Auteur
|
Bericht
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 15:19
|
|
Tja die georgier begint steeds meer een loopjongen voor Abramovic te worden voor zover dit nog niet bekend was..
|
kladde
Forum berichten: 99
|
Geplaatst: Di 24 aug 2010 15:22
|
|
Hij moet wel. Jordiani is dan wel millionair, maar met 10 millioen kan jij Vitesse geen kampioen maken. Ik zou dolgraag naar de financieringsconstructie kijken, want dan zijn de verhoudingen meteen helder :).
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 09:37
|
|
Citaat: Tja die georgier begint steeds meer een loopjongen voor Abramovic te worden voor zover dit nog niet bekend was..
Dat was al redelijk snel duidelijk, vanaf het moment dat hij begon over Servische en Kroatische talenten.
Anyways in de topic over zaakwaarnemers heb ik wel eens aangegeven wie allemaal met wie zaken doet en het zelfde clubje is weer terug te vinden.
1. Rajkovic (Lemic)
2. Delac
3. Matic (Cvijanovic)
4. Huren Sulejmani (Lemic)
5. Aissati (Linse)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 29 aug 2010 21:10
|
|
Bij Vitesse kunnen ze wel zo 5 of 6 nieuwe namen presenteren, maar als je al kijkt wie er in de goal staat dan weet je al dat Europees voetbal dit jaar niet gehaald gaat worden. Ze kunnen best 3 of 4 spelers van Chelsea halen plus Aissati, maar dan hebben ze nog geen topploeg.
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 14:45
|
|
Nacer Barazite naar Vitesse (Voetbalprimeur)
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 21:55
|
|
Samen met de Georgier Kashia, Ghanees Kingston en Pedersen! Moet je minstens mee om de Champions League kunnen spelen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 22:09
|
|
Citaat: Het is nu aan Theo Bos om de ambitieuze plannen met Vitesse verder vorm te geven. De trainer zag op de laatste dag nog vier spelers de gang naar Arnhem maken.
Sinds de entree van de Georgische eigenaar Merab Jordania staat de teller op acht nieuwelingen. 'Met de komst van deze vier spelers en de komst eerder al van Nemanja Matic, Slobodan Rajkovic, Matej Delac en Ismail Aissati staat onze selectie op dit moment', aldus technisch manager Ted van Leeuwen op de website van Vitesse.
'We gaan kijken hoever we hiermee kunnen komen en waar de schuit eventueel gaat lekken', zei Van Leeuwen. 'In de winterstop gaan we ons verder oriënteren en krijgt het bouwproces zijn vervolg.'
Marcus Pedersen (foto), die afkomstig is van Strømsgodset IF, tekende voor vier jaar bij Vitesse. 'Een sterke speler die bekend is in het circuit. Het is dan ook erg mooi dat wij hem hebben weten in te lijven', schetste Van Leeuwen. 'Wij verwachten veel van hem.' De twintigjarige Noorse aanvaller kan door een blessure pas half september in actie komen.
De 29-jarige Ghanees Laryea Kingston komt transfervrij van Heart of Midlothian en moet het nieuwe Vitesse ervaring brengen. 'Met Kingston hebben we een speler met routine in huis gehaald', zei Van Leeuwen. 'Het is een utility player, dat wil zeggen dat hij op meerdere posities inzetbaar is. Hij kan op het middenveld spelen, als rechteraanvaller of spits.'
Met dank aan de medewerking van Arsenal gaat Nacer Barazite als huurling zijn kunsten vertonen in het Gelredome. De twintigjarige jeugdinternational staat te boek als belofte. 'Nacer is een veelbelovende speler die de laatste jaren al op jonge leeftijd ervaring op het hoogste niveau heeft kunnen opdoen.'
Van Leeuwen liet zijn licht niet schijnen op nieuweling nummer vier. De 23-jarige Guran Kashia komt over van Dinamo Tblisi. De verdediger tekende in Arnhem voor één jaar met een optie voor een tweede seizoen. In afwahcting van een werkvergunning blijft Guran nog in Tblisi.
VI.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 4 sep 2010 13:40
|
|
Uit de T.
"Ik ben er trots op dat ik een hechte vriendenkring heb opgebouwd, bestaande uit mensen die succesvol zijn in wat zij doen. Alex Chigirinsky (multimiljonair, red.) is een jeugdvriend. We zijn even oud, komen allebei uit Georgië, belandden eind jaren negentig allebei in Moskou en hebben dezelfde interesses. Alex is een van de meest gerespecteerde zakenmensen in Rusland. Hij is van onbesproken gedrag. Ik kan gebruik maken van diverse relaties en daardoor ook van bijzonder goede condities bij het verkrijgen van spelers. In het geval ik het nodig heb, kan ik op de financiële ondersteuning van Alex rekenen."
„Ik ben er trots op dat ik een van de vrienden van Roman Abramovich ben. Die vriendschap hebben we al meer dan tien jaar. Vroeger was hij lang niet zo gek van voetbal. Nu is hij bezeten van het spel. Ik denk dat dat ook door mij komt, ja. We spreken elkaar veel en zien elkaar regelmatig. Dat gebeurt overal op de wereld. Ik ben ook veel in Londen en bij Chelsea. Dat wordt nu wat lastiger, omdat het programma van Vitesse ’leading’ is voor mijn agenda. Maar vrienden zijn, impliceert dat je moeite doet om elkaar te zien. Dat doen wij, want we zorgen dat we altijd tijd voor elkaar maken. Dat plannen we gewoon in."
Kunt u de KNVB en de Nederlandse regering verzekeren dat de financiële bronnen legaal en schoon zijn?
„Ja, dat kan ik en dat heb ik al gedaan. Ik heb mijn advocaten opdracht gegeven om alle boeken open te gooien waar mijn geld vandaan komt en over welke financiële bronnen ik kan beschikken. Het geld is brandschoon. Van mij en van Alex Chigirinsky.”
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Do 30 sep 2010 14:52
|
|
Citaat: Vitesse geheimzinnig over proefspelers
In Arnhem spelen op dit moment twee proefspelers mee bij Vitesse. De club uit de Eredivisie wil geen mededelingen doen over wie de proefspelers zijn, op wat voor positie ze spelen en hoe lang ze blijven.
Bij het eerste team traint bij trainer Theo Bos een middenvelder mee. "Het is Giorgi. Een negentienjarige Georgiër. Zijn achternaam weet ik niet", zo zegt Bos in gesprek met Omroep Gelderland. Bij de beloften van Vitesse traint een Zuid-Amerikaan mee.
Technisch directeur Ted van Leeuwen laat zich ook niet uit over de tijdelijke komst van het tweetal. "Daar doen we geen mededelingen over." Mocht een van de spelers aangetrokken worden door Vitesse, is het de tiende versterking voor Bos. Eerder werden deze zomer al Ismail Aissati, Luca Caldirola, Nacer Barazite, Matej Delac, Nemanja Matic, Slobodan Rajkovic, Marcus Pedersen, Guram Kashia en Laryea Kingston aangetrokken.
Bron: Voetbalprimeur.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 21 okt 2010 23:18
|
|
Zoveel centen en dan zo laag, dan voel je hem aankomen:
Vitesse zet Bos per direct op straat
Theo Bos is niet langer trainer van Vitesse. De oefenmeester werd donderdag door de Arnhemmers op non-actief gesteld, zo laat de club weten op de officiële website.
Vitesse laat weten tot het besluit gekomen te zijn door de tegenvallende resultaten van de club. De Arnhemmers zijn momenteel de nummer zestien van de Eredivisie. Uit de eerste negen wedstrijden verzamelden de Gelderlanders acht punten.
Bos was sinds januari 2008 als hoofdtrainer actief in Arnhem. Eerder was hij al als speler, jeugdtrainer en assistent-trainer werkzaam bij Vitesse. Zijn verblijf bij de Arnhemmers werd enkele jaren onderbroken toen Bos als hoofdtrainer aan de slag ging bij FC Den Bosch.
Technisch directeur Ted van Leeuwen laat tegenover Omroep Gelderland weten dat het besluit 'met pijn in het hart genomen is'. Bos is naar eigen zeggen 'teleurgesteld'. Bovendien had de oefenmeester graag meer tijd gekregen om Vitesse op de rails te zetten.
Vitesse gaat per direct op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. In de tussentijd nemen assistent-trainer Hans van Arum en keeperstrainer Raimond van der Gouw de honneurs waar in het Gelredome.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
Dit is niet het einde van mijn carrière
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 21 okt 2010 23:29
|
|
Ze staan wel laag en ze hebben ook wel heel veel nieuwe spelers aangetrokken maar het is ook wel een erg jonge ploeg en verder vind ik de keeper Room weinig toevoegen, terwijl dat misschien de eerste positie is die je goed ingevuld wil hebben. De keeper heeft nog geen punten gepakt in Arnhem.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Za 23 okt 2010 14:29
|
|
Jordania eist prestaties van Vitesse-spelers. Ik kan niet wachten op het demasque van deze eikel.
|
Scio
|
Geplaatst: Wo 27 okt 2010 11:50
|
|
Lorenc Serra Ferrer nieuwe trainer van Vitesse?
http://www.ad.nl/ad/nl/1435/Vitesse/art ... esse.dhtml
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Wo 27 okt 2010 18:37
|
|
Nee, Albert Ferrer, de voormalig rechtsback van o.a. Barcelona. Heeft nog nul ervaring als hoofdcoach. Tja...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 742
Nieuws reacties: 3
|
Geplaatst: Do 28 okt 2010 15:21
|
|
Vitesse heeft blijkbaar twee weken geleden al contact gehad met Ferrer. Dat vind ik niet heel netjes van Jordania/Vitesse... Vitesse moet overigens weer attractief gaan spelen:
Citaat: "Vitesse moet weer attractief voetbal gaan spelen"
Vitesse gaat een nieuwe tijd in. Een tijd waarin de Arnhemmers een nieuwe stijl van voetbal willen implementeren. Dat zei technisch directeur Ted van Leeuwen donderdag bij de presentatie van Albert Ferrer als trainer.
"Vitesse moet weer attractief en initiatiefrijk voetbal gaan spelen", aldus Van Leeuwen. "We moeten weer uitgaan van eigen kracht, mensen opwindend voetbal laten zien. Ik wil de naam van Johan Cruijff niet misbruiken, maar het is duidelijk dat Ferrer en Stanley Menzo dezelfde voetbalvisie hebben. Zij zijn allebei onder Cruijff gedebuteerd."
Van Leeuwen had bij de eerste ontmoeting met Ferrer direct een goed gevoel. "Ik kreeg een déjà vu. Het was of ik weer bij Cruijff aan tafel zat", vertelde de technisch directeur donderdag tijdens de presentatie van de nieuwe staf.
Vitesse-eigenaar Merab Jordania zocht twee weken geleden al contact met Ferrer. Op dat moment was Theo Bos bij de Arnhemmers nog in dienst als hoofdcoach. Dat zei technisch directeur Ted van Leeuwen donderdag desgevraagd bij de presentatie van Ferrer. "We hebben gekeken of er een beter alternatief was. Dat kan een manier van werken zijn."
Bron
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 28 okt 2010 15:40
|
|
Ronduit onbeschoft naar een clubman als Bos.
1 grote enge zooi is het daar aan het worden. Wellicht dat dat weer wat rustiger word met Menzo en Ferrer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Do 28 okt 2010 16:38
|
|
Mwoah, het lijkt me duidelijk dat als je met de gedachte speelt om de trainer de deur uit te doen, dat je je dan oriënteert. Daar kunnen we allemaal heel schijnheilig over doen, maar het zou regelrecht wanbeleid zijn om in het totale ongewisse je trainer te ontslaan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 28 okt 2010 18:19
|
|
Inderdaad, wel vind ik het vreemd dat een coach (Bos in dit geval) tijdens het seizoen ineens te maken krijgt met een half andere selectie en dat er dan binnen 2 maanden grote resultaten worden verwacht.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Do 28 okt 2010 18:52
|
|
Dat is inderdaad een ander verhaal. Ik oordeel dan ook niet over het ontslag van Bos zelf, maar over de manier waarop. Ik verdiep me niet genoeg in Vitesse om te kunnen oordelen over de trainer Bos.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Do 2 dec 2010 15:27
|
|
Eerst dit...
Citaat: Julian Jenner lijkt de smaak te pakken te hebben. De rechtsbuiten kende twee moeizame seizoenen, maar is inmiddels basisspeler en blij met de nieuwe coach Albert Ferrer: “Op deze trainer heb ik twee jaar lang gewacht. Hij wil dominant voetballen, op de helft van de tegenstander, met een tactiek die helemaal bij mij past. Via de zijkanten, met vleugelaanvallers”, aldus Jenner.
De aanvaller is in vorm en daarom niet bang dat ook hij zijn plek kwijt raakt op het moment dat eigenaar Merab Jordania weer nieuwe spelers zal gaan halen. "De afgelopen maanden zie ik bij medespelers angstige blikken. Ze voelen zich onzeker over hun toekomst, maar dat gevoel ken ik niet”, zei Jenner in Voetbal International. “Ik laat me niet wegjagen en heb ook niet het gevoel dat de club van me af wil. Natuurlijk verandert er veel, maar ik ben een overlever."
Na de clubleiding durft ook de voormalig dribbelaar van NAC Breda en AZ over een landstitel na te denken. "Ik overleef bij Vitesse. Dat is geen arrogantie, maar een gevoel gebaseerd op realiteitszin. Met deze club wil ik over een paar jaar om het kampioenschap spelen", aldus de rechtsbuiten. Vitesse speelt aankomend weekend uit bij FC Groningen.
En dan dit...
Citaat: Julian Jenner zit niet bij de selectie van Vitesse voor de wedstrijd tegen FC Groningen van vrijdagavond. Dat heeft trainer Albert Ferrer bekendgemaakt, aldus Omroep Gelderland. Nacer Barazite is wel uitverkoren.
Jenner was de afgelopen weken basisspeler en maakte een doelpunt tegen VVV-Venlo (1-5). Ferrer liet echter weten dat hij niet tevreden was over wat Jenner deze week op de trainingen van de Arnhemmers had laten zien.
Behalve Jenner ontbreekt ook Civard Sprockel. De verdediger was onder voormalig trainer Theo Bos aanvoerder, maar speelde eind oktober zijn laatste wedstrijd voor de huidige nummer veertien van de Eredivisie.
Bron: Voetbalzone
Lekker bezig pik.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 18 dec 2010 01:30
|
|
Ze zien ze vliegen daar in Arnhem, er moeten nu zelfs spelers uit Barcelona komen.
|
Scio
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 21:29
|
|
Gottegot wat een DRA-MA BIJ Vitesse. Ben je een half uur veel gevaarlijker dan Twente, heb je dan draak van een keeper die 2 DIKKE blunders maakt, en een halve counter waar een penalty uit voortvloeit.
4-0 bij rust waar het 0-1 had moeten zijn...
Overigens doet Aissati het aardig, maar blijft het een postbode/stationsvoetballer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 22:02
|
|
Ik vind het heel opmerkelijk dat de voetbalmiljonair van Vitesse wel een heleboel spelers heeft gehaald, maar nog nooit gedacht heeft aan een andere keeper. Nu doet hij het in de competitie beter dan in zijn eerste maanden, maar als ik hoor dat hij nu weer aan het blunderen is... en dat terwijl de positie van keeper de belangrijkste in het veld is.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 21 dec 2010 22:07
|
|
Vitesse heeft wel een keeper gehaald in de naam van Delac. Alleen zit die daar op de bank.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Ma 27 dec 2010 18:17
|
|
Ik zag vanochtend iets over een Japanner die naar Vitesse zou gaan, hij speelt nu bij Gamba Osaka meen ik mij te herrineren. Een verdediger/middenvelder
Gestopt
|