Forum
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Nationaal Voetbal - Eredivisie » (Centraal) Vitesse
Ga
Zoeken:

Onderwerp: (Centraal) Vitesse
Maker: Peter79Bekeken: 21479
Status: InactiefBerichten: 272
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
kladde

Forum berichten: 99
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 16:49
Ter aanvulling en correctie: de onderhandelingen over de deal werden in Juli al aangekondigd in de Georgische pers. En dat Vitesse aangeboden is bij Jordiani, waarbij Abramovic de bemiddelaar was. (Abromovic en Jordiani zijn zoals eerder gemeld goede vrienden).
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 16:58
Hij is ook niet dom. Hij weet dat Nederland aangeschreven staat als opleidingsland. Die wil van Vitesse een handelshuis maken voor zijn spelershandel.
Lucas

Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 17:27
Hele slechte zaak dit voor het Nederlandse voetbal. Concurrentie is natuurlijk altijd welkom, maar als die man er 120 miljoen per jaar tegenaan gooit en gewoon de verliezen accepteert, dan is er geen sprake meer van een eerlijke competitie. Bovendien is het goed dat er dit jaar eindelijk eens niet zoveel spelers worden verkocht (en dus gekocht), een herkenbaar elftal met spelers die ene paar jaar blijven, en jeugdspelers die de gaten vullen, zo zou het wat mioj betreft moeten zijn. Met deze man (trekpop van Abramovic) zal er wel weer in het wilde weg met geld gesmeten gaan worden. Daar wordt niemand beter van, behalve de 6.000 vitessesupporters (plus de aankomende 20000 successupporters) en de spelermakelaars.
Nr.10

Forum berichten: 1489
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 17:32
Lucas, het hangt er ook vanaf waar die spelers vandaan komen. Ik verwacht dat hij buitenlandse spelers gaat halen omdat hij van die spelers de zaakwaarnemers kent. Op die manier kunnen de overige Nederlandse clubs weer lekker aan hun team bouwen.

Een team dat Europees wat punten binnen kan halen is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.
Marco

Forum berichten: 4289
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 17:46
Eens met Lucas. Het word nog lachen wanneer deze boef een basisspeler van Ajax wil aantrekken. Enfin, de gemeente en provincie zijn inmiddels ook alert.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 17:50
Dat ze spelers uit het binnenland gaan halen, zou ik alleen maar toejuichen en ook van Ajax. Ik vrees er alleen voor dat het ze spelers gaan halen uit het buitenland, waardoor de Nederlandse clubs er niet van zullen profiteren. Wat betreft kunnen ze bij Vitesse wel de jeugdopleiding gaan sluiten want dit word gewoon een handelshuis voor spelers.
Lucas

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 17:54
Welke grote buitenlandse speler kiest er nou voor Vitesse? Het overgrote deel zal niet eens voor Nederland kiezen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 17:56
Het zullen dus buitenlandse talenten worden. Net als jonge spelers die gedropt worden bij een niet bestaande club in Brazilie (Ze Eduardo) etc.
Nr.10

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 17:57
Ik weet niet wat je onder 'groot' verstaat, maar zo'n Pantelic of Sulejmani zal nu zeker haalbaar zijn.

maar waarom ben je het niet eens met mijn reactie?
Bart

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 17:59
Citaat:
Welke grote buitenlandse speler kiest er nou voor Vitesse? Het overgrote deel zal niet eens voor Nederland kiezen.
Het hoeven geen grote spelers zijn. Ik denk dan voornamelijk een talenten die nog in hun eigen competitie spelen in de mindere competities.
Lucas

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 18:00
De grote talenten kiezen ook niet voor Nederland. Dus dan moeten het spelers worden uit netwerken van bevriende handelaren DIe dan waarschijnlijk zelf niet heel veel te kiezen hebben. Ik zie niet in hoe het toestaan dat een Nederlandse club als kapstok voor spelershandel wordt gebruikt op (middel)lange termijn goed kan zijn voor het voetbal, waar dan ook ter wereld.
Nr.10

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 18:02
Jij denkt dat de nieuwe spelers niet goed genoeg zullen zijn om Europees 'iets' klaar te maken Lucas?

Bart, zou je het wel positief vinden als hij enkel Nederlandse spelers zal halen?
Bart

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 18:06
Citaat:
Bart, zou je het wel positief vinden als hij enkel Nederlandse spelers zal halen?
Het hoeven geen Nederlandse spelers te zijn. Het mogen ook spelers zijn die bij Nederlandse clubs spelen. Dat komt ten goede van het Nederlands voetbal doordat andere Nederlandse clubs kunnen investeren. Zo komt er een goede club bij binnen Nederland.

Als ik het nieuws nu zie, willen ze wel degelijk spelers uit het buitenland halen en later voor veel geld verkopen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 18:07
Waarom zouden die talenten voor een tweederangs club kiezen uit Brazilie? Omdat ze dat van hun zaakwaarnemer/eigenaar club moeten. Het is gewoon club waar de talenten van die mensen gestald worden. Dus waarom niet?
Nr.10

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 18:12
Citaat:
Het hoeven geen Nederlandse spelers te zijn. Het mogen ook spelers zijn die bij Nederlandse clubs spelen. Dat komt ten goede van het Nederlands voetbal doordat andere Nederlandse clubs kunnen investeren. Zo komt er een goede club bij binnen Nederland.

Als ik het nieuws nu zie, willen ze wel degelijk spelers uit het buitenland halen en later voor veel geld verkopen.

Het is jammer, maar die besturen van tegenwoordig hebben toch geen kaas gegeten van aankopen, geld binnen krijgen kunnen ze wel maar uitgeven niet.

Maar verwaarloos je dan het feit dat de competitie gewoon van een hoger niveau wordt? Het kan moeilijk slechter dan het huidige Vitesse. Bovendien hebben we Europees hard punten nodig.
Bart

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 18:19
Citaat:
Het is jammer, maar die besturen van tegenwoordig hebben toch geen kaas gegeten van aankopen, geld binnen krijgen kunnen ze wel maar uitgeven niet.
Als je weinig geld binnen krijgt is het ook moeilijker om het goed uit te geven. Als je wat meer marge hebt in de financiële situatie bij de clubs is het ook makkelijker om betere spelers te halen.
Citaat:
Maar verwaarloos je dan het feit dat de competitie gewoon van een hoger niveau wordt? Het kan moeilijk slechter dan het huidige Vitesse. Bovendien hebben we Europees hard punten nodig.
Als Vitesse echt als handelshuis gaat handelen, zie ik ze ook niet snel succes gaan behandelen en dus geen Europese punten scoren. Zoals Lucas hier in dit topic terecht opmerkt is dat die spelers vaak niet goed genoeg zijn. Er zullen er maar een paar echt de overstap maken naar een buitenlandse club.
Nr.10

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 18:27
Evengoed, als de spelers beter zijn dan het huidige spelers dan gaat het niveau alleen maar omhoog, dat betekent dat je twee wedstrijden van niveau extra speelt per jaar.

Hoe veel macht, en daarmee hoeveel echte goede spelers hij binnenhaalt is gewoon nog niet te zeggen.

Over het beleid van de Nederlandse clubs heb ik helemaal niets positiefs te melden, maar omdat ze straks wel geld hebben dan wel? Zoals Lucas ook al opmerkte zijn teams nu instaat om een jaar bij elkaar te blijven en dus zijn ze meer op elkaar ingespeeld. Jij wilt dat Vitesse de ingespeelde teams nu afstruint?

wje zegt dat het moeilijk voor ze is om van weinig geld wat te maken, nou stop dan gewoon met aankopen en schakel over naar de jeugd en daarmee de lange termijn./
kladde

Forum berichten: 99
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 18:45
Ik kreeg net vanuit Georgie te horen dat Jordiani alleen maar een stro-man is voor Abramovic. Dat hij de werkelijke koper is maar omdat dit juridisch niet kan hij daar Jordiani weg zet. In ruil daarvoor krijgt Merab de ruimte om zijn zakken te vullen met spelershandel.
Lucas

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 19:11
Dat schreef ik al, dat wist ik niet, maar het ligt natuurlijk erg voor de hand.
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 19:19
Waar gaat het heen met het voetbal? Erg jammer dat het zo gaat!
Ik hoop dat dit bij Ajax NOOIT gaat gebeuren!
Lucas

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 19:53
Dat kan bij Ajax in principe niet, 70% van de aandelen zijn in handen van de vereniging en zijn niet te koop
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 20:27
Alles is te koop. Als er maar genoeg geld word geboden. Dat kun je nu gaan ontkennen maar het is altijd mogelijk
Lucas

Geplaatst: Ma 16 aug 2010 20:32
Nee hoor, bij Ajax is dat alleen maar mogelijk als de vereniging daarmee instemt middels de ledenraad. Dat zal nooit gebeuren.
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 20:43
Als de ledenraad instemt is het mogelijk. Jij zegt dat het nooit zal gebeuren maar je moet maar eens zien hoe snel ze zijn als er miljoenen geboden worden
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Ma 16 aug 2010 21:06
Ha ha, ik zit zo te kijken, maar die linkse gozer net, bij VI. Die eerdere voorzitter. Dat is een blije gozer zeg...
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 1 Leden online: 0 Actieve leden: 1.892
Berichten: 213.634 Onderwerpen: 2.466 Nieuwste lid: jasonsmith
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.533.032 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Het Nederlandse voetbal » Nationaal Voetbal - Eredivisie » (Centraal) Vitesse
Ga
Zoeken: