Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Mounir El Hamdaoui
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mounir El Hamdaoui
Maker: guy_ajaxBekeken: 92321
Status: InactiefBerichten: 1769
+ Nieuw bericht <<<   <   7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:14
Nee!
DIMC85

Forum berichten: 1585
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:16
Citaat:
Nee!

Dacht even dat het een reactie op mijn post was maar zag toen de post van A'DamHools. Is idd geen betrouwbare bron.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:22
Het zou kunnen, Dim. Ik denk niet dat echt blij zijn dat tot nu toe alleen AJAX concreet is (geworden).
Vienna

Forum berichten: 493
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:37
Citaat:
Wat ik me trouwens zit te bedenken, AZ bracht het nieuws naar buiten dat ze met Ajax rond waren.

Bij mijn weten hebben ze het alleen bevestigd, dus niet zelf naar buiten gebracht. Het heeft niet op hun website als officiële mededeling gestaan ofzo, zoals Groningen dat nog wel eens deed. Daarna nog een bericht met een zin nadat het was afgeketst dat Ajax zich had afgemeld bij AZ met citaten dat het verschil tussen vraag en aanbod een gigantisch eind uit elkaar lag en dat ze verder gingen zoeken naar een spits.

Daar houd ik me aan vast, dat lijkt me de stand van zaken en niet dat gewishfullthinking van die twitterkoningen die elkaar allemaal napraten en ondertussen alleen fora afstruinen.
YoranAjax

Forum berichten: 1354
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:38
Citaat:
Wat ik me trouwens zit te bedenken, AZ bracht het nieuws naar buiten dat ze met Ajax rond waren. Is dit ooit wel de bedoeling geweest van Ajax dat het bekend werd al voor er een contract was tussen club en speler? Heeft AZ dit niet gedaan als laatste poging hem nog bij Andere (europese) clubs onder de aandacht te brengen? Heeft Ajax toen niet gewoon besloten om het nieuws naar buiten te brengen dat de onderhandelingen zijn vast gelopen om zo op een rustige manier verder te kunnen praten met Mounir El Hamdaoui??

Of gaat mij fantasie nu iets te veel werken?

Het zou kunnen ja, maar voor zover ik weet is er geen concrete intresse van andere clubs in mounir?
DIMC85

Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:39
Citaat:
Wat ik me trouwens zit te bedenken, AZ bracht het nieuws naar buiten dat ze met Ajax rond waren. Is dit ooit wel de bedoeling geweest van Ajax dat het bekend werd al voor er een contract was tussen club en speler? Heeft AZ dit niet gedaan als laatste poging hem nog bij Andere (europese) clubs onder de aandacht te brengen? Heeft Ajax toen niet gewoon besloten om het nieuws naar buiten te brengen dat de onderhandelingen zijn vast gelopen om zo op een rustige manier verder te kunnen praten met Mounir El Hamdaoui??

Het zou kunnen ja, maar voor zover ik weet is er geen concrete interesse van andere clubs in mounir?

Daarom juist ;)
YoranAjax

Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:48
Citaat:

Het zou kunnen ja, maar voor zover ik weet is er geen concrete interesse van andere clubs in mounir?

Daarom juist ;)
Nadat ze het naarbuiten hadden gebracht kwam er voor zover ik weet nog geen concrete intresse, maar d'r bestaat inderdaad een kans dat ze het om jou reden deden.
A'DamHools

Forum berichten: 17
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:51
Streep door komst El Hamdaoui naar Ajax

Als de zoektocht naar een nummer negen maar niet net zo'n soap wordt als de toekomst van Martin Jol. Ajax en AZ hebben het ANP bevestigd dat de transfer van Mounir El Hamdaoui alweer van de baan is. Ajax slaagde er niet in een persoonlijk akkoord te bereiken met El Hamdaoui.

Salariseisen
Eerder deze zaterdag bevestigde Ajax nog dat het er met AZ al uit was. Naar verluidt zou de prijs rond de 5 miljoen euro liggen en mocht Ajax het geld in termijnen overmaken naar Alkmaar. Jol probeerde El Hamdaoui te overtuigen zijn salariseisen bij te stellen.

Dat mocht niet baten, zo blijkt. De eisen van El Hamdaoui zijn Ajax te gortig. Volgens De Telegraaf schakelt Ajax nu door naar het goedkopere alternatief Emile Mpenza. Zowel afkoopsom als salaris ligt op een lager niveau dan El Hamdaoui.

De carrière van Mpenza zat enige tijd op een dood spoor, maar vorig seizoen scoorde hij namens het Zwitserse FC Sion in 32 wedstrijden 21 keer. Eerder speelde de Belg van Congolese afkomst onder meer voor Schalke 04, Standard Luik, Hamburger SV en Manchester City.

Overigens geldt net als rond het al dan niet aanblijven van Jol dat we het nieuws goed in de gaten houden, maar niet alle geruchten een apart bericht waard vinden.
DIMC85

Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:52
Bron?
A'DamHools

Forum berichten: 17
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:55
www.Ajaxlife.nl
YoranAjax

Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:55
Citaat:
Bron?

Telegraaf waarschijnlijk.

Als morgen bekend wordt dat Mpenza komt schieten de tranen in m'n ogen. Mijn Ajax dat op financieel gebied zo diep is afgezakt dat ze noodgedwongen Mpenza moeten halen...
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 00:56
Sorry hoor Pipo, maar kijk even naar de datum.. Het is vandaag 26 juli (pas een uurtje maar toch) dat bericht dateerd van afgelopen zaterdag!!!..

Plaats geen oud nieuws hier..
Maurice

Forum berichten: 2062
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 03:00
Citaat:
Sorry hoor Pipo, maar kijk even naar de datum.. Het is vandaag 26 juli (pas een uurtje maar toch) dat bericht dateerd van afgelopen zaterdag!!!..

Plaats geen oud nieuws hier..

A.u.b. (om je aan te vullen, staat wel zo vriendelijk :mrgreen: )
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 06:17
Citaat:

AJAX LAAT DEADLINE VAN AZ PASSEREN

AMSTERDAM – De kans dat AZ-speler Mounir El Hamdaoui (26) naar Ajax verhuist, is verder afgenomen. De Amsterdammers bereikten – zoals Telesport zaterdag meldde – een akkoord met AZ over de gespreide transfersom van ruim vijf miljoen euro, maar moeten voor morgen middernacht een akkoord bereiken met de speler zelf. Anders zou de deal tussen AZ en Ajax niet meer gelden. Ajax laat de deadline in principe passeren.

In de ArenA is vol irritatie gereageerd op de houding en eisen van de spits, die in één klap de best betaalde Ajax-speler wilde worden. Alleen als hij water bij de wijn doet en Ajax niet zelf rondkomt met een andere spits dan Mido, komt El Hamdaoui weer in beeld, waarbij Ajax er vanuit gaat ook ná de deadline weer tot een akkoord te komen met AZ. De komst van Mido wil niet per se zeggen, dat El Hamdaoui niet meer gewenst is, want Ajax wil zich met twee spitsen versterken. Met het oog daarop is Emile Mpenza informeel benaderd, maar zijn komst heeft niet de hoogste prioriteit. De Belg hoort vandaag van Ajax waar hij aan toe is. Ook AZ-speler Moussa Dembélé werd benaderd, maar de Belg wil per se weg uit Nederland.

Telegraaf
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 07:18
Gaan we nou serieus een website als FokSport gebruiken als bron??? Kom op mensen!

Waarom is iedereen zo lyrisch over El Hamdaoui? Gaat hij ons naar het kampioenschap schieten? Is hij de missing link in de topwedstrijden? Volgens mij is het weer een gevalletje Machlas.
Empulse

Forum berichten: 917
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 07:46
Heb het eerlijk gezegd wel een beetje gehad met de transfersoap rond deze megalomaan. Laat hem maar lekker bij AZ blijven.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 07:50
De transfersom van 5 miljoen vind ik heel redelijk, maar hij zou in één klap de best verdienende speler van Ajax willen worden. Volgens mij gaat zoiets heel slecht uitwerken op de groep, omdat het sowieso al een vervelend mannetje is. Technisch zou het een goede spits zijn (in de rol van Suarez), maar voor deze eisen, gaat een transfer mooi niet door.
R.O.B.

Forum berichten: 82
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 09:01
Op AD.nl wordt nu gemeld (8.46 uur) dat El Hamdaoui toch Ajacied is geworden.

Mounir El Hamdaoui verkast van AZ naar Ajax. De aanvaller heeft vannacht aan overeenstemming bereikt met de Amsterdammers en tekent een meerjarig contract. Eerder kwamen de clubs al tot een akkoord over een transfersom van vijf miljoen euro.

Later meer.

Bron: AD.nl
Bolkestein

Forum berichten: 514
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 09:01
AD Sportwereld: El Hamdaoui is Ajacied
R.O.B.

Forum berichten: 82
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 09:03
@ Bolkestein: we hebben het hier eindelijk over een min of meer echte krant, maar ook hier durf ik niet van te zeggen of het echt waar is...

Hoe kijk jij er tegen aan: praat ad de geruchten na of hebben zij een hele goede inside bron bij Ajax? Ik ga voorlopig uit van het 1e
Empulse

Forum berichten: 917
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 09:09
Toen ik op vakantie was, las ik ook in het AD dat Van der Wiel naar Bayern zou vertrekken. Bleek achteraf niet waar. Laten we dus maar even afwachten.
Bolkestein

Geplaatst: Ma 26 jul 2010 09:10
Hierbij een screenshot van de AD pagina op halve grootte. Kijk naar de 3 koppen en trek je eigen conclusie. :mrgreen:

Koen_Ajax

Forum berichten: 3310
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 09:13
Citaat:
MikeVerweij Ajax en El Hamdaoui hebben vannacht weer onderhandeld, zijn dichter bij elkaar gekomen, maar (nog) zonder akkoord uit elkaar gegaan #Ajax

Afronden die handel!
Bolkestein

Geplaatst: Ma 26 jul 2010 09:17
Mike Verweij twitter;

EL HAMDAOUI VIER JAAR NAAR AJAX #Ajax
half a minute ago via web
Ping

Forum berichten: 3011
Geplaatst: Ma 26 jul 2010 09:19
EL HAMDAOUI VIER JAAR NAAR AJAX

Twitterde Mike verweij net!

Edit: Bolkenstein je was me weer voor !! haha...
+ Nieuw bericht <<<   <   7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.312.105 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Mounir El Hamdaoui
Ga
Zoeken: