Auteur
|
Bericht
|
Maurice

Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 8 aug 2010 23:49
|
|
Citaat: Hij leek ook naast Anita en Maarten de enige die echt gemotiveerd oogde.
Daar ben ik het niet mee eens.
Iedereen wou vandaag, alleen kwam dat er niet uit om verscheidene redenen: Bij de ene vermoeidheid, bij de ander simpelweg gebrek aan kwaliteit en bij sommige helaas beide.
We missen ook gewoon een beetje de dynamiek die Mounir wel heeft, en daarom denk ik ook wel dat het goed gaat komen met Suarez, Enoh en Vertonghen, die dit, ieder op zijn eigen manier, ook bezitten.
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 9 aug 2010 00:46
|
|
Ik denk ook zeker dat we met Suarez, Enoh en Vertonghen kampioen kunnen worden, dan heb je goede basis en een bank die goed genoeg is. Maar het mag toch niet zo zijn dat als die drie spelers er niet zijn we niet meer zijn dan een matige middenmoter?
|
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 13 aug 2010 17:13
|
|
Ik las in de VI dat Mounir El Hamdoui naar eigen zeggen nooit een compensatie voor zijn sportzaak heeft gevraagd. Daarentegen had hij de eis dat hij een deel van de toekomstige transfersom in eigen zak mag steken. Hij heeft na een harde poot van Van den Boog een contract getekend in het licht van het nieuwe premiestelsel systeem.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 01:45
|
|
Het elftal van Ajax moet duidelijk nog aan hem wennen. El Hamdaoui kaatst vrij regelmatig om snel door te kunnen voetballen, maar dat wordt niet altijd begrepen door z'n medespelers. Een aantal is dan ook erg gefocussed op de lange bal in plaats van het fijnere combinatiewerk.
Met de neus naar de goal doet hij heel veel goed. Ook daar zag je overigens dat z'n medespelers nog niet helemaal gewend waren om een spits met diepgang voor zich te hebben. Had een aantal steekpasses die niet op maat waren als gevolg.
|
Bart

Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 09:58
|
|
Wat denk je van de samenwerking tussen El Hamdaoui en Suarez, Enganche? Ik denk dat die samenwerking niet echt gaat klikken tussen beide omdat ze elkaar wel eens in de weg gaan lopen tijdens de wedstrijden.
|
Nr.10

|
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 11:46
|
|
Dit is een heerlijke Ajax-spits. Hij kan de diepte zoeken en hij kan een bal vasthouden. Je zag wel dat er onderling nog wat frustratie was over het wel fo niet afspelen van een bal, MEH was vrij prikkelbaars.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 11:56
|
|
Citaat: Wat denk je van de samenwerking tussen El Hamdaoui en Suarez, Enganche? Ik denk dat die samenwerking niet echt gaat klikken tussen beide omdat ze elkaar wel eens in de weg gaan lopen tijdens de wedstrijden.
Ik denk niet dat ze elkaar enorm in de weg zullen lopen. Wellicht dat ze elkaar zo nu en dan zullen irriteren met wat overdreven zelfzuchtigheid, maar als je zag hoe El Hamdaoui gisteravond weer een aantal medespelers wegstuurde met steekballetjes, dan denk ik dat Suarez daar enorm veel profijt van zal hebben.
De Jong, die loopt pas vaak in de weg voor een spits.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 12:11
|
|
Ik zal ook blij zijn wanneer we Lodeiro op het middenveld terughebben i.p.v. De Jong.
|
De Dominee

Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 12:20
|
|
Hier nog één!
|
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 12:40
|
|
Citaat: Wat denk je van de samenwerking tussen El Hamdaoui en Suarez, Enganche? Ik denk dat die samenwerking niet echt gaat klikken tussen beide omdat ze elkaar wel eens in de weg gaan lopen tijdens de wedstrijden.
Ik denk niet dat ze elkaar enorm in de weg zullen lopen. Wellicht dat ze elkaar zo nu en dan zullen irriteren met wat overdreven zelfzuchtigheid, maar als je zag hoe El Hamdaoui gisteravond weer een aantal medespelers wegstuurde met steekballetjes, dan denk ik dat Suarez daar enorm veel profijt van zal hebben.
De Jong, die loopt pas vaak in de weg voor een spits.
Klopt, ik zou me doodergeren als ik El Hamdaoui was. De Jong stond veel te vaak zo'n 3 meter voor El Hamdaoui, terwijl hij in zulke wedstrijden gewoon op de juiste momenten moet komen.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 13:16
|
|
Grappig, had in een ander topic over de opstelling ook Lodeiro op 10 gezet. Omdat die meer is van de steekpass en daarna rond de 16 te blijven. de Jong komt helemaal in de 16 waardoor hij daar Mounir in de weg loopt.
Mounir speelde weer prima gisteren. Jammer dat hij niet scoorde want hij had zeker 3 uitgelezen kansen.
Wat betreft dat kaatsen en dan diepgaan dat hebben ze nog niet helemaal door. Gebeurde een aantal keren dat hij dan een keer de bal diep kreeg maar precies aan de verkeerde kant. 2e helft gebeurde dat al 2x, keek Mounir rechts (waar hij de bal verwachtte) en kwam de bal links.
Trouwens, wat is El Hamdaoui explosief op de eerste meters maar qua 'topsnelheid' valt het me iets tegen (gelukkig wel 2x zo snel dan Pantelic maar toch).
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Zo 15 aug 2010 14:45
|
|
Citaat: Ik las in de VI dat Mounir El Hamdaoui naar eigen zeggen nooit een compensatie voor zijn sportzaak heeft gevraagd. Daarentegen had hij de eis dat hij een deel van de toekomstige transfersom in eigen zak mag steken. Hij heeft na een harde poot van Van den Boog een contract getekend in het licht van het nieuwe premiestelsel systeem.
Dat was al even bekend: viewtopic.php?p=163853#p163853
|
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 18 sep 2010 22:02
|
|
Hopelijk gaat El-Hamdaoui morgen goed spelen. Laatste 3/4 wedstrijden was hij écht héél slecht! Bijna lettelijk geel bal aangeraakt en er kwam totaal geen gevaar van hem af.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 00:24
|
|
Citaat: Hopelijk gaat El-Hamdaoui morgen goed spelen. Laatste 3/4 wedstrijden was hij écht héél slecht! Bijna lettelijk geel bal aangeraakt en er kwam totaal geen gevaar van hem af.
Eerlijk gezegd, vond ik hem alleen tegen Groningen ijzersterk spelen. Daarna heeft hij alleen intikkers gemaakt. Dat is niet onbelangrijk, maar ik denk dat 8 van de 10 eredivisiespiten die goals ook hadden gemaakt. Vind hem vaak wat statisch wat hij helemaal niet hoeft te zijn. Er zit zoveel meer potentieel in deze speler, dan dat die bij Ajax laat zien.
|
Nr.10

|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 16:52
|
|
Europees vond ik MEH anders erg goed spelen. Ook meevoetballend.
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 16:55
|
|
Citaat: Hopelijk gaat El-Hamdaoui morgen goed spelen. Laatste 3/4 wedstrijden was hij écht héél slecht! Bijna lettelijk geel bal aangeraakt en er kwam totaal geen gevaar van hem af.
Eerlijk gezegd, vond ik hem alleen tegen Groningen ijzersterk spelen. Daarna heeft hij alleen intikkers gemaakt. Dat is niet onbelangrijk, maar ik denk dat 8 van de 10 eredivisiespiten die goals ook hadden gemaakt. Vind hem vaak wat statisch wat hij helemaal niet hoeft te zijn. Er zit zoveel meer potentieel in deze speler, dan dat die bij Ajax laat zien.
Wedstrijden tegen Kiev vergeten ?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 17:21
|
|
Tegen Kiev was vooral Suarez de sterke man. El Hamdaoui maakte wel een intikkertje op voorgeven van de op dat moment fantastische Sulejmani.
|
JustFerro

Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 17:48
|
|
Intikkertjes zijn ook belangrijk. Zolang Mounir net zoveel blijft scoren als hij tot nu toe deed dan heeft hij het gewoon prima gedaan, ook als het allemaal intikkertjes zijn. Je moet toch maar op de goede plaats staan.
|
Dijk

Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Zo 19 sep 2010 19:23
|
|
Speelde een prima wedstrijd. Als er wat ruimte bij de verdediging van de tegenstander komen zijn kwaliteiten prima tot uiting. Alleen jammer van die bal op de paal en de loop die naast ging.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Di 21 sep 2010 08:42
|
|
Citaat: In winkel El Hamdaoui is alles nog netjes heel
De spits van Ajax heeft een sportwinkel in hartje Rotterdam. Zondag scoorde hij de winnende goal in De Kuip. Bange vraag: hoe is het met de sportwinkel?
*Tuuuuuut... Tuuuuuut... Tuuuuuut*
‘Goedemiddag, met Sportshop Kralingen.’
Hallo, Dagblad De Pers hier. Alles nog heel?
‘Pardon?’
Geen bakstenen door de ruiten? Geen molotovcocktails door de brievenbus? Geen hondendrollen tegen de deur?
‘Ik snap niet wat u bedoelt.’
Mounir El Hamdaoui, de spits van Ajax, is toch mede-eigenaar van uw sportshop in Kralingen?
‘Dat klopt. Mounir is mijn broer en een van de eigenaren van de sportwinkel.’
Hij heeft zondag de winnende gemaakt tegen Feyenoord. Was u niet bang dat uw sportshop het kind van de rekening zou worden? Dat er een paar capuchons langs zouden komen voor wraak?
‘Nee hoor. Geen moment. Weet u, de voetbalcarrière van Mounir en de sportzaak staan volledig los van elkaar.’
Nou ja, Mounir heeft het wel en wee van de sportzaak toch meegenomen in de contractonderhandelingen met Ajax?
‘Nee hoor. Dat is onzin. Het is bedacht door iemand van het Algemeen Dagblad, en dat is daarna door de hele wereld overgenomen. Ik kan u verzekeren: de sportzaak heeft geen rol gespeeld bij de onderhandelingen. Dat is ook door Ajax officieel bevestigd.’
Maar had u hem niet liever voor Feyenoord zien spelen?
‘Mounir speelt voor Ajax, and that’s it. Er was een paar maanden geleden een beetje gedoe over, maar dat is allang voorbij. Dit weekend speelde hij hier in Rotterdam, hij scoorde – allemaal prima. Ik geloof niet dat er iets speelde bij de supporters van Feyenoord. Hij is niet uitgescholden, hij is niet uitgefloten; er was geen enkel probleem. En de sportzaak zag er ook na de wedstrijd nog goed en netjes uit.’
Alles heel dus.
‘Alles heel. En zo hoort het ook.’
Leuk interviewtje, bron De Pers.nl.
|
sincere1983

Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 21 sep 2010 08:56
|
|
@ Ricardo: Vind er weinig aan want de Pers gaat weer een gedooft vuurtje opstoken. En als ze bij de Pers op de hoogte waren geweest hadden ze ook al kunnen weten dat het niet zozeer de winkel was die punt van onderhandeling waren maar zat de 'vertraging' (zover je daar over kan spreken) in de de onderhandelingen meer in de bedreigingen die aan het adres El Hamdaoui kwam.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Di 21 sep 2010 14:12
|
|
Ja, zag het interview, post hem ook meer omdat er staat dat die sportzaak helemaal niet in de onderhandelingen is besproken, althans zijn broer zegt dat. Vond dit verder wel een leuk stukje:
Geen bakstenen door de ruiten? Geen molotovcocktails door de brievenbus? Geen hondendrollen tegen de deur?
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 21 sep 2010 14:45
|
|
Die bedreigingen is ook een gerucht, behalve AFCA.nl heeft niemand het gemeld. We zullen denk ik nooit helemaal weten wat er gespeeld heeft.
|
Seduction

Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 21 sep 2010 18:26
|
|
Citaat: @ Ricardo: Vind er weinig aan want de Pers gaat weer een gedooft vuurtje opstoken. En als ze bij de Pers op de hoogte waren geweest hadden ze ook al kunnen weten dat het niet zozeer de winkel was die punt van onderhandeling waren maar zat de 'vertraging' (zover je daar over kan spreken) in de de onderhandelingen meer in de bedreigingen die aan het adres El Hamdaoui kwam.
+1
Riooljournalistiek is dit. Slaat werkelijk waar helemaal nergens op dit.
|
methodmich

Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Wo 29 sep 2010 17:47
|
|
Citaat: Die bedreigingen is ook een gerucht, behalve AFCA.nl heeft niemand het gemeld. We zullen denk ik nooit helemaal weten wat er gespeeld heeft.
Transferclausule....
|