Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Daniel de Ridder
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Daniel de Ridder
Maker: 343Bekeken: 8459
Status: InactiefBerichten: 187
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 11:39
Bah, gemaakte rechtsbuiten zonder specifieke kwaliteiten. Raiola zal dit wel doordrukken.
Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 11:44
Waarom nou weer De Ridder. Als je de keuze hebt tussen De Mul of De Ridder, is De Mul nog altijd de minst slechte. Jol toont nu precies aan waarom je hem geen zak met geld kunt toevertrouwen.
D_skilled

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 11:47
Dat is een open deur intrappen, Koen_Ajax. Vanaf het moment dat Jol zei dat hij in z'n netwerk ging pluizen kon je weten dat Daniel de Ridder in beeld was. Het gaat maar om back-up en hoogstens een huur.
Koen_Ajax

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 11:53
Citaat:
Dat is een open deur intrappen, Koen_Ajax. Vanaf het moment dat Jol zei dat hij in z'n netwerk ging pluizen kon je weten dat Daniel de Ridder in beeld was. Het gaat maar om back-up en hoogstens een huur.

Ja, maar het gaat wel weer geld kosten en het is geen speler die iets toevoegt. Dat netwerk van Jol levert zelden iets op, dus misschien kan hij eens iets anders proberen? Of zou hij echt geld krijgen als hij een speler van Raiola koopt?
D_skilled

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 11:56
Mwah, Ajax kan hooguit z'n salariskosten betalen.
Koen_Ajax

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:03
Ja, dat is waar. Maar Ajax wordt er niet sterker door en doordat hij geld kost eigenlijk alleen maar zwakker.
D_skilled

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:09
Ach ja, dat lijkt Jol niet veel uit te maken, als hij maar uit meer spelers kan kiezen. Ik vond het al een vaag verhaal dat hij Kennedy en Gabri aanhaalde als spelers waarvan hij het jammer vond dat ze vertrokken, terwijl ze (bijna) nooit aan spelen toekwamen.
Maurice

Forum berichten: 2062
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:10
Huur of geen huur, voor mij totaal overbodig.

Die jongen heeft werkelijk nog niks laten zien, op zijn eerste paar prof wedstrijden na dan. Wat heb je er dan aan als back-up? Hij lakt gewoon het scorend vermogen en de precisie.

Liever verkoopt Ajax Sulejmani aan West Ham (als die berichten kloppen van 16.5 miljoen). Dan ben je namelijk bijna van je verlies van vorrig jaar af, en kan je met nog een verkoop van Van der Wiel, Steek of Suarez 2 a 3 talenten of zeer degelijke spelers zoals Mounir kopen.
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:16
Citaat:

Die jongen heeft werkelijk nog niks laten zien, op zijn eerste paar prof wedstrijden na dan. Wat heb je er dan aan als back-up? Hij lakt gewoon het scorend vermogen en de precisie.

Liever verkoopt Ajax Sulejmani aan West Ham (als die berichten kloppen van 16.5 miljoen). Dan ben je namelijk bijna van je verlies van vorrig jaar af, en kan je met nog een verkoop van Van der Wiel, Steek of Suarez 2 a 3 talenten of zeer degelijke spelers zoals Mounir kopen.

Er staat in dat artikel dat grant Sulejmani wil kopen en Sulejmani voor 16 miljoen naar Ajax is gekomen. Nergens staat dat Grant 16 miljoen voor Mickey wil uitgeven.
D_skilled

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:16
Zoals ik al zei: het geeft Jol meer keus, meer niet. Los van de wel of niet toegevoegde waarde van Daniel de Ridder. Normaal gesproken hoor je het op te vullen met een jeugdspeler, maar die zijn op dit moment niet voorhanden of hebben het niveau (nog) niet om die rol te vertolken.
Maurice

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:21
Citaat:
Er staat in dat artikel dat grant Sulejmani wil kopen en Sulejmani voor 16 miljoen naar Ajax is gekomen. Nergens staat dat Grant 16 miljoen voor Mickey wil uitgeven.

Ik ben het meerdermaals al tegen gekomen op anderen sites. Als ik het tegen kom zal ik het posten Scio..

En Yassin, ik snap dat het ze meer keuzes geeft, maar misschien ben ik wel gewoon teleurgesteld dat we nu genoodzaakt zijn dit soort spelers te halen.
tasdfm

Forum berichten: 350
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:21
Citaat:

Kijk hierdan eens...
Maurice

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:27
Thanks! Dat is dus 500.000 euro winst op Sulejmani.

Oke hij begint nu goed te voetballen, maar ik vind het toch een risico om hem nu niet te laten gaan, zeker nu het geld hard nodig is.

Van mij mag hij, adieu, good bye, aufwieder sehen, strik erom heen en weg er mee.
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:28
Tasfm & Maurice, waar lezen jullie dat Grant 16 miljoen gaat neerleggen voor Sulejmani? Er wordt een bedrag genoemd, wat nou net het bedrag is waarvoor Sulejmani naar Ajax is gekomen. Ook wordt er gezegt dat Grant Sulejmani wil kopen. Niet meer niet minder.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:32
Citaat:
Ach ja, dat lijkt Jol niet veel uit te maken, als hij maar uit meer spelers kan kiezen. Ik vond het al een vaag verhaal dat hij Kennedy en Gabri aanhaalde als spelers waarvan hij het jammer vond dat ze vertrokken, terwijl ze (bijna) nooit aan spelen toekwamen.

Nee, Kennedy speelde niet omdat Rommedahl voor hem in de pikorde stond. Je weet wel, die man die weg is...
D_skilled

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:34
Dat zeg ik toch....
Bertje

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:36
En dus zeg je eigenlijk niets. En dat is precies mijn punt.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:39
Citaat:

Sowieso is het een artikel van The Mirror = onbetrouwbaar
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:39
De Ridder zou ik gezien de financiële problemen bij Ajax geen slechte keuze vinden. Ook qua voetballer zou ik het geen slechte keuze vinden van Ajax zoals het nu speelt. De Ridder heeft oog voor de opkomende back en loopt de gaten niet dicht voor de back. Heeft geen actie om de man voorbij te komen, maar heeft een goed gekrulde voorzet, waardoor het niet perse nodig om zijn directe tegenstander voorbij te gaan.
Maurice

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:42
Maar zodra hij tegenover een beetje back staat, die hem kort houd heb je daar ook weer niks aan. Bovendien wat heb je aan een goede voorzet met de huidige overige voorhoede spelers van Ajax? Niemand is echt kopsterk, behalve de centrale verdediging en in mindere mate Suarez.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:43
Citaat:
De Ridder zou ik gezien de financiële problemen bij Ajax geen slechte keuze vinden. Ook qua voetballer zou ik het geen slechte keuze vinden van Ajax zoals het nu speelt. De Ridder heeft oog voor de opkomende back en loopt de gaten niet dicht voor de back. Heeft geen actie om de man voorbij te komen, maar heeft een goed gekrulde voorzet, waardoor het niet perse nodig om zijn directe tegenstander voorbij te gaan.

Die leuke gekrulde voorzet is aardig, wie gaat die ballen er inknikken? De kapstok in de aanval ontbreekt nog.
abruzzi

Forum berichten: 1144
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:45
Citaat:
Maar zodra hij tegenover een beetje back staat, die hem kort houd heb je daar ook weer niks aan. Bovendien wat heb je aan een goede voorzet met de huidige overige voorhoede spelers van Ajax? Niemand is echt kopsterk, behalve de centrale verdediging en in mindere mate Suarez.

Je vergeet de beste nog, Siem de jong. Die ook wel vaak voor de goal komt he.
Maurice

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:48
Kan je na gaan dat ik onze beste kopper vergat... het heeft dus geen zin, punt.
Dijk

Forum berichten: 951
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 12:56
Citaat:
Die leuke gekrulde voorzet is aardig, wie gaat die ballen er inknikken? De kapstok in de aanval ontbreekt nog.
Je hebt geen kapstok nodig om de bal in te koppen. Afgelopen jaar met Pantelic had je wel een goede kopper in zestien, maar als je zelf niet vrijloopt heb je ook weinig aan een kapstok in de zestien, zoals dat bij Pantelic het geval was.
Bertje

Geplaatst: Vr 23 jul 2010 13:47
Pantelic is een kopper van niets, joh.
+ Nieuw bericht <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.838 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Nog actieve Godenzonen » Daniel de Ridder
Ga
Zoeken: