Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Mounir El Hamdaoui
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mounir El Hamdaoui
Maker: guy_ajaxBekeken: 93357
Status: InactiefBerichten: 1769
+ Nieuw bericht <<<   <   39  |  40  |  41  |  42  |  43  |  44  |  45  |  46  |  47   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 20 dec 2010 17:59
Dit zijn allemaal zéér zwaar gekleurde interpretaties van gebeurtenissen. Zéker geen feiten.
De Eik van De Dijk

Forum berichten: 428
Geplaatst: Ma 20 dec 2010 18:12
Het zijn waarheden, die niet door Ajax bevestigd zijn. Maar iedereen weet hoe het zat in deze gevallen, want het was overduidelijk. Moet ik nu ook alle incidenten bij AZ opdreunen? Vanwaar deze overdreven verdedigen van deze jongen?
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
Geplaatst: Ma 20 dec 2010 18:19
Citaat:
Vreemde gang van zaken tijdens onderhandelingen

Is dat een incident te noemen?
Citaat:
F*ck off tegen medespeler na doelpunt

Niemand heeft kunnen zien tegen wie hij dat zei. Suarez werd beweerd, alleen mocht hij wel meedelen van diezelfde El Hamdaoui in de feestvreugde.
Citaat:
Wegslaan hand van de Boer bij wissel Ac Milan

Was opvallend en daar zat vast wat frustratie bij, ja.
Citaat:
Slechte verstandhouding met Suarez, waardoor laatstgenoemde weg wilt.

Heb ik gemist? Waar staat/stond dat gemeld dan?
Citaat:
Ik kan ook nog wel wat AZ-incidenten erbij halen.

Dat kan ik ook wel, maar is niet relevant.
Citaat:
Het zijn waarheden, die niet door Ajax bevestigd zijn. Maar iedereen weet hoe het zat in deze gevallen, want het was overduidelijk. Moet ik nu ook alle incidenten bij AZ opdreunen? Vanwaar deze overdreven verdedigen van deze jongen?

Sinds wanneer zijn speculaties waarheden? Dat jij het geloof hoeft niet te betekenen dat het waar is. Suarez bijt iemand in zijn nek, duikeld, maakt snuifgebaren, schopt en scheld verschrikkelijk veel op het veld. Maakt hem dat dan ook meteen net zo'n lastpost?
Bertje

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 18:23
Citaat:

God, wat heb jij een bord voor je kop. Als je oprecht wil beweren dat wat jij incidenten noemt objectieve waarheden zijn is hier geen eer meer aan te behalen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Ma 20 dec 2010 18:25
Deze discussie zal nooit winnaars kennen, El Hamdaoui heeft de schijn tegen op basis van geruchten (die al dan niet waar zijn), maar niemand binnen Ajax zal ooit vertellen dat er iets speelt als er iets speelt.

Het enige wat ik echt feitelijk heb kunnen waarnemen is dat het lang heeft geduurd tijdens de contractonderhandelingen, dat hij de hand van de Boer wegsloeg tegen Milan, en dat hij tijdens interviews weleens heel onbehoorlijk overkwam bij AZ. Maar laten we eerlijk zijn El Hamdaoui is vast niet de makkelijkste speler binnen de selectie en het zal niemand verbazen als er daadwerkelijk meer speelt.

Wat veel relevanter is, is de discussie of El Hamdaoui zich zou willen en kunnen schikken in het systeem van De Boer.
De Eik van De Dijk

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 18:34
Citaat:
Is dat een incident te noemen?

Op zijn minst opvallend. En dan heb ik het niet over de verhalen over die patserbak en die prutswinkel, maar over het toezeggen en dan weer terugtrekken.

Citaat:
Niemand heeft kunnen zien tegen wie hij dat zei. Suarez werd beweerd, alleen mocht hij wel meedelen van diezelfde El Hamdaoui in de feestvreugde.

Het was duidelijk dat hij het tegen een medespeler zei, of dat nou Suarez of Sulejmani was.

Citaat:
Heb ik gemist? Waar staat/stond dat gemeld dan?

http://ajaxfans.net/nieuws-7575_Luis-Suarez-wil-weg-bij-Ajax.html

Citaat:
Dat kan ik ook wel, maar is niet relevant.

Dat is het zeker, want het geeft heel wat aan over de persoonlijkheid van deze jongen.

Citaat:
God, wat heb jij een bord voor je kop. Als je oprecht wil beweren dat wat jij incidenten noemt objectieve waarheden zijn is hier geen eer meer aan te behalen.

Wie heeft er nou een bord voor zijn kop? Jij wilt die dingen niet zien, die er overduidelijk wel zijn. Dan lijkt me meer sprake van 'een bord voor je kop' c.q. 'boter op je hoofd' of 'kop in het zand'. Ik heb al aangegeven dat ze niet door Ajax bevestigd zijn, aangezien dat schadelijk voor de situatie zou zijn. Dat maakt nog niet dat ze niet waar zijn.
De Eik van De Dijk

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 18:41
Citaat:
Wat veel relevanter is, is de discussie of El Hamdaoui zich zou willen en kunnen schikken in het systeem van De Boer.

Het kunnen is de vraag niet; bij Willem II speelde hij fantastisch op linksbuiten. De vraag is het willen; en door je tot 3 maal toe ziek te melden, laat je niet bepaald je motivatie zien. Hij is gewoon uit op een transfer, prima, want zulke 'mensen' zijn Ajax-onwaardig.
AFCA Niels

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 19:00
Nou, dat over Suarez. Check de bron dan eens even. Er staat boven dat stukje op sport1.nl met grote dikgedrukte letters 'GERUCHTEN'. Lees jij wel eens de wandelgangen op voetbakzone? Vergelijkbaar.
Tomza2

Forum berichten: 476
Geplaatst: Ma 20 dec 2010 19:04
Citaat:
Het kunnen is de vraag niet; bij Willem II speelde hij fantastisch op linksbuiten. De vraag is het willen; en door je tot 3 maal toe ziek te melden, laat je niet bepaald je motivatie zien. Hij is gewoon uit op een transfer, prima, want zulke 'mensen' zijn Ajax-onwaardig.

Het kan toch ook gewoon echt zo zijn dat hij ziek is? Ik bedoel Mido, Tainio en Van der Wiel zijn ook ziek. Het is allemaal wel heel toevallig dat El Hamdaoui juist nu ziek is, maar aangezien veel mensen ziek zijn op het moment kan het ook gewoon zo zijn dat het allemaal waarheid is.
De Eik van De Dijk

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 19:25
Het is een mogelijkheid, ik kan het dus niet uitsluiten. Ik vind het wel vreemd om je 3x ziek te melden, net nadat je een negatief evaluatiegesprek hebt gehad(laten we het gesprek me de Boer zo noemen).

Zoals ik al eerder zei, ik ben bevooroordeeld bij deze jongen. Ik vind zijn houding, zowel bij AZ als bij Ajax, walgelijk.

Tijd zal ons leren, maar ik zie deze jongen liever niet terugkeren.
Tomza2

Forum berichten: 476
Geplaatst: Ma 20 dec 2010 19:36
Ik ben het met je eens over zijn houding en ik mag El Hamdaoui ook niet. Ben hem liever kwijt dan rijk, maar ja als iedereen ziek is en El Hamdaoui is dat toevallig ook dan wil ik niet te snel mijn conclusies trekken.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Geplaatst: Ma 20 dec 2010 19:44
Citaat:

God, wat een irritante reactie weer!

Eik dat kan ik je wel uitleggen. Voor de transfer was Bertje zo overtuigd van de aankoop El Ham dat hij nu zijn inschattingsfout niet toe wil geven. Vandaar deze overdreven en subjectieve verdediging. Je hebt helemaal gelijk dat El Ham een rotte plek is. Voor de transfer kreeg ik het er ook niet bij hem in dat dit een ontzettende miskoop zou worden. Dus als we het over borden voor koppen hebben..
Bertje

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 21:41
Je weet totaal niet waar je het over hebt.

Zwartkruis: de clubarts zegt dat El Hamdaoui echt ziek is.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 20 dec 2010 21:43
Zo zei hij het niet, Bert.
De Eik van De Dijk

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 21:43
Hij is dubbel ziek, wordt er gezegd. Dat hij lichamelijk ziek is, is dus maar het halve verhaal.

Wind je niet zo op, zonde van je energie.
Bertje

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 21:47
Citaat:
Zo zei hij het niet, Bert.

Jawel. Volgens de clubarts moest hij weer naar huis.

En natuurlijk baalde hij ervan dat hij niet speelde tegen Milan. We hebben het hier over een topsporter. Dat is héél iets anders dan het forceren van een transfer.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 20 dec 2010 21:50
Hij was ziek op 2 manieren. Ook volgt er nog een gesprek tussen AJAX en El Hamdaoui. Er speelt dus weldegelijk iets.
Bertje

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 21:54
Ja, hij was ziek en 'ziek' dat hij niet speelde. Nogmaals, een volstrekt normale reactie van een topsporter. Op geen enkele manier te rijmen met het forceren van een breuk.

En dat er een gesprek volgt is niet meer dan logisch. Frank de Boer heeft duidelijk aangegeven dat het vooralsnog niet mogelijk is El Hamdaoui in te passen in de spits, omdat de balcirculatie nog onvoldoende is. Aangezien El Hamdaoui net voor vijf miljoen is gekocht, is dat nogal een statement. Maar nógmaals: een gesprek is op geen en-ke-le wijze te rijmen met het forceren van een vertrek.

Geen geforceerd vertrek dus, voor als het nog niet duidelijk was.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Ma 20 dec 2010 21:54
Dat gesprek zal voornamelijk gaan over hoe ze de positie in willen vullen voor El Hamdaoui. De Boer heeft liever een spits die wat bal vaster is dan El Hamdaoui. Als Suarez straks terug is komt El Hamdaoui ook niet in aanmerking voor een basisplaats op de linkerkant. Het lijkt me niet raar dat daar een gesprek over volgt.

Het is niet voor niks El Hamdaoui naar huis is gestuurd. Zo kan die het virus niet overbrengen naar andere spelers.
De Eik van De Dijk

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 22:02
Citaat:
Nogmaals, een volstrekt normale reactie van een topsporter. .

Ik vraag me af of dit een normale reactie is van een topsporter, of de reactie van een verwend kereltje. Zoals hij zich gedroeg bij Milan uit, was hemeltergend. En nu is hij al 10 dagen ziek, namelijk sinds 10 december. Dat is een behoorlijke griep.

Er moet dus een gesprek volgen, omdat die jongen 1 keer gepasseerd is. Niemand is groter dan Ajax, maar daar is onze Mounir het blijkbaar niet mee eens.
AFCA Niels

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 22:36
Er werd inderdaad bij VI gezegd dat hij op twee manieren ziek was. Ziek van het feit dat hij gepasseerd is en ziek van ziekte. Hij kwam vrijdag weer bij de club, de clubarts heeft hem onderzocht en hem naar huis gestuurd. El Hamdaoui is dus echt ziek. Daar valt dus niet meer over te twisten.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 22:44
Dit is gewoon een bijzonder verevelende gozer en een rotte plek in je organisatie. Bij AZ hebben veel medespelers zich ook gigantisch aan hem gestoord. De meesten konden hem wel schieten met zijn niet-sociale gedrag en zijn egoïsme. Ik heb een bron in de kleedkamer van AZ, maar volgens mij kun je dat van buitenaf ook wel zien. Naar buiten toe de schone schijn ophouden, maar intern gedroeg hij zich regelmatig net zoals tegen journalist van de Busken. Als het even tegrnzit of meneer werd aangepakt op de training vertoonde hij dit rare en aggressieve gedrag. Bij AZ werd hij louter gedoogd, omdat ze hem in dat concept nodig hadden. Reken maar dat er heel wat meer aan de hand is rondom El Ham
AFCA Niels

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 22:46
Wat vind jij van Suarez zijn gedrag, JL10?
De Eik van De Dijk

Geplaatst: Ma 20 dec 2010 23:03
Ik hoop persoonlijk dat die 2 ook willen vertrekken, want in mijn ogen hebben ze niks te zoeken bij Ajax. Mido was destijds al een drama, in de tussentijd heeft hij zijn gedrag nou niet bepaald verbeterd, komt hier nagenoeg hoogzwanger aan en doet een half jaar over een paar kilo afvallen.

Over Tainio kan ik kort zijn; als je in Engeland bij de degradatiekandidaten tekort komt, ben je veels te min voor Ajax. We hebben op die posities prima jongens in het 2e rondlopen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Di 21 dec 2010 09:03
Citaat:
Wat vind jij van Suarez zijn gedrag, JL10?

Suarez lijkt me voor het elftal een hele sociale jongen. Buiten het veld heb ik niets op hem aan te merken. Op het veld laat hij zich af en toe gaan, maar vooral in de richting van scheidsrechters. De laatste weken ging hij zich steeds gefrustreerder gedragen. De reden voor dat gedrag kwam mede door de aanwezigheid van El Hamdaoui. Probeer je te verplaatsen in Suarez en je begrijpt de irritatie
+ Nieuw bericht <<<   <   39  |  40  |  41  |  42  |  43  |  44  |  45  |  46  |  47   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 2 Leden online: 0 Actieve leden: 1.893
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.544.668 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Mounir El Hamdaoui
Ga
Zoeken: