Auteur
|
Bericht
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 11:13
|
|
Citaat: Wat vind jij van Suarez zijn gedrag, JL10?
Suarez lijkt me voor het elftal een hele sociale jongen. Buiten het veld heb ik niets op hem aan te merken. Op het veld laat hij zich af en toe gaan, maar vooral in de richting van scheidsrechters. De laatste weken ging hij zich steeds gefrustreerder gedragen. De reden voor dat gedrag kwam mede door de aanwezigheid van El Hamdaoui. Probeer je te verplaatsen in Suarez en je begrijpt de irritatie
Uhm, nee? Suarez was geirriteerd omdat El Hamdaoui van die fantastische goals maakte en dat hij de show stal ipv Suarez. Dat vind ik niet erg sociaal, maar vooral erg jaloers.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 11:24
|
|
Volgens mij gaf Suarez aan dat hij niet goed werd van El Hamdaoui zijn egoistische gedrag!
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 11:34
|
|
Moet Suarez zeggen. De man die altijd voor eigen succes gaat en keer op keer zijn eigen ploeg naait door onnodige kaarten te pakken.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 12:00
|
|
Citaat: De reden voor dat gedrag kwam mede door de aanwezigheid van El Hamdaoui. Probeer je te verplaatsen in Suarez en je begrijpt de irritatie
Wat je nu zegt zuig je gewoon uit je grote duim, jammer.
Citaat: Volgens mij gaf Suarez aan dat hij niet goed werd van El Hamdaoui zijn egoistische gedrag!
Als we een bericht uit de wandelgangen van voetbalzone hier plaatsen is het onbetrouwbare onzin, maar een bericht van de GERUCHTENpagina van Sport1 nemen we klakkeloos aan? Beetje kortzichtig.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 13:53
|
|
Ik heb dat van iemand gehoord die dat weer heeft gehoord op TV ( Suarez schijnt dat zelf gezegd te hebben, ofzo... ) Verder weet ik het ook niet!!! Ik neem het ook niet aan.. Want ik zeg het schijnt dat Suarez, El Hamdaoui een egoist vind!! Beetje raar van jou om te zeggen dat ik het klakkeloos aan neem want dat is niet zo, ik weet zelf ook niet wat er van waar is, daarintegen is Suarez ook wel eens een egoist is!!!
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 16:06
|
|
http://www.sport1.nl/nieuws/11539-geruchten.html
Voor het gemak de link er maar even bij gedaan dan. Suarez zou dat hebben beweerd tegenover lokale media in Uruguay. Er worden echter geen bronnen genoemd.
In het zelfde bericht kwam 'het' lijstje met kandiaten ter vervanging van Inzaghi, zonder Cassano.
|
bell
Forum berichten: 42
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 17:06
|
|
Cassano lijkt me ook geen opvolger van Inzaghi, maar van Ronaldinho.
El Hamdaoui die zegt niet met Suarez over hun samenwerking te praten, het 'fuck you' richting Suarez, wegslaan van FdB zijn hand, dit gerucht uit de Uruguayaanse media, en ja ook zijn verleden bij AZ. Het zijn stuk voor stuk absoluut geen onoverkoombare incidenten maar het gaat er bij mij niet in dat een speler jarenlang onterecht enkel 'de schijn tegen heeft', dit is gewoon een rotte appel. En natuurlijk kan hij echt ziek zijn, wordt ie niet minder rot van.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 17:27
|
|
Volledig eens.
Hopelijk komt er in de winter een club voor hem die net wat meer betaald dan wij gedaan hebben.
Dan kunnen we een echt aanspeelpunt halen.
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 17:40
|
|
Oja, nu gaan we dus wel die geruchten geloven, omdat het over iets gaat wat sommigen hier zelf ook denken te zien? Er wordt geen enkele Uruguayaanse media bij naam genoemd. Ik dacht dat we onbetrouwbare bronnen hier niet meer zouden gebruiken, als de genoemde Uruguayaanse bron in het gerucht al bestaat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 17:49
|
|
Het gaat mij vooral om het rotte appel idee.
Je kan niet ontkennen dat hij nergens problemen heeft veroorzaakt.
Jij moet misschien iets meer je El Hamdaoui bril afzetten.
Ziek of niet daar kunnen wij vooralsnog niet over oordelen maar je kan er bijna niet meer omheen als ik zeg dat er meer aan de hand is.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 17:56
|
|
Haha, dat-ie ziek is kunnen we juist wél vaststellen. Dat is namelijk het enige waar een feitelijke uitspraak over is gedaan. Grappig hoe mensen een loopje met de waarheid kunnen nemen als ze iets maar heel graag willen geloven.
|
bell
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 18:03
|
|
Geen van de betrokkenen heeft er belang bij te zeggen, waar of niet, dat El Hamdaoui niet ziek is maar zn werk weigert.
Alle betrokkenen hebben er belang bij te zeggen, waar of niet, dat El Hamdaoui last heeft van een winters ongemak.
Die laatste zin van jou past hier ook gewoon achter..
|
AFCA Niels
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 18:07
|
|
Citaat: Het gaat mij vooral om het rotte appel idee.
Je kan niet ontkennen dat hij nergens problemen heeft veroorzaakt.
Jij moet misschien iets meer je El Hamdaoui bril afzetten.
Ziek of niet daar kunnen wij vooralsnog niet over oordelen maar je kan er bijna niet meer omheen als ik zeg dat er meer aan de hand is.
Ja lekker kort door de bocht, natuurlijk is er meer aan de hand, die jongen is gefrustreerd dat hij zijn basisplaats kwijt is. Vreemd genoeg heeft hij zich daar geen enkele keer negatief in de media over uitgelaten. Misschien heeft hij allang een goed oriënterend gesprek gehad en is hem nu duidelijk wat zijn rol is en gaat worden en is die frustratie allang weg. Een feit is dat hij ziek is, dat heeft anti-Ajax programma VI gisteren al gemeld. Dat het bij AZ een lastige jongen was en bij Ajax een keer 'fuck you' tegen iemand heeft gezegd zal me een worst wezen. Suarez scheld zijn tegenstander voor de meest vreselijke dingen uit, mag dat dan wel, omdat het de tegenstander is? Misschien vloeide de frustratie van El Hamdaoui ook wel uit omdat hij één van de weinigen was die de laatste tijd onder Jol wèl degelijk speelde, maar geen enkele fatsoenlijke bal in die wedstrijden kreeg van zijn medespelers. Misschien moet jij je anti-El Hamdaoui-bril maar even afzetten en zelf objectief naar het onderwerp kijken, ipv. zijn verleden naar boven te halen.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 18:14
|
|
Citaat: Geen van de betrokkenen heeft er belang bij te zeggen, waar of niet, dat El Hamdaoui niet ziek is maar zn werk weigert.
Alle betrokkenen hebben er belang bij te zeggen, waar of niet, dat El Hamdaoui last heeft van een winters ongemak.
Die laatste zin van jou past hier ook gewoon achter..
En we geloven wel geruchten die grootdeels zijn ontkracht als basis voor de stelling dat-ie een rotte appel zou zijn... Wel eens bij stilgestaan dat media baat bij conflicten hebben, helemaal bij een club als Ajax die door een enorm aantal mensen op de voet gevolgd wordt?
Verder hoeft men bij Ajax geen uitspraken over zijn afwezigheid te doen. Dat men dat nadrukkelijk wel doet door te zeggen dat El Hamdaoui ziek is zegt mij wat meer dan in de lucht zwevende onderbuikgevoelens.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 18:18
|
|
Citaat: Ja lekker kort door de bocht, natuurlijk is er meer aan de hand, die jongen is gefrustreerd dat hij zijn basisplaats kwijt is.
Basisplaats kwijt omdat hij 1 keer gepasseert is? Lijkt me niet nodig om je dan al negatief uit te laten.
Ik zal vast andere wedstrijden gezien hebben maar ik vond hem niet bepaald degelijk de laatste wedstrijden onder Jol.
Heb verder niks tegen El Hamdaoui, vind gewoon dat hij niet bij Ajax past.
Ik was zelfs erg blij toen hij kwam maar daar heb ik me in vergist.
Natuurlijk kan hij goed voetballen, ik denk gewoon dat het beter is om nu afscheid te nemen voor dat het verder uit de hand loopt.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 18:21
|
|
Citaat: Haha, dat-ie ziek is kunnen we juist wél vaststellen. Dat is namelijk het enige waar een feitelijke uitspraak over is gedaan. Grappig hoe mensen een loopje met de waarheid kunnen nemen als ze iets maar heel graag willen geloven.
Dat hij ziek is, is absoluut geen feit. Het feit dat iemand van Ajax dat zegt, maakt het nog niet waar. Er zijn namelijk verschillende belangen bij het ziek verklaren van Mounir, dat is toch zo simpel als 1+1=2. Een leugentje om eigen bestwil, noemen we dat.
|
bell
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 18:37
|
|
Citaat: En we geloven wel geruchten die grootdeels zijn ontkracht als basis voor de stelling dat-ie een rotte appel zou zijn... Ik ben bang dat ik me niet helder heb uitgedrukt: er is een aantal incidenten voorgevallen bij Ajax en Az, een opsomming lijkt me niet opnieuw nodig, wat we niet anders dan als feitelijk kunnen beschouwen.
Verder is er ook een aantal geruchten, absoluut niet als feitelijk te beschouwen, waaronder dat van de uruguayaanse media. De feitelijke incidenten zijn de basis voor de rotte-appel-stelling en de geruchten beschouw ik in het licht daarvan.
Citaat: Wel eens bij stilgestaan dat media baat bij conflicten hebben, helemaal bij een club als Ajax die door een enorm aantal mensen op de voet gevolgd wordt? Uiteraard heb ik daar wel eens, zo ook in dit geval, bij stil gestaan.
Citaat: Verder hoeft men bij Ajax geen uitspraken over zijn afwezigheid te doen. Dat men dat nadrukkelijk wel doet door te zeggen dat El Hamdaoui ziek is zegt mij wat meer dan in de lucht zwevende onderbuikgevoelens.
Ajax hoeft dit inderdaad niet te doen, maar zoals meerdere malen eerder genoemd is, is het in het belang van Ajax dit wél te doen.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 18:40
|
|
Nee, het is in het belang van Ajax het dood te zwijgen.
Verder ben ik wel benieuwd naar die feitelijke incidenten. Als het dezelfde zijn als die eerder in deze topic zijn genoemd, laat het dan maar zitten. Daar is namelijk niets feitelijks aan.
|
bell
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 18:52
|
|
Citaat: Nee, het is in het belang van Ajax het dood te zwijgen.
Welnee! Onrust en speculatie is niet in het belang van Ajax, dat dit gedeeltelijk in de kiem gesmoord wordt door zo'n uitlating geef je hier notabene zelf al aan: Citaat: Verder hoeft men bij Ajax geen uitspraken over zijn afwezigheid te doen. Dat men dat nadrukkelijk wel doet door te zeggen dat El Hamdaoui ziek is zegt mij wat meer dan in de lucht zwevende onderbuikgevoelens.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 18:59
|
|
Ja, en jij geeft het tegenovergestelde aan. Wat zegt dat? Dat het dus in het belang van Ajax is dat er niet over gesproken wordt...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 20:19
|
|
Citaat: De reden voor dat gedrag kwam mede door de aanwezigheid van El Hamdaoui. Probeer je te verplaatsen in Suarez en je begrijpt de irritatie
Wat je nu zegt zuig je gewoon uit je grote duim, jammer.
Wat wordt hier een onzin uitgebraakt. Ik zeg nog: probeer je te verplaatsen in Suarez. Schijnbaar is dat erg moeilijk. Ik neem deze keer ook niet de moeite om het uit te tikken. Denk zelf maar aan Suarez zijn situatie binnen Ajax voor en na El Ham.
Jullie zetten de wereld op zijn kop. Suarez was en is de grote man bij Ajax, hij vertegenwoordigt de meeste waarde. El Ham heeft dat verstoord. Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, wat vast staat is dat Mounir een rotte plek binnen de selectie is. Ik neem aan dat jullie dat niet gaan tegenspreken
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 21:56
|
|
Citaat: Nee, het is in het belang van Ajax het dood te zwijgen.
Wat als El Hamdaoui niet op de training is en niet ziek is gemeld, dan weet iedereen dat er wat meer speelt. Doodzwijgen leidt alleen tot nog meer speculatie en daar zijn de clubs die hem eventueel zouden willen overnemen ook niet doof voor.
|
Bertje
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 22:32
|
|
Wat gebeurt er nu dan?
Maar goed, hier wordt niemand het kennelijk over eens.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 00:10
|
|
Citaat: Wat gebeurt er nu dan?
Maar goed, hier wordt niemand het kennelijk over eens.
Nee dat gaf ik ook al aan, maar ik denk dat de geruchtenstroom nog veel groter wordt als het wordt doodgezwegen, dan wanneer er eventueel een leugentje om eigen bestwil wordt verteld.
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Wo 22 dec 2010 13:47
|
|
Net gelezen op Telesport (Telegraaf):
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... html?p=1,1
Wat een ongelofelijke loser (als dit waar is... meneer kan het niet opbrengen), bel Lyon maar op dat ze hem kunnen komen ophalen met een strik rond zijn arrogante kop !
|