Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 2062 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Za 24 jul 2010 14:11
Artikel had ik ook gelezen, maar op TV werd zijn komst bevestigd... vandaar mijn twijfels bij het tijdstip van uitzending, had de intro niet gehoord dus weet ook niet van welk tijdstip het is.
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 283 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Alkmaar
Geplaatst: Za 24 jul 2010 14:31
Citaat:
Artikel had ik ook gelezen, maar op TV werd zijn komst bevestigd... vandaar mijn twijfels bij het tijdstip van uitzending, had de intro niet gehoord dus weet ook niet van welk tijdstip het is.
AT5 heeft geen dagprogramma, alleen herhalingen. Mocht het op tv geweest zijn is het dus gebaseerd op het nieuws van gisteravond cq. vanmorgen.
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Za 24 jul 2010 14:47
Citaat:
Haha! Gelukkig!
Als het alternatief Emile Mpenza is dan heb ik toch drieduizend keer liever El Hamdaoui hoewel daar ook genoeg op aan te merken valt.
Inderdaad, maar nog liever Dembele......ik snap die arrogante El Hamdaoui niet, want nu kan hij voor een echte topclub spelen en dan gaat hij gekke eisen stellen.
Het is algemeen bekend en bewezen dat je via Ajax nou eenmaal sneller naar een Europese Topclub kunt dan via AZ of het Pisvee.
Domme arrogante pias dus, maar ik zal er geen uur minder om slapen hoor.
Geregistreerd: 11-09-2008 Forum berichten: 3310 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 15:02
Zou het niet kunnen zijn dat El Hamdaoui zijn hand overspeelt heeft omdat hij denkt dat Jol voor hem die herrie heeft geschopt en dat Ajax, nu Jol blijft, ver wil gaan voor hem? Als dat zo is hoop ik dat hij nu alsnog akkoord gaat.
Geregistreerd: 08-02-2008 Forum berichten: 5481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Londen
Geplaatst: Za 24 jul 2010 15:09
Volgens de geruchten heeft Ajax een extra prestatieclausule in het contract aangeboden waardoor El Hamdaoui meer kan verdienen bij een bepaald aantal doelpunten en/of assists.
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 15:14
Citaat:
MikeVerweij: Ajax zou toch een akkoord hebben bereikt met El Hamdaoui ... en zoals gisteren gemeld ... Odonkor #Ajax
Odonkor word ik het meest blij van. Vooral omdat het een verrassende naam is en als hij wat blessuregevoelig is is dat niet gelijk een drama omdat hij rustig vanaf de bank gaat beginnen bij Ajax.
El hamdaoui heb ik een dubbel gevoel over. Enerzijds kan het heel goed gaan werken als hij en Suarez allebei elkaar willen en gaan vinden (dus wat minder egoistisch instellen). Dan heb je het meest dodelijke koppel van Nederland in jaren.
Maar ik vermoedt dat het ego te veel in de weg gaat staan tussen deze 2.
1 ding is zeker, El Hamdaoui kan uitstekend voetballen en is een superspits. Vraag is of hij is wat Ajax zoekt.
Weet iemand overigens hoe betrouwbaar die MikeVerweij is?
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 2698 Nieuws reacties: 2 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 15:27
Citaat:
Odonkor word ik het meest blij van. Vooral omdat het een verrassende naam is en als hij wat blessuregevoelig is is dat niet gelijk een drama omdat hij rustig vanaf de bank gaat beginnen bij Ajax.
Wat boeit het of het een ''verrassende naam'' is? Heeft de laatste jaren ook zo goed uitgepakt: oudere en/of verassingen (gearriveerde spelers van 26+ ofzo) uit (redelijk)goede/bekende Europese competities. Denk aan Charisteas, Juanfran, Atouba, Sonck, Sno, Kennedy, Luque, Lindenbergh en Anastasiou. Welke speler heeft iets toegevoegt? Allemaal flop. Dus waarom Odonkor wél
Dat hij blesuregevoelig is is idd wel een voordeel! Zekers handig bij aankopen om daar voortaan rekening mee te houden!
Geregistreerd: 17-05-2009 Forum berichten: 3150 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 15:39
Citaat:
Wat boeit het of het een ''verrassende naam'' is? Heeft de laatste jaren ook zo goed uitgepakt: oudere en/of verrassingen (gearriveerde spelers van 26+ ofzo) uit (redelijk)goede/bekende Europese competities. Denk aan Charisteas, Juanfran, Atouba, Sonck, Sno, Kennedy, Luque, Lindenbergh en Anastasiou. Welke speler heeft iets toegevoegt? Allemaal flop. Dus waarom Odonkor wél
Dat hij blesuregevoelig is is inderdaad wel een voordeel! Zekers handig bij aankopen om daar voortaan rekening mee te houden!
Begrijpend lezen is lastig of niet? Zeg ik ergens dat het een voordeel is, nee dus!
En wat betreft 'verrassende naam' bedoel ik dus niet standaard iemand uit de nederlandse competitie of direct uit het Raiola-circuit.
En wat betreft de namen die jij opsomt is zeker de helft geen verrassing geweest.
En nogmaals, als je reageert lees dan eerst de tekst 3x door waarop je reageert.
Geregistreerd: 25-09-2009 Forum berichten: 27 Nieuws reacties: 25 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 jul 2010 15:56
"Ajax heeft vanmiddag alsnog een akkoord bereikt met aanvallar Mounir El Hamdaoui. Eerder op de dag wisten diverse media te melden dat de transfer gister is afgekets door de gortige salariseisen van de Marokkaan. Vanochtend vertrok El Hamdaoui samen met zijn zaakwaarnemer naar Amsterdam, om alsnog een akkoord te bereiken over een 3-jarig contract.
Ajax betaalt AZ 5 miljoen euro, verspreidt over 3 jaar.
Hiermee lijkt Jol zijn gewenste nummer 9 te krijgen, nog voor de belangrijke Champions League wedstrijd van woensdag tegen het Griekse PAOK Saloniki. Jol zette Ajax vorige week onder grote druk, door openlijk met het engelse Fullham te flirten.
Tevens wist radio 1 te melden dat Ajax ook akkoord is met David Odonkor (foto). De 26-jarige Duitser, in dienst van Betis Sevilla, komt transfervrij voor 1 jaar naar de hoofdstad, met een optie voor nog eens 2 jaar.
Odonker is lange tijd geblesseerd geweest en speelde zijn laatste officiële wedstrijd op 3 mei 2009. Naast Ajax zaten ook Hannover 96 en 1.FC Koln achter de 16-voudig international aan. "