Als je op de ajax site gekeken heb kan je dat zelf ook lezen, er staat :
'* = deze vakken zijn alleen beschikbaar voor SCC-houders van betreffende vakken. Indien tegenvallende verkoop zal er worden gekeken of F en Vak410 zullen worden vrijgegeven voor overige kaarthouders.'
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 20 jan 2011 18:00
Ja is 428 volgens mij Riejuh. Was mooi toen in de rust die prijzen werden verloot. En de hoofdprijs, een reis voor 2 pers. naar een Europese uitwedstrijd van Ajax is gevallen op Vak.... 428! Heel dat vak gelijk op z'n kop. En daarna nog rij en stoel nummer erachteraan, maar het zag er wel grappig uit.
Ach, vorig jaar is die Aegon publieksprijs nooit in Zuid 2 gevallen. Dat ging vooral om kinderen en die zitten meestal op de lange zijde. Daarnaast zie ik in Vak 410 of de F-Side ook niet zo snel jongens hun mobieltje pakken om mee te doen aan die sms-actie.
Ja is 428 volgens mij Riejuh. Was mooi toen in de rust die prijzen werden verloot. En de hoofdprijs, een reis voor 2 pers. naar een Europese uitwedstrijd van Ajax is gevallen op Vak.... 428! Heel dat vak gelijk op z'n kop. En daarna nog rij en stoel nummer erachteraan, maar het zag er wel grappig uit.
Vielen zelfs twee prijzen op 428, haha.
M'n oor suist nog na van het vuurwerk , wat een knalwerk. Prachtig. Ik zat op 124, er vlakbij.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 20 jan 2011 21:28
Serieus Willem? Ik zat 122 man. Al had ik dat nou geweten hadden we zo effe naar elkaar kunnen lopen natuurlijk. Een zo'n kerel in 124 aan de zijkant stond heel de wedstrijd, was jij dat soms? En ja, dat vuurwerk was masterlijk.
Elkaar maar op de hoogte houden voortaan dan waar we zitten, haha!
Nee ik stond wel aantal keren en was lekker fanatiek bezig maar ik zat naast een gast die na 4 sigaretten door een steward werd meegenomen. Magoed, soms ben ik zo nerveus dat ik ook graag één wil
Anyway, ik heb ook wel een paar foto's geupload naar m'n hyves. Één dezer dagen ga ik ook een simpele site maken met alle foto's etc. van de tripjes naar uit-thuis wedstrijden.
Ik zal later vanavond/morgen nog wel even het filmpje die ik gemaakt heb van het doek/vuurwerk op YouTube pleuren.
Geplaatst: Do 20 jan 2011 22:07
Ja volgende keer maar doen inderdaad, best zonde eigenlijk. En ja, roken is verboden hè. Gelukkig rook ik ook niet en dus heb ik ook niet zoveel last van andere mensen die roken.
Ik zal een trouw bezoeker van je site worden hoor, mits je hem hier even dumpt als hij de lucht in is hè.
Ik wil ook gewoon kunnen roken in het stadion en cafe's, magoed. Voordat we offtopic gaan.
Ik ben nu een jaar gestopt met roken maar als ex roker kan ik best begrijpen dat mensen eens een peukje willen roken. Ik heb er over het algemeen ook niks op tegen, zeker niet in grote ruimtes, dat mensen gewoon een peuk opsteken. Ik bedoel waar gaat het nou over man? In een hokje van 3 bij 3 waarin 10 mensen staan te roken ja dan kan dat vervelend zijn. Het is gewoon een beetje zielig dat rookbeleid. Net als het alcoholbeleid, laat mij mijn biertje gewoon drinken.
Kan me niet voorstellen dat dat interview op afca.nl met Slop, Van der Aat, en Van den Boog over VAK410 echt is. Als dat echt zo zou zijn, zou dat natuurlijk geweldig zijn, maar hopelijk krijgt wel ook een groot gedeelte van de oude garde bevoegdheden..
Maar vindt het interview gewoon surrealistisch, want als dit gewoon echt is is het echt een revolutie binnenin de club!
Geplaatst: Wo 26 jan 2011 11:59
Het ziet er inderdaad niet helemaal geloofwaardig uit, ik moet maar eens zien wat er wel en wat er niet van waar is. Bijvoorbeeld die 25% korting, die gaat echt niet komen hoor, lijkt me.
Jij denkt toch niet dat er ook maar iets van waar is van dit ''interview''? Die gasten zijn er niet eens op bezoek geweest om te praten joh! Dit is gewoon voor de lol en spottend bedoelt met enig sarcasme en cynisme.
Natuurlijk is dit spot. Misschien de kick om te zien wat voor reacties ze krijgen, misschien omdat ze vinden dat ze meer respect vanuit het bestuur verdienen en de vaste Ajax supporters meer om steun zouden moeten vragen.