Auteur
|
Bericht
|
Fregge
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:39
|
|
Hij plaatst er net 1: Gvanderwiel Lebron or Kobe ?
Zouden dat aanwinsten kunnen zijn?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:40
|
|
Die zit zich ergens in een hoekje heel erg te schamen, mag ik hopen. Kneusje.
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:43
|
|
Citaat: Hij plaatst er net 1: Gvanderwiel Lebron or Kobe ?
dat zijn basketballers......
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:44
|
|
Citaat: Hij plaatst er net 1: Gvanderwiel Lebron or Kobe ?
Gvanderwiel zeker!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 12:01
|
|
Citaat: Ik vind de Pantelic-bashing te ver gaan. Wat ik allemaal hoor...5 klassen minder, kan er geen bal van...schei uit, zeg. Ja, maar Pantelic zat op zijn 26-ste in de Bundesliga, he...De laatste 8 jaar heeft hij maar 3 clubs gehad, waaronder 1 jaartje AJAX.
Inderdaad, Ian. Je gaat nu met 2 Suarezen spelen. Ik vind hem alleen een optie als vervanger van Suarez.
Mwah, ik ben het me je eens dat El Hamdaoui en Suarez op een aantal facetten allerminst complimentair zijn, maar zoveel lijken ze nu ook weer niet op elkaar. El Hamdaoui kan bijvoorbeeld veel beter als aanspeelpunt fungeren. Hij is sterker in de combinatie en heeft ondanks z'n wat zelfzuchtige insteek zicht op de derde man.
Citaat: Gelukkig, lijk ik toch mijn zin te krijgen . Nu maar hopen dat het lijstje met potentiele aanwinsten wat groter en creatiever is dan Mpenza, VoH, De Ridder etc. en dat Ajax eens slagvaardig kan zijn want van een schaduwvoorhoede Sarpong, Suk, Eriksen word ik niet bepaald vrolijk..........
Wordt natuurlijk niets. Ajax gaat niet beter vinden. Veel plezier met met Nonda, Klasnic of Mpenza, of zo.
Overigens kan ik me voorstellen dat Ajax geen eeuwigheid op El Hamdaoui wil wachten, daar niet van.
De vraag is in welk opzicht je dat 'beter' ziet. Meer goals? Betere voetballer? Betere mentaliteit? Beter mens? Betere financiele gevolgen? Etc.
Een betere voetballer hoeft natuurlijk niet een betere optie te betekenen.
Ik kan me voorstellen dat Pantelic een makkelijkere/socialere jongen is binnen een spelersgroep, maar wat goals, voetbalkwaliteiten en financiële gevolgen betreft denk ik inderdaad dat El Hamdaoui een veel betere keuze zou zijn voor Ajax.
Citaat: Misschien toch maar eens een telefoontje richting Pantelic wagen?
Met die vijf miljoen euro voor El Hamlap kun je prima een twee jarig contract voor Marko betalen. Hou je nog geld over ook.
En haal je een speler binnen die net zoveel salaris wil en een paar klassen minder is dan El Hamdaoui.
Maar wel één die gemotiveerd is en zich heeft bewezen.
In potentie zit er misschien minder in, maar ik heb liever een speler die zich wel inzet en graag voor Ajax speelt.
Waar haal je het idee vandaan dat als El Hamdaoui bij Ajax zou gaan spelen, hij dat met tegenzin zou doen? Vreemde redenering. El Hamdaoui heeft in mijn ogen meer bewezen dan Pantelic. En Pantelic mag dan mooie praatjes hebben, maar hij laat bij balbezit tegenstander ook vaak genoeg na om zich aan de afspraken te houden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 13:38
|
|
Citaat: El Hamdaoui is inderdaad technisch een betere spits, maar is hij ook aanvullend ten opzichte van Suarez? Dat was Pantelic in ieder geval wel. En daarnaast kun je heel veel vraagtekens zetten bij zijn mentaliteit (de contractonderhandelingen onderstrepen dat).
Laat ik het zo zeggen: wat Pantelic kan, kan El Hamdaoui ook. Beter. En El Hamdaoui kan meer.
Heeft verder ook niets met Pantelic-bashing te maken. El Hamdaoui is gewoon beter. Het zou dan ook te onzinnig voor woorden zijn om nu opeens de portemonnee te trekken voor Pantelic.
En El Hamdaoui wil natuurlijk best voor Ajax spelen. Anders onderhandel je niet zo lang. Hij wil alleen ook meer geld verdienen. Frappant dat dit van Pantelic wel gepikt werd maar El Hamdaoui mag dit niet doen.
Pantelic verdiende eerlijk is eerlijk boven modaal bij Ajax, maar dat mag ook wel voor een basisspeler. El Hamdaoui wilde volgens mij in één klap de best verdienende speler van Ajax worden. Dat vind ik wat vreemd als je nog geen wedstrijd voor Ajax hebt gespeeld en er sprake is van een team waarin ook internationals spelen als Suarez, van der Wiel en Stekelenburg. Het salaris wat Pantelic afgelopen seizoen kreeg, mag hij best hebben, maar ik vind het nog een geouwehoer om voor nog meer te vragen. Dat gedraai van Mounir, eerst wel, dan niet, dan weer wel dat ben ik behoorlijk zat. Die sportshop Kralingen, kan hij ook openen in Amsterdam West of Amsterdam Zuidoost. Geef je zijn broers een kortingskaart voor de NS, een busabonnement en voor 5 jaar treinkaartjes met korting, AZ doet al niet moeilijk dus klaar is kaas.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 13:43
|
|
Ian, het is voor El Hamdaoui en z'n broers een droom om die sportwinkel in hun eigen wijk te hebben. Die gaan niet zomaar hun boeltje inpakken en in Amsterdam een winkel beginnen. Verder heeft hij zijn salariseisen bijgesteld toch?
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 13:49
|
|
Bovendien klopt die passage over het willen worden van de best betaalde speler volgens mij niet. Ik heb bedragen van rond de anderhalf miljoen zin staan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 13:54
|
|
Als het allemaal zo makkelijk was, en het om een klein salarisverschil zou gaan, waren de knopen al lang doorgehakt. Dit is in ieder geval niet het geval...Ajax is toch ook niet gek met de voorronde CL in het achterhoofd.
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 13:59
|
|
Als hij meer had willen verdienen dan Suarez was hij ook niet zo lang in onderhandeling geweest met Ajax.
|
Michaelkossie
Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 14:52
|
|
Ik denk dat het na gisteren toch wel voor iedereen duidelijk is geweest dat Ajax een spits nodig heeft en dat de heren van het bestuur het ook wel hebben gezien.
Dus waarom gaat het bestuur niet nogmaals met El Hamdaoui rond de tafel zitten en allebei wat water bij de wijn doen en dan moet het toch wel rondkomen. Nu zijn ze allebei naar elkaar aan het wijzen dat de bal bij de speler ligt en de andere zegt de bal ligt bij de club. Wat een gezeur allemaal het zijn toch volwassen kerels dus telefoon pakken en het voor het weekend rondmaken.
Anders gaan we een zwaar seizoen tegemoet als Suarez geen steun krijgt voorin van iemand die net zo dodelijk is als hij want met El Hamdaoui durft geen enkele tegenstander 1 tegen 1 te spelen want dan is hij dodelijk.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 15:08
|
|
Citaat: Ik snap niet dat jullie deze proleet allemaal nog willen zien komen zeg. Wat een hork is dit. Ik vond hem bij AZ al een irritant ventje, stemmingmakertje en dan ook nog een groot ego, maar hij blijkt nu ook onbetrouwbaar en een ordinaire geldwolf te zijn.
Meneer blijft maar komen met aanvullende eisen en onzin, wie denkt hij wel niet dat hij is?
En dan "afwachten of Ajax vanavond wint"?.......als hij niet heel graag voor onze club wilt spelen moet hij lekker weg blijven.
Ik walg nu al van hem en hij heeft nog geen bal getrapt. Ook al zou ik geen andere geschikte spits weten (Pantelic misschien toch) maar Ajax moet alles afkappen met deze idioot en het hem lekker uit laten zoeken, wat een mafkees zeg.
Volgens mij was het De Zeeuw die Stekelenburg torpedeerde in 2007
Nee, ik denk, dat als die eenmaal bij Ajax speelt, je die nare trekjes ook heel anders benaderd dan dat je nu doet. Zeker als die het goed gaat doen. Er spelen namelijk meer spelers bij Ajax die nare trekjes hebben
Ik mag toch hopen dat we dat niet meer gaan meemaken dat deze idioot voor Ajax speelt na alle ellende en aanvullende eisen.
Maar als het per ongeluk toch zo mocht zijn dan veranderdt dat niks aan mijn mening hoor........ik vond bv Lindgren een hele matige voetballer en dat vind ik nog steeds en dan maakt geen ruk uit of hij bij Ajax speelt of niet.
|
Marc
Forum berichten: 164
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 16:02
|
|
Citaat: Ik denk dat het na gisteren toch wel voor iedereen duidelijk is geweest dat Ajax een spits nodig heeft en dat de heren van het bestuur het ook wel hebben gezien.
Dus waarom gaat het bestuur niet nogmaals met El Hamdaoui rond de tafel zitten en allebei wat water bij de wijn doen en dan moet het toch wel rondkomen. Nu zijn ze allebei naar elkaar aan het wijzen dat de bal bij de speler ligt en de andere zegt de bal ligt bij de club. Wat een gezeur allemaal het zijn toch volwassen kerels dus telefoon pakken en het voor het weekend rondmaken.
Anders gaan we een zwaar seizoen tegemoet als Suarez geen steun krijgt voorin van iemand die net zo dodelijk is als hij want met El Hamdaoui durft geen enkele tegenstander 1 tegen 1 te spelen want dan is hij dodelijk.
Na de berichten van de afgelopen dagen kan ik het me bijna niet meer voorstellen dat dit nog goed gaat komen. Aan de ene kant is dat niet zo erg aangezien ElH zich bij voorbaat al niet populair heeft gemaakt met zn rare eisen. Aan de andere kant is het jammer want voor die 5 miljoen die hij moest kosten is natuurlijk geen betere speler te halen.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 16:20
|
|
Citaat: Oja, iemand nog iets vernomen van dat twitterende mannetje ?
Ja!
MikeVerweij Even een dagje geen #Ajax Net terug met mijn zus, zwager, nichtje en neef van 2,5 uit Dolfinarium #Harderwijk
|
Marc
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 16:31
|
|
Dolfinarium! Vet!
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 16:47
|
|
Boeit me GEEN REET.
Wat doet deze kak hier?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 16:57
|
|
Ach laten we nou niet vallen over een sarcastische opmerking. Zodra er nieuws over El Hamdaoui is horen we dat vanzelf.
|
Marc
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 19:10
|
|
Gelukkig iemand die het door heeft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 22:09
|
|
|
rastoe
Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 23:30
|
|
Jongens lees de update! http://www.afca.nl/index_3.htm?x=319&y=234
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 23:31
|
|
Je bent me voor zie ik.
Tsja wat Rotterdams gedrag betreft verbaast me niets meer, dus t zou me niet eens verbazen als dit waar zou zijn.
|
Tomza2
Forum berichten: 476
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 23:40
|
|
Wat een zielig gedrag zeg. Ziek gewoon. Ik schaam me dood voor zulke mensen. Waarom moet dat nou? Ik ging toch ook niet met een mes naar de familie van Ooijer toen hij speelde bij PSV? Oké, mischien een scheve vergelijking. Maar toch vind ik het erg dom. Geloof me, ik heb niks tegen Feyenoorders, maar wel tegen die idioten/hooligans. Maakt niet uit welke club ze supporter.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 23:40
|
|
Publiekelijk naar buiten brengen dit.. Gewoon voorpagina nieuws bij de telegraaf, op het NOS journaal etc.. Dan is het gelijk afgelopen met dat gespuis uit rottedam zuyd
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 23:42
|
|
Wanneer kwam die voetbalwet nu? Jezus! En dan vreemd opkijken als je club door de KNVB wordt aangepakt. Dit is gewoon in en in triest! Eerst bekerfinale (ook van Ajaxkant) nu dit. Wat is het volgende? Ajax - Feyenoord met 10 rijen dik ME in de grachten?
|
rastoe
Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 23:47
|
|
Het is zeker niet normaal wat deze fans zich in hun hoofd halen, nouja fans ze noemen zich fans.. Zo is het wel erg makkelijk om het voetbal te verpesten. Ze zijn toch tegen het moderne voetbal met teveel ME geen uitsupporters etc. Dan moeten ze zeker hiermee gaan beginnen. Achjaa wij als Ajacieden kunnen wel een beetje helder nadenken.
|