Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 22:02
|
|
Citaat: Misschien wat ver gezocht maar het zou kunnen dat hij deze wedstrijd in ieder geval even wilde aankijken.
Zou heel goed kunnen.
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 03:55
|
|
Ik snap niet dat jullie deze proleet allemaal nog willen zien komen zeg. Wat een hork is dit. Ik vond hem bij AZ al een irritant ventje, stemmingmakertje en dan ook nog een groot ego, maar hij blijkt nu ook onbetrouwbaar en een ordinaire geldwolf te zijn.
Meneer blijft maar komen met aanvullende eisen en onzin, wie denkt hij wel niet dat hij is?
En dan "afwachten of Ajax vanavond wint"?.......als hij niet heel graag voor onze club wilt spelen moet hij lekker weg blijven.
Ik walg nu al van hem en hij heeft nog geen bal getrapt. Ook al zou ik geen andere geschikte spits weten (Pantelic misschien toch) maar Ajax moet alles afkappen met deze idioot en het hem lekker uit laten zoeken, wat een mafkees zeg.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 04:55
|
|
Ik vind hem veel beter dan de andere alternatieven, maar ik zou hem niet kopen. Niet de spits die ik wil hebben bij Ajax.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 08:54
|
|
Ik ben er helemaal klaar mee. Nee tegen Jol, ja tegen Verbeek?! Hij moet maar gewoon weg blijven, en lekker naar Turkije gaan. Ik moet van AJax in mei beslissen of ik nieuwe seizoenskaarten wil, maar anderzijds laat Ajax zich zo piepelen door een 2e rangs voetballer. Wat een afgang. Goede ambassadeur voor de Marokkaanse gemeenschap ook!
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 09:18
|
|
Gelukkig, lijk ik toch mijn zin te krijgen . Nu maar hopen dat het lijstje met potentiele aanwinsten wat groter en creatiever is dan Mpenza, VoH, De Ridder etc. en dat Ajax eens slagvaardig kan zijn want van een schaduwvoorhoede Sarpong, Suk, Eriksen word ik niet bepaald vrolijk..........
|
Mars_R
Forum berichten: 58
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 09:33
|
|
Citaat: Lekker bij AZ laten zitten in alkmaar.
AJAX kan beter op zoek naar een andere betere spits!!
En jij denkt dat een club van het niveau Ajax op dit moment zomaar even een betere spits vindt dan El Hamdaoui?
Ze zullen wel weer uitkomen bij het niveau Pantelic. Iedereen hier blij.
Hij doet het leuk bij AZ ja, maar of hij het Ajax niveau haalt is nog maar de vraag.
En ook haalt hij het spelniveau wel, dan is zijn mentaliteit dermate slecht dat je hem zoiezo niet moet halen.
Je wil graag of niet. En als je het voor het geld doet ga je maar lekker naar spanje ofzo.
|
JustFerro
Forum berichten: 499
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 09:47
|
|
Jongens, dit heet nou eenmaal onderhandelen. Ajax heeft niet veel geld, dus zullen ze wat voorzichtiger moeten zijn met het uitdelen van contracten. In het verleden heeft dat nogal eens problemen opgeleverd, dus ik vind het een goede zaak. El Hamdaoui aan de andere kant wil natuurlijk het onderste uit de kan halen, dat zou ieder weldenkend mens doen. Dan kan je wel zeggen dat het een eer moet zijn voor zo'n speler om bij Ajax te mogen spelen, maar 99% van de spelers voetbalt nou eenmaal waar hem het meest geboden wordt. Gewoon rustig afwachten dus tot dat contract er is. Ditzelfde zal met alle andere opties ook gaan gebeuren, gewoon omdat Ajax niet meer de middelen heeft om maar aan alle wensen van spelers te voldoen.
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 10:02
|
|
Citaat: Jongens, dit heet nou eenmaal onderhandelen. Ajax heeft niet veel geld, dus zullen ze wat voorzichtiger moeten zijn met het uitdelen van contracten. In het verleden heeft dat nogal eens problemen opgeleverd, dus ik vind het een goede zaak. El Hamdaoui aan de andere kant wil natuurlijk het onderste uit de kan halen, dat zou ieder weldenkend mens doen. Dan kan je wel zeggen dat het een eer moet zijn voor zo'n speler om bij Ajax te mogen spelen, maar 99% van de spelers voetbalt nou eenmaal waar hem het meest geboden wordt. Gewoon rustig afwachten dus tot dat contract er is. Ditzelfde zal met alle andere opties ook gaan gebeuren, gewoon omdat Ajax niet meer de middelen heeft om maar aan alle wensen van spelers te voldoen.
Het zou me zelfs niet verbazen wanneer MeH wacht totdat Ajax daadwerkelijk CL behaald heeft, en anders besluit niet eens deze kant op te komen..
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 10:04
|
|
Citaat: Ik snap niet dat jullie deze proleet allemaal nog willen zien komen zeg. Wat een hork is dit. Ik vond hem bij AZ al een irritant ventje, stemmingmakertje en dan ook nog een groot ego, maar hij blijkt nu ook onbetrouwbaar en een ordinaire geldwolf te zijn.
Meneer blijft maar komen met aanvullende eisen en onzin, wie denkt hij wel niet dat hij is?
En dan "afwachten of Ajax vanavond wint"?.......als hij niet heel graag voor onze club wilt spelen moet hij lekker weg blijven.
Ik walg nu al van hem en hij heeft nog geen bal getrapt. Ook al zou ik geen andere geschikte spits weten (Pantelic misschien toch) maar Ajax moet alles afkappen met deze idioot en het hem lekker uit laten zoeken, wat een mafkees zeg.
Volgens mij was het De Zeeuw die Stekelenburg torpedeerde in 2007
Nee, ik denk, dat als die eenmaal bij Ajax speelt, je die nare trekjes ook heel anders benaderd dan dat je nu doet. Zeker als die het goed gaat doen. Er spelen namelijk meer spelers bij Ajax die nare trekjes hebben
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 10:07
|
|
Ajax moet MEH natuurlijk niet de kans geven dat rustig te beslissen. Volgende week begint de competitie, dus niet tekenen, op naar de volgende. Ajax is niet afhankelijk van MEH. Als hij zonodig meer wil verdienen gaat ie toch lekker naar Rusland ofzo
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 10:45
|
|
Citaat: Gelukkig, lijk ik toch mijn zin te krijgen . Nu maar hopen dat het lijstje met potentiele aanwinsten wat groter en creatiever is dan Mpenza, VoH, De Ridder etc. en dat Ajax eens slagvaardig kan zijn want van een schaduwvoorhoede Sarpong, Suk, Eriksen word ik niet bepaald vrolijk..........
Wordt natuurlijk niets. Ajax gaat niet beter vinden. Veel plezier met met Nonda, Klasnic of Mpenza, of zo.
Overigens kan ik me voorstellen dat Ajax geen eeuwigheid op El Hamdaoui wil wachten, daar niet van.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 10:46
|
|
Weet het niet meer met deze gast.., Sulejmani kan veel beter zijn. En laat die gast nou eens duidelijk maken wat hij wil, wél of niet? Niet eerst ''ja'' zeggen en vervolgens meningen van andere horen die willen profiteren en ''Nee, nee, ik wil meer!'GELD GELD GELD!'' Die gozer kan z'n eigen mening toch wel geven of is het zo'n slapjanus?
Goede speler, maar is dit wel het type wat we zoeken? Als je hem haalt is het zowiezo voor de basis.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 10:55
|
|
Dit stuk verdriet moeten we toch helemaal niet meer willen?
Tijd dat Ajax zijn focus op andere spelers legt, die wel voor Ajax willen spelen.
Misschien toch maar eens een telefoontje richting Pantelic wagen?
Met die vijf miljoen euro voor El Hamlap kun je prima een twee jarig contract voor Marko betalen. Hou je nog geld over ook.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 10:57
|
|
Citaat: Misschien toch maar eens een telefoontje richting Pantelic wagen?
Met die vijf miljoen euro voor El Hamlap kun je prima een twee jarig contract voor Marko betalen. Hou je nog geld over ook.
En haal je een speler binnen die net zoveel salaris wil en een paar klassen minder is dan El Hamdaoui.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 10:58
|
|
Pantelic is echt 5 klasses minder dan El Ham. Dat is het dilemma: het zou een fantastische spits zijn voor Ajax, maar aan de andere kant krijg ik niet de indruk dat hij graag voor Ajax wil spelen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:01
|
|
En wat heeft El Hamdaoui dan al bewezen? 26 jaar en hij speelt nog altijd bij Az in de MM league...Pantelic 5 klassen minder. Ik zie El Hamdaoui het echt niet 5 jaar volhouden in de Bundesliga.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:06
|
|
Wat gaat die Pantelic-adoratie hier ver, zeg. Simpele spits die het naar behoren heeft gedaan bij Ajax, meer niet. Pantelic is vijf jaar ouder dan El Hamdaoui, dus zit er geen restwaarde meer op. En hij deed het inderdaad behoorlijk gedurende vier (!) jaar in de Bundesliga, maar er zijn ook zat clubs geweest waar hij weinig heeft laten zien.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:08
|
|
Citaat: En wat heeft El Hamdaoui dan al bewezen? 26 jaar en hij speelt nog altijd bij Az in de MM league...Pantelic 5 klassen minder. Ik zie El Hamdaoui het echt niet 5 jaar volhouden in de Bundesliga.
El Hamdaoui is een bijna perfecte spits voor dit Ajax: balvast, scorend vermogen, beheerst het positiespel heel goed, technisch, kan een actie maken en heeft nog restwaarde.
El Hamdaoui is een beetje een laatbloeier, mede door slechte keuzes (op jonge leeftijd naar Tottenham en daar nauwelijks gespeeld) en die blessure waardoor hij een seizoen was uitgeschakeld.
Ik denk dat El Hamdaoui het in de Bundesliga kan redden bij grotere clubs dan waar Pantelic voor gespeeld heeft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:11
|
|
El Hamdaoui is inderdaad technisch een betere spits, maar is hij ook aanvullend ten opzichte van Suarez? Dat was Pantelic in ieder geval wel. En daarnaast kun je heel veel vraagtekens zetten bij zijn mentaliteit (de contractonderhandelingen onderstrepen dat).
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:11
|
|
Citaat: Misschien toch maar eens een telefoontje richting Pantelic wagen?
En haal je een speler binnen die net zoveel salaris wil en een paar klassen minder is dan El Hamdaoui.
Maar wel één die gemotiveerd is en zich heeft bewezen.
In potentie zit er misschien minder in, maar ik heb liever een speler die zich wel inzet en graag voor Ajax speelt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:12
|
|
Ik vind de Pantelic-bashing te ver gaan. Wat ik allemaal hoor...5 klassen minder, kan er geen bal van...schei uit, zeg. Ja, maar Pantelic zat op zijn 26-ste in de Bundesliga, he...De laatste 8 jaar heeft hij maar 3 clubs gehad, waaronder 1 jaartje AJAX.
Inderdaad, Ian. Je gaat nu met 2 Suarezen spelen. Ik vind hem alleen een optie als vervanger van Suarez.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:29
|
|
Citaat: El Hamdaoui is inderdaad technisch een betere spits, maar is hij ook aanvullend ten opzichte van Suarez? Dat was Pantelic in ieder geval wel. En daarnaast kun je heel veel vraagtekens zetten bij zijn mentaliteit (de contractonderhandelingen onderstrepen dat).
Laat ik het zo zeggen: wat Pantelic kan, kan El Hamdaoui ook. Beter. En El Hamdaoui kan meer.
Heeft verder ook niets met Pantelic-bashing te maken. El Hamdaoui is gewoon beter. Het zou dan ook te onzinnig voor woorden zijn om nu opeens de portemonnee te trekken voor Pantelic.
En El Hamdaoui wil natuurlijk best voor Ajax spelen. Anders onderhandel je niet zo lang. Hij wil alleen ook meer geld verdienen. Frappant dat dit van Pantelic wel gepikt werd maar El Hamdaoui mag dit niet doen.
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:30
|
|
Citaat: Gelukkig, lijk ik toch mijn zin te krijgen . Nu maar hopen dat het lijstje met potentiele aanwinsten wat groter en creatiever is dan Mpenza, VoH, De Ridder etc. en dat Ajax eens slagvaardig kan zijn want van een schaduwvoorhoede Sarpong, Suk, Eriksen word ik niet bepaald vrolijk..........
Wordt natuurlijk niets. Ajax gaat niet beter vinden. Veel plezier met met Nonda, Klasnic of Mpenza, of zo.
Overigens kan ik me voorstellen dat Ajax geen eeuwigheid op El Hamdaoui wil wachten, daar niet van.
De vraag is in welk opzicht je dat 'beter' ziet. Meer goals? Betere voetballer? Betere mentaliteit? Beter mens? Betere financiele gevolgen? Etc.
Een betere voetballer hoeft natuurlijk niet een betere optie te betekenen.
Ik heb het idee dat jij jouw bericht opgesteld hebt met het idee dat ik mijn bericht (degene waar jij op reageert) baseer op de transfersoap. Dit is dus namelijk niet het geval.
Als je de stromingen binnen AZ categoriseert dan kom je grofweg gezien drie opinies tegen m.b.t. de mogelijke transfer van MEH naar Ajax.
1) Men vindt het onbegrijpelijk dat AZ hem voor een zogenoemde jodenfooi naar Amsterdam laat vertrekken omdat het gewoon een goede voetballer is;
2) Men is heel blij om van de mens MEH verlost te zijn;
3) Een combinatie van 1 en 2.
Niets mis met een wat moeilijker persoon, niets mis met wat vedette neigingen maar alles heeft zijn grenzen en die grens vertegenwoordigt het moment dat dit gedrag contraproductief gaat werken in een groep. Laat ik het zo formuleren dat MEH die grens bij AZ ruimschoots overschreden heeft en (niet alleen onder Koeman) dat hij op zijn zachtst gezegd niet bij de meest populaire jongens in de selectie hoorde........
Dus om op jouw opmerking terug te komen: 'Ajax gaat niet beter vinden'. Ik kijk daar liever wat breder naar dan puur naar iemands individuele voetbalkwaliteiten.
Meer zeg ik er niet over. We'll see......
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:35
|
|
Jol laat het wel helemaal aan EH over nu. Zou dat expres zijn? Want ze lekte expres verkeerde namen uit, zodat ze achter de rook konden onderhandelen met spelers.
|
Peter79
|
Geplaatst: Do 29 jul 2010 11:36
|
|
Oja, iemand nog iets vernomen van dat twitterende mannetje ?
|