Auteur
|
Bericht
|
Benji
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 13:48
|
|
Het hoge woord is eruit, meneer is fysiek/mentaal niet in staat te spelen. Belachelijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 13:48
|
|
Nou....de vermoedens zijn dus waar, positivo's.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 13:58
|
|
Geestelijk niet in staat? Rot toch op man! Waarom is hij er geestelijk niet toe in staat? Omdat meneer een beetje in zijn eer gekrenkt is toen F. de Boer hem er naast heeft gezet?
Dat hij gauw opsodeflikkert.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 13:59
|
|
En dat is dus de reden waarom hij op zijn 26ste nog bij Az speelde en dus nooit de echte top gaat halen.
Het zou mogelijk moeten zijn om zo iemand juridisch aan te pakken. Walgelijk ventje. Tonnen verdienen, maar meneer voelt zich geestelijk gewond na een wisselbeurtje.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:02
|
|
Citaat: Geestelijk niet in staat? Rot toch op man! Waarom is hij er geestelijk niet toe in staat? Omdat meneer een beetje in zijn eer gekrenkt is toen F. de Boer hem er naast heeft gezet?
Dat staat er allemaal niet, hè. Ik vind het maar een vaag stukje en wacht nog even met m'n conclusies trekken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:07
|
|
De Boer zegt:
Citaat: El Hamdaoui heeft in dat onderhoud aangegeven dat hij het op het moment niet kan opbrengen om voor Ajax te voetballen.
Wat kan dat anders betekenen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:10
|
|
Verkopen dit standbeeld, en verkoop het voetstuk erbij!
|
sincere1983
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:10
|
|
Citaat: Geestelijk niet in staat? Rot toch op man! Waarom is hij er geestelijk niet toe in staat? Omdat meneer een beetje in zijn eer gekrenkt is toen F. de Boer hem er naast heeft gezet?
Dat staat er allemaal niet, hè. Ik vind het maar een vaag stukje en wacht nog even met m'n conclusies trekken.
Hoi Bertje, ik snap dat het er niet staat, maar kom op.
Jij verdedigde Mounir el H. (overigens best terecht) hier flink (want hij was tenslotte gewoon ziek volgens de mededelingen) maar dit moet zelfs jij een walgelijke vertoning vinden als hij 'geestelijk' niet in staat is te voetballen.
Wat versta jij dan onder 'geestelijk' en lichamelijk niet in staat? Dat laatste kan de griep inderdaad zijn of iets maar dat eerste is natuurlijk onzin.
Als Ajax of F. de Boer slim is / ballen heeft dan zeggen ze nu gelijk; 'Iemand die geestelijk niet in staat is om voor ons te trainen en te voetballen zullen wij op de transferlijst gooien'.
|
daw-ajax
Forum berichten: 4
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:11
|
|
Mogen wij nu zijn winkel in Rotjeknor aan gort rammen?
De smerige klootzak!!
Bah bah
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:14
|
|
Fsiek en mentaal niet in staat om te spelen:
Fysiek zou het geen enkel probleem mogen zijn aangezien hij in geen tijden een wedstrijd heeft gespeeld en hij dus niet (meer) ziek is.
Mentaal, vanwege 1 maal niet in de basis ??
Is die gast overspannen ofzo.
Bied die egoistische loser bij elke club aan en laat hem aub oprotten.
Iedere profvoetballer in nederland droomt ervan om voor een topclub te spelen maar meneer kan het even niet opbrengen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:17
|
|
Meestal zijn spelers al trots als ze bij Ajax mogen voetballen, maar Mounir...
Bekijk mijn posts in dit topic en je ziet dat ik al had voorspelt dat het eventueel moeilijk zou zijn om El Hamdaoui binnen de groep in toom te houden wanneer Jol zou vertrekken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:18
|
|
bah bah bah, wat een misselijkmakend mannetje. Hij is geestelijk niet in staat om voor Ajax te spelen.. wat moeten we hier nog op zeggen. Dit is te gek voor woorden.
Het is nu zelfs voor zijn medestanders hier te hopen dat hij wordt verkocht, voor hij de Arena wordt uitgefloten
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:19
|
|
Citaat: Mogen wij nu zijn winkel in Rotjeknor aan gort rammen?
De smerige klootzak!!
Bah bah
Haha, lekkere reactie!
We wisten toch allemaal, met uitzondering van Bertje en nog een enkeling, dat dit het resultaat zou worden. Opsodemieteren met dit soort mensen, dit kon je van mijlen ver zien aankomen.
Ajax kan makkelijk hem verkopen, wellicht met een beetje verlies. Zullen we een leuk marktplaats advertentie maken?
Te koop: technisch begaafde, mentaal zwakzinnige voetballer met voorliefde voor MKB en dure auto's.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:31
|
|
Geestelijk niet in staat om te spelen door 1 wisselbeurt? Kan me haast niet voorstellen. Dan ben je gewoon niet geschikt voor een teamsport. Misschien is er iets anders aan de hand?
Toen hij getekend had was ik heel blij, want ik vond het altijd een goede speler. Ook bij Ajax heeft hij een hele goede periode gehad, waarin hij wedstrijden in z'n eentje besliste. Mede daardoor zijn we nu nog gewoon titelkandidaat. Ik hoopte dat Jol hem gebruikte in dezelfde rol als bij AZ in het kampioensjaar. Met Suarez in de rol van Dembele destijds.
Maargoed, El Ham zal wel vertrekken in de winter. Er zijn vast genoeg clubs die hem willen hebben. Kunnen wij er nog wat geld voor beuren en een echte Ajax-spits kopen die in het systeem van De Boer past.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:36
|
|
Maak jij hem @ de Eik?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 14:38
|
|
Citaat: Hoi Bertje, ik snap dat het er niet staat, maar kom op.
Jij verdedigde Mounir el H. (overigens best terecht) hier flink (want hij was tenslotte gewoon ziek volgens de mededelingen) maar dit moet zelfs jij een walgelijke vertoning vinden als hij 'geestelijk' niet in staat is te voetballen.
Wat versta jij dan onder 'geestelijk' en lichamelijk niet in staat? Dat laatste kan de griep inderdaad zijn of iets maar dat eerste is natuurlijk onzin.
Als Ajax of F. de Boer slim is / ballen heeft dan zeggen ze nu gelijk; 'Iemand die geestelijk niet in staat is om voor ons te trainen en te voetballen zullen wij op de transferlijst gooien'.
Een discussie is niet bepaald mogelijk op het moment dat je alles dat niet in jouw straatje past per definitie afdoet als onzin...
Ik wacht wel even totdat er echt feiten naar buiten komen.
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 15:23
|
|
Verkopen voor rond de 5-6miljoen..
Weet zeker dat er wel een subtopper is die er dat geld voor over heeft hoor.
Het moet een voorrecht zijn om voor Ajax te spelen, elke speler die dat niet zo voelt mag op de transferlijst. Oo ja en als deze clown weg is kan Suarez weer normaal functioneren ook
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 15:33
|
|
Van Nu.nl
Citaat: 'Mounir erg teleurgesteld'
De Boer heeft onlangs opnieuw contact gezocht met de goed betaalde aankoop van Jol, die aan heeft gegeven zowel 'fysiek als geestelijk' niet in staat te zijn om voor Ajax uit te komen.
,,Mounir was erg teleurgesteld'', stelde De Boer. ,,Hij heeft mij laten weten dat hij het niet kan opbrengen om voor Ajax te spelen. Nee, hij heeft nog niet gezegd dat hij weg wil. Ik wil er eigenlijk niet veel meer over kwijt. Voor mij is de bekerwedstrijd van tegen AZ nu belangrijk.''
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 15:37
|
|
Hij kan het niet opbrengen? Omdat hij gewisseld is? Wat een kulreden, dat is gewoon werkweigering. Dat scheelt een behoorlijk bedrag in de maand. Als je mentaal zo slecht in elkaar zit heb je niets in Amsterdam te zoeken.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 15:47
|
|
Hmm , Denk dat het wel eens zeer rap gedaan kan zijn met Mounir bij Ajax.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 16:07
|
|
Ik weet dat ik een van de enige ben maar ik vind El Hamdaoui een geweldige voetballer en ben er heilig van overtuigd dat hij zeer belangrijk voor Ajax kan worden. Momenteel heeft Ajax een ander type spits nodig maar tijdelijk als linksbuiten en als Ajax daar aan toe is als spits zal El Hamdaoui een topper voor Ajax zijn. Als Ajax straks met een begwelijke aanvaller die weg uit de spits loopt kan spelen dan hebben ze aan El Hamdaoui daar de perfecte persoon voor. Zoals De Boer al zei hij wil naar een systeem waarin de spitsenpositie niet permament bezet hoeft te zijn zoals hoe eerst Rijkaard en nu Guardiola Barcelona laten spelen. El Hamdaoui zal wel taakbewuster moeten gaan spelen en minder egoisme in zijn spel toe laten maar ik denk dat De Boer hem daar toe zal kunnen krijgen.
Met Suarez, El Hamdaoui en Sulejmani kan Ajax een geniale aanval vormen maar doordat Jol de spelers totaal niet taakbewust liet spelen moet De Boer nu bergen verzetten om deze drie voor de Eredivisie (potentiele) toppers goed samen te kunnen laten spelen. Het positiespel onder Jol klopte niet en De Boer moet dat dus nu repareren, ik verwacht na de winterstop een veel beter gepositioneerd elftal op het veld te zien en pas als het positiespel van Ajax goed is kan Ajax met de drie beste aanvallers die we hebben in de spits spelen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 16:14
|
|
Citaat: Ik weet dat ik een van de enige ben maar ik vind El Hamdaoui een geweldige voetballer en ben er heilig van overtuigd dat hij zeer belangrijk voor Ajax kan worden.
Kan, maar dan moet:
- El Hamdaoui eerst het proces leren accepteren dat de Boer wil inzetten en genoegen leren nemen met een plek op de bank als de coach dat beslist.
- El Hamdaoui zich eerst leren schikken om in een systeem te spelen.
Zijn beste seizoen was onder Van Gaal die hem een vrije rol gaf, maar let op daar de rest van het eftal defensiever en op de counter voor liet spelen. Dat zegt ook wel iets toch!
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 16:18
|
|
Zoals ik al zei moet eerst het positiespel van Ajax een stuk beter zijn en moeten alle Ajacieden taakbewust leren spelen. Zelfs als je een vrijerol hebt dan heb je nog steeds bepaalde taken waar het elftal op rekend dat je die taken uitvoert. Vrij beterkend niet meteen dat je niet hoeft te zorgen dat het positiespel niet goed staat. Het betekend (voor een spits) dat je uit de spits mag lopen en bijvoorbeeld iets verder van het doel van de tegenstander mag spelen als je denkt dat je daardoor belangrijker voor het team kan zijn. El Hamdaoui moet weer leren in het belang van het team te spelen en ik denk dat een beetje gediciplineerde trainer hem dat bij kan brengen. Onder Van Gaal had hij dan wel een vrije rol hij deed alles wat van hem gevraagd werd.
Iemand met de kwaliteiten van El Hamdaoui is altijd welkom bij Ajax en het is aan de trainer om te zorgen dat die optimaal presteerd. Op dit moment is Ajax niet klaar voor een aanvaller die relatief vaak uit de spits weg loopt maar De Boer is daar wel naar aan het toe aan het werken.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 16:20
|
|
Inderdaad Ghostwriter. Goede speler, niets mis mee. Het zit alleen tussen de oren niet goed. Met zo'n speler wil je helemaal niet presteren. Het systeem, vrije rol, beweeglijke spits - allemaal leuk en aardig, maar de spits is mentaal ongeschikt.
|
bell
Forum berichten: 42
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 16:20
|
|
@ghostwriter
Ik denk helemaal niet dat je een van de weinigen bent die El Hamdaoui grote voetballende kwaliteiten toedicht. Ik moet de eerste nog tegenkomen die mij verteld dat Mounir een belabberde techniek heeft.
Het grootste, misschien wel enige manco dat hij heeft is zijn mentaliteit. Zowel in het veld als buiten het veld lijkt het erop dat er altijd eerst gekeken moet worden wat er voor Mounir te halen valt. De rol die jij voor El Hamdaoui beschrijft zou hij voetbaltechnisch aankunnen, maar wat mentaliteit betreft moet ie een enorme draai maken. (Eerlijkheid gebied te zeggen dat ook Suarez niet zomaar in dit systeem past.)
|