Auteur
|
Bericht
|
Bart
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 8 jan 2011 19:45
|
|
Citaat: Wiljan Pluim maakt het seizoen af bij Roda JC. De aanvallende middenvelder wordt verhuurd door Vitesse.
De Limburgers kunnen komende zomer besluiten om Pluim definitief in te lijven. Hij stond al langer op het lijstje van die club. "Nu deze situatie zich heeft voorgedaan, hebben we meteen gehandeld", aldus Roda-directeur Martin van Geel tegen De Limburger.
Roda JC hoeft geen huur te betalen aan Vitesse en ook het salaris wordt door de Arnhemmers doorbetaald. "Hij kost ons dus niets", zegt Van Geel. "Als we hem na dit seizoen willen overnemen, zullen we mogelijk een beroep moeten doen op het spelersinvesteringsfonds. Maar met zijn leeftijd en zijn potentie is hij voor het spelersfonds een zeer interessante jongen."
Pluim heeft nog een contract tot medio 2013 bij Vitesse. Hij verlengde afgelopen seizoen, terwijl ook Feyenoord toen serieuze belangstelling had. Hij gaat zondag al met Roda op trainingskamp naar Malaga.
ELFvoetbal.nl
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 8 jan 2011 19:59
|
|
Vreemd, toch een talent bij Vitesse.. Zeker dat hij ook helemaal niets kost.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Za 8 jan 2011 20:35
|
|
Hij moet misschien maar blij zijn dat hij daar weg is. Bij Vitesse speelt het overgrote deel voor zichzelf, dat is wel duidelijk. Zo kan hij zich via Roda, wat op dit moment een prima club is, ontwikkelen om alsnog wellicht een stap omhoog te maken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Za 8 jan 2011 22:57
|
|
Klopt Svenn, maar ik vind het een zeer vreemde manier van handelen hoor. Ik vind Pluim een zeer aardige speler, heeft veel talent in zich. Die doe je toch niet zomaar weg? Het gaat echt de verkeerde kant op met Vitesse, met die Jordania en al zijn rare mannetjes daar in dienst. Zou niet graag supporter willen zijn van deze club hoor.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Zo 9 jan 2011 00:41
|
|
Verrassende transfer van Pluim, met name de optie tot koop had ik niet verwacht. Moet toch zeggen dat Van Geel & Van Veldhoven best aardig bezig zijn bij Roda JC, van een financieel en sportief dode club naar een club die sportief weer mee doet en financieel ook wat kleine stapjes heeft gemaakt. Zou alleen zonde zijn als zowel Willem Janssen als Hadouir gratis weglopen...........
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 9 jan 2011 13:44
|
|
Heeft Pröpper nou eigenlijk verlengt? Die zou toch ook weg mogen net als Pluim?
Als dat het geval is is die Jordania op zijn achterhoofd gevallen, ik denk dat Pröpper een van de meest talentvolle spelers is in die Gelredome daar.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Zo 9 jan 2011 15:30
|
|
Dat was een foutje van de media, want het ziet er naar uit dat Pröpper spoedig een tot medio 2013 lopend contract signeert.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Zo 9 jan 2011 16:12
|
|
Opvallend hoor, Pluim heeft echt potentie. Jordania is vreemd bezig en probeert nu allerlei spelers voor een half jaar vast te leggen om waarschijnlijk door sportieve prestaties geld in het laatje te brengen om vervolgens te groeien. Vreemde manier van werken, en dan stal je een talentvolle jongen bij Roda neer, óók nog eens met optie tot koop.
Vreemd.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 21:29
|
|
Dorpsgenoot en ex-clubgenoot!
Molhoek vindt sfeerloos trainingskamp Vitesse 'geen zak aan'
De sfeer binnen de selectie van Vitesse daalt. Na een jaar blessureleed mag Rogier Molhoek weer voetballen, maar de middenvelder moet eerlijk toegeven dat de veranderingen binnen de selectie de sfeer niet goed hebben gedaan. “Ik vind trainingskampen geen zak aan en ook deze is niet het gezelligste”, zei Molhoek tegen Omroep Gelderland.
De middenvelder speelde op 15 december 2009 zijn laatste officiële wedstrijd voor Vitesse en zat vervolgens langdurig in de lappenmand. Nu hij weer fit is, merkt hij dat er wel heel erg veel veranderd is binnen de selectie. “Het is een stuk zakelijker geworden. De taal is nu vooral Engels door al die nieuwe spelers. Veel van mijn vrienden zijn ook weg. Het lijkt wel of ze het er om doen", grapte Molhoek.
De routinier is duidelijk niet gelukkig met het feit dat hij een week van huis is. “Maar inderdaad, het is wel heel lekker om weer te kunnen voetballen", besloot Molhoek. Vitesse bereidt zich in het Turkse Belek voor op de tweede seizoenshelft en hoopt de weg naar het linkerrijtje van de ranglijst te kunnen vinden. Momenteel staat de ploeg van Albert Ferrer op de vijftiende plaats.”
Bron: VoetbalZone.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 10 jan 2011 23:31
|
|
Citaat: De sfeer binnen de selectie van Vitesse daalt. Na een jaar blessureleed mag Rogier Molhoek weer voetballen, maar de middenvelder moet eerlijk toegeven dat de veranderingen binnen de selectie de sfeer niet goed hebben gedaan. “Ik vind trainingskampen geen zak aan en ook deze is niet het gezelligste”, zei Molhoek tegen Omroep Gelderland.
Dat verbaast me weinig bij Vitesse, maar volgens mij is dat ook al tig jaar geleden dat er een goede sfeer hing binnen die club. Er is eigenlijk altijd wel wat, hoewel de media het niet heel erg uitvergroot.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 17 jan 2011 18:35
|
|
Positie Molhoek bij Vitesse 'erg moelijk'
De wegen van Vitesse en Rogier Molhoek lijken te gaan scheiden. De middenvelder liet afgelopen week al weten weinig perspectief te zien bij de club, ook Vitesse noemt zijn positie 'erg moeilijk'.
Molhoek keerde onlangs terug op het trainingsveld. De middenvelder stond bijna het gehele kalenderjaar langs de kant met een hardnekkige enkelblessure. Technisch directeur Ted van Leeuwen noemt de terugkeer van Molhoek in De Gelderlander 'verheugend'. "Maar hij is er erg lang uitgeweest, dat speelt ook mee."
De bestuurder beseft dat de positie van Molhoek 'erg moeilijk' is. De middenvelder lijkt het slachtoffer te worden van de nieuwe wind die door de club waait. Ook in de winterstop trok Vitesse opnieuw twee middenvelders aan, waardoor de rol van Molhoek in Arnhem lijkt te zijn uitgespeeld.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:50
|
|
Citaat: Hij is 22 jaar oud en precies het type spits waar wij naar op zoek waren'
Vitesse maakt zondagavond melding van de aanstaande komst van aanvaller Wilfried Bony en verdediger Valerica Gaman. Het regionale dagblad de Gelderlander maakte eerder op de avond al melding van de vijfde en zesde winterse versterking van de Arnhemmers. Maandag verwacht Vitesse de laatste contractuele zaken van het duo te regelen en volgt tevens de medische keuring.
"Wilfried is 22 jaar oud en precies het type spits waar wij naar op zoek waren", vertelt technisch directeur Ted van Leeuwen op de clubsite. "Niet alleen is hij fysiek sterk, maar heeft zeker ook voetballend vermogen. En, niet onbelangrijk, hij kan een doelpunt maken." De Ivoriaans international komt voor iets meer dan vier miljoen euro over van Sparta Praag uit Tsjechië.
Gaman komt voor naar verluidt 3,5 miljoen euro over van Universitatea Craiova uit Roemenië. "Een speler met een uitstekende balbehandeling die al op jonge leeftijd de aanvoerdersband draagt bij Craiova. Hij manifesteert zich nu al als een routinier. De voltallige technische staf is zeer enthousiast over deze speler." Het tweetal wordt niet eerst gehuurd, maar krijgt een contract aangeboden en voor langere tijd aan Vitesse verbonden.
Bron: Voetbalzone.nl
Weer 2 aankopen. Weet iemand hoe goed deze spelers zijn?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:52
|
|
Jordania geeft het geld wel heel erg makkelijk uit. Ben benieuwd waar hij nu mee komt.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:57
|
|
Zoveel geld heb ik'm eerlijk gezegd niet zien uitgeven. Veel koopjes, transfervrije spelers, huurlingen en andere vage figuren. Het is de eerste keer dat ik lees er serieus geld mee gemoeid is maar ik kan wat gemist hebben.
|
N*E*R*D
Forum berichten: 232
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:01
|
|
Citaat: Hij is 22 jaar oud en precies het type spits waar wij naar op zoek waren'
Vitesse maakt zondagavond melding van de aanstaande komst van aanvaller Wilfried Bony en verdediger Valerica Gaman. Het regionale dagblad de Gelderlander maakte eerder op de avond al melding van de vijfde en zesde winterse versterking van de Arnhemmers. Maandag verwacht Vitesse de laatste contractuele zaken van het duo te regelen en volgt tevens de medische keuring.
"Wilfried is 22 jaar oud en precies het type spits waar wij naar op zoek waren", vertelt technisch directeur Ted van Leeuwen op de clubsite. "Niet alleen is hij fysiek sterk, maar heeft zeker ook voetballend vermogen. En, niet onbelangrijk, hij kan een doelpunt maken." De Ivoriaans international komt voor iets meer dan vier miljoen euro over van Sparta Praag uit Tsjechië.
Gaman komt voor naar verluidt 3,5 miljoen euro over van Universitatea Craiova uit Roemenië. "Een speler met een uitstekende balbehandeling die al op jonge leeftijd de aanvoerdersband draagt bij Craiova. Hij manifesteert zich nu al als een routinier. De voltallige technische staf is zeer enthousiast over deze speler." Het tweetal wordt niet eerst gehuurd, maar krijgt een contract aangeboden en voor langere tijd aan Vitesse verbonden.
Bron: Voetbalzone.nl
Weer 2 aankopen. Weet iemand hoe goed deze spelers zijn?
Laat ik het zo zeggen. Ik heb liever Wilfried Bony dan Bas Dost
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 31 jan 2011 00:05
|
|
Citaat: Zoveel geld heb ik'm eerlijk gezegd niet zien uitgeven. Veel koopjes, transfervrije spelers, huurlingen en andere vage figuren. Het is de eerste keer dat ik lees er serieus geld mee gemoeid is maar ik kan wat gemist hebben.
Los van elkaar is het inderdaad niet zo indrukwekkend, maar tel het eens bij elkaar op. Hij doet geen paar gerichte aankopen, maar haalt een compleet nieuw team met bijbehorende contracten.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Zo 6 feb 2011 12:52
|
|
Ze ogen erg volwassen tegen Feyenoord. Aisatti valt me weer positief op! Ziet er heel verzorgd uit het veldspel van Vitesse. Die Miyachi heeft in het eerste kwartier toch al een paar goede actie's gemaakt!
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Zo 6 feb 2011 22:52
|
|
Ik vind sowieso dat Aissati Vitesse draagt. Blinkt wekelijks uit en is in het veld vrij volwassen. Heeft passes in huis die ik nog niet van hem gezien had en laat eindelijk zien wat hij in huis heeft.
|
silvo
Forum berichten: 492
|
Geplaatst: Zo 6 feb 2011 23:03
|
|
Aissati maakt inderdaad een zeer positive ontwikkeling door. Ik denk dat als hij terug keert van de zomer FdB hem zeker een kans zal geven.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 13:47
|
|
Moet ook zeggen dat hij mij positief verraste. Krijgt ook de ruimte om zijn ding te doen, leuk om te zien. Gun het die jongen ook wel.
De linksback beviel mij ook wel. Ze hebben toch wel een aantal leuke voetballers bij Vitesse lopen.
Yosida, Babangida, Matic, Propper en die spaanse middenvelder.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 14:48
|
|
Citaat: Moet ook zeggen dat hij mij positief verraste. Krijgt ook de ruimte om zijn ding te doen, leuk om te zien. Gun het die jongen ook wel.
De linksback beviel mij ook wel. Ze hebben toch wel een aantal leuke voetballers bij Vitesse lopen.
Yosida, Babangida, Matic, Propper en die spaanse middenvelder.
Jordi of Riverola?
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 14:54
|
|
Jordi Lopez is die verdediger toch?
Riverola bedoel ik dan.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 16:04
|
|
Citaat: Jordi Lopez is die verdediger toch?
Riverola bedoel ik dan.
Is dat geen italiaan?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:26
|
|
@Riejuh, Riverola is een Spanjaard.
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbi ... page=84137
@sincere1983 Jordi en Riverola spelen beide op het middenveld.
http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd. ... page=84140
Er is wel een Italiaan in de selectie van Vitesse, maar dat is Caldirola, dat is wel een verdediger.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 7 feb 2011 18:32
|
|
Daar was ik mis mee.
|