Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 17:06
|
|
Onderaan heb je een archief:
Citaat: De Wedstrijden 2008/09
De wedstrijden van het seizoen 2008/2009
Binnenkort gaan daar de wedstrijden van 2009/10 naar toe. Op de mooiste na. Die gaan naar daar: viewforum.php?f=41
Maximaal 5 wedstrijden. Aan jullie de keuze welke wedstrijden dat zijn!
|
abruzzi

Forum berichten: 1144
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 18:07
|
|
Ajax-Twente 3-0
Ajax-Psv 5-1
Az-Ajax 2-4
Feyenoord-Ajax 1-4
Ado-Ajax 0-1
|
joskeeper

Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 18:14
|
|
Ajax-Twente
Ajax-Psv
Az-Ajax
Feyenoord-Ajax (beker)
Ajax - Juventus
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 19:30
|
|
AJAX - Feyenoord 5-1
AJAX - Juventus
ADO - AJAX
AJAX - PSV
Feyenoord 1 - 4 AJAX
|
Riejuh

Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 19:33
|
|
Ajax- Feyenoord (5-1)
Ajax- PSV
Vitesse-Ajax
Ajax-Juventus
Az-Ajax
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 22:07
|
|
AZ-AJAX
AJAX-Juve
AJAX-Twente
AJAX-PSV
Feyenoord-AJAX (Omdat het de return van de bekerfinale was. En dus de beslissende wedstrijd, ondanks dat de kans dat Feyenoord zou winnen klein was)
|
Lexafca

Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 22:29
|
|
Ajax - Psv
AZ-Ajax
Ajax - Juve
Ajax - Twente
ADO - Ajax
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Ma 24 mei 2010 23:30
|
|
1. Ajax - Feyenoord [5-1">
2. AZ - Ajax [2-4">
3. Ajax - PSV [4-1">
4. Ajax - Twente [3-0">
5. Feyenoord - Ajax [4-1, Bekerfinale 2e Duel">
Ik vond de 5e wel moeilijk had daar een aantal wedstrijden staan maar doordat we door die 4-1 de beker hebben gewonnen staat die op 5.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 07:39
|
|
Ik ga mee in de keuze van Pingelaar
|
El Ch�charito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 15:01
|
|
PSV - Ajax
Twente - Ajax
Ajax - Sparta
Ajax - Feyenoord [beker">
Feyenoord - Ajax [beker">
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 15:19
|
|
Vreemde keuzes Pablo 3 wedstrijden die puntverlies opleverden.
|
El Ch�charito

Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 15:24
|
|
Inderdaad, daar hebben we het kampioensschap in mijn ogen laten liggen.
|
DIMC85

Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 15:34
|
|
1. Ajax - Feyenoord (5-1, competitie)
2. AZ - Ajax (2-4)
3. Ajax - PSV (4-1)
4. Ajax - Twente (3-0)
5. Feyenoord - Ajax (1-4, 2e wedstrijd beker)
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Di 25 mei 2010 23:44
|
|
Citaat: Inderdaad, daar hebben we het kampioensschap in mijn ogen laten liggen.
Naar mijn mening hebben we het kampioenschap laten liggen bij Sparta thuis, Roda uit, Nac uit, Feyenoord uit, Utrecht uit en Roda uit.
- Sparta thuis was erg ongelukkig, tig kansen maar geen goals.
- Roda uit was een slecht duel op een moment dat Ajax denk ik in het hoofd bezig met het gelijke spel tegen Anderlecht in plaats van met de wedstrijd die op dat moment speelde.
- Utrecht uit, hoewel ook Twente en PSV er punten hebben laten liggen vond ik dat er zeker meer in had gezeten dan een 2-0 nederlaag. Die wedstrijd wil ik sowieso niet in het archief hebben want het was echt dramatisch.
- Nac uit en Feyenoord uit omdat Ajax kwalitatief beter is, en de vorm van de ploeg was op dat moment niet slecht.
Ik denk bewust dat niet PSV uit en Twente uit de momenten zijn waarop het kampioenschap is verspeeld.
- Bij psv uit heeft Martin Jol belangrijke lessen geleerd, over Atouba, Vertonghen, Emanuelson en Wielaert. Stel dat de wedstrijd gewonnen was, dan had Jol misschien later in het seizoen nog een paar keer dezelfde fout gemaakt als tijdens dat duel en had je alsnog een achterstand op Twente gehad.
- Twente uit was een duel op een moment dat beide ploegen nog op zoek waren naar de echte vorm. Ajax speelde niet zijn beste wedstrijd, maar Twente stond defensief ook als een huis. Ik vond Twente die wedstrijd te goed om het een misser van Ajax te noemen.
Wel vond ik het duel tegen PSV uit memorable, omdat er zoveel in dat duel gebeurde. Wat dat betreft kan ik me indenken als dat duel in het archief komt.
Toch gaat mijn keuze vooral uit naar positieve gebeurtenissen dit seizoen, de momenten die denpingelaar heeft aangewezen zijn daarbij mijns inziens de mooiste.
Het winnen van de beker (Feyenoord uit dus), de overwinning op PSV thuis (was ook een wedstrijd waar dagen over nagepraat kon worden), de overwinning thuis op Feyenoord, de overwinning op AZ (was tactisch erg goed van Jol) en de overwinning thuis op Twente hebben daarom mijn voorkeur. Overigens vind ik het moment Vitesse uit ook een erg mooi (Pantelic snoerde toen alle media en sommige van de fans de mond).
Het duel tegen Ado uit wat hier genoemd wordt was wel spraakmakend, als je kijkt naar wat er in het duel precies gebeurde, maar het was voetbaltechnisch erg slecht en het duel tegen Juventus thuis verloren we door verdedigend slecht werk van Vertonghen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Ma 31 mei 2010 13:53
|
|
Nog vandaag de kans om je wedstrijden te nomineren. 1 juni gaat deze dicht.
|
Bertje

Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 31 mei 2010 14:09
|
|
Feyenoord-Ajax (bekerfinale)
PSV-Ajax
Twente-Ajax
Groningen-Ajax
Ajax-Heracles
|
Ping

Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Ma 31 mei 2010 16:06
|
|
Citaat: Inderdaad, daar hebben we het kampioensschap in mijn ogen laten liggen.
Naar mijn mening hebben we het kampioenschap laten liggen bij Sparta thuis, Roda uit, Nac uit, Feyenoord uit, Utrecht uit en Roda uit.
- Sparta thuis was erg ongelukkig, tig kansen maar geen goals.
- Roda uit was een slecht duel op een moment dat Ajax denk ik in het hoofd bezig met het gelijke spel tegen Anderlecht in plaats van met de wedstrijd die op dat moment speelde.
- Utrecht uit, hoewel ook Twente en PSV er punten hebben laten liggen vond ik dat er zeker meer in had gezeten dan een 2-0 nederlaag. Die wedstrijd wil ik sowieso niet in het archief hebben want het was echt dramatisch.
- Nac uit en Feyenoord uit omdat Ajax kwalitatief beter is, en de vorm van de ploeg was op dat moment niet slecht.
Ik denk bewust dat niet PSV uit en Twente uit de momenten zijn waarop het kampioenschap is verspeeld.
- Bij psv uit heeft Martin Jol belangrijke lessen geleerd, over Atouba, Vertonghen, Emanuelson en Wielaert. Stel dat de wedstrijd gewonnen was, dan had Jol misschien later in het seizoen nog een paar keer dezelfde fout gemaakt als tijdens dat duel en had je alsnog een achterstand op Twente gehad.
- Twente uit was een duel op een moment dat beide ploegen nog op zoek waren naar de echte vorm. Ajax speelde niet zijn beste wedstrijd, maar Twente stond defensief ook als een huis. Ik vond Twente die wedstrijd te goed om het een misser van Ajax te noemen.
Wel vond ik het duel tegen PSV uit memorable, omdat er zoveel in dat duel gebeurde. Wat dat betreft kan ik me indenken als dat duel in het archief komt.
Toch gaat mijn keuze vooral uit naar positieve gebeurtenissen dit seizoen, de momenten die denpingelaar heeft aangewezen zijn daarbij mijns inziens de mooiste.
Het winnen van de beker (Feyenoord uit dus), de overwinning op PSV thuis (was ook een wedstrijd waar dagen over nagepraat kon worden), de overwinning thuis op Feyenoord, de overwinning op AZ (was tactisch erg goed van Jol) en de overwinning thuis op Twente hebben daarom mijn voorkeur. Overigens vind ik het moment Vitesse uit ook een erg mooi (Pantelic snoerde toen alle media en sommige van de fans de mond).
Het duel tegen Ado uit wat hier genoemd wordt was wel spraakmakend, als je kijkt naar wat er in het duel precies gebeurde, maar het was voetbaltechnisch erg slecht en het duel tegen Juventus thuis verloren we door verdedigend slecht werk van Vertonghen.
Mooie uitleg/samenvatting Ian!
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Zo 6 jun 2010 23:48
|
|
De wedstrijden die in de zone "Wedstrijden & Andere Zaken Uit Het Verleden" staan:
Ui het seizoen 2008
Eredivisie: SC Heerenveen - Ajax (29-03-200
Geen wedstrijden uit het seizoen 2009.
De wedstrijden die in de zone "Wedstrijden & Andere Zaken Uit Het Verleden" staan uit het seizoen 2010:
Eredivisie: AZ - Ajax (25-10-2009)
Eredivisie: Ajax - FC Twente (7-2-2010)
Europa League: Ajax - Juventus (18-2-2010)
Eredivisie: Ajax - PSV (14-3-2010)
KNVB Bekerfinale: Ajax - Feyenoord (T,U: 25-4-10/6-5-2010)
|