Auteur
|
Bericht
|
Pannie
Forum berichten: 413
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 21:07
|
|
Suarez is ook een Ajacied. Maar een icoon als Litmanen of Petterson? (Bie beide ook 2x zo lang bij Ajax speelden) Ik ben het met je eens Lute dat als er iemand schuld heeft aan het knullige, zoals ik het eerder omschreef, afscheid is het Ajax inderdaad.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 21:14
|
|
Citaat: Suarez is ook een Ajacied. Maar een icoon als Litmanen of Petterson? (Bie beide ook 2x zo lang bij Ajax speelden) Ik ben het met je eens Lute dat als er iemand schuld heeft aan het knullige, zoals ik het eerder omschreef, afscheid is het Ajax inderdaad.
Deze jongen leefde voor Ajax, maar dit aanbod van Liverpool kon die eenvoudig niet weigeren. Bakken met geld. Op youtube staan 4 filmpjes over waar die vandaan komt en dan krijg je de rillingen van. Voetbalt niet voor zich zelf maar voor zijn vrouw en kind, moeder, vrienden, de trots van zijn vaderland enz.
Ben er trots op dat deze jongen ons shirt heeft gedragen, niet alleen gedragen maar verdedigt.
En ja, erg jammer weer van Ajax, dit had zo'n mooi afscheid kunnen zijn. Helaas.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 21:32
|
|
Luis is één van de meest integere voetballers die er is.
Ik had me ook zo verheugd op zijn afscheid, maar wat een teleurstelling. Weet bijna zeker dat Luis er diep in z'n hart ook zo over dacht, want die is natuurlijk Z-Amerikaanse taferelen gewend.
En ja vak410 viel me in deze tegen. Als ze wat te klagen of te protesteren hebben, zie je gelijk enorme spandoeken over het vak hangen.
En Luisito, pobrecito, krijgt alleen een smalle tekst die opgehangen is aan het hek.En een vlaggetje uit Uruguay.
Jammer hoor.
En over het feit dat welke speler nou meer Ajaxied is dan een ander...... ik denk dat dat in de harten zit van de spelers en dat zullen we wel nooit te weten komen.
|
Pannie
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 21:57
|
|
Absoluut is Luis een jongen met het hart op de goede plaats. Ik ben persoonlijk ook altijd een groot fan van hem geweest. Een goedlachse kerel en natuurlijk een topspeler voor Ajax! Z'n transfer gun ik hem dan ook van harte! Neemt niet weg dat ik als Ajacied hem deze transfer liever van de zomer had zien maken...maar dat is een hele andere discussie. Ik weet ook zeker dat onder andere omstandigheden een mooier afscheid gerealiseerd was. Overigens is Suarez door 410 meerdere malen toegezongen tijdens de wedstrijd, waar hij zichtbaar (mede dankzij die mooie grote Sony schermen) vanaf de tribune reageerde door uitbundig te zwaaien naar het vak. Dat lijkt mij een teken van waardering. Ik denk dat Luis Ajax en haar supporters net zo in z'n hart heeft gesloten als de supporters Luis hebben gedaan. Want snel vergeten zullen we hem zeker niet!
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 22:08
|
|
Het was een suffe sfeer gister, maar de enige keren dat het hard ging was voor Suarez. Maarja ze hadden het idd beter tegen Az of Anderlecht kunnen doen. Maarja dit doen ze om toeschouwers te trekken.. Soms deden ze eht ook tijdens het AT
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 21 feb 2011 22:27
|
|
De Snor zei het ook al, armoedig afscheid zeg.
|
Vak-M_Noord
Forum berichten: 2
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 12:23
|
|
Citaat: Als je het zo irritant vind dan weet je ons te vinden toch clown !
Mensen zoals jij snappen onze mentaliteit niet ,of snappen de ultra mentaliteit al helemaal niet met je carnavalsvereniging pancake.
Voor de rest lachen we alleen om zulke berichten,we zijn ooit onze eige weg ingeslagen en bijven doorgroeien en het zal alleen maar groter worden in de toekomst.
Represent je club,stad,groep,kleuren op alle gebieden!
Mentalita Ultras 2001
IK kijk reikhalzend uit naar je reactie, maar pas op je tellen vriend.
Knaapje, Ik heb de afgelopen 30 minuten ongelovelijk veel jeuk in mijn handen gekregen na het lezen van jou berichten in dit gedeelte.
Ik merk uit je berichten dat je stront jaloers bent op deze gasten waarom zij wel veel voor elkaar krijgen en wij niet vroeger.
Voor al je stoere internet berichten verwijs ik je de eerst volgende keer naar ons toe te komen in het supportershome aan de linkerkant van de bar bij het kantoortje en dan nog een keer een grote bek op te zetten.
Mannetjes zoals jij weten totaal niet wat er speelt binnen een harde kern van een club.
F-side is dood?Herhaal dat recht in mijn gezicht in het supportershome of op vak 125 en mag je gewoon hard roepen wie Vak-M Noord is en op dit forum heeft geschreven.
Wij zullen er altijd blijven maar tegenwoordig is het Vak 410 die de kar trekt,respecteer dat of zwijg.
Ik durf te wedden dat er maar heel weinig mensen van de huidige harde kern dit forum kennen,maar dat zal na vandaag wel veranderen.
Konden we maar naar de tijd van vroeger zonder internet en zonder al die grote bekken hier van irritante mannetjes die dingen denken te weten maar totaal niet weten wat er speelt binnen bepaalde groepen,het lijkt net De Telegraaf hier.
Maar ga zo door heren hier want de harde kern zal er voor altijd blijven en voor diegene die nog steeds denken dat het middenstukje van vak 127 de F-side is?
Bij deze dat is het niet,wannabees!
Dat het stil is bij ons op de tribune komt door die vreselijke boeren in het midden van het vak,maar dat wilt niet zeggen dat de F-side dood is.
Dat zijn wij en niet hun !
Dus ik verwacht je binnekort aan de bar met je stoere praatjes over ons en Vak 410.
Je weet totaal niet waar je over praat en wie de gasten die de touw trekken en doen meer voor Ajax dan heel dit forum ooit zal doen.
VAK-M 1990 OUWE !
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 12:28
|
|
Je noemt Ad nu een knulletje en iemand die geen idee heeft waar die over praat? Dat is natuurlijk wel zo'n smiley waard:
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 12:37
|
|
AFCA.nl publiek
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 13:00
|
|
Haha, neem het alsjeblieft niet te serieus Ad.
Nice quote:Citaat: Mannetjes zoals jij weten totaal niet wat er speelt binnen een harde kern van een club.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 13:12
|
|
Ad een knaapje noemen geeft inderdaad 1 reactie:
Voor de rest ga ik alvast de popcorn pakken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 14:00
|
|
De toon in dit topic wordt steeds grimmiger. Dat kan ook anders, het is een interessante discussie, maar die dient wel als volwassen mannen gevoerd te worden. Ad, ik begrijp dat je bloed kookt als je de reactie van Vak-M-Noord, die man heeft geen idee tegen wie hij het heeft.
Houdt het netjes jongens!
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 14:14
|
|
Deze meneer weet denk ik niet wie Ad is?, wat respectloos reageren zeg. En dat in de eerste post na het registreren. Heb dan ook het idee dat iemand doorspeelt naar anderen die zich vervolgens aanmelden om hier de discussie aan te gaan.
Als we hier op een negatieve toon en een 'welles-nietes' verhaal uitdraaien dan kunnen we het beter voor gezien houden in dit topic.
Voor het bekvechten kun je elkaar beter gaan PM-en.
|
Mentalita Ultras
Forum berichten: 211
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 14:25
|
|
Snap wel dat mensen boos kunnen worden hierom, wij zijn er dag en nacht voor de club en dan zijn er mensen die ons hier achter hun computer beetje belachelijk lopen te maken. Ad, denpinglaar en nog paar andere lopen VAK410 belachelijk te maken en dat slaat echt nergens op, denpinglaar is nog nooit bij Ajax geweest dus hij kan beter zwijgen, voor Ad heb ik wel veel respect, maar wij zijn het alleen totaal niet eens over VAK410. Maar Ad toont ook totaal geen respect naar VAK410 hij noemt ze regelmatig randdebielen, idioten, mafkezen etc. Denpinglaar zit een beetje stoer te zeggen het zijn stomme mongolen en dan achteraf zeggen dat het uit emotie was, maar dat slaat nergens op! Besef eens dat VAK410 super veel tijd en energie in Ajax steken. Je mag kritiek op VAK410 hebben, natuurlijk, maar doe dat dan wel op een normale manier en niet stoer achter een beeldscherm een beetje VAK410 uitschelden. Wees dan een held en zeg het in hun gezicht! Normaal zouden mensen hier allang een ban voor moeten krijgen! Fregge word gebanned omdat hij niet respectvol was, maar dit is zelfs nog erger en wordt niet eens aangepakt!
Ik neem aan dat de moderators deze berichten ook lezen, maar er wordt helemaal niets aan gedaan! Of hebben jullie deze mensen gewaarschuwd via een pb?
|
Pannie
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 14:33
|
|
Ik weet nog wel dat ik bij mij komst op dit forum 343 complimenteerde voor het feit dat er hier niet zo schreeuwerig werd gepost, zoals op menig andere fansite.
Het wordt er niet leuker op zo. Zoals eerder gezegd: laat elkaar in de waarde. Een grote bek achter het hek moet men hier niet geven. Kom op, laat het een leuk internetforum blijven!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 14:39
|
|
@MU:
Er is nu genoeg gezegd over de opmerking van Ping, hij heeft tot twee keer toe zijn spijt betuigd, bij deze wordt daar niets meer over gezegd. Ben je het daar niet mee eens, stuur je mij een pb, maar vanaf nu on-topic hier.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 14:51
|
|
Ik ben het ook niet eens met de discussietoon, hoewel zij niet op de man spelen (wat verboden is), maar een uitspraak doen over een groep. Netjes is het inderdaad niet, maar de inhoud van wat Ad en Denpingelaar zeggen is verder de discussie wel waard. Ongeacht of je het er wel of niet mee eens bent. Zeker als je bedenkt dat Ad zijn betoog ook nog ondersteund met argumenten. Waar ik me veel meer aan erger zijn die eendagsvliegen die nooit eerder op het forum zijn geweest, zich aangesproken voelen en vervolgens roepen dat je ze maar eens persoonlijk moet opzoeken en je verder moet zwijgen (met het argument dat ze zoveel doen voor de club).
Vertel mij eens de logica, waarom je iemand die veel doet voor de club nooit ergens over mag aanspreken?
Sorry dat wij hier op het forum vrijheid van meningsuiting hebben en dat een forum per definitie is bedoeld om te discussiëren.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 15:15
|
|
Why don't we all get along .
Ik vind het top dat 410 er is voor de sfeer. Dat ze daarmee nogal graag hun naam vooraan zetten neem ik dan maar voor lief. Ik ga er nog altijd voor uit dat het allemaal Ajacieden zijn die de club een warm hart toe dragen.
Dat ze daarin soms wat vreemd zijn (het blijven juichen tegen Madrid als voorbeeld) en dat ze die Dale langzamerhand wel weer 's mogen vervangen met een nieuw deuntje, ach.
Ik heb ze 1x debiel genoemd en dat was met dat vuurwerk wat in alle vakken viel. Degene die dat deden vind ik nog steeds debiel maar het excuusbriefje heeft dat weer wat goedgemaakt.
Neemt niet weg dat sinds de komst van Vak410 de sfeer flink is toegenomen in de ArenA. Als ze nu ook nog de grachten dichtgooien, de stoeltjes wit-rood maken en vak410 bijvoorbeeld een extra vak geven hebben we helemaal een topsfeer + stadion.
En we moeten altijd maar zo denken. In vak410 schrijven ze in ieder geval de namen van onze spelers nog goed! haha!
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 15:28
|
|
Citaat: Mentalita, wat zijn jullie allemaal van plan voor het afscheid van Luis Suarez?
SCHAAM JULLIE DIEP VAK 410, stelletje ego-trippers, weg ermee !!!!
AD wat ben jij zwaar irritant...
Ik vraag me af of jij wel een echte oudje ben..volgens mij praat je heel mooi hier op internet maar kom je ook pas net kijken...laat me raden je staat 127 ...tussen alle BOEREN..!!!
En jij heb het over F-Side enzo..Hahahah de jongens die naar vak M verhuisde dat zijn voor mij de echte F-SIDERS niet die jongens die erna kwamen en stoer lopen te doen en op hun werk grote praatjes hebben en hier op internet...
En jullie waren origineel?? Kom op....alle subculturen binnen het voetbal gebeuren is gejat...dat weet jij ook...of het nou casuals hooligans ultra of wat dan ook is...het is allemaal ergens anders vandaan....en ja de F-Side heb vroeger een eigen twist gegeven aan hun vak...een eigen stijle gemaakt...dat heeft 410 ook gedaan...
Of wil je zeggen dat SIDE een Nederlands woord is??? Hahahahaha...hou toch op...
En over dat zingen na 4-0 achterstand??? Ja beter als je eigen club uitfluiten..of spelers..en dan die week erna weer schijnheilig juichen...wat is nou nep dan????
Weetje wat het mooie is...dat de echte ouderen....dus de oldschool F-Side ,vak M leden ...vak410 enorm respecteren en steunen....dus dat zegt mij al genoeg wat voor een gast jij ben...
Ciao,
|
sincere1983
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 15:31
|
|
@ Toby (of een ander uiteraard): Gooi dit topic aub op slot. Brengt alleen maar meer 'wrang discussiemateriaal'.
|
Anonymous
Forum berichten: 4060
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 15:32
|
|
Citaat: Ik ben het ook niet eens met de discussietoon, hoewel zij niet op de man spelen (wat verboden is), maar een uitspraak doen over een groep. Netjes is het inderdaad niet, maar de inhoud van wat Ad en Denpingelaar zeggen is verder de discussie wel waard. Ongeacht of je het er wel of niet mee eens bent. Zeker als je bedenkt dat Ad zijn betoog ook nog ondersteund met argumenten. Waar ik me veel meer aan erger zijn die eendagsvliegen die nooit eerder op het forum zijn geweest, zich aangesproken voelen en vervolgens roepen dat je ze maar eens persoonlijk moet opzoeken en je verder moet zwijgen (met het argument dat ze zoveel doen voor de club).
Vertel mij eens de logica, waarom je iemand die veel doet voor de club nooit ergens over mag aanspreken?
Sorry dat wij hier op het forum vrijheid van meningsuiting hebben en dat een forum per definitie is bedoeld om te discussiëren.
het gaat erom dat hij de naam F-SIDE heel stoer loopt te gebruiken maar dat niet eens weet waar die over praat....verstandhouding met de echte F-SIDE,VAK-M en 410 ligt goed..!!
dus waar heb ie het over...en hij zegt 410 moet weg...dan moet ie dus even in het honk ze wegsturen..dat word ermee bedoelt..
en vrijheid van meningsuiting..ga zielig doen ...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 15:34
|
|
Nogmaals SS2011, graag komma's hoofdletters en punten gebruiken in het vervolg. Mijn geduld is niet eeuwig.
Citaat:
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 15:37
|
|
Citaat: @ Toby (of een ander uiteraard): Gooi dit topic aub op slot. Brengt alleen maar meer 'wrang discussiemateriaal'.
Zolang iedereen met goede argumenten blijft komen en er niet op de man gespeeld wordt kan dit topic gewoon openblijven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 15:38
|
|
Al die mensen die hier allemaal dingen over Ad lopen te zeggen weten volgens mij niet waar ze het over hebben. Als je ook maar even een paar minuten in DGOT-topics rondkijkt, weet je al dat Ad heus wel weet waar hij het over heeft. (Zie alle scans die daar door Ad geplaatst zijn!) Ad leeft volgens mij al zijn hele leven voor Ajax dus doe eens even een klein beetje normaal tegen die man! Maar dat gebeurt niet, blijkbaar zijn er mensen die elkaar op dit topic wijzen en dan speciaal registreren bij AF om hier hun mening te spuien, want ja, er zijn mensen die kritiek hebben op vak 410 en dat kan natuurlijk niet!! Als je wil dat mensen geen kritiek op je hebben ga je maar lekker naar Iran ofzo, misschien dat je het wel heel goed met de bewindslieden daar kunt vinden want die houden wel van het beperken van de vrijheid van meningsuiting!
Jammer, kijk eerst eens rond op deze site, want nu neemt niemand je serieus...
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 22 feb 2011 15:38
|
|
Citaat: Ik ben het ook niet eens met de discussietoon, hoewel zij niet op de man spelen (wat verboden is), maar een uitspraak doen over een groep. Netjes is het inderdaad niet, maar de inhoud van wat Ad en Denpingelaar zeggen is verder de discussie wel waard. Ongeacht of je het er wel of niet mee eens bent. Zeker als je bedenkt dat Ad zijn betoog ook nog ondersteund met argumenten. Waar ik me veel meer aan erger zijn die eendagsvliegen die nooit eerder op het forum zijn geweest, zich aangesproken voelen en vervolgens roepen dat je ze maar eens persoonlijk moet opzoeken en je verder moet zwijgen (met het argument dat ze zoveel doen voor de club).
het gaat erom dat hij de naam F-SIDE heel stoer loopt te gebruiken maar dat niet eens weet waar die over praat....verstandhouding met de echte F-SIDE,VAK-M en 410 ligt goed..!!
dus waar heb ie het over...en hij zegt 410 moet weg...dan moet ie dus even in het honk ze wegsturen..dat word ermee bedoelt..
en vrijheid van meningsuiting..ga zielig doen ...
Rot alstublieft gewoon op zeg als je niet weet wie Ad is. Ad is een man (ik geloof 46 jaar oud) heeft in zijn jonge jaren (dus jaren 70/80/90) op de Diemenzijde (geloof ik, voorloper van de F-side gestaan).. Ad is jaren lang altijd en overal ajax achterna gereist. Ik raadt jou met je grote waffel (want die heb je) eens aan in het de goede oude tijd subforum te gaan bekijken, wacht ik zal het eenvoudig voor je maken: Klik maar op deze Link!HET ECHTE AJAX
Nee je gal komen spugen omdat er toevallig een klein beetje lichte kritiek is, kom op man.. Not so pathetic....
Verder komt mijn mening heel erg vele overeen met die van sincere1983, Respect dat jullie erzijn de sfeer is prima maar af en toe gaat het gewoon iets te ver. ALs je met 4-0 (een van de GROOTSTE nederlagen OOIT) in de ArenA wordt afgedroogd is een fluitconcert ZWAAR terecht in mijn ogen.
Ik heb ook tal van positieve dingen gezien van 410, (10 jarig jubileum, Juve-thuis, etc...) Dat het sfeervol is en op een carnavalsvereniging lijkt kun je ook positief opvatten. Carnaval is net een sfeervol feest.
|