet wil omdat ze ook een paar talentvolle spelers hebben op de buitenkanten en daar verwachten ze ook wat van.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 6 aug 2010 14:00
|
|
[list">UEFA in de fout met 'Ajacied' De Ridder
Ajax leek vrijdag een nieuwe speler te presenteren. De naam van de in Amsterdam opgeleide Daniël de Ridder is terug te lezen op de website van de UEFA.
De Europese voetbalbond publiceerde vrijdag de volledige spelerslijst van de Amsterdammers, die in de laatste voorronde van de Champions League tegen Dinamo Kiev uitkomen. De naam van De Ridder staat daar ook tussen, gekoppeld aan rugnummer 19.
Een woordvoerder van Ajax meldt tegenover NUsport dat er van een akkoord met De Ridder, zijn club Wigan en Ajax nog geen sprake is. ‘’Zolang een speler niet onder contract staat, kun je de speler niet op de lijst zetten. In dat geval krijg je een boete van de UEFA.’’
Hoe De Ridder op de lijst terecht heeft kunnen komen, weet de zegsman niet. De speler van Wigan Athletic wordt al geruime tijd in verband gebracht met een terugkeer naar zijn oude club.
# bron: Nu.nl[/list">
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 08:11
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-6115_De- ... -Ajax.html
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 09:14
|
|
Ik kan het me niet voorstellen dat hij het op de training beter gaat doen dan Jozefzoon. Als hij komt is het écht halen om het halen.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 09:25
|
|
Mee eens. Een aankoop van hem of Leonardo zou ik ook minder logisch vinden dan de komst van Ooijer.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 09:28
|
|
Nee, die zou ik ook logisch vinden. Ajax heeft voorin niks op de basisspelers na. Of je moet blij zijn met de aanval Zeegelaar - Suk - Sarpong.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 09:30
|
|
En vergeet Doutie niet. Het kan zomaar zijn dat Doutie De Ridder van een contract afhoudt.
|
Empulse
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 09:31
|
|
Leonardo en De Ridder voegen niets toe. Jij gooit je geld toch ook niet zomaar uit het raam?
Citaat: En vergeet Doutie niet. Het kan zomaar zijn dat Doutie De Ridder van een contract afhoudt.
Fingers crossed.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 09:32
|
|
De Ridder heeft niets van een vermeende rechtsbuiten. Ja, een voorzet misschien.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 09:40
|
|
Citaat: De Ridder heeft niets van een vermeende rechtsbuiten. Ja, een voorzet misschien.
De Ridder halen slaat nergens op, gooi dan Josefzoon maar voor de leeuwen. Die jongen heeft ook veel meer kwaliteiten die geschikt zijn voor de Rommedahl rol in vergelijking met De Ridder. Die bezit er namelijk geen enkele...........
Leonardo zou ik daarentegen als tussenoplossing voor een jaar geen slechte optie vinden. Tuurlijk een speler met beperkingen maar zonder geld haal je geen absolute versterking, wel een speler die vanaf de bank iets kan forceren bij zijn entree.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 09:56
|
|
Ik neem toch aan dat ze niet Leonardo, de Ridder én Mido aantrekken. Is toch wel erg veel.
Wat mij betreft valt dan ook de Ridder af en krijgt de jeugd (Josefzoon) daar de kans. Heb over de Ridder het minst goede gevoel 9tov Mido, Leonardo en Ooijer).
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 10:50
|
|
Citaat: De Ridder heeft niets van een vermeende rechtsbuiten. Ja, een voorzet misschien.
De Ridder halen slaat nergens op, gooi dan Josefzoon maar voor de leeuwen. Die jongen heeft ook veel meer kwaliteiten die geschikt zijn voor de Rommedahl rol in vergelijking met De Ridder. Die bezit er namelijk geen enkele...........
De Ridder zou ik ook de eerste dramatische Ajax-deal van deze zomer vinden. Want die kan gewoon helemaal niets. Jol heeft zelfs al meerdere keren aangegeven dat hij het niet de speler vindt die Ajax zoekt. Blijkbaar komt men echter aan geen enkele andere transfervrije buitenspeler, want inmiddels komt hij toch op proef. Raiola he.
Ik denkt dat deze transferperiode vanuit Ajax-oogpunt een stuk succesvoller kan blijken dan die van vorige zomer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 11:17
|
|
Een hoop mensen zijn erg negatief over de Ridder. Dat is niet helemaal terecht. Bij dat soort types moet je door hun flegmatieke uitstraling heen kijken.
Ik ben het er mee eens dat de Ridder niet de speler is die we zoeken (we hebben veel meer behoefte aan veel snelheid en diepte), maar de Ridder is wel degelijk een goede en slimme voetballer. Op eredivisie niveau kan hij natuurlijk makkelijk meekomen en zal hij geen verzwakking blijken als hij mee doet.
Ook voor de Ridder geldt dat hij weinig tijd nodig heeft om zich aan te passen. Hij zal er direct staan. Het enige nadeel van de Ridder vind ik dat hij voor exact dezelfde posities in aanmerking komt als Eriksen. Wanneer de Ridder definitief komt denk ik dat we ons dit jaar op kunnen maken voor een 4-4-2 systeem.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 11:59
|
|
Op dezelfde posities als Eriksen? De Ridder speelt toch niet als middenvelder in een 4-3-3 systeem of wel? Als hij wordt gehaald lijkt mij dat puur en alleen voor de vleugelposities.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 13:54
|
|
In de jeugd speelde de Ridder vaak achter de spitsen. Later is hij op de rechterflank terecht gekomen. Eriksen zal zich volgens mij in eerste instantie ook moeten gaan richten op de rechterkant. Ik ga er nl van uit dat Lodeiro straks een van de dragende spelers wordt.
Toch is wat concurrentie voor Eriksen niet verkeerd, want deze beste jongen loopt al aardig naast zijn schoenen. Zelden wekken talenten bij mij ergenis op, maar dat hautaine gedrag van Eriksen bevalt me slecht. Jol heeft nu geen andere keus dan hem op te stellen. Straks heeft hij meer opties.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 14:41
|
|
De Ridder is geen concurrentie. Is simpelweg bagger.
|
MatiFernandez
Forum berichten: 15
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 15:17
|
|
Maar: je weet het maar nooit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 15:23
|
|
Inderdaad.
Ik kan niet oordelen over zijn kwaliteiten, maar is hij echt zo slecht als door de meeste hier worden beweerd? Slechter als Rommedahl?
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 15:49
|
|
Echt waardeloos. Zelfs in Tel Aviv wilde ze hem niet. En hij is nog Joods ook, daar zijn ze daar gek op. Ik vind het zo jammer dat je Dennis, wat een prima kracht is, gewoon laat gaan om vervolgens zo'n mietje terug te halen.
|
Empulse
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 17:38
|
|
Helemaal met je eens, Dijk. Het laten vertrekken van Rommedahl is puur wanbeleid. Belachelijker is nog dat ze het op een paar ton hebben laten stuklopen terwijl een Ooijer zonder problemen gehaald kan worden.
|
Pannie
Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Di 10 aug 2010 17:46
|
|
Het is heel simpel: als hij zo slecht is als iedereen denkt, zal hij geen contract krijgen. Krijgt hij wel een contract heeft hij deze toch echt afgedwongen omdat de technische staf het in hem ziet zitten.
|