Ping Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Di 11 mei 2010 08:42
Citaat:
Waarom jezelf niet kunnen meten met de subtop van Europa? Als Ajax nou is een jaar hun poot stijf houdt wat betreft VDW en suarez, 1 jaar!, misschien nog andere intresses afwimpelen(vertonghen), ben ik echt niet bang voor clubs als werder en zenith, misschien sterkere competities waar zij vandaan komen maar wat Ajax al een half jaar heeft laten zien is ook klasse. Dit Ajax zit weer in de lift, sinds jaren.
Welkom, Knaaperic !
Ping Geregistreerd: 16-06-2009 Forum berichten: 3011 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Di 11 mei 2010 10:35
Citaat:
Pinkeltje is 343.5 ? Anyway, welkom knaaperic
Ook al weet Ajax Van de Wiel en Su�rez te behouden, er gaat een andere speler zeer waarschijnlijk weg. Helaas, want Pantelic moet behouden blijven in mijn ogen. Ik denk zelfs dat als Ajax deze selectie weet te behouden, het volgend jaar zeer leuk weet te doen.
Wat bedoel je daarmee ? Dat ik een halve 343 ben, omdat ik deze kerel welkom heet zonder een bericht eronder te zetten over het onderwerp ? mag dat tegenwoordig ook al niet meer ?
Wat bedoel je daarmee ? Dat ik een halve 343 ben, omdat ik deze kerel welkom heet zonder een bericht eronder te zetten over het onderwerp ? mag dat tegenwoordig ook al niet meer ?
Is in mijn ogen ook geen probleem, die reactie van Fregge is dan weer meer provoceerbaar maar daar let ik tegenwoordig al niet meer op, dat is Fregge ten voeten uit.
Nee dit is natuurlijk een grote schande! Snap dat dan!
Ook al weet Ajax Van de Wiel en Su�rez te behouden, er gaat een andere speler zeer waarschijnlijk weg. Helaas, want Pantelic moet behouden blijven in mijn ogen. Ik denk zelfs dat als Ajax deze selectie weet te behouden, het volgend jaar zeer leuk weet te doen.
Ik zeg toch ook niet dat het niet mag? Ik zeg alleen dat je trekjes hebt van 343