Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » [Algemeen] Ajaxfans Eredivisie 2010-2011
Ga
Zoeken:

Onderwerp: [Algemeen] Ajaxfans Eredivisie 2010-2011
Maker: ssvoogelBekeken: 4291
Status: InactiefBerichten: 104
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
DIMC85

Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 17:30
Citaat:
U.N.O. houdt vast aan opstelling

UNO '10 speelt ook in de 2e competitie met de 11 namen die in het eerste duel verloren.

Michel Vorm staat opnieuw onder de lat.
Vlaar, Granquist, Rob Penders, Pa Modou Ka vormen de verdediging.
Falkenburg, Leemans en Toornstra vormen het middenveld.
In de aanval staan Ruiz, Berg en Bas Dost.

Tevens is keuzeheer R. Tax eruit zijn vaste aanvoerder zal Ron Vlaar worden.
Ook sprak de coach over Suarez, "volgende week maakt hij zijn come back, dus vanaf die week moet iedereen serieus rekening houden met ons"

Ik speel met dezelfde opstelling als vorige week omdat ik geen wijzigingen door heb gegeven... Dat heb ik wel (zie hier boven) + vorige week speelde ik niet met Suarez en nu wel! Vorige week geen aanvoerder en nu dus wel!
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 19:05
Ik heb ook al tegen anderen gezegd dat ik alleen PB's aanhoud bij het noteren van de opstellingen anders is het niet te doen om alle topics door te spitten. Sorry maar als een wijziging niet in een PB is aangegeven kan ik die niet doorvoeren.
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 21:32
De ranglijst staat weer online na de 2e speelronde!
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 22:49
Citaat:
Ik heb ook al tegen anderen gezegd dat ik alleen PB's aanhoud bij het noteren van de opstellingen anders is het niet te doen om alle topics door te spitten. Sorry maar als een wijziging niet in een PB is aangegeven kan ik die niet doorvoeren.

Vreemd eerste heb ik ook niet via PB gedaan blijft een feit dat ik in eerste ronde geen Suarez in mn opstelling had maar Bas Dost.
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Vr 20 aug 2010 11:52
Naamwijziging RIU.

Na 2 speelronden in de Ajaxfanseredivisie is de naam van RIU gewijzigd in Geen Flauw Idee, dit naar een gelijknamig café waar de manager Bas van Rijen regelmatig na de wedstrijden gevonden word met een glas gouden vloeistof voor zijn neus.

Een korte reactie van de manager: Doordat ik na de eerste speelronde in het café mijn overwinning met een pintjen aan het vieren was kwam het ten sprake dat ik manager ben in de grootste online competitie van Nederland, namelijk de Ajaxfans Eredivisie. De uitbater van het café raakte hierdoor zo enthousiast dat hij zich aan het team wilde binden. Na lang overleg met zowel de directie als sponsor Schultenbräu is dit tot een akkoord gekomen en zal de naam gewijzigd worden in:
Geen Flauw idee!
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.695 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » [Algemeen] Ajaxfans Eredivisie 2010-2011
Ga
Zoeken: