Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 16:41
|
|
Was al klaar met hem en nu helemaal, wat er zich precies heeft afgespeeld zullen we niet weten maar dat er weer wat gaande is lijkt me duidelijk.
Oprotten met die gast.
Dan de komende weken Siem maar in de punt en Anita op rechtshalf.
Eriksen speelt ook een stuk beter met Siem dan met Elhamdoei
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 16:59
|
|
Of het wel of niet is dat het zo gegaan is interesseert me al niet.
een 'is goed trainer, u hebt gelijk' met zo'n smerig ondertoontje (op zo'n manier van, lul maar raak ik doe mijn eigen ding) zou ik als trainer ook niet accepteren.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 17:49
|
|
Citaat: Wat een debacle die El Hamdaoui. Een absolute schande. Smerig verwend idioot kreng. Ik ben echt woest. Een belediging voor AJAX zo'n idioot. Wat een scheef wereldbeeld heeft zo'n jochie. Bah!!
Helemaal mee eens vriend, die kerel is een regelrechte recidivist en niet zo`n kleintje ook. Toen ik gisteren hoorde dat hij gewisseld was voelde ik al dat er weer ellende zou komen en dan kunnen mensen als Johan Derksen wel blijven brullen dat Mounir zo`n trotse jongen is, maar daar hebben we toch lekker schijt aan.
Toen ik vanmorgen mijn pc opstartte had ik al zo`n voorgevoel dat er wat gaande zou zijn rondom hem en ja hoor......je kunt er de klok bijna op gelijk zetten.
Zijn eigen verklaring zegt ook wel veel......ik hoor het hem gewoon zeggen dat zinnetje: "tuurlijk trainer, u hebt gelijk" en dan die walgelijke minderwaardige blik erbij.......brrrrrr
Maar ja.....wat nu gedaan?......mijn Ajaxhart zegt: op pleuren met die mafkees, geen minuut meer laten spelen en proberen te slijten voor 8 miljoen euro, dan pakken we nog wat winst.
Maar ja......aan de andere kant kun je nu het kampioenschap echt definitief vaarwel zeggen. Dat konden we toch al wel, maar dit is toch weer kwaliteits verlies.
Siem De Jong is al een hele matige speler, maar veel minder dan El Hamdaoui in de spits, daarmee gaan we er echt op achteruit.
Hadden we die klotekop van El Ham maar nooit binnen gehaald.
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 17:58
|
|
In de zomer echt meteen verpatsen...
Ze hadden eigenlijk gewoon een verlies van 1,5miljoen in de winterstop moeten pakken en Matavs moeten halen..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 17:59
|
|
Citaat: Dat konden we toch al wel, maar dit is toch weer kwaliteits verlies.
Siem De Jong is al een hele matige speler, maar veel minder dan El Hamdaoui in de spits, daarmee gaan we er echt op achteruit.
Daar ben ik het niet mee eens, Ad.
AJAX gaat er juist op vooruit. De Jong kan misschien technisch minder zijn. Hij denkt wel aan het teambelang. Het resultaat zagen we gisteren en al op eerdere keren.
|
Ad
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 18:01
|
|
Citaat: Ik ben wel aangeslagen, maar ik ben vooral kwaad. Ik denk niet dat ik me ooit zo kwaad heb gemaakt over een speler. Van der Wiel, Emanuelson....die jongens zijn niet zo slim. Maar dit is pure werkweigering. Het is een belediging voor de club AJAX, voor zijn collega's en voor de honderdduizenden fans van AJAX.
Ik kan mij niet heugen dat ik ooit zo'n egomanische, verdorven klootzak bij AJAX heb zien voetballen. Misschien Dani, maar die had nog wel enige zelfkennis en realiteit. El Hamdaoui denkt echt dat hij groter is dan AJAX. Hij is een luis. In de pels van AJAX.
IK ook.........pislink ben ik op die klootzak. Het is precies zoals "Seduction" hier ook al zegt; bij zijn presentatie droop de desinteresse er al vanaf en dan dat "zwarte markt onderhandelen" van hem.....toen kostte ik al van deze kerel.
Even leek het alsof we een briljant koppel hadden met hem en Luis, maar al snel kwam zijn ware aard boven drijven.......ik denk dat elke Ajacied het inmiddels wel gehad heeft met hem. Die kan niet meer terug komen, want hij zal worden weg gehoond en terecht !!!
Degene die hem hier verdedigden was een Marokkaan die alleen maar postte als het over Mounir ging......ik heb daar toen nog wat van gezegd.
Och Toby.....Dani was een ander verhaal.....die had wat meer kwalitiet dan deze recidivist en liet dat ook nog weleens zien, met name in Europese wedstrijden.
Dani heeft echter nooit dit soort gedrag vertoont en was mateloos populair bij de supporters......dat het een feestbeest was gaf hij zelf ook toe. El Hamdaoui is volledig los geslagen en houdt enorm veel van zichzelf.......ik vind hem echt het symbool van de "Ontevreden Marrokaan" die we allemaal wel kennen en overal op straat kunnen tegen komen. Wat een voorbeeld is deze man dan voor de Marokkaanse jeugd in Nederland.....walgelijk gewoon, echt.
|
Ad
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 18:03
|
|
Citaat: Dat konden we toch al wel, maar dit is toch weer kwaliteits verlies.
Daar ben ik het niet mee eens, Ad.
AJAX gaat er juist op vooruit. De Jong kan misschien technisch minder zijn. Hij denkt wel aan het teambelang. Het resultaat zagen we gisteren en al op eerdere keren.
Met alle respect voor RKC, maar dat was absoluut geen graadmeter, daartegen had zelfs Mido of Gabrich het beter gedaan......Zondag word het een ander verhaal.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 18:11
|
|
Citaat: Met alle respect voor RKC, maar dat was absoluut geen graadmeter, daartegen had zelfs Mido of Gabrich het beter gedaan......Zondag word het een ander verhaal.
Is niet de enige keer dat hij in de spits heeft gespeeld, Ad. Heeft het beter gedaan dan El Hamdaoui. Met De Jong voetbalt het team beter. Met El Hamdaoui niet.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 18:17
|
|
Ad heeft gelijk dat die eikel een veel betere spits is. Maar met de Jong op 9 speelt het middenveld en de buitenspelers ook beter. Simple as that. Ik heb er vertrouwen in dat de Jong het goed zal invullen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 18:39
|
|
Het team speelt zeker beter zonder Mounir en als je bedenkt dat hij de laatste weken ook nog niet eens goed speelt is het beter dat Siem die positieinvult.
De Jong haalt de bal tenminste niet van de middellijn op waardoor de spitspositie ook beter ingevuld zal blijven.
Soms wil iemand een voorzet geven en dan staat er gewoon niemand voor de goal, dat is positieoneel erg zwak.
De Jong scoort niet aan de lopende band maar door hem scoren anderen wel makkelijker.
Daarnaast doet Mounir ook het liefst alles alleen waar Siem vaak heerlijk kaatst.
|
Rooie
Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 20:00
|
|
Citaat:
Maar ja......aan de andere kant kun je nu het kampioenschap echt definitief vaarwel zeggen. Dat konden we toch al wel, maar dit is toch weer kwaliteits verlies.
Hadden we die klotekop van El Ham maar nooit binnen gehaald.
Of je kampioen wordt hangt helemaal niet van Elham af.
Elham is en was een veel te matige voetballer om hem zoiets toe te kunnen schrijven. ( in zijn gehele voetballoopbaan heeft hij 1 jaartje redelijk gepresteerd bij AZ omdat hij daar de ballen mocht opwachten en intikken die andere voor hem voorbereidde, voor de rest heeft hij nergens top gepresteerd).
Het is Ajax al niet gelukt om met Suarez kampioen te worden, Suarez is 5x beter is dan Elham (maar die door Elham en uiteraard grootste boosdoener Jol veel slechter is gaan spelen).
Ajax heeft meer kans om kampioen te worden zonder dan met hem.
Dat de Jong veel minder is dan Elham ben ik totaal niet met je eens. De Jong is een matige voetballer klopt, maar Elham is dit ook.
Ook vind ik niet dat we er op achteruit gaan met de Jong i.p.v. Elham in de spits.
De Jong staat wel zijn mannetje en kan koppen en ook met links een beetje schieten, elham weet volgens mij nog niet eens dat hij een linkerpoot heeft.
Kortom, jammer dat Bas Dost niet is gekomen met dank aan uilskuiken Rik van den Boog, die het nodig vond om op 23.10 uur de boel af te gelasten terwijl Heerenveen op dat moment eens was met het geboden bedrag van Ajax.
Je mag gerust zeggen dat Ajax al lang heel ziek is en dat het tijd wordt dat het gehele bestuur en management eruit geflikkert wordt zodat Johan zijn "opdrachten" kan gaan geven.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 21:13
|
|
Citaat: Ik heb er vertrouwen in dat de Jong het goed zal invullen.
Anders ik wel. Maar ondanks ziek, zwak, misselijk, z'n maandelijkse periode, geen zin, te weinig respect, oogkleppen, het onbegrepen genie, nog maar'ns een trainer die uitgerekend Mo dwarsboomt terwijl hem geen blaam treft en weet ik wat niet meer heeft-ie er verreweg de meeste in liggen. Het wordt vooraan wel erg dunnetjes als je bedenkt dat je gedurende het seizoen al minstens een gearriveerde aanvaller of vijf bent kwijtgeraakt of hebt afgeschreven op wie je in principe had gerekend om gebruik van te kunnen maken.
Verder natuurlijk alle begrip voor De Boer: zijn geloofwaardigheid bij Ajax moet net iets langer mee dan El Hamdaoui. Dan maar tien wedstrijden zonder.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 23:47
|
|
Vandaag gemeld door Derksen en ongetwijfeld waar... El Hamdaoui die normaal niet happig is om de pers te woord te staan verkondigd nu in ieder medium zijn onschuld.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Vr 4 maa 2011 23:48
|
|
Citaat: Vandaag gemeld door Derksen en ongetwijfeld waar... El Hamdaoui die normaal niet happig is om de pers te woord te staan verkondigd nu in ieder medium zijn onschuld.
... nadat er volgens De Boer was afgesproken om dit intern te houden!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 5 maa 2011 00:09
|
|
De Boer en Siem de Jong zijn heel sjiek geweest in hun interviews rondom El Hamdaoui. Ik ben benieuwd of alle forumleden die dachten dat het enkel geruchten waren rondom El Hamdaoui die mening nog steeds hebben. Ik heb zelf wel weer ideeën over hoe het gegaan kan zijn in de rust, maar dat blijft natuurlijk ook bij een speculatie.
Bijvoorbeeld:
Citaat: De Boer maakt gewoon duidelijk afspraken met zijn spelers over het neerzetten van een muurtje bijvoorbeeld. El Hamdaoui had daarin moeten staan in plaats van de Zeeuw. Misschien is dat ook nog wel logisch gezien de zwarte vlekken die De Zeeuw laatst zag. El Hamdaoui doet dat vervolgens niet (omdat hij daar geen zin in heeft of plots de afspraak even is vergeten). Op dat moment constateert de Boer dat en zegt er wat over in de rust. Toevalligerwijs valt er na die vrije trap een goal voor RKC waar Mounir niks aan kan/had kunnen doen. El Hamdaoui doet vervolgens net alsof De Boer gek is en hem de tegengoal verwijt terwijl het enkel gaat om het niet nakomen van afspraken. Vervolgens zegt hij (niet gemeend) ja coach. De Boer pikt het niet en zet hem buiten de selectie
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 5 maa 2011 00:25
|
|
Ik denk persoonlijk dat dit de spreekwoordelijke druppel was.. Om zoiets zet hij hem niet buiten de selectie.. Denk dat er al vaker dingen zijn voorgevallen..
|
Rooie
|
Geplaatst: Za 5 maa 2011 14:00
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-8487_El- ... strot.html
Dit heb ik niet geweten.
Ik vind Ajax (en zeker Jol die zijn aankopen beschermde) hier dus zeer nalatig, hier had meteen tegen moeten opgetreden worden.
Ik vind dit een reden om meteen ontslag aan te vragen wegens molestatie, handtastelijkheid en bedreiging.
Nou weten we meteen ook exact de reden waarom Luis minder presteerde, (alhoewel, als je samen met Elham speelt dan zal geen enkele andere speler beter worden door die egoist)
Hij moet eruit..... en wel onmiddelijk.
Frank moet hem ook niet meer in de a-kern toelaten, laat hem maar wegkwijnen bij jong Ajax.... sterker nog, zet hem daar maar op de bank anders staat hij aankomend talent in de weg.
Verder verbaast het mij dat hij o.a. niet tot spelen in staat was in januari omdat hij naar Milaan kon gaan?
Mijn god, ik had hem bij de hand gepakt en was samen met hem naar Milaan gelopen want we waren hem dan gelukkig kwijt geweest.
Nu zitten we nog steeds met die aardappel opgescheept en moeten we zien of we nog een euro voor hem kunnen vangen.
Bah... wat een mis(punt)koop.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Za 5 maa 2011 14:18
|
|
@ Rooie: Neem het met een korrel zout. Het stuk waar daadwerkelijk verwezen word naar het strot grijpen staat niks van een citaat in.
Kan best dat telegraaf dit dus opblaast.
De grap van Suarez geloof ik op zich nog wel, is behoorlijk humor namelijk en ook een actie die ik zelf best had kunnen maken. De reactie van elH. zal er ook zijn geweest maar wellicht in wat mindere mate, anders was er zeker hard opgetreden toen.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Ma 7 maa 2011 09:11
|
|
Vertonghen zei ook dat dit helemaal niet waar was..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Wo 9 maa 2011 14:59
|
|
Citaat: ’Het komt wel weer goed met Mounir’
AMSTERDAM - Het zag er eigenlijk best curieus uit gistermorgen op De Toekomst, het trainingscomplex van Ajax in de schaduw van de Arena. Op het ene veld trainde de A-selectie onder Frank de Boer, op het andere de beloften onder Gery Vink, mét Mounir El Hamdaoui.
Van de massaal toegestroomde belangstellenden - alsof de vakantie nog voortduurde - snapten vooral de jongere kinderen er geen jota van dat ze aan hun vaders hand heen en weer moesten pendelen.
Het is het gevolg van de maatregel van De Boer die zijn topschutter vorige week vrijdag uit de selectie zette na een aanvaring in de rust van het bekerduel met RKC. Tot nader order moet de Rotterdammer meetrainen met de beloften.
Gisteren kreeg de aanvaller een brief waarin hij opnieuw op zijn gedrag werd gewezen. Tegelijkertijd kreeg de Marokkaan ook steun van medespelers. Morgen, als Ajax in de achtste finales thuis tegen Spartak Moskou in actie komt, zit El Hamdaoui sowieso niet bij de selectie. De Boer wil zich in alle rust voorbereiden op dat duel.
Het ligt in de lijn der verwachting dat trainer en speler eind van deze week om de tafel gaan. Veel zal afhangen van dat gesprek. De sleutel ligt bij Mounir, stelde De Boer eerder. ,,Hij moet laten zien graag bij Ajax te willen voetballen." Volgens Sigi Lens, sinds drie maanden de zaakwaarnemer van El Hamdaoui, ligt de bal juist bij de trainer. Een impasse dreigt.
Gisteren trainde El Hamdaoui warempel tóch onder leiding van Frank de Boer. En wie een ongemotiveerde chagrijn op De Toekomst verwachtte, kwam bedrogen uit. ,,Mounir was gedreven en had er ook veel lol in", had Vink opgemerkt. De trainer van de beloften heeft goede hoop dat het akkefietje, het tweede sinds De Boer het roer overnam van Martin Jol, snel opgelost zal zijn. ,,Het komt wel weer goed met Mounir. Het zou toch zonde zijn als beide partijen hier niet uit komen." (DENNIS JANSEN)
Bron: AD.nl
Ajax leert dus van haar fouten...
|
Rooie
|
Geplaatst: Wo 9 maa 2011 15:57
|
|
Citaat: Vertonghen zei ook dat dit helemaal niet waar was..
Op VI zij Genee dat het wel waar schijnt te zijn volgens hem bekende bronnen.
Ik ben er eigenlijk stellig van overtuigd dat dit wel waar is omdat ik dit soort misselijk gedrag bij Elham wel verwacht.
En ik vind het waarheidsgehalte van VI mensen betrouwbaarder in deze dan de Ajax aanvoerder die in opdracht van Ajax dit soort dingen moet zeggen omdat Ajax niet wil dat dit soort voorvallen de pers haalt..... maar ja, dan hadden ze Elham niet moeten halen want het is toch al lang bekend dat hij een eigenzinnig en lastig mannetje is.
Als het gebeurd is ben ik ervoor dat dit wel naar buiten komt omdat de waarheid altijd de leugen achterhaalt.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Wo 9 maa 2011 17:12
|
|
Heb het gele gedoe om El Hamdaoui een beetje gemist omdat ik sinds vrijdag weg was en de laatste dagen ziek en nu het één en ander hier teruggelezen. Zonde hoe het loopt en zover ik er over kan oordelen is hij denk ik terecht tijdelijk uit de selectie gezet. Dat beoordeel ik dan na wat De Boer heeft gezegd in de media en hoe El Hamdaoui zich daarover uit. Over het geval dat hij Suarez bij de strot pakte neem ik inderdaad maar met een korreltje zout, want het is wel erg vreemd dat dat juist nu naar buiten komt en volgens mij heeft niemand dat van Ajax dat bevestigd. Neemt natuurlijk niet weg dat El Hamdaoui enorm fout bezig is. Speelt de laatste weken ondanks zijn goals al enorm matig en lijkt zich niet aan de speelwijze te willen aanpassen. Snap niet wat er in zijn kop fout gaat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 357
|
Geplaatst: Wo 9 maa 2011 17:28
|
|
Speelde bij AZ nog wel goed. Bij Ajax speelde hij de eerste paar wedstrijden wel goed, maar nu vind ik hem helemaal niets. Zoals hij ook op het veld stond na de gemiste penalty tegen Roda JC ... voelde zich niet eens slecht, dat hij niet scoorde. Hij vind zichzelf beter als Ajax, maar zoals Frank al zei : Niemand is groter als Ajax
|
Mars_R
Forum berichten: 58
|
Geplaatst: Vr 11 maa 2011 07:15
|
|
Heeft er iemand ff een kotszakje?
Ik lees bij de nieuwsberichten nog steeds dat er mensen zijn die El H. nog een kans willen geven en het allemaal bagataliseren wat hij allemaal aan het doen is!?
Geeft mij het gevoel als of ik J. Cohen hoor zeggen: "het zijn lieve jongens, laten we er maar een kopje thee mee drinken en dan is alles goed".
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Vr 11 maa 2011 10:08
|
|
Citaat: Heeft er iemand even een kotszakje?
Ik lees bij de nieuwsberichten nog steeds dat er mensen zijn die El H. nog een kans willen geven en het allemaal bagataliseren wat hij allemaal aan het doen is!?
Geeft mij het gevoel als of ik J. Cohen hoor zeggen: "het zijn lieve jongens, laten we er maar een kopje thee mee drinken en dan is alles goed".
Ik ben het volledig met je eens!!
|